Waarom foto verdedigen op deze manier terwijl die van iemand anders is die je niet kent?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk zo lelijk dat het nodig is om neppe foto's in je profiel te plaatsen
Of het was een foto in de beruchte facebook angle
Maagd EN hommo?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gadverdamme de druipende pik in je mond terwijl je facial krijgt iel
Hoeft niet natuurlijk. Deze gast heeft gezegd dat hij zich als iemand anders voordeed dussjaa...quote:Op zondag 24 maart 2013 12:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Shit, apart van dat, komt mijn postgedrag toch totaal niet overeen met deze gast?
Hey pauperquote:
jawel, post van 00:44.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik verwijs nergens direct naar die foto![]()
En wat nog als ik hem was, is hij echt zo afschuwelijk dan?
Acceptatie is voor de aesthetisch minder bedeelden vaak de enige weg.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hey pauper
Misschien ben ik geen model, maar voor de rest ben ik prima tevreden en heb een goed leven.
Ik antwoorde 'ja' op deze post:quote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel, post van 00:44.
jij qoute splutje haar bericht ( waarin staat "ben jij dat")
vervolgens antwoord jij "ja"
en waarom wil je weten of hij er afschuwelijk uitziet?
laat dan eens zien waar je die foto op het internet gevonden hebt..
Maar Splutje quote nergens mijn fotoquote:
En daarom zit je op de meest achterlijke manier aandacht te zoeken op FOKquote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hey pauper
Misschien ben ik geen model, maar voor de rest ben ik prima tevreden en heb een goed leven.
Jij hebt toch niks te willen, of word je niet uitgehuwelijkt?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Acceptatie is voor de aesthetisch minder bedeelden vaak de enige weg.
Hahaha, kutkip!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Acceptatie is voor de aesthetisch minder bedeelden vaak de enige weg.
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:48 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik antwoorde 'ja' op deze post:
[..]
Maar Splutje quote nergens mijn fotoDus dat hoeft dus niet!
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het interesseert me echt geen hol ts.
Van mij mag je het topic sluitenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, aan een alpha man van 1.92m met een zeer symmetrisch gezicht en een gespierd lijfquote:Op zondag 24 maart 2013 12:48 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jij hebt toch niks te willen, of word je niet uitgehuwelijkt?
het ene moment zeg je het een en het andere moment weer wat andersquote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hey pauper
quote:
Whatever. Voor jou nog een miljard anderenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, aan een alpha man van 1.92m met een zeer symmetrisch gezicht en een gespierd lijf![]()
Uitgehuwelijkt worden aan mannen van amper 1.80m
Hij heeft nu toegegeven dat hij een kloon account gebruikt, daarvoor moet hij nu 50 euro per post betalenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen als er een ban aan verbonden zit.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hij heeft nu toegegeven dat hij een kloon account gebruikt, daarvoor moet hij nu 50 euro per post betalen
Wat is deze? Moet ik mij nu verantwoorden ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoeft niet natuurlijk. Deze gast heeft gezegd dat hij zich als iemand anders voordeed dussjaa...
Wat heb je daarop te zeggen..
Dus Argo staat miljoenen in het rood?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alleen als er een ban aan verbonden zit.
Ah, vergeten.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alleen als er een ban aan verbonden zit.
Nee joh. Was maar een grapjequote:Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat is deze? Moet ik mij nu verantwoorden ofzo?
Redelijk. Dankzij Argo kunnen wij hier nog posten en heeft Danny genoeg geld om z'n gezin te voeden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dus Argo staat miljoenen in het rood?
In het echt heb ik niets te klagen, ondanks dat ik niet eens 180 benquote:
Waarom weer verwijderd? Kreeg je teveel chicks achter je aan?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
In het echt heb ik niets te klagen, ondanks dat ik niet eens 180 ben![]()
Maar had ook een foto van mijzelf in mijn fb gezet, maar naar korte tijd weer verwijderd (toch zijn er best wat mensen die het gezien heben)
Nu is het al te laat, waarschijnlijk krijg je nu altijd onbewust die foto van d.d.w. in je hoofd bij mijn postsquote:
Ben ook weer geen 10 ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 13:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waarom weer verwijderd? Kreeg je teveel chicks achter je aan?
Ik bewonder je positieve kijk op het levenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ben ook weer geen 10 ofzozou mezelf een 8.5 geven
Bedanktquote:Op zondag 24 maart 2013 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik bewonder je positieve kijk op het leven
Jij doet zeker geen psychologie of iets dergelijks?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
BedanktMijn meisje helpt me daar laatste tijd ook wel goed bij hoor
Maar we zijn nogal druk met onze masters
Nee. Psychologie is leuk als je na je studie op de bank wilt zittenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:08 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Jij doet zeker geen psychologie of iets dergelijks?
Hmm, was misschien toch wel nuttig geweest hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nee. Psychologie is leuk als je na je studie op de bank wilt zitten
En daarom de hele dag op Fok! zeker?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jullie doen zeker beiden een pittige beta studie?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zij doet wel psychologie/orthopedagogiequote:Op zondag 24 maart 2013 13:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jullie doen zeker beiden een pittige beta studie?
Weet je zeker dat jij niet haar afstudeerproject bent?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zij doet wel psychologie/orthopedagogie
Ze ziet er leuk uit hoor (slank, leuk koppie)Zou haar een 7.5 geven!
Wat doe jij eigenlijk?
Tot 14:00quote:Op zondag 24 maart 2013 13:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En daarom de hele dag op Fok! zeker?
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ze ziet er leuk uit hoor (slank, leuk koppie)Zou haar een 7.5 geven!
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij niet haar afstudeerproject bent?
Neequote:Op zondag 24 maart 2013 13:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij niet haar afstudeerproject bent?
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:53 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja, aan een alpha man van 1.92m met een zeer symmetrisch gezicht en een gespierd lijf
En zo valt de puzzel toch weer in elkaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Sommigen van ons hoeven nu eenmaal geen genoegen te nemen met een 7,5je.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
In haar bekrompen geest misschien
Dom wijf.
ja man, op fok is iedereen een 10.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sommigen van ons hoeven nu eenmaal geen genoegen te nemen met een 7,5je.
Ze ziet er bovengemiddeld uitquote:Op zondag 24 maart 2013 13:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Sommigen van ons hoeven nu eenmaal geen genoegen te nemen met een 7,5je.
Preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 13:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja man, op fok is iedereen een 10.
behalve DDW, die is een 8.5
Fuck dat, ik voel me momenteel een -3. Soms heb je van die dagen, dan ben je gewoon zo extreem lelijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja man, op fok is iedereen een 10.
behalve DDW, die is een 8.5
Zozo, Huisje, je krijgt daar wel een hele dikke veer in je kont gepriktquote:Op zondag 24 maart 2013 13:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ze ziet er bovengemiddeld uitDaarnaast is ze ontzettend slim.
Het gaat in het leven meer om het uiterlijk alleen houseoftheholyIedereen wordt met de jaren tenslotte lelijker ook
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:51 schreef Shalimar het volgende:
[..]
geloof je t zelf?![]()
jij trollde niet, jij was al serieus sinds dag 1......eigenlijk ben je nu pas aan t trollen en vervolgens kom je met onzin verhalen aan kakken over dat het eigenlijk maar ''scenario's'' waren![]()
flikker op man onzekere autist en ga even controleren of je botten niet een beetje scheef staan
Hij is nu geen dwerg meer he hij is een knappe man van 1.85quote:Op zondag 24 maart 2013 13:26 schreef hoink581 het volgende:
Wat een treurig topic weer. Jammer man.Eens een lelijke dwerg, altijd een lelijke dwerg.
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zozo, Huisje, je krijgt daar wel een hele dikke veer in je kont geprikt
Waar zie je mij haar een compliment geven?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zozo, Huisje, je krijgt daar wel een hele dikke veer in je kont geprikt
Zoek de definitie van een dwerg op, sukkeltjequote:Op zondag 24 maart 2013 13:26 schreef hoink581 het volgende:
Wat een treurig topic weer. Jammer man.Eens een lelijke dwerg, altijd een lelijke dwerg.
DDW, weet je vriendin wel wat je hier allemaal uitspookt?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waar zie je mij haar een compliment geven?
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 13:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
DDW, weet je vriendin wel wat je hier allemaal uitspookt?
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zie het vaker, mensen met een grote mond op het forum en uiteindelijk blijkt dat ze heel weinig voorstellen. Bij dat soort mensen is enige vorm van bescheidenheid wel gepast.
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zie het vaker, mensen met een grote mond op het forum en uiteindelijk blijkt dat ze heel weinig voorstellen. Bij dat soort mensen is enige vorm van bescheidenheid wel gepast.
Heb ik het niet goed gelezen? Ik lees het zo nog es. Eerst even wat eten.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu eens heel goed nadenken over wat er net tegen mij gezegd is
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:31 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zoek de definitie van een dwerg op, sukkeltje
Jij bent rond de 1.70? Grappig, mijn armleuning ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:31 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zoek de definitie van een dwerg op, sukkeltje
Hoi lelijke kaaskop van 200quote:Op zondag 24 maart 2013 13:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Jij bent rond de 1.70? Grappig, mijn armleuning ook.
Oh, dude, jezus. Ik moet deze klap even verwerken.quote:
Spring maar gelijk voor de trein, help je ook gelijk de mensheidquote:Op zondag 24 maart 2013 13:40 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oh, dude, jezus. Ik moet deze klap even verwerken.
Mods!quote:Op zondag 24 maart 2013 13:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Spring maar gelijk voor de trein, help je ook gelijk de mensheid
Zegt de autistische dwerg die jarenlang topics heeft verzonnen op een internet forum om zijn onzekerheid te maskeren en daarna ook nog eens een topic opdraagt aan zijn verzinsels en e-penisfaphobby.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Spring maar gelijk voor de trein, help je ook gelijk de mensheid
Hij heeft technisch gezien wel gelijk. 1 mens minder enzo. Maar dan kunnen we minder met hem dan met mij.quote:
Hey, ik heb niet eens zo lang geleden assessments afgelegd om mijzelf eens te checken op autistische trekjesquote:Op zondag 24 maart 2013 13:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zegt de autistische dwerg die jarenlang topics heeft verzonnen op een internet forum om zijn onzekerheid te maskeren en daarna ook nog eens een topic opdraagt aan zijn verzinsels en e-penisfaphobby.
Je zet jezelf voor lul vriend, maar ga gerust verder
Waarschijnlijk heb je het testblaadje verkeerd om gehad, door je autisme mis je logica en dat is ook te merken in je posts.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hey, ik heb niet eens zo lang geleden assessments afgelegd om mijzelf eens te checken op autistische trekjesWat blijkt, scoor ver onder het gemiddelde
Whatever rocks your boatquote:Op zondag 24 maart 2013 13:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het testblaadje verkeerd om gehad, door je autisme mis je logica en dat is ook te merken in je posts.
Ja dus doe maar geen deel 2quote:Op zondag 24 maart 2013 13:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Whatever rocks your boatThis topic goes down
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ze ziet er bovengemiddeld uitDaarnaast is ze ontzettend slim.
Het gaat in het leven meer om het uiterlijk alleen houseoftheholyIedereen wordt met de jaren tenslotte lelijker ook
Ik dacht dat dat compliment op jou sloeg, housesoftheholy.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu eens heel goed nadenken over wat er net tegen mij gezegd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Is goed supergirl, als ik ooit zelfmoord pleeg zal ik jouw username op een naambordje schrijven welke ik om mijn nek hangquote:Op zondag 24 maart 2013 13:49 schreef -supergirl- het volgende:
Ts ik wil je voor het topic sluit de volgende tip nog meegeven: verander je wachtwoord in een moeilijke cijfercombinatie en onthou hem vooral niets. Verlos ons en jezelf met je nietszeggende topics en posts.
Hopelijk tot nooit...
quote:Op zondag 24 maart 2013 13:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom niet? Deze zondagmiddag heeft rellen nodig.
Nee ik moet studeren dus jullie mogen ook geen plezierquote:Op zondag 24 maart 2013 13:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarom niet? Deze zondagmiddag heeft rellen nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |