Laten we met z'n allen een momentje stilte houden voor deze gevallen KLBSC soldaatquote:
quote:
Haar FOK!leven was zo gemixt met haar echte leven dat ze zelfs hier ook weggepest wordtquote:Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen een momentje stilte houden voor deze gevallen KLBSC soldaat
Rammelbak.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van mijn auto en nee die wil idd niemand zien![]()
Dit jaar een nieuwe kopen
Ik ook.quote:
Jaquote:
Fixed.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen een momentje stilte houden voor dit gevallen KLBSC-lid.
Ik zag gisteren wel voorbijkomen dat JB en Ado zich hebben laten wegpesten hier, of zoiets. Taaie libie up in here hoor.quote:
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 24 maart 2013 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haar FOK!leven was zo gemixt met haar echte leven dat ze zelfs hier ook weggepest wordt.
Oh ja, die zie ik hier ook minder, maar het is dat je het zegt.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren wel voorbijkomen dat JB en Ado zich hebben laten wegpesten hier, of zoiets. Taaie libie up in here hoor.
Ow, 'taaie libie', iets wat ik van Vas heb geleerd.Nu mis ik d'r ineens.
koop een Opel Adam... precies de goede maatquote:Op zondag 24 maart 2013 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaIk ga nu kijken hoe duur een nieuwe is.
Hahaquote:Op zondag 24 maart 2013 14:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Niemand moest lachen om mijn momentje stilte grap, ga mijzelf nu verhangen.
Jij bent de volgende, het is tijd voor vers bloed, jij bent hier al te langquote:Op zondag 24 maart 2013 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, die zie ik hier ook minder, maar het is dat je het zegt.
Konden mijn schilderijen dat maar.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Nieuw nieuw?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaIk ga nu kijken hoe duur een nieuwe is.
Lullig, zou je mij wel missen?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, die zie ik hier ook minder, maar het is dat je het zegt.
Serieus.. ik wil geen kleine auto.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
koop een Opel Adam... precies de goede maat
Jij eigenlijk ookquote:Op zondag 24 maart 2013 14:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij bent de volgende, het is tijd voor vers bloed, jij bent hier al te lang.
Ga je mond spoelen met zeep.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Uiteraard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |