SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg post-race DT, en 20 s strafquote:Op zondag 24 maart 2013 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vettel week daar toch meerdere keren van zijn lijn af
Eerste 8 ronden alleenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een chaos dat het was, nou nou nou.
Webber kan het slecht verdragen dat hij minder snel is dan zijn teamgenoot. Zag je wel terug in het met hand en tand verdedigen van zijn koppositie.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:44 schreef bodylotion het volgende:
Webber demonstratief niet langs zn crew bij start finish?
Maakt niet uit, als Hamilton minder meekreeg was hij ook lichter en heeft Rosberg het gewoon beter gedaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus Hamilton verstookt in het begin zijn brandstof, terwijl Rosberg er zuiniger mee omspringt en er toch achter moet blijven.
Dit even er van uitgaande dat ze beide evenveel meekregen.
Nee Vettel kan er goed tegen als iemand sneller is dan hijquote:Op zondag 24 maart 2013 10:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Webber kan het slecht verdragen dat hij minder snel is dan zijn teamgenoot. Zag je wel terug in het met hand en tand verdedigen van zijn koppositie.
Vond je? Z'n tijden gingen heen en weer als een jojo.quote:
Voorlopig goed genoegquote:
Hij had weer voordeel bij de eerste pitstopquote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef Karstman het volgende:
Denk dat Webber vind dat ze hem bij de laatste pitstop hebben genaaid met de volgorde.
9 van de 10 keer is het andersomquote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Nee Vettel kan er goed tegen als iemand sneller is dan hij.
Turkije anyone?
Ik was er ook wel tevreden over.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef bodylotion het volgende:
Prima commentaar van Albers trouwens. Wel irritant dat 'ie steeds in de we-vorm praat over Formule 1-coureurs
Albers was superquote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef bodylotion het volgende:
Prima commentaar van Albers trouwens. Wel irritant dat 'ie steeds in de we-vorm praat over Formule 1-coureurs
dat ging bij iedereen wel. Niet ver achter Pik en maar 1 lap achterstand Chilton heeft er 2quote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vond je? Z'n tijden gingen heen en weer als een jojo.
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:48 schreef Zorro het volgende:
En ik dacht nog wel dat ik niet NOG meer hekel aan Hamilton kon krijgen. Ik had het mis.
Teamorders heb ik niet zo'n probleem bij, maar er moet wel logica achter zitten. Die zit er bij Ferrari (want Massa heeft al een paar seizoenen aangetoond niet constant genoeg te zijn). Bij RBR kan ik me ook voorstellen dat ze dat zo zien (dat Webber niet constant genoeg is), maar daar doen ze altijd alsof ze er niet zijn, terwijl ze er vaak wel zijn. En vandaag bekruipt me daar het gevoel dat er eerst tegen Vettel gezegd wordt dat 'ie rustig moet doen en hij dat negeert. En dat als hij er voorbij is, dat tegen Webber gezegd wordt dat 'ie moet afhaken. Plus dat ze eerder in de race Webber medium banden hebben gegeven, terwijl hij sneller was op harde banden. En dat ze Vettel eerder naar binnen halen dan Webber, waardoor 'ie de undercut krijgt.quote:
Klopt, begreep ik ook niks van, toen wist je al dat Vettel ging winnen, primes zijn sec per ronde langzamerquote:Op zondag 24 maart 2013 10:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Webber zijn laatste stint op Hard heeft gereden en Vettel op Medium? of was het andersom?
Toen ging Vettel er toch voorbij omdat hij sneller was maar dacht hij dat Webber pas op de plaats zou maken?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Nee Vettel kan er goed tegen als iemand sneller is dan hij.
Turkije anyone?
Webber was gewoon niet snel genoeg om de Mercedessen voor te blijven (ergens halverwege de race). Logisch is dan om je snelste man naar voren te schuiven om afstand te maken. Maar dat mocht niet van RB en Webber verdedigde dan ook met hand en tand.quote:
ach die heeft nog wel een fiets van opa gekregen. of een wapenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:50 schreef Toekito het volgende:
Skippy is boos
Kijk uit Vettel als die slaat met die staart ben je weg
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoop dat Webber z'n champagne stuk slaat op Vettel
Dat was toch ook gewoon op de TV? Dat tegen Vettel werd gezegd dat 'ie rustig moest doen (niet lettelijk zo, maar daar kwam het wel op neer).quote:Op zondag 24 maart 2013 10:50 schreef Fokkingvet het volgende:
Lekker sfeertje bij RBR, mark is very pissed.
Zal wel iets over de boordradio geroepen zijn waar Vettel zich niet aan gehouden heeft
Race incident en dat hij er mee weg komtquote:Op zondag 24 maart 2013 10:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoop dat Webber z'n champagne stuk slaat op Vettel
Was misschien wel eerlijk, maar een beetje erg roekeloos van Vettelquote:Op zondag 24 maart 2013 10:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Mhaw, het was een eerlijk gevecht. Vettel won dat.
Begon al met dat gejank van Vet veel eerder over "Webber being slow".quote:Op zondag 24 maart 2013 10:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad, Rosberg had bij Hamilton gewoon hetzelfde moeten doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:51 schreef Montov het volgende:
[..]
quote:
Ricciardo doorschuiven en dan Buemi in de STR terugquote:Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef Karstman het volgende:
wie is de reserverijder van Red Bull? Denk dat hij volgende week een klusje heeft
volgende week is webber ergens aan het beunenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef Karstman het volgende:
wie is de reserverijder van Red Bull? Denk dat hij volgende week een klusje heeft
Buemiquote:Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef Karstman het volgende:
Inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Niemand op dit podium heeft het verdiend, duidelijk zichtbaar
wel dusquote:
ze zijn er weer.quote:
Webber knikte zo van: Daar praten we binnen wel over.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:55 schreef Karstman het volgende:
Vettel probeert bij weglopen het gesprek aan te knopen
En Brundle kennende gaat ie wel een ongemakkelijke vraag stellenquote:
Hij wist natuurlijk ook dat het op tv kwam, vandaar dat toontje.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:52 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Begon al met dat gejank van Vet veel eerder over "Webber being slow".
Rotterdamsquote:Op zondag 24 maart 2013 10:56 schreef TommyGun het volgende:
Commentaar was ook weer om te huilen, vooral het Rotterdams van Albers...
watquote:Op zondag 24 maart 2013 10:56 schreef TommyGun het volgende:
Commentaar was ook weer om te huilen, vooral het Rotterdams van Albers...
Misschien hadden ze beter vd Garde daar kunnen neerzetten.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij wist natuurlijk ook dat het op tv kwam, vandaar dat toontje.
Het waren al geen dikke vrienden, maar ik denk dat Vettel na de slotrace van vorig jaar echt helemaal klaar is met Webber. Slechte collega en slechte rivaal.
Het is wat.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:57 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zijn imitatie van een Rotterdammer is anders erg goed gelukt; constant heb ipv heeft.
Ga je gangquote:Op zondag 24 maart 2013 10:57 schreef THEFXR het volgende:
kan er geen sport1 klb topic worden aangemaakt?
Inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2013 10:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij wist natuurlijk ook dat het op tv kwam, vandaar dat toontje.
Het waren al geen dikke vrienden, maar ik denk dat Vettel na de slotrace van vorig jaar echt helemaal klaar is met Webber. Slechte collega en slechte rivaal.
Ik weet niet of je dat kan.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:57 schreef THEFXR het volgende:
kan er geen sport1 klb topic worden aangemaakt?
Leek erop ja.quote:
Ja, hij veinst geen goeie verliezer te zijn.quote:
geweldig!quote:Op zondag 24 maart 2013 10:59 schreef Columbiafan het volgende:
Webber: "Seb will have protection as usual"
logisch, als champquote:Op zondag 24 maart 2013 10:59 schreef Columbiafan het volgende:
hij is geflikt dat is wat anders dan terecht verliezen hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, hij veinst geen goeie verliezer te zijn.
En zo vroeg in het seizoen... Jammerquote:Op zondag 24 maart 2013 11:00 schreef Fokkingvet het volgende:
Eerlijk antwoordt van Webber. Vettel is gewoon een rat, nu hopen dat hij te licht is.
Hamilton ook lekker blij, man wat een gekloot met teamorders toch.
als champ?quote:
Helmut Marko.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:00 schreef Katlaah het volgende:
En Marko Schultz of hoe die RBR Vettel Fanboy ook heet kijkt ook erg blij
hihahoquote:Op zondag 24 maart 2013 10:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Helmut Markoquote:Op zondag 24 maart 2013 11:00 schreef Katlaah het volgende:
Helmut Marko of Dieter Materschitzquote:Op zondag 24 maart 2013 11:00 schreef Katlaah het volgende:
helmut marko?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:00 schreef Katlaah het volgende:
Marko Matterschnitzelquote:
Is gewoon schuld van het team, Webber op low revs laten rijden en de slechtere strategie geven op het eind. Dat Vettel hem dan voorbij gaat snap ik wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:00 schreef Fokkingvet het volgende:
Eerlijk antwoordt van Webber. Vettel is gewoon een rat, nu hopen dat hij te licht is.
Hamilton ook lekker blij, man wat een gekloot met teamorders toch.
En dat is het verschil tussen iemand die meervoudig wereldkampioen is en iemand die dat nooit zal wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Webber: ''in the end Seb made his own decisions''
Boehoe, misschien moet je gewoon wat harder rijden, beter starten, en minder fouten maken.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:59 schreef Columbiafan het volgende:
volgend weekend uitslapenquote:
O ja? Dus als Rosberg Brawn had genegeerd en Hamilton voorbij was gegaan was dat beter geweest voor zijn carrière denk je?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:02 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
En dat is het verschil tussen iemand die meervoudig wereldkampioen is en iemand die dat nooit zal worden
Hij heeft nu 3 weken om zijn huiswerk te makenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ronald van Dam moet echt veranderen. Dit commentaar is nog geen euro waard hij geeft gewoon te weinig informatie over de race. Albers was beter maar niet wat we verwachten van een zender waar betaald moet worden.
Schumacher heeft anders ook genoeg hulp gekregen van teamorders, en is ook meervoudig WKquote:Op zondag 24 maart 2013 11:02 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
En dat is het verschil tussen iemand die meervoudig wereldkampioen is en iemand die dat nooit zal worden
Als ze tegen hem vertellen dat de race over is, en tegen Vettel wat anders, of als Vettel dat negeert, dan hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vanuit het teambelang is het ook logisch, alleen moet die schijnheilige Horner en co niet iedere keer roepen dat ze coureurs gelijk behandelen, want dat doen ze niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Boehoe, misschien moet je gewoon wat harder rijden, beter starten, en minder fouten maken.
RB kan twee dingen doen, of de beste coureur voorkeursbehandeling geven, of ze laten racen. Webber beschermen tegen een snellere Vettel slaat nergens op.
tuurlijk, aandacht proberen weg te trekken van hun faal Vettelquote:Op zondag 24 maart 2013 11:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Interessant dat die RB meneer zegt dat Mercedes wel een duidelijke 1e rijder heeft.
Eens. Maar dan moet je dus niet tegen Webber vertellen dat er de race over is (en er niet meer geraced wordt) en tegen Vettel dat er geraced wordt.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Boehoe, misschien moet je gewoon wat harder rijden, beter starten, en minder fouten maken.
RB kan twee dingen doen, of de beste coureur voorkeursbehandeling geven, of ze laten racen. Webber beschermen tegen een snellere Vettel slaat nergens op.
Ferrari gaf dat ook altijd eerlijk toe dat ze een nummer 2 hadden die aan de kant moest.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Schumacher heeft anders ook genoeg hulp gekregen van teamorders, en is ook meervoudig WK
precies ditquote:Op zondag 24 maart 2013 11:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eens. Maar dan moet je dus niet tegen Webber vertellen dat er de race over is (en er niet meer geraced wordt) en tegen Vettel dat er geraced wordt.
Het is idd een feit dat die er niet schijnheilig om dedenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ferrari gaf dat ook altijd eerlijk toe dat ze een nummer 2 hadden die aan de kant moest.
Gewoon Mol terug.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
ote][ afbeelding ] Op zondag 24 maart 2013 11:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ronald van Dam moet echt veranderen. Dit commentaar is nog geen euro waard hij geeft gewoon te weinig informatie over de race. Albers was beter maar niet wat we verwachten van een zender waar betaald moet worden.
iets wat met deze situatie geen reet te maken heeftquote:Op zondag 24 maart 2013 11:05 schreef bodylotion het volgende:
Vettel is gewoon een fenomenale coureur, laten we dat niet vergeten
Nouja... dit moet bij Rosberg geen tweede keer gebeuren. Dan ben je effectief gewoon afgewaardeerd naar tweede coureur.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja? Dus als Rosberg Brawn had genegeerd en Hamilton voorbij was gegaan was dat beter geweest voor zijn carrière denk je?
dat deden ze soms echt wel hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het is idd een feit dat die er niet schijnheilig om deden
Die schijnt niet meer in zo'n hokje in Hilversum / Amsterdam te willen zittenquote:
Ik had als teambaas Vettel ook laten winnenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
iets wat met deze situatie geen reet te maken heeft
huiliessssquote:Op zondag 24 maart 2013 11:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
Krijgen we niet alles te zien op Sport1![]()
![]()
![]()
En nu gaan we naar het voetbal. Heeft Ronald weer rust.
Alleen toen het nog niet was toegestaan. Dan moet je wat. Heeft Schumacher een paar extra titels opgeleverdquote:
select 1 is een samenvatting nuquote:Op zondag 24 maart 2013 11:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
![]()
![]()
daarom ook lekker op RTL kijken en die 15 euro in em zak houden voor de popcorn tijdens de goede live uitzendingenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
![]()
![]()
Dat vind ik idd ook wel een verschil. Als ik teambaas was, had ik tegen Webber gezegd dat 'ie plaats moest maken. En had ik Hamilton en Rosberg het op het circuit laten uitzoeken. Webber heeft nl. al aangetoond dat 'ie de mindere is van Vettel. Voor Hamilton en Rosberg ligt het nog open.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nouja... dit moet bij Rosberg geen tweede keer gebeuren. Dan ben je effectief gewoon afgewaardeerd naar tweede coureur.
Dat zou ik in Rosberg zijn positie nooit accepteren, Webber zijn positie is wel iets anders, die is natuurlijk al jaren de duidelijke tweede man.
Ja dat zagen we in Oosterijk 2001 welquote:
ben jij ook net zo'n ratquote:Op zondag 24 maart 2013 11:06 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ik had als teambaas Vettel ook laten winnen
Kampioenschappen win je niet met lief doenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ben jij ook net zo'n rat![]()
Laat ze eerlijk vechten, webber kreeg geen kans
Christian Horner zei op RTl net heel duidelijk dat de orders waren om de wagens thuis te brengen (multi21) en posities te behouden en dat Vettel daarna zelf het heft in handen nam.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:06 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ik had als teambaas Vettel ook laten winnen
Er zijn ook commentaarboxen bij het circuit.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:06 schreef WEST het volgende:
[..]
Die schijnt niet meer in zo'n hokje in Hilversum / Amsterdam te willen zitten
Dan moet je geen orders geven, en dan had webber gewonnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:08 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Kampioenschappen win je niet met lief doen
Hoe zet je dat uit?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:07 schreef RAVW het volgende:
[..]
daarom ook lekker op RTL kijken en die 15 euro in em zak houden voor de popcorn tijdens de goede live uitzendingen
Oke het Duits is niet lekker ... maar het kan ook uit dus
die zijn in eigen taal. In geval van webber en Hamilton is dat Engels en dat heb je al gehoord.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:08 schreef Breaker.Faker het volgende:
Krijgen we een samenvatting of ik de race niet heb gezien.
Laat gewoon de persconferentie zien.
heb het over het geluidquote:
Da's niet tof van Vettel.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:08 schreef Karstman het volgende:
[..]
Christian Horner zei op RTl net heel duidelijk dat de orders waren om de wagens thuis te brengen (multi21) en posities te behouden en dat Vettel daarna zelf het heft in handen nam.
Hoezo? Hij zegt toch dat Vettel boven het teambelang gehandeld heeft?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
Walgelijk hoe Horner het nu beetje goed spreekt, jezus.
I know maar dat doet Sport1 niet eens bij voetbalwedstrijden, laat staan dat ze dat bij de F1 gaan doenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook commentaarboxen bij het circuit.
Prachtig iddquote:Op zondag 24 maart 2013 11:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
Lauda
Als medewerker van Mercedes zo kritisch zijn. Hij zegt letterlijk dat het een slechte zaak was dat Rosberg niet voorbij mocht. Had ik niet verwacht
Dat moet ie inderdaad niet doenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:08 schreef Karstman het volgende:
[..]
Christian Horner zei op RTl net heel duidelijk dat de orders waren om de wagens thuis te brengen (multi21) en posities te behouden en dat Vettel daarna zelf het heft in handen nam.
Hij heeft ze vaak genoeg laten racen. Alleen het team weet ook wel met wie ze wereldkampioen kunnen worden.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vanuit het teambelang is het ook logisch, alleen moet die schijnheilige Horner en co niet iedere keer roepen dat ze coureurs gelijk behandelen, want dat doen ze niet.
Ik vind van wel. Wat mij betreft is Vettel Webber helemaal niets schuldig.quote:
duidelijk dusquote:Op zondag 24 maart 2013 11:08 schreef Karstman het volgende:
[..]
Alleen Duitse is al goed hoor hoeft geen Rat meer er achter de rest snappen we dan ook wlequote:
Olav mol is toch het hele weekend daar. Gewoon van Dam ontslaan scheelt weer salariskosten. sla je 2 vliegen in 1 klapquote:Op zondag 24 maart 2013 11:10 schreef WEST het volgende:
[..]
I know maar dat doet Sport1 niet eens bij voetbalwedstrijden, laat staan dat ze dat bij de F1 gaan doen
Wat een aanfluitingquote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef DenS het volgende:
van damheeft het over de kapotte achtervleugel van Alonso in de samenvatting.
.
quote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
Alleen Duitse is al goed hoor hoeft geen Rat meer er achter de rest snappen we dan ook wle
Op Webberquote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef DenS het volgende:
.
HUILIEquote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef DenS het volgende:
.
Is Olav Mol al een keer in beeld geweest eigenlijk?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Olav mol is toch het hele weekend daar. Gewoon van Dam ontslaan scheelt weer salariskosten. sla je 2 vliegen in 1 klap
Het duurde ook een halve ronde voordat hij de vonkenregen zag van Alonsoquote:
Wel goede pitstops van Force India en die Button dan, die wilde gewoon bij Mercedes zijn pitstop doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef DenS het volgende:
.
McLaren had zijn banden eraf moeten schroevenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel goede pitstops van Force India en die Button dan, die wilde gewoon bij Mercedes zijn pitstop doen.
Was Hamilton die het bij McLaren wilde doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel goede pitstops van Force India en die Button dan, die wilde gewoon bij Mercedes zijn pitstop doen.
Ja echt hequote:Op zondag 24 maart 2013 11:13 schreef Sinister-D- het volgende:
oké, als er nog iemand meer onverstaanbaarder is dan Gary Andersson op de BBC dan is het wel de pa van Webber
Ik wou het net zeggen idd.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:13 schreef Sinister-D- het volgende:
oké, als er nog iemand meer onverstaanbaarder is dan Gary Andersson op de BBC dan is het wel de pa van Webber
Dat weet Van Dam toch niet!!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was Hamilton die het bij McLaren wilde doen.
Dat was leuk geweestquote:Op zondag 24 maart 2013 11:13 schreef bodylotion het volgende:
[..]
McLaren had zijn banden eraf moeten schroeven
quote:Op zondag 24 maart 2013 11:13 schreef bodylotion het volgende:
[..]
McLaren had zijn banden eraf moeten schroeven
Het begon al met de timing van de pitstop, Webber die ze een ronde langer door laten rijden op versleten banden, daardoor kon Vettel ondertussen op nieuwe options het gat dichten. Ik heb geen moeite met teamorders, alleen probeert Horner iedereen wijs te maken dat ze coureurs gelijk behandelen, slaat nergens op.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft ze vaak genoeg laten racen. Alleen het team weet ook wel met wie ze wereldkampioen kunnen worden.
Het gevecht is eigenlijk al gaande vanaf de pitstop, en dan komt die order. Maar Webber moet niet doen alsof hij niet verdedigde en niet gewoon het gevecht verloor.
Horner verwees overigens ook nog naar Brazilie, dus dat heeft Vettel wel degelijk onthouden.
Was me idd ook opgevallen dat ze Webber wat lang lieten doorrijden.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het begon al met de timing van de pitstop, Webber die ze een ronde langer door laten rijden op versleten banden, daardoor kon Vettel ondertussen op nieuwe options het gat dichten. Ik heb geen moeite met teamorders, alleen probeert Horner iedereen wijs te maken dat ze coureurs gelijk behandelen, slaat nergens op.
maar het geeft wel hele leuke gezichten denk ik bij veel teamsquote:Op zondag 24 maart 2013 11:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was leuk geweest![]()
Heb je alleen zo'n Mercedes in je pit staan, da's dan weer lastig.
Dan had 'ie de banden van Perez of Button gehad en dan wordt je gediskwalificeerd volgens mij.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar het geeft wel hele leuke gezichten denk ik bij veel teamsmaar wat als ze hem gewoon geholpen hadden met nieuwe banden
Alonso dacht dat hij wel 4 ronde's door kon rijden zodat hij geen extra pitstop hoeft te doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:15 schreef TommyGun het volgende:
- Alonso (waarom niet meteen naar binnen gaan?)
- Lotus (met name de huilie actie van Raikkonen)
- McLaren (zal Perez balen van zijn overstap?)
+ Actie van Hamilton; stoppen bij McLaren ipv bij Mercedes.
+ Massa tijdens de laatste stint.
+ Uhm...
Bij McLaren waren ze strategisch ook weer erg sterkquote:Op zondag 24 maart 2013 11:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan had 'ie de banden van Perez of Button gehad en dan wordt je gediskwalificeerd volgens mij.
Eigenlijk wel een goede tip om de concurrent uit te schakelen
Waar live?quote:
zeg het opquote:Op zondag 24 maart 2013 11:15 schreef TommyGun het volgende:
- Commentaar (van Albers maar met name Van Dam; totaal geen inhoud, verkeerde namen, mist situaties).
- Voorbeschouwing (te kort, te weinig interessante zaken)
- Nabeschouwing (samenvatting ipv persconferentie)
- RBR (Vettel en leiding)
- Mercedes (Brawn)
- Alonso (waarom niet meteen naar binnen gaan?)
- Lotus (met name de huilie actie van Raikkonen)
- McLaren (zal Perez balen van zijn overstap?)
- Force India (pitstops)
+ Actie van Hamilton; stoppen bij McLaren ipv bij Mercedes.
+ Massa tijdens de laatste stint.
+ Uhm...
Ja, hij moest wel uitwijken omdat Webber zo langzaam reed.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:21 schreef SuzukiSwift het volgende:
Vettel heeft het niet met opzet gedaan...
Tuurlijk Vettel, je ging er per ongeluk voorbij.
RTL kijk ikquote:Op zondag 24 maart 2013 11:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waar live?
Heb op dit moment Sky opstaan. Is Sport 1 nog door aan 't gaan dan?
Aah ja, tuurlijk. Die heb ik nietquote:
Goed van hem, heeft Webber nu gewonnen?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:21 schreef SuzukiSwift het volgende:
Vettel heeft het niet met opzet gedaan...
Tuurlijk Vettel, je ging er per ongeluk voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |