abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124434948
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_124435040
Kuukske *G* gefeliciteerd! Een hele fijne dag vandaag

Rixtje *G* gefeliciteerd! Veel plezier

:s)

Fijn dat de nacht goed ging twinkle :*

Hier een minder prettige nacht -O- ze wilde alleen maar met haar knietjes naast me en dan dr hoofdje op mijn borstkas
Zo kon ik zelf niet echt slapen.. Ze wilde echt alleen maar dicht tegen me aan / op me liggen. Van 22-2u wakker en plakaapje O+ hebben haar een klein beetje van de medicatie gegeven (ze krijgt de helft van wat ze mag, vandaar dat we een klein beetje extra gaven) en daarna heeft ze wel goed geslapen
pi_124435291
Kuuks en Rix, gefeliciteerd!!

:* voor Djenna, Noa en Isabel

Fijn dat de medicatie helpt Zoë. Hadden jullie dat toch maar eerder gehad he. Plakaapjes kunnen ook wel fijn zijn, maar dan met momenten. Meestal doet F. rond 17.30u even een klein tukkie van een kwartier. Dat mag dan op mij of op (8> . En dat vind ik me toch heeeeerlijk! O+ O+ Lekker knuffelen en snuffelen :P

Ik vind mijn meisje ineens zo gegroeid he. Dat tijgeren/zichzelf vooruit trekken is zo geinig. Als ik dan een paar meter verder ga zitten en ik roep haar dan komt ze naar me toe :D En ik heb een kietelplekje gevonden, en elke keer als ik daar kietel dan schatert ze. En dan smelt ik :D
Oh en ze zit in de kinderstoel en dan eet ze fruit/groente of ze sabbelt op een broodkorstje.
Ik ben echt kei verliefd *;

Oh en iemand vroeg van t woord 'fiep'. Dat zal dan denk ik dialect zijn ja haha. Ik woon in brabant, en hier is het een heel normaal woord :)
pi_124435612
Kuuks en Rixt, gefeliciteerd met jullie jochies *O* O+ *O*

Zoë, balen van de rotnacht. Zielig ook voor S.

Zieke kindjes :( ;( Beterschap!!

Bij I. is de koorts weer weg gelukkig. Wel nog steeds snotteren en hoesten. Woensdag hebben we nog controle bij de kinderarts, dat vind ik toch wel prettig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_124437811
Hier twee niet drinkende babies die alleen maar aan en op me willen hangen. Gek word ik er van!

Ook heel zielig natuurlijk, maar serieus icm de sneeuw en de kou word ik er niet vrolijk van
Met een meidenkwartet
  zondag 24 maart 2013 @ 13:59:02 #6
381212 Gulara
From the future
pi_124440462
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:40 schreef Cathmar het volgende:
Hier twee niet drinkende babies die alleen maar aan en op me willen hangen. Gek word ik er van!

Ook heel zielig natuurlijk, maar serieus icm de sneeuw en de kou word ik er niet vrolijk van
Vervelend Cathmar. :* Maar misschien juist door de sneeuw en kou wel lekker warm? O+
  zondag 24 maart 2013 @ 14:01:53 #7
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_124440555
Cathmar, heb je een draagdoek? Zeker met twee een uitkomst in dit soort situaties! Sterkte!
pi_124442072
Kuukske en Rixt Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Kwisted, wat is ze snel :D O+
:* voor zieke kindjes, rotnachten, kou enz enz.

Wie schreef dat nou ? Doorduwen en blijkt het idd geen juiste diagnose te zijn. Ongelofelijk !!! Bang word ik van die verhalen. Bah ! Twink, was jij dat ? knap hoor dat je dan doorzet ^O^

Hier had ik 2 dagen een puberbaby :D Wist niet dat het bestond, maar het bestaat *O*
Vandaag is het weer zoals altijd O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 24 maart 2013 @ 15:35:15 #9
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124444716
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:01 schreef mikoxx het volgende:
Cathmar, heb je een draagdoek? Zeker met twee een uitkomst in dit soort situaties! Sterkte!
ervaring met 2 baby's in een draagdoek?
pi_124447917
Cathmar
Lastige situatie :*
Hoe gaat het nu?

Kz
Puberbaby? Haha begint het pureren al zo jong :+ ?
Had je S haar bday outfit gezien?
  zondag 24 maart 2013 @ 16:51:40 #11
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124448028
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dan moet je eens een oproep doen bij dragen en voeden!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_124448352
Leuke bday outfit Zoe. Balen dat ze niet goed sliep. Wel fijn, dat het met de medicatie beter ging.

Kuukske en Rixtje, gefeliciteerd met jullie dreumessen *G*

Kwisted leuk een babyt'je wat zo af en toe op je slaapt. Wat klink je verliefd op je kleine/ grote meid :)

Kz, puberbaby.

Phaidra, fijn, dat I weer beter is.

Cathmaar balen van je plakbaby's. Hopelijk zijn ze gauw minder aanhangerig. Waar zit jij waar er sneeuw ligt? Hier alleen vies en koud.

Kyara & Cathmaar, misschien heeft Mikox tips. Mikox, had jij jouw tweeling vaker samen gedragen?

Slaapjes zijn hier weer ruk. Vanochtend uiteindelijk een uurtje bij ons in bed. Maar vanmiddag ondanks diepe slaap na het voeden, kon hem slapend in zijn bedje leggen, na 5-10 minuten brullend wakker.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 24 maart 2013 @ 17:01:08 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_124448437
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

hmmm, misschien toch eens kijken...
pi_124448532
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_124451384
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:58 schreef Tinuviel het volgende:

Kz, puberbaby.

quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 16:49 schreef Zoë23 het volgende:

Kz
Puberbaby? Haha begint het pureren al zo jong :+ ?
Had je S haar bday outfit gezien?
Yep :D Eigen willetje en NEE schudden

Zoe: Super lief ! Ook leuk dat je man het belangrijk vindt. Die van mij heeft niet veel in te brengen op dat gebied :D

Tinu: Lastig, dat slapen ! Hoe komt het toch ?? Had hier ( tijdens de puberdagen) dus ook "niet slapen" maar zonder huilen. Vandaag weer 2 lange slaapjes van 1,5 uur. Heerlijk ! :@ :D
pi_124451541
Waarom bevatten alle potjes van AH voor boven de 6 mnd. vlees of vis ? }:| :N
  zondag 24 maart 2013 @ 18:55:39 #17
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124452489
Er zijn toch jarige kindjes vandaag? Gefeliciteerd!
  zondag 24 maart 2013 @ 19:02:59 #18
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_124452785
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nee, dat niet, maar t schijnt wel te kunnen. Idd even in het draagdoektopic vragen misschien...? Maar als je een in de doek hebt, heb je wel je handen vrij voor de ander, dat vond ik wel handig iig.
pi_124455771
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:26 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

[..]

Yep :D Eigen willetje en NEE schudden

Zoe: Super lief ! Ook leuk dat je man het belangrijk vindt. Die van mij heeft niet veel in te brengen op dat gebied :D

Tinu: Lastig, dat slapen ! Hoe komt het toch ?? Had hier ( tijdens de puberdagen) dus ook "niet slapen" maar zonder huilen. Vandaag weer 2 lange slaapjes van 1,5 uur. Heerlijk ! :@ :D
Bij ons gaat het dus gepaard met gaan staan in bed, ook met slaapzak aan. Luid huilen/ krijsen of brullen. Als hij in slaap viel tijdens de voeding, werd hij wakker zodra hij het matras raakte. Weet het echt niet. Vrijdag heeft hij nog 2,5 uur aan een stuk geslapen, wel in ons bed en vorige week op de creche, ging het ook met minimaal een slaapje van minimaal 1,5 uur.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 24 maart 2013 @ 20:24:11 #20
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124456460
Tinu, dat is de reden waarom wij uiteindelijk heel veel samen hebben geslapen met Nathan. Dan voedde ik hem in het grote bed en liet hem liggen. Al woonden wij toen in een appartement en hadden we glas tussen de woon en slaapkamer. Ik kon hem dus steeds in de gaten houden.
pi_124459304
Kuukske gefeliciteerd met Billie!

Bedankt voor de felicitaties..Geert ligt al even afgepeigerd op bed hij is schandalig verwend :D
Als afscheid nog even een foto van mijn dreumes O+

Tot in het volgende topic :W
pi_124459515
Pessie, dat is dan idd een verschil met onze woning: slaapkamer is op de 1e verdieping, meestal ben ik gewoon beneden als hij slaapt, daar komt nog bij, dat hij tijgert als een gek en zelfs begin te kruipen en dan vind ik het gewoon niet veilig om hem bij ons op bed te laten liggen. Ik doe altijd de babyfoon aan, maar die staat in zijn kamer en hij was al weleens wakker geworden, zonder dat we hem hoorden.

Rixtje, wat een lieve foto van je dreumes!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_124459650
Zoë balen van de rotnacht. :*

Cathmar beterschap voor je plakkerige baby's. Het wordt echt tijd voor mooier weer

Kwisted wat leuk dat ze zich zo snel aan het ontwikkelen is. O+

KZ gelukkig was je puberbaby weer vrolijk.

Tinu niet fijn dat het slapen niet zo wilt lukken. :*

Rix gefeliciteerd. En wat een lieve dreumes heb je

Vandaag met mijn zus en Riley naar de stad gegaan. Was erg gezellig en Riley vond het allemaal erg interessant. Ze heeft vandaag goed geslapen en was zo ontzetten vrolijk. O+
  zondag 24 maart 2013 @ 21:16:42 #24
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124459984
quote:
15s.gif Op zondag 24 maart 2013 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom bevatten alle potjes van AH voor boven de 6 mnd. vlees of vis ? }:| :N
Dat is toch niet raar? Iets met normaal voedsel voor mensen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_124461016
Nou toevallig heb ik daar vandaag ook naar zitten kijken, en ik heb ook bewust de potjes gepakt zonder vlees of vis. Ik vind t een vies idee dat vlees gekookt en vacuum getrokken is. Nou ben ik zelf ook geen vleeseter, dat speelt mee.
Maargoed, ik heb potjes alleen voor momenten dat ik echt geen tijd heb om zelf n prakkie te maken.

Groeien de nageltjes van jullie babys ook zo hard??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')