Hallo lieve FOK!(st)ertjes, minder lieve FOK!(st)ertjes en Frank,
De laatste paar maanden kamp ik met problemen met mijn ex; althans, het zijn juist geen problemen, maar voor mijn simplistische met drugs en alcohol doordrenkte brein, is het af en toe wat moeilijk te volgen. Misschien snap ik het ook wel, maar heb ik daar gewoon geen zin in. Het begon allemaal 2,5 jaar geleden.
Oke, zover terug hoeft ook weer niet; eventjes inkorten en dan komen we bij deze situatie:
Ongeveer een jaar geleden ging mijn relatie met mijn toenmalige vriend abrupt over. Ik zag het in ieder geval niet aankomen. Ik dacht alleen twee dagen daarvoor "Huh, wat; geen seks? Dat is nog niet eerder gebeurt.", maar daar had ik me niet al te druk om gemaakt, want iedereen kan zich wel eens wat minder voelen.
Nouja, ik kreeg dus een sms-je ergens midden in de nacht "Sorry, ik maak het uit". Mijn wereld stortte eventjes in en bij mij kwamen alleen maar vragen naar boven, want waarom dan? Het antwoord kreeg ik niet. Een paar dagen later waren we samen maar een film gaan kijken, maar het was nog nooit zo stil geweest. Geen knuffel, geen kus. Nou en dat was het dan ook wel weer.
Ik bleef maar aandringen op een antwoord, maar nouja, 2 dagen later, 4 dagen nadat het uit was gegaan, kwam ik aan de praat met een vriendin waarvan ik wist dat ze me al enige tijd leuk vond en voor ik het wist belande ik daarmee in bed.

Toen was dat wat. Dat had ik mijn ex stom genoeg ook verteld en die was boos, wat ik onterecht vond, want ik was toch degene die was gedumpt.
Het contact stopte en ik was alleen nog te vinden in de slaapkamer en de drankkast van mijn toenmalige vriendin. Twee weken later had hij weer een nieuwe relatie en tja, dat deed wel even pijn, maar dat was niet alles, er werd inmiddels ook over mij gepraat door de hele stad alsof ik ik weet niet wat had gedaan en ik was ineens de boosdoener. Ik ging in de tegenaanval en er barstte een hevige internet bitch-fight uit. Facebook, MSN, Twitter, Whatsapp en uiteindelijk ook op straat was de sfeer om te snijden.
Dat hield 2 weken aan, tot ik ergens 's avonds na de seks met mijn toenmalige vriendin te horen kreeg "Ik hou van je" en ik dat eigenlijk gewoon negeerde. "Je houd toch ook van mij!" en ik zei niets en tja, gejank enzo... zucht... Zij in tranen en haar ouders boos; dus ik werd eigenlijk binnen 30 minuten het huis uit gezet voor het niet terug zeggen van "Ik hou van je".
In ieder geval, de volgende dag hoorde ik dat ook de relatie van de jongen waar dit hele lul verhaal eigenlijk over gaat, over was. Dus tja, emotionele strugles en ik begin te sms'en, dat ik 'm mis enzo. En uiteindelijk kreeg ik ook nog antwoord op mijn vraag; ik wist nu waarom het uit was gegaan. "Ik vond je al een tijdje niet meer zo leuk en je bent heel erg veranderd, ik hou gewoon niet meer van je." Bam! De kogel was door de kerk en ik keek in de spiegel; gelijk had hij, ik was veranderd, van mezelf was ik veranderd in zijn groupie, zo'n echte Emo-boy. Fuck, nee, dat ben ik nooit geweest. Ik snapte het ineens, maar ik wilde dat veranderen, ik wilde terug!
Om het dan maar kort te houden: "Ik mis je" veranderde in "Je moet me terugnemen!" tot het uiteindelijk "Ik doe je wat aan als je me niet terug neemt!" werd. Uiteindelijk me toch maar terug getrokken en naar de fles gegrepen. En dat heeft erg lang geduurd, want pas met oudejaarsavond heb ik hem weer gezien en tja, we hadden wat gedronken en voor ik het wist lag ik weer met 'm in bed. Waarna ik de volgende dag te horen kreeg dat het niets betekende.
Een maand later zijn we samen wat gaan blowen en jahoor, het gebeurde weer en sinds dien om de week wel weer een keer en we praten leuk en alles. Alleen niet zo heel erg frequent. En vrij recent werd het "Tja, als je zo was geweest toen het uit ging, waren we nu nog bij elkaar.". Dan ook nog "ja, we gaan morgen geen seks hebben" en als je dan samen een film aan het kijken bent en ik kijk eventjes zijn kant op, wordt het toch na een tijdje dat eindeloze gedoe heen en weer met "Nee er is niets en ik wil niets zeggen", maar zodra ik 'm op de bek pak, trekt ie wel zo'n beetje direct m'n broek open.
Nadeel is; ik heb totaal geen zin in seks met mensen buiten hem om meer en ik weet totaal niet waar ik met hem sta en dat gaat hij ook niet zeggen. Ben alleen bang dat als ik nu weer wat opener ga zijn, er weer op mijn hart wordt getrapt.
Samenvatting:SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de duidelijkheid; ik ga niet elk topic m'n seksualiteit weer uitleggen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Demon_from_heaven op 24-03-2013 08:54:08 ]
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson