abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124414222
Hallo lieve FOK!(st)ertjes, minder lieve FOK!(st)ertjes en Frank,

De laatste paar maanden kamp ik met problemen met mijn ex; althans, het zijn juist geen problemen, maar voor mijn simplistische met drugs en alcohol doordrenkte brein, is het af en toe wat moeilijk te volgen. Misschien snap ik het ook wel, maar heb ik daar gewoon geen zin in. Het begon allemaal 2,5 jaar geleden.

Oke, zover terug hoeft ook weer niet; eventjes inkorten en dan komen we bij deze situatie:

Ongeveer een jaar geleden ging mijn relatie met mijn toenmalige vriend abrupt over. Ik zag het in ieder geval niet aankomen. Ik dacht alleen twee dagen daarvoor "Huh, wat; geen seks? Dat is nog niet eerder gebeurt.", maar daar had ik me niet al te druk om gemaakt, want iedereen kan zich wel eens wat minder voelen.
Nouja, ik kreeg dus een sms-je ergens midden in de nacht "Sorry, ik maak het uit". Mijn wereld stortte eventjes in en bij mij kwamen alleen maar vragen naar boven, want waarom dan? Het antwoord kreeg ik niet. Een paar dagen later waren we samen maar een film gaan kijken, maar het was nog nooit zo stil geweest. Geen knuffel, geen kus. Nou en dat was het dan ook wel weer.
Ik bleef maar aandringen op een antwoord, maar nouja, 2 dagen later, 4 dagen nadat het uit was gegaan, kwam ik aan de praat met een vriendin waarvan ik wist dat ze me al enige tijd leuk vond en voor ik het wist belande ik daarmee in bed. :+ Toen was dat wat. Dat had ik mijn ex stom genoeg ook verteld en die was boos, wat ik onterecht vond, want ik was toch degene die was gedumpt.
Het contact stopte en ik was alleen nog te vinden in de slaapkamer en de drankkast van mijn toenmalige vriendin. Twee weken later had hij weer een nieuwe relatie en tja, dat deed wel even pijn, maar dat was niet alles, er werd inmiddels ook over mij gepraat door de hele stad alsof ik ik weet niet wat had gedaan en ik was ineens de boosdoener. Ik ging in de tegenaanval en er barstte een hevige internet bitch-fight uit. Facebook, MSN, Twitter, Whatsapp en uiteindelijk ook op straat was de sfeer om te snijden.
Dat hield 2 weken aan, tot ik ergens 's avonds na de seks met mijn toenmalige vriendin te horen kreeg "Ik hou van je" en ik dat eigenlijk gewoon negeerde. "Je houd toch ook van mij!" en ik zei niets en tja, gejank enzo... zucht... Zij in tranen en haar ouders boos; dus ik werd eigenlijk binnen 30 minuten het huis uit gezet voor het niet terug zeggen van "Ik hou van je".
In ieder geval, de volgende dag hoorde ik dat ook de relatie van de jongen waar dit hele lul verhaal eigenlijk over gaat, over was. Dus tja, emotionele strugles en ik begin te sms'en, dat ik 'm mis enzo. En uiteindelijk kreeg ik ook nog antwoord op mijn vraag; ik wist nu waarom het uit was gegaan. "Ik vond je al een tijdje niet meer zo leuk en je bent heel erg veranderd, ik hou gewoon niet meer van je." Bam! De kogel was door de kerk en ik keek in de spiegel; gelijk had hij, ik was veranderd, van mezelf was ik veranderd in zijn groupie, zo'n echte Emo-boy. Fuck, nee, dat ben ik nooit geweest. Ik snapte het ineens, maar ik wilde dat veranderen, ik wilde terug!

Om het dan maar kort te houden: "Ik mis je" veranderde in "Je moet me terugnemen!" tot het uiteindelijk "Ik doe je wat aan als je me niet terug neemt!" werd. Uiteindelijk me toch maar terug getrokken en naar de fles gegrepen. En dat heeft erg lang geduurd, want pas met oudejaarsavond heb ik hem weer gezien en tja, we hadden wat gedronken en voor ik het wist lag ik weer met 'm in bed. Waarna ik de volgende dag te horen kreeg dat het niets betekende.
Een maand later zijn we samen wat gaan blowen en jahoor, het gebeurde weer en sinds dien om de week wel weer een keer en we praten leuk en alles. Alleen niet zo heel erg frequent. En vrij recent werd het "Tja, als je zo was geweest toen het uit ging, waren we nu nog bij elkaar.". Dan ook nog "ja, we gaan morgen geen seks hebben" en als je dan samen een film aan het kijken bent en ik kijk eventjes zijn kant op, wordt het toch na een tijdje dat eindeloze gedoe heen en weer met "Nee er is niets en ik wil niets zeggen", maar zodra ik 'm op de bek pak, trekt ie wel zo'n beetje direct m'n broek open.

Nadeel is; ik heb totaal geen zin in seks met mensen buiten hem om meer en ik weet totaal niet waar ik met hem sta en dat gaat hij ook niet zeggen. Ben alleen bang dat als ik nu weer wat opener ga zijn, er weer op mijn hart wordt getrapt.

Samenvatting:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de duidelijkheid; ik ga niet elk topic m'n seksualiteit weer uitleggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Demon_from_heaven op 24-03-2013 08:54:08 ]
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  zaterdag 23 maart 2013 @ 18:29:18 #2
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_124414263
Wow :{
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_124414556
De 'problemen' van de jeugd. Later lach je hier om.
pi_124414558
Sterkte TS, probeer het achter je te laten.
pi_124414627
Samenvatting: TS vindt zijn leven kut. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_124414663
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:39 schreef trovey het volgende:
Samenvatting: TS vindt zijn leven kut. :P
Ik vindt helemaal niets, maar ik vind wel dat mijn ex wel eens wat duidelijker mag zijn wat hij wil. Verder is mijn leven een groot feest hoor.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_124414666
Helemaal gelezen, dit wil ik anderen niet aandoen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 20:25:47 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124418683
Doen we even overnieuw dus, zonder klbertjes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_124418891
Hey, nog een Marilyn Manson fan. Waarom hebben zijn fans altijd van die verknipte levens? :P
Monkey see, monkey do.
pi_124419399
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik vindt helemaal niets, maar ik vind wel dat mijn ex wel eens wat duidelijker mag zijn wat hij wil. Verder is mijn leven een groot feest hoor.
Neem een raad aan van deze oude lul: van sommige mensen krijg je nooit hoogte. Meestal levert dat niet de fijnste relaties op. Sta je er in met de gedachte alleen wat plezier te maken, dan geeft het niet zo. Ga je je de vragen stellen die jij je stelt, dan gaat het je leven beheersen. Niet doen, zoek iemand anders.
pi_124423226
Als dit je niet bevalt, kap je ermee. En werk je aan jezelf en tadaa, 'opeens' heb je iemand zonder de drama's.

Ga je er nu toch mee verder, weet je in ieder geval wat je kan verwachten.
pi_124423389
Jezus je leven lijkt wel zo onstabiel als de mijne :')

In plaats van drugs en alcohol zijn voornamelijk pijpbommen en geweren het hele probleem bij mij dan, Oh en dat seks verhaal ook niet want seks boeit mij niet zoveel eigenlijk ;(
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_124423726
Al giet ik tegenwoordig ook rustig 5 Chimay's in mijn klep iedere avond :@ En sinds een maand of 2 weleens wat LSd en een jointje en af te toe vreet ik de pilletjes van mijn ex op want die pakt ze toch niet. Maar verder voel ik mij uitstekend hoor. TS is best wel lief volgens mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124424854
- Leuk voor je dat er zo over denkt. -

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2013 23:40:12 ]
IT'er in hart en nieren
pi_124425329
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

*O* *O* :D
pi_124425584
Wat voor elke relatie geldt, als die niet gelijkwaardig is qua gevoelens, moet je er gewoon mee kappen. Je ex is vrij duidelijk hoor. Hij wil seks met je and that's it. Wil jij meer en hij wil of kan je dat niet geven, moet je kappen, relatie verwerken en iemand zoeken met wie het wel gelijkwaardig is.

Voor alle onwetenden: TS is niet homo, lijkt me vrij obvious toch?
pi_124425625
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
Wat voor elke relatie geldt, als die niet gelijkwaardig is qua gevoelens, moet je er gewoon mee kappen. Je ex is vrij duidelijk hoor. Hij wil seks met je and that's it. Wil jij meer en hij wil of kan je dat niet geven, moet je kappen, relatie verwerken en iemand zoeken met wie het wel gelijkwaardig is.

Voor alle onwetenden: TS is niet homo, lijkt me vrij obvious toch?
TS heeft anders veelvuldig laten merken dat wel te wezen :D
pi_124425895
Eerlijk ben homo maar in mijn toestand deze avond zou ik ook zo een vrouw neuken zelfs een 50+ pittig kaasje of Zargon zou ik nu ook doen :')
pi_124425935
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:18 schreef FAUSTINO het volgende:
Eerlijk ben homo maar in mijn toestand deze avond zou ik ook zo een vrouw neuken zelfs een 50+ pittig kaasje of Zargon zou ik nu ook doen :')
there is no lying in you, my friend :+
pi_124426524
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Laten we het vanaf nu weer ontopic doen. Want eerlijk ik heb eigenlijk iets teveel gedronken geloof ik en ik ruik ook een rooklucht maar dat zal wel iets van de buren zijn.
Je buurvrouw is die coke aan het opkoken voor een goede hit, no worries.
pi_124426647
Schatjes, geen slowchat. Anders pak ik FAUSTINO.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2013 23:38:11 ]
pi_124432750
Update; Gisteravond krijg ik dus berichtje binnen of ik zin heb iets te doen. Ik haast mij daar naartoe, zie ik toen ik aankwam dat ik halverwege nog een berichtje had gehad dat hij toch geen zin had en toen ben ik maar met iemand anders rum gaan zuipen. Was al wel redelijk heen, dus misschien beter ook.
Maar uhh, die plagerij van "ik vind je wel leuk, maar... " en dan niets is wel grappig, maar begint toch wel vermoeiend te worden om overal achteraan te lopen. Voordeel is wel dat alles van mij uit gaat; nadeel is dat hij het wel met me eens moet zijn. :')
Voel me net een hond hunt, maar weet eigenlijk niet of ik dat zo'n slecht gevoel vind.
pi_124436738
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 09:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Update; Gisteravond krijg ik dus berichtje binnen of ik zin heb iets te doen. Ik haast mij daar naartoe, zie ik toen ik aankwam dat ik halverwege nog een berichtje had gehad dat hij toch geen zin had en toen ben ik maar met iemand anders rum gaan zuipen. Was al wel redelijk heen, dus misschien beter ook.
Maar uhh, die plagerij van "ik vind je wel leuk, maar... " en dan niets is wel grappig, maar begint toch wel vermoeiend te worden om overal achteraan te lopen. Voordeel is wel dat alles van mij uit gaat; nadeel is dat hij het wel met me eens moet zijn. :')
Voel me net een hond hunt, maar weet eigenlijk niet of ik dat zo'n slecht gevoel vind.
Kereltje, loop je ex nou niet zoveel aandacht te geven, daar kickt hij alleen maar op.

Zat andere mannen/vrouwen in de wereld die wel duidelijk naar je zijn.

Je drank verslaving helpt ook niet veel. Zuip eens wat minder, dan loop je je lul niet steeds achterna...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_124438047
quote:
13s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kereltje, loop je ex nou niet zoveel aandacht te geven, daar kickt hij alleen maar op.

Zat andere mannen/vrouwen in de wereld die wel duidelijk naar je zijn.

Je drank verslaving helpt ook niet veel. Zuip eens wat minder, dan loop je je lul niet steeds achterna...
Ja, maar wat als je iemand nou gewoon leuk vind :+ Dan is het toch moeilijk om anders te doen.

En ik zuip helemaal niet extreem veel en wanneer ik veel zuip is mijn seksuele interesse juist vrij laag :+
pi_124438285
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 09:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hm ga dat eens voor jezelf na dan.. het komt hier over alsof je er niet blij mee bent dat hij je zo behandelt. Hij speelt met je voeten, en als jij weer iets serieus wilt met hem zou ik maar even wat afstand nemen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_124438407
Je wordt het vanzelf een keertje zat... Jammer dat je dan beseft dat je zoveel tijd aan hem bent kwijtgeraakt.

Maar ja, je lijkt er alsnog van te kunnen genieten, dus ik hoop niet dat het te lang duurt voor je, zodat je je leven snel weer kan oppakken, zonder hem.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2013 12:59:17 ]
pi_124447880
Kap er mee. Dit gaat je echt niet brengen wat je zou willen hoor. Als hij jou terug zou willen, nu of over een tijdje "als je veranderd bent naar zijn wil", zou hij echt wel anders met je om gaan. Hij gebruikt je voor de seks en is daar best duidelijk in geweest. Ook hoe hij nu met je omgaat: eerst wel uitnodigen, vervolgens niet... Nee, je bent gewoon zijn speelbal en dat ben je maar al te graag voor hem.

Stel je toch wat minder afhankelijk op. Je staat meteen klaar als hij ook maar iets van een teken van leven geeft. Je zegt dat je je niet wilt openstellen omdat hij je anders kwetst, maar dat doe je al. Als uiteindelijk blijkt dat hij je niet wilt, ben je nog meer gebroken. Meer dan je nu denkt, vrees ik. Nu houd je vast aan een valse hoop dat jullie nog samen komen, maar volgens mij weet je diep van binnen ook wel dat het onzin is.

Dus: zet er een punt achter, verwijder hem uit je leven zolang je het niet aan kan en los het eens op een andere manier op dan drank. Liefdesverdriet is zwaar, maar niet het einde van de wereld. Ga leuke dingen met je leven doen in plaats van het zo verkloten.

Tot zover mijn ongezouten mening, als ik lief moet reageren: Het is beter als je er mee stopt.
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
  maandag 25 maart 2013 @ 12:43:28 #28
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_124479686
Dumpen die gast....

Ik snap niet waarom je uberhaupt nog moeite doet om bij hem te zijn terwijl hij je zo behandeld. Als ik het goed lees is hij de oorzaak van je drank & drugs gebruik.......
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')