Vervelend Cathmar.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:40 schreef Cathmar het volgende:
Hier twee niet drinkende babies die alleen maar aan en op me willen hangen. Gek word ik er van!
Ook heel zielig natuurlijk, maar serieus icm de sneeuw en de kou word ik er niet vrolijk van
ervaring met 2 baby's in een draagdoek?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:01 schreef mikoxx het volgende:
Cathmar, heb je een draagdoek? Zeker met twee een uitkomst in dit soort situaties! Sterkte!
Dan moet je eens een oproep doen bij dragen en voeden!quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
ervaring met 2 baby's in een draagdoek?
hmmm, misschien toch eens kijken...quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan moet je eens een oproep doen bij dragen en voeden!
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan moet je eens een oproep doen bij dragen en voeden!
quote:
Yepquote:Op zondag 24 maart 2013 16:49 schreef Zoë23 het volgende:
Kz
Puberbaby? Haha begint het pureren al zo jong?
Had je S haar bday outfit gezien?
Nee, dat niet, maar t schijnt wel te kunnen. Idd even in het draagdoektopic vragen misschien...? Maar als je een in de doek hebt, heb je wel je handen vrij voor de ander, dat vond ik wel handig iig.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
ervaring met 2 baby's in een draagdoek?
Bij ons gaat het dus gepaard met gaan staan in bed, ook met slaapzak aan. Luid huilen/ krijsen of brullen. Als hij in slaap viel tijdens de voeding, werd hij wakker zodra hij het matras raakte. Weet het echt niet. Vrijdag heeft hij nog 2,5 uur aan een stuk geslapen, wel in ons bed en vorige week op de creche, ging het ook met minimaal een slaapje van minimaal 1,5 uur.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[..]
YepEigen willetje en NEE schudden
Zoe: Super lief ! Ook leuk dat je man het belangrijk vindt. Die van mij heeft niet veel in te brengen op dat gebied![]()
Tinu: Lastig, dat slapen ! Hoe komt het toch ?? Had hier ( tijdens de puberdagen) dus ook "niet slapen" maar zonder huilen. Vandaag weer 2 lange slaapjes van 1,5 uur. Heerlijk !![]()
![]()
Dat is toch niet raar? Iets met normaal voedsel voor mensen?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom bevatten alle potjes van AH voor boven de 6 mnd. vlees of vis ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |