Vervelend Cathmar.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:40 schreef Cathmar het volgende:
Hier twee niet drinkende babies die alleen maar aan en op me willen hangen. Gek word ik er van!
Ook heel zielig natuurlijk, maar serieus icm de sneeuw en de kou word ik er niet vrolijk van
ervaring met 2 baby's in een draagdoek?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:01 schreef mikoxx het volgende:
Cathmar, heb je een draagdoek? Zeker met twee een uitkomst in dit soort situaties! Sterkte!
Dan moet je eens een oproep doen bij dragen en voeden!quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
ervaring met 2 baby's in een draagdoek?
hmmm, misschien toch eens kijken...quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan moet je eens een oproep doen bij dragen en voeden!
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan moet je eens een oproep doen bij dragen en voeden!
quote:
Yepquote:Op zondag 24 maart 2013 16:49 schreef Zoë23 het volgende:
Kz
Puberbaby? Haha begint het pureren al zo jong?
Had je S haar bday outfit gezien?
Nee, dat niet, maar t schijnt wel te kunnen. Idd even in het draagdoektopic vragen misschien...? Maar als je een in de doek hebt, heb je wel je handen vrij voor de ander, dat vond ik wel handig iig.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
ervaring met 2 baby's in een draagdoek?
Bij ons gaat het dus gepaard met gaan staan in bed, ook met slaapzak aan. Luid huilen/ krijsen of brullen. Als hij in slaap viel tijdens de voeding, werd hij wakker zodra hij het matras raakte. Weet het echt niet. Vrijdag heeft hij nog 2,5 uur aan een stuk geslapen, wel in ons bed en vorige week op de creche, ging het ook met minimaal een slaapje van minimaal 1,5 uur.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[..]
YepEigen willetje en NEE schudden
Zoe: Super lief ! Ook leuk dat je man het belangrijk vindt. Die van mij heeft niet veel in te brengen op dat gebied![]()
Tinu: Lastig, dat slapen ! Hoe komt het toch ?? Had hier ( tijdens de puberdagen) dus ook "niet slapen" maar zonder huilen. Vandaag weer 2 lange slaapjes van 1,5 uur. Heerlijk !![]()
![]()
Dat is toch niet raar? Iets met normaal voedsel voor mensen?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom bevatten alle potjes van AH voor boven de 6 mnd. vlees of vis ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag naar het CB voor controle bij de arts. Ben weer benieuwd.![]()
Als je met 6 maanden (pas) start met bijvoeding, is vlees wel wat zwaar nog. En er zijn genoeg mensen die vegetarisch eten, die kunnen dus geen potjes voor 6+ maanden gebruiken. Wij geven overigens ook nog geen vlees. Vinden we niet nodig voor hij 1 jaar is. Sowieso ga ik het niet door zijn geprakte eten doen, vlees mag wat mij betreft alleen rapley.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is toch niet raar? Iets met normaal voedsel voor mensen?
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:19 schreef Kwisted het volgende:
hoe waren de nachten?
F.leur was om half 5 wakker, maar het speentje voldeed. Daarna gevoed om half 7 en eruit om half 8. Nicht Schlecht! Er komt steeds meer ritme in hierzoHier was de nacht weer matig. Wakker om 9, toen wel snel met speentje weer in slaap, en om 1, toen duurde het 3 kwartierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag naar het CB voor controle bij de arts. Ben weer benieuwd.. Weer hoestbuien waardoor m'n kleine meis niet kan slapen. Zo zielig, ze huilt dan heel zielig en zacht met haar oogjes dicht en blijft maar hoesten. Vanuit haar tenen echt. Straks maar wéér naar de huisarts. Ik ben er zo énorm klaar mee!
Kwis, herkenbaar schema! Hier dan wel een meisje van 8 maanden bijna (:o) maar het gaat hier ook ongeveer zo. Alleen slaapt mijn dame iets langer, meestal anderhalf uur, en iets eerder in de middag (meestal 13:30/14:00) en daarna niet meer![]()
Ik vind het onverstandig om kinderen geen vlees te geven. Het bevat essentiële voedingsstoffen. Vegetariërs moeten dan ook suplementeren om in die te korten te voorzien.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je met 6 maanden (pas) start met bijvoeding, is vlees wel wat zwaar nog. En er zijn genoeg mensen die vegetarisch eten, die kunnen dus geen potjes voor 6+ maanden gebruiken. Wij geven overigens ook nog geen vlees. Vinden we niet nodig voor hij 1 jaar is. Sowieso ga ik het niet door zijn geprakte eten doen, vlees mag wat mij betreft alleen rapley.
Dat idd. Plus, vegetariër zijn kies je imo zelf voor. Ben er niet zo'n voorstander van die keus voor je kind te maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het onverstandig om kinderen geen vlees te geven. Het bevat essentiële voedingsstoffen. Vegetariërs moeten dan ook suplementeren om in die te korten te voorzien.
In het eerste jaar is vlees geven toch niet nodig? In melk zit alles, of je nou kv of bv geeft, toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het onverstandig om kinderen geen vlees te geven. Het bevat essentiële voedingsstoffen. Vegetariërs moeten dan ook suplementeren om in die te korten te voorzien.
Ik bedoel kinderen in het algemeen. Vanaf 7 maanden staat ook vlees op het menu bij kleintjes dacht ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
In het eerste jaar is vlees geven toch niet nodig? In melk zit alles, of je nou kv of bv geeft, toch?
Bij Nathan zei zijn schema nog dat vlees niet nodig is het eerste jaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik bedoel kinderen in het algemeen. Vanaf 7 maanden staat ook vlees op het menu bij kleintjes dacht ik.
Na zes maanden in ieder geval niet meer voldoende ijzer.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
In het eerste jaar is vlees geven toch niet nodig? In melk zit alles, of je nou kv of bv geeft, toch?
9 maanden, met de opmerking, mag, hoeft niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik bedoel kinderen in het algemeen. Vanaf 7 maanden staat ook vlees op het menu bij kleintjes dacht ik.
Jawel ijzer is voldoende...ik had het aan een LK gevraagd en heb ook een link van haar gekregen:quote:Op maandag 25 maart 2013 17:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Na zes maanden in ieder geval niet meer voldoende ijzer.
Ik eet sowieso geen vlees en Otje krijgt het in ieder geval niet voor ze een jaar is.
Dat het aanwezige ijzer goed opgenomen wordt wil niet zeggen dat er genoeg in zit. Zelfs jouw bron geeft aan dat de baby het grotendeels op de reserves van voor de geboorte doet. Maar die discussie hoort niet in dit topic verder.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef bitterend het volgende:
[..]
Jawel ijzer is voldoende...ik had het aan een LK gevraagd en heb ook een link van haar gekregen:
http://kellymom.com/nutrition/vitamins/iron/
"The iron in breastmilk is better absorbed than that from other sources. The vitamin C and high lactose levels in breastmilk aid in iron absorption."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tinu: Samen slapen in ons bed lukt hier niet, hoe graag ik het ook wil. Ze blijft dan wakker. Soms valt ze tussen ons in slaap. Kijken we een film en ligt ze in het midden. Maar echt slapen wordt het dan niet. Leg haar nog steeds naast ons in de wieg (grote wieg). Maar dat past over een maand echt niet meer. Wat to do ? In haar eigen bed wordt ze tegenwoordig elk uur wakker. En ik moet bekennen dat ik het heerlijk vind om haar naast me te hebben. Het liefst in ons bed dus.![]()
Overdag slaapt ze goed en wel in dr eigen bed.
Omen: Heerlijk stadten met je kleintje. Hier ook een welkome bezigheid. Mn dochter houdt van shoppen![]()
![]()
Rixt ! Lekker verwend ! Lief !![]()
Pessie : wat gaat het snel ! lachen, zo lief !![]()
Soesa: Beterschap ! Wel een fijn idee dat jullie nu weten wat er loos is en wat kunnen doen. Fijn dat eten en slapen beter gaat !![]()
Zoe: Ben ook streng naar de oma toe. Die wil liga, lange vingers en koek. Ik niet ! Hoe ging de nacht ?
Kyara: Wat snel 2 maanden !!! Feli !!!![]()
Mineola: Raar dan he, opeens 3,5 uur ! Wel lang zeg !![]()
Kwisted: Beterschap ! 1e keer. Hier is het bij 1x gebleven ( heel kort) klopt af
Nagels zijn om jaloers op te worden, hahaha. Elke 5 dagen knippen !![]()
Asfalt: Welkom![]()
Loj: Vermoeiend he, zo veel visite. Eenkennig met 10 weken, ha die is vroeg![]()
Is het gelukt met vaders in de nacht ??
Zolena: 6 maanden al.![]()
RE: wennen, spannend. Fijn dat het goed is gegaan.![]()
Eliis: moeheid, killing !![]()
![]()
Twink: Ook beterschap.![]()
Hier is man ziek. Ben verwend, nu alles alleen doen. Das pittig
![]()
Meisje is fantastisch, alleen snachts is doodvermoeiend. Niet huilen, maar elk uur even piepen. Wat is dat toch ? Ben dan klaarwakker, pfffffffffffffffff.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Het zegt ook dat je niet hoeft extra ijzer te voeren te vroeg (en dus vlees).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat het aanwezige ijzer goed opgenomen wordt wil niet zeggen dat er genoeg in zit. Zelfs jouw bron geeft aan dat de baby het grotendeels op de reserves van voor de geboorte doet. Maar die discussie hoort niet in dit topic verder.
Daar ben ik ook al een beetje naar aan het kijken. Ik vind de co-sleeper ideaal, vooral ook omdat de zijkant wel omhoog geschoven kan worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:43 schreef kleinzusje het volgende:
Leg haar nog steeds naast ons in de wieg (grote wieg). Maar dat past over een maand echt niet meer. Wat to do ? In haar eigen bed wordt ze tegenwoordig elk uur wakker. En ik moet bekennen dat ik het heerlijk vind om haar naast me te hebben. Het liefst in ons bed dus.![]()
Het ging me niet om vlees maar om jouw opmerking "in melk zit alles". Die lees ik vaker, (ik heb zelfs wel eens iemand zien posten dat een volwassene er genoeg aan zou hebben) dat is vanaf een bepaald punt gewoon niet meer waar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
Het zegt ook dat je niet hoeft extra ijzer te voeren te vroeg (en dus vlees).
Ging over bijvoeding toch? dan wou dat even delen.
Maar "melk is een goede basis/ aanvulling" is iets anders dan "in melk zit alles".quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:01 schreef bitterend het volgende:
Ik ben bij een diëtist geweest en met een lk gesproken die me wist te vertellen dat tot zeker 2 jaar heel veel uit moedermelk wordt gehaald. Ik moest me ook totaal niet zorgen maken dat mijn 16 maanden oude dreumes op sommige dagen maar een halve banaan eet..
-laat maar-quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar "melk is een goede basis/ aanvulling" is iets anders dan "in melk zit alles".
De hielprik was ik niet bijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Die van ons vond slapen belangrijker dan een krimp te geven om de hielprik toen ze net 72 uur oud was![]()
Had ze het niet goed warm gemaakt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:32 schreef As1981 het volgende:
Hielprik was hier drama. Maar dat was omdat ze er geen bloed uit kreeg. Ze bleef knijpen in dat voetje. Ze is zeker een kwartier bezig geweest
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef As1981 het volgende:
Nee ze benoemde dat zijn voetje goed warm aanvoelde en niet nodig was. Ook daarna hielt zij het er op dat het snel stolde.
Ik vond het ook echt heel zielig. Terwijl ik bij prikjes en huilen best heel makkelijk ben. Niet dat ik mee moest huilen. De kraamtranen kwamen pas toen de oudste met de ambulance mee moest.quote:
Wat was er gebeurd??quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:52 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt heel zielig. Terwijl ik bij prikjes en huilen best heel makkelijk ben. Niet dat ik mee moest huilen. De kraamtranen kwamen pas toen de oudste met de ambulance mee moest.
Zo dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Zeker niet met een berg hormonen in je lijf.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:06 schreef As1981 het volgende:
Hij had zich open gehaald aan een pillen snijder. Lullig wondje maar viel flauw. Op zich niets aan de hand dat doet zijn vader ook. Alleen het duurde ruim 20 min voordat hij bij kwam. Dat wad wel schrikken. Vooral toen hij ging "snurken". Kwam bij toen hij een harde piep van het apparaat hoorde maar moest mee ter controle. Kind heeft de tijd van zijn leven gehad en vroeg in het zh wanneer hij weer mocht.
Nee zeker niet. Riep nog heel hard ik heb geen kraamtranen gehad. Maar toen kwamen ze dubbel zo hard.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Zeker niet met een berg hormonen in je lijf.
Bedoel je dat het aan de voorkant zit als je de luier open doet? Lang leve de dunne poep.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Oh en poep: hoe poepen babies omhoog?? Hoe? HOE?
vanaf wanneer dan volgens jou en waarom niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
voor de goede nacht Kwis.
[..]
Daar ben ik ook al een beetje naar aan het kijken. Ik vind de co-sleeper ideaal, vooral ook omdat de zijkant wel omhoog geschoven kan worden.
Balen van de slechte nacht en zieke meneer.
[..]
Het ging me niet om vlees maar om jouw opmerking "in melk zit alles". Die lees ik vaker, (ik heb zelfs wel eens iemand zien posten dat een volwassene er genoeg aan zou hebben) dat is vanaf een bepaald punt gewoon niet meer waar.
Hier ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef As1981 het volgende:
Nee ze benoemde dat zijn voetje goed warm aanvoelde en niet nodig was. Ook daarna hielt zij het er op dat het snel stolde.
ja echt hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Oh en poep: hoe poepen babies omhoog?? Hoe? HOE?
Voorkant?? Nee tot halverwege de rugquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:13 schreef As1981 het volgende:
[..]
Bedoel je dat het aan de voorkant zit als je de luier open doet? Lang leve de dunne poep.
Ook al zo sneu. Bij jou wel warm gemaakt van te voren?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hier ookUiteindelijk in beide voetjes geprikt
Oh zo. Ja als hij hier poept is het ook van rug tot piemel. Lekker dun. Wij zijn hier tegenwoordig een scheit fabriek want de oudste doet ook mee. Poepluiers gaan rechtstreeks in de container. Arme vuilnismannenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voorkant?? Nee tot halverwege de rug
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
vanaf wanneer dan volgens jou en waarom niet?
IJzer in ieder geval vanaf een maand of zes, en niet zozeer volgens mij maar volgens alles wat ik erover lees. Zie hier bijvoorbeeld. (en ook de pagina die Bitterend eerder postte)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
vanaf wanneer dan volgens jou en waarom niet?
Die ja. Hoewel het van de week bij Otje in haar navel zat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voorkant?? Nee tot halverwege de rug
Otje ook, maar dat randje eromheen was al irritant zat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:28 schreef rebel-angel het volgende:
gelukkig heeft mijn kind een dop navel dus hier geen kuiltje met poep
Of dat je vergeet de nieuwe luier al open te doen en meneer je onder piest terwijl je daar mee bezig bent. (En het ook niet gelijk door hebt en je eerst nog denkt waarom word mijn buik warm)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:29 schreef Ticootje het volgende:
En dat je net bij die luier niet de randjes hebt gecontroleerd en dat het dus aan alle kanten zit. Waarom?
Succes Sola!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:53 schreef kleinzusje het volgende:
He gat Sola, succes !![]()
Check ! 3x poep vandaagVolgens "oei ik......" geen relatie met tandjes ? Wat jullie. Ze is ruim 8 maanden en nog geen ene tand te bekennen
![]()
Ben ik nou zo'n slechte moeder ?Op baby/peutermeeting hier geeft iedereen stukken fruit. Ik was de enige met een geprakte banaan
![]()
Ze keken me aan![]()
Oh, hielprik hier in het zkh. Met man. Geen probleem, geen kik.
Haar bilirubine was te hoog en moest in de gaten gehouden worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:52 schreef As1981 het volgende:
Waarom is Faye 8 x geprikt. Dat is wel heel vaak. Arm meisje.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:07 schreef Troeta het volgende:
Nena heeft er al 2 onder, maar ja augustusbaby he...
En ja, het doet pijn als ze bijt met voeden
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:35 schreef kaatjejannie het volgende:
en dan ook nog even met de voetjes (net als je de witte sokjes aangelaten hebt) er doorheen trappelen..
Ja, had ik zelf ook gedaan. Maar goed, het ventje kon zichzelf ook nog niet goed warmhouden, dat heeft vast verband met elkaar gehad. ('Koud' bloed stroomt minder snel?)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:24 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ook al zo sneu. Bij jou wel warm gemaakt van te voren?
Waarom wil je de thermometer niet ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Solagratia het volgende:
natuurlijk lag V lekker te geinen bij de haDe huisarts dacht dat we kwamen voor krampjes. J had het niet helemaal goed uitgelegd denk ik. Nu lijk ik net een neurotische moeder
![]()
![]()
Maar ik denk dus dat hij verstopt zit of in elk geval volle darmen en het komt er niet makkelijk uit. Is er nog iets wat ik er aan kan doen? ik wil liever niet aan de slag met een thermometer. Kan ik misschien iets eten wat hij dan door de bv binnen krijgt waardoor hij meer poept? Als hij poept is het wel gewoon dun en geel, echt bvpoep.
quote:[b]Op dinsdag 26 maart 2013 15:17 schreef kleinzusje het volgende:[/b
Verder is ze in gezelschap vaak voorbeeldig, maar komt er soms thuis een reactie. Daar wil ik wel echt allert op blijven. Te veel prikkels zonder dat ik het door heb ofzo ? Soort van "zich goed houden "?
Maar ze kan ook heerlijk kwaad kijken vanuit haar wagen als men er boven gaat koetsiekoetsieeen![]()
Edit: haha, hij is natuurlijk nog niet zo heel veel ouder dan jouw mini bedenk ik mequote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
Ah Soesa, dat doet me goed ! Super schat ben je![]()
Hier ook wat weerstand bij het voelen in dr mond. Zelf zit ze ( nog meer dan anders) op haar vingers te kauwen.
Stukjes fruit gaan hier ook lastig. Ze geeft zo snel over. Ook nog steeds bij broodHele golven komen er dan uit, lachen daarna
![]()
![]()
Soms gaat het wel ???
Ik forceer niks.
Moeders met oudere kinderen: vraag: herkennen jullie nu dingen die je als baby al meende te zien ? Qua karakter ? Ik gis maar wat bij mn kleine. Ben echt benieuwd
Mijn schoonmoeder had het er over dat bv-moeders beter geen sinaasappel sap konden drinken. Het waarom wist ze zelf ook niet meer maar misschien dat dit de gedachte was? Ik drink en eet overigens alles behalve alcohol, dus ook sinaasappel sapquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:11 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik hoorde gister bij het cb dat sinasappelsap bij de moeder laxerend kan werken bij de baby.. Geen idee hoor. Ze vertelde wel meer nonsens gister.
Hier ook + wat "gekke" bekkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef Omentielvo het volgende:
De paracetemol heeft goed geholpen. Ze heeft daarna erg goed geslapen en werd weer erg vrolijk wakker gelukkig. Nu ligt ze weer heerlijk te slapen mijn kleine moppie.
Oh als zij poept wordt ze helemaal rood in haar gezicht en maakt ze van die kreungeluidjes.
Zit ik me daar een partij in te houden ...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je nog Sam , over schommelen ?
Laatst dus 2 babyschommels gekocht. ( 1 als kado).
Vandaag ontvangen.
Ben boos.
Wat een vreselijk gevaarlijke ondingen.
Morgen gaan ze terug !
Echt niet te geloven.
Wat is er mee aan de hand dan en welke had je gekocht? want mijn moeder wil hem dus gaan bestellen voor haar verjaardag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je nog Sam , over schommelen ?
Laatst dus 2 babyschommels gekocht. ( 1 als kado).
Vandaag ontvangen.
Ben boos.
Wat een vreselijk gevaarlijke ondingen.
Morgen gaan ze terug !
Echt niet te geloven.
Jij veel kleding voor de kinderen? Ik doe ongeveer 1 was per week per kind. Maar jij vind dat ik weinig kleding heb : Pquote:
Valt best mee toch die kledingkasten van mijn tweetal?!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef As1981 het volgende:
[..]
Jij veel kleding voor de kinderen? Ik doe ongeveer 1 was per week per kind. Maar jij vind dat ik weinig kleding heb : P
De flying Bee, Duits via Limango.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Wat is er mee aan de hand dan en welke had je gekocht? want mijn moeder wil hem dus gaan bestellen voor haar verjaardag.
Nee niet ziek een hobbyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Valt best mee toch die kledingkasten van mijn tweetal?!![]()
En zei ik dat je weinig had, nee toch? Alleen wel minder dan ik Ja dus, maar ik ben ziek
Hm, ik kwam altijd weg met 4 a 5 wassen per week. Dat is dus verdubbeld met de komst van 1 klein momenteel om en nabij de 4 kilo wegende smeerkeesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef As1981 het volgende:
Lachende baby's![]()
Wauw pessie 2 wasjes per dag, ik zou moeten shoppen dan![]()
Hier hoef ik kyan veel minder om te kleden dan de oudste.
De boosdoener zelf maakt een hoop goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:20 schreef pessie het volgende:
[..]
Hm, ik kwam altijd weg met 4 a 5 wassen per week. Dat is dus verdubbeld met de komst van 1 klein momenteel om en nabij de 4 kilo wegende smeerkees. maar ze is wel lief hoor!
Dat klinkt wat beter jaquote:
Hoor het graag van je, Ik wilde deze laten bestellen is wel met schouderriempjes en kan hem eventueel in de grond vastzetten met beton ofzo lijkt hij een beetje op wat jij had andrs verzin ik toch wat anders denk ik. http://www.intertoys.nl/s(...)schommel-565980.htmlquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De flying Bee, Duits via Limango.
De voorkant (steun) moet je er op klikken, maar dat zit zo gammel. Echt niet te geloven.
Ze had hem zelf binnen 2 seconden los.
Echt zo eng joh !
Wel echt jammer, ze vond het prachtig !
heb haar met 2 sjaals vastgebonden en 5 minuten heen en weer geduwd.
Toen er uit en terug in de doos.
Gatver !
Merk zoek ik wel voor je op ( staat op dr kamer en ze slaapt)
Maar ze kunnen er in staan, zich optrekken , er uit vallen ...............................![]()
Die ziet er wel veel steviger uit. Maar heb er geen verstand van. In iedergeval heeft die van jou een tuigje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Hoor het graag van je, Ik wilde deze laten bestellen is wel met schouderriempjes en kan hem eventueel in de grond vastzetten met beton ofzo lijkt hij een beetje op wat jij had andrs verzin ik toch wat anders denk ik. http://www.intertoys.nl/s(...)schommel-565980.html
Dat klintk al een stuk positiever haha :p ik zal je nog laten weten hoe hij bevalt wanneer we hem binnenhebben misschien kan je hem dan nog voor het mooie weer in huis halenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die ziet er wel veel steviger uit. Maar heb er geen verstand van. In iedergeval heeft die van jou een tuigje.
ja maar, ja maar............... wij hebben geen tuin !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Dat klintk al een stuk positiever haha :p ik zal je nog laten weten hoe hij bevalt wanneer we hem binnenhebben misschien kan je hem dan nog voor het mooie weer in huis halenDe schommel in de speeltuin is ook favoriet.
Weet niet heo duur hij was maar ze hebben bij bartsmit een meegroei babyschommel waarbij in de babystand een 5 punts gordel zit. http://www.bartsmit.com/tp-quadpod-meegroei-schommelzitjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ja maar, ja maar............... wij hebben geen tuin !
Hadden een ding voor binnen gekocht. Voor aan een haak
Ga op onderzoek uit !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Weet niet heo duur hij was maar ze hebben bij bartsmit een meegroei babyschommel waarbij in de babystand een 5 punts gordel zit. http://www.bartsmit.com/tp-quadpod-meegroei-schommelzitje
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef kleinzusje het volgende:
Sola : kledingcrisisDat is hier: Wat moet ze aan, kan niet kiezen alles is te leuk, maar vandaag niet
![]()
![]()
![]()
Dus ben maar lid geworden van DE groepOpgericht door Lazi, die nu ook onze dealer is. Oh nee, lindex heeft ideal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Die 2e is echt een onding. Wij hebben ooit ook zo'n soort schommel gekocht, drama om 't kind in die schommel te krijgen zeg!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Weet niet heo duur hij was maar ze hebben bij bartsmit een meegroei babyschommel waarbij in de babystand een 5 punts gordel zit. http://www.bartsmit.com/tp-quadpod-meegroei-schommelzitje
Deze ook : http://www.bartsmit.com/s(...)fh_secondid%3D648138
Dan krijgen we ruzie over wie de was mag doen vrees ikquote:
Ik heb nog nooit zoveel plasongelukjes gehad als met D. Ze heeft het zelfs voor elkaar gekregen om me in mijn gezicht en haar te rakenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Plasongelukjes ik heb 1x een spuitluier mijn kant op gehad, verder niks (maar een meisje he!)
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:02 schreef kleinzusje het volgende:
Moeders met oudere kinderen: vraag: herkennen jullie nu dingen die je als baby al meende te zien ? Qua karakter ? Ik gis maar wat bij mn kleine. Ben echt benieuwd
quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel plasongelukjes gehad met D. Ze heeft het zelfs voor elkaar gekregen om me in mijn gezicht en haar te rakenDat is M. nooit gelukt hoor..... Maar bij een jongetje kan je er ook veel makkelijker een doekje op gooien...
Dat dus, vanmorgen ging het bij Lauren ook echt overal heen!quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel plasongelukjes gehad met D. Ze heeft het zelfs voor elkaar gekregen om me in mijn gezicht en haar te rakenDat is M. nooit gelukt hoor..... Maar bij een jongetje kan je er ook veel makkelijker een doekje op gooien...
Ik moest heel hard lachen :-)quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik hoor dat zo vaak. Twee jongetjes die zijn zo veel makkelijker dan jongens. Nou ging dat vroeger bij mij thuis wel op. Maar mijn oudste heeft toch echt mijn karakter. Niet dat ik hem moeilijk vind, maar het is wel een pittige. Ik vind het heerlijk en geniet er van. Past ook zeker bij me maar denk toch echt dat het in het karakter zit en niet zo zeer in het geslacht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:40 schreef Kyara het volgende:
[..]M. was altijd vrij gemoedelijk tot het moment dat hij echt honger had of iets wou, dan was het krijsen. Nu heeft hij dat nog steeds: hij is heel meegaand tot een bepaald punt en dan is het klaar. En hij was als baby makkelijk en dat is ie nu nog steeds.
Zeker nu zie je heel goed de verschillen tussen hem en de meisjes. Die zijn veel feller en pittiger (maar dat is misschien ook meer meisjes-eigen).
Dan wil ze nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:32 schreef pessie het volgende:
[..]
Dan krijgen we ruzie over wie de was mag doen vrees ik![]()
Son, slaap is inderdaad fijner dan wakker liggen. Overdag vaker aanleggen?
En fok wet in kwadraat vanmorgen
Ik merk ook echt verschil. Luuk is veel relaxter dan Sofie was. Dat was (is) echt zo'n heerlijk pittig en fel meisjequote:Op woensdag 27 maart 2013 08:40 schreef Kyara het volgende:
[..]M. was altijd vrij gemoedelijk tot het moment dat hij echt honger had of iets wou, dan was het krijsen. Nu heeft hij dat nog steeds: hij is heel meegaand tot een bepaald punt en dan is het klaar. En hij was als baby makkelijk en dat is ie nu nog steeds.
Zeker nu zie je heel goed de verschillen tussen hem en de meisjes. Die zijn veel feller en pittiger (maar dat is misschien ook meer meisjes-eigen).
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:43 schreef nijnepijn het volgende:
Een lichte streep is ook een streep toch? Test is wel even over datum (was van sept 2011).
Nee ligt niet aan de maat. Dat doen babies.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef Mineola het volgende:
Zou dat het zijn?!Niet echt tot zn nek hoor trouwens, maar gewoon boven zn luier uit op zn rug.
Ik heb maat 3, zou qua gewicht nog prima kunnen. Hij is nu 7,5 kg ruim denk ik en het kan tot 9 kg.
Luier zit ook niet strak om de beentjes of zo. Gewoon goed op maat, denk ik.
Het wisselde, 2 of 3 keer. Heel soms vaker (maar dan voedde ik niet iedere keer). Als het alleen een kwartiertje voeden is en dan weer verder slapen, was ik ook niet heel moe. Opstaan deed pijn, maar als ik even op gang was, ging het wel weer idd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier ben ik overgegaan op maat 4 toen ze regelmatig aan de zijkanten door ging lekken.
Phaidra, volgens mij kwam ie bij jou nog vaker toch? Nu vannacht 2x ofzo. Op zich niet heel vaak, maar t totale uren slaap zijn wat weinigmerk dat t licht wel een hoop doet trouwens, ben nu niet onwijs moe ofzo.
Maar das overdag. Als ik zit in de kou s nachts vind ik t minder geslaagd
Mijn mini zit pas net over de zes kiloquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef Mineola het volgende:
Zou dat het zijn?!Niet echt tot zn nek hoor trouwens, maar gewoon boven zn luier uit op zn rug.
Ik heb maat 3, zou qua gewicht nog prima kunnen. Hij is nu 7,5 kg ruim denk ik en het kan tot 9 kg.
Luier zit ook niet strak om de beentjes of zo. Gewoon goed op maat, denk ik.
Op het CB is gewicht volgens mij net boven -2 en lengte op -1.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: Is lijntje –1 ? Mooie stats voor je mini. Fijn dat het beter/goed gaat.![]()
Maandag vijf maanden, stats kom ik morgen even op terug, dan heb ik verse.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:15 schreef Mineola het volgende:
Slanke dame Ophelia! Hoe lang is ze? Ik schat hier zo'n 68 cm, cb is ruim een maand geleden en moet pas half april weer, met 6 maanden ze schelen niet zo heel veel toch?
De drie maanden en een week-afspraak werd twee weken verzet doordat ze ziekig was, dus nu is het op het eind van de maand.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef Mineola het volgende:
Dan schelen ze inderdaad niet veel, hier vorige week vijf maanden. Hoezo moet jij morgen dan naar cb? Wij moeten met 4 en 6 maanden. Of ga je tussentijds wegen?
Dat van die vakantie wil ik wel geloven ja. Hebben jullie ook dubbel en dwars verdiendquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zoëarme jullie. Hopelijk komt de huisarts met iets anders dat wel goed werkt voor S.
Korte nachten, hier ook al een week of 4,5. Hoesten hè. Je went eraan. Ze wil iig 's nachts niet meer drinken en ook rond 22 hoeft ze niet meer. Scheelt handelingen
.
Mooie stats, groot en klein. Mijn meisje was met 6 maanden 69 cm en 7980 (uit m'n hoofd). Nu, met bijna 8 maanden, 71 cm en 8360.
Twinks, lief dat je aan ons dacht! Het gaat wel. Hoesten is wel minder gelukkig maar nog steeds 's nachts paniek. Ikzelf voel me nu ook alsof ik onder de tram heb gelegen dus dat schiet lekker op. Verder doet E het perfect! Ze is lief, vrolijk, makkelijk, slaapt goed als ze niet hoest, eet goed en weet precies wat ze wel en niet wil. Over 2 maanden op vakantie... Ik kijk er zoooo naar uit!
Dat corrigeren maakt het inderdaad niet duidelijker;) daar weet je natuurlijk alles vanquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik lees net op de verpakking van de luiers dat er zelfs luiers bestaan voor baby's van 60 kilo, en aangezien ik zelf 49 kilo weeg vraag ik me af wat voor monsters dat zijn...
SPOILER: ?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ja o.k., incontinente ouderen. En ik zat zelf aan zoiets te denken:SPOILER: ?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die volwassenen met een luier-fetisj. Maar de meeste volwassenen zijn wel boven de 60 kilo, dus ik denk dat die luiers echt voor baby's bedoeld zijn.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Dat klinkt precies zoals bij ons (alleen heeft hij nog nooit op zijn kamertje geslapen) en ik dacht dat ook al. Ik hoop niet dat het komend weekend na de klok nóg een uur eerder wordt...quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hier ook steeds een wakker meisje om 6 uur. Ze slaapt nu bij ons op de kamer ivm hoesten en rond die tijd wordt het al licht. Haar kamertje heeft een verduisterd rolgordijn, wij niet. Ook komt aan de kant van het huis waar wij slapen de zon op. Volgens mij komt het daardoor. hoop ik
Dan wordt het een uur laterquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:53 schreef Mineola het volgende:
n
[..]
Dat klinkt precies zoals bij ons (alleen heeft hij nog nooit op zijn kamertje geslapen) en ik dacht dat ook al. Ik hoop niet dat het komend weekend na de klok nóg een uur eerder wordt...
Verse statsquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:15 schreef Mineola het volgende:
Slanke dame Ophelia! Hoe lang is ze? Ik schat hier zo'n 68 cm, cb is ruim een maand geleden en moet pas half april weer, met 6 maanden ze schelen niet zo heel veel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat doet mijn kleine bollie dan weer nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat heb ik ook Troeta, ze is dan wel niet zo zwaar maar presteert het wel om naar de tafel te rollen en een doos wol van het rooster te trekken terwijl ik vijf minuten in de keuken ben.
Ah zo, ik heb vanaf het begin bij de gyn (of eigenlijk aio en klinisch vk) gelopen en ik voelde me juist een nr. bij de vk die de nacontrole deed. Ook in het zkh (of iig hier) zie je een bepekt aantal mensen en is er tijd voor small talk en persoonlijke meuk. En ik vond het heerlijk om iedere afspraak een echo te krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:29 schreef Loj het volgende:
Ow zeker wel ophelia, maar een volgende zwangerschap zal ik vanaf het begin onder controle van de gyn staan..
Misschien heb ik wel een verkeerd beeld erbij maar voelde me bij de gyn vandaag ook meer een nummer..
Ik duim voor het laatste!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Logician het volgende:
De dokter gesproken.
We wachten nog op uitslag van de eeg, als deze goed is mogen we weer naar huis. Dan 6april mri en alles in de gaten houden, ook het staren wat ze vaak doet kan nl. een klein aanvalletje zijn.
Ze denken momenteel aan Epilepsie of Myoklonieën. die laatste kunnen soms zo heftig zijn dat een kindje gewoon wegvalt, maar zijn "goedaardig".
Iedere afspraak een echo klinkt ook wel weer goed. Dus ik hoop dat ik dan een zelfde ervaring hebquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah zo, ik heb vanaf het begin bij de gyn (of eigenlijk aio en klinisch vk) gelopen en ik voelde me juist een nr. bij de vk die de nacontrole deed. Ook in het zkh (of iig hier) zie je een bepekt aantal mensen en is er tijd voor small talk en persoonlijke meuk. En ik vond het heerlijk om iedere afspraak een echo te krijgen.
Twink mooie lijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |