Dat komt vaker voor dan je denktquote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Chloroform het volgende:
Jezelf weg laten pesten uit een SC.Wat.
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Naar wie moet ik anders zwaaien in Agga ?
Denk dat jij ook snel weg bent als voortaan iedereen op je posts reageert met ''hjb''.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Chloroform het volgende:
hjbquote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Denk dat jij ook snel weg bent als voortaan iedereen op je posts reageert met ''hjb''.
Prima, gaan we samen naar Vampire Freaksquote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij eigenlijk ookZullen we ons samen laten wegpesten?
Ja eh, nee 2e hands nieuw.. al zit ik wel te twijfelen over een nieuwe auto, omdat geen apk /wegenbelasting enz..quote:
Op CS in 2 min!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard.
Naar wie moet ik anders zwaaien in Agga ?
Hjb.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Denk dat jij ook snel weg bent als voortaan iedereen op je posts reageert met ''hjb''.
quote:
JONGE MIJN GRAP wat doe jequote:
Van CS op 10 km afstandquote:
Klinkt echt dolletjes.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Prima, gaan we samen naar Vampire Freaks.
Ze kon de gehoorgrappen niet meer handelen of zo.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:51 schreef Chloroform het volgende:
So zo gemeen, kom hier nooit meer, jullie zijn echt stom.quote:
Waar is jouw laatste slaaf aan dood gegaan, oh kampfuhrer?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
18:47 sta je klaar op te zwaaien ja?
quote:
quote:
snap ik niet... over het algemeen horen vrouwen alleen wat ze willen horenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze kon de gehoorgrappen niet meer handelen of zo.
Door Mean Girls praktijkenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze kon de gehoorgrappen niet meer handelen aanhoren of zo.
So zoquote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
So zo gemeen, kom hier nooit meer, jullie zijn echt stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |