SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg post-race DT, en 20 s strafquote:Op zondag 24 maart 2013 10:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vettel week daar toch meerdere keren van zijn lijn af
Eerste 8 ronden alleenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een chaos dat het was, nou nou nou.
Webber kan het slecht verdragen dat hij minder snel is dan zijn teamgenoot. Zag je wel terug in het met hand en tand verdedigen van zijn koppositie.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:44 schreef bodylotion het volgende:
Webber demonstratief niet langs zn crew bij start finish?
Maakt niet uit, als Hamilton minder meekreeg was hij ook lichter en heeft Rosberg het gewoon beter gedaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus Hamilton verstookt in het begin zijn brandstof, terwijl Rosberg er zuiniger mee omspringt en er toch achter moet blijven.
Dit even er van uitgaande dat ze beide evenveel meekregen.
Nee Vettel kan er goed tegen als iemand sneller is dan hijquote:Op zondag 24 maart 2013 10:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Webber kan het slecht verdragen dat hij minder snel is dan zijn teamgenoot. Zag je wel terug in het met hand en tand verdedigen van zijn koppositie.
Vond je? Z'n tijden gingen heen en weer als een jojo.quote:
Voorlopig goed genoegquote:
Hij had weer voordeel bij de eerste pitstopquote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef Karstman het volgende:
Denk dat Webber vind dat ze hem bij de laatste pitstop hebben genaaid met de volgorde.
9 van de 10 keer is het andersomquote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Nee Vettel kan er goed tegen als iemand sneller is dan hij.
Turkije anyone?
Ik was er ook wel tevreden over.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef bodylotion het volgende:
Prima commentaar van Albers trouwens. Wel irritant dat 'ie steeds in de we-vorm praat over Formule 1-coureurs
Albers was superquote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef bodylotion het volgende:
Prima commentaar van Albers trouwens. Wel irritant dat 'ie steeds in de we-vorm praat over Formule 1-coureurs
dat ging bij iedereen wel. Niet ver achter Pik en maar 1 lap achterstand Chilton heeft er 2quote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vond je? Z'n tijden gingen heen en weer als een jojo.
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:48 schreef Zorro het volgende:
En ik dacht nog wel dat ik niet NOG meer hekel aan Hamilton kon krijgen. Ik had het mis.
Teamorders heb ik niet zo'n probleem bij, maar er moet wel logica achter zitten. Die zit er bij Ferrari (want Massa heeft al een paar seizoenen aangetoond niet constant genoeg te zijn). Bij RBR kan ik me ook voorstellen dat ze dat zo zien (dat Webber niet constant genoeg is), maar daar doen ze altijd alsof ze er niet zijn, terwijl ze er vaak wel zijn. En vandaag bekruipt me daar het gevoel dat er eerst tegen Vettel gezegd wordt dat 'ie rustig moet doen en hij dat negeert. En dat als hij er voorbij is, dat tegen Webber gezegd wordt dat 'ie moet afhaken. Plus dat ze eerder in de race Webber medium banden hebben gegeven, terwijl hij sneller was op harde banden. En dat ze Vettel eerder naar binnen halen dan Webber, waardoor 'ie de undercut krijgt.quote:
Klopt, begreep ik ook niks van, toen wist je al dat Vettel ging winnen, primes zijn sec per ronde langzamerquote:Op zondag 24 maart 2013 10:45 schreef LWD-Godius het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Webber zijn laatste stint op Hard heeft gereden en Vettel op Medium? of was het andersom?
Toen ging Vettel er toch voorbij omdat hij sneller was maar dacht hij dat Webber pas op de plaats zou maken?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:47 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Nee Vettel kan er goed tegen als iemand sneller is dan hij.
Turkije anyone?
Webber was gewoon niet snel genoeg om de Mercedessen voor te blijven (ergens halverwege de race). Logisch is dan om je snelste man naar voren te schuiven om afstand te maken. Maar dat mocht niet van RB en Webber verdedigde dan ook met hand en tand.quote:
ach die heeft nog wel een fiets van opa gekregen. of een wapenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:50 schreef Toekito het volgende:
Skippy is boos
Kijk uit Vettel als die slaat met die staart ben je weg
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoop dat Webber z'n champagne stuk slaat op Vettel
Dat was toch ook gewoon op de TV? Dat tegen Vettel werd gezegd dat 'ie rustig moest doen (niet lettelijk zo, maar daar kwam het wel op neer).quote:Op zondag 24 maart 2013 10:50 schreef Fokkingvet het volgende:
Lekker sfeertje bij RBR, mark is very pissed.
Zal wel iets over de boordradio geroepen zijn waar Vettel zich niet aan gehouden heeft
Race incident en dat hij er mee weg komtquote:Op zondag 24 maart 2013 10:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoop dat Webber z'n champagne stuk slaat op Vettel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |