quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
nee dat is kut... godverdomme.quote:
laat me raden, jij werkt binnen woont dichtbij school, gaat of met het OV of je hebt een autoquote:
Ik heb het in de gaten. Hij verricht ook andere diensten voor je dan huishoudelijke taken?quote:
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef JRRY het volgende:
Ik ga als ik met mn VWO klaar ben eerst een jaar o-père zijn in Frankrijk, want ik wil Frans studeren hihi
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef JRRY het volgende:
Ik ga als ik met mn VWO klaar ben eerst een jaar o-père zijn in Frankrijk, want ik wil Frans studeren hihi
Wacht maarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het gaat toch goed met meik zeg drie maanden zo voorbij
jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
laat me raden, jij werkt binnen woont dichtbij school, gaat of met het OV of je hebt een auto
Neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten. Hij verricht ook andere diensten voor je dan huishoudelijke taken?
snap j'm.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef JRRY het volgende:
En je hoer heet Johnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee![]()
Viezerik, en zowel dan zou hij daar niet voor betaald worden
daar heb ik mijn prostituee voor
ik moet met de fiets, woon overal pleuris ver vandaan en moet dus constant op de fiets door de grafkouquote:
Woohooquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik moet met de fiets, woon overal pleuris ver vandaan en moet dus constant op de fiets door de grafkou
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik teken hier even met suiker een finishline, zoals ze dat bij F1 ook doen.
Hoe ver moet je fietsen dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik moet met de fiets, woon overal pleuris ver vandaan en moet dus constant op de fiets door de grafkou
Dat is flink klotequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Zo'n dikke Oostenrijkse in lederhosenquote:
Straks is het mooi weer en dan is het heerlijk buitenquote:
ik woon in huissen, ik werk sport en ga naar school in arnhem. het allemaal ongeveer 7 kmquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe ver moet je fietsen dan?
dat is waarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Straks is het mooi weer en dan is het heerlijk buiten
wel goed voor conditie enzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik woon in huissen, ik werk sport en ga naar school in arnhem. het allemaal ongeveer 7 km
3 x in de week sportschool 7 km 42 KM
school 7 km 70 km
werk 7 km 42 km
154 kilometer per week op de fiets
Sportiefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik woon in huissen, ik werk sport en ga naar school in arnhem. het allemaal ongeveer 7 km
school 7 km 70 km
werk 7 km 42 km
Misschien date ik dan al met de jongen van kickboksenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tot we gaan daten? Is goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon niet eens heel ver van jou vandaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
school 7 km 70 km
werk 7 km 42 km
voor de geniale mensen hier dat is heen en terug
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien date ik dan al met de jongen van kickboksenIk hoop het voor je, soort van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het, ben je al friet wezen halen
Je maintiendrai
Bah stuquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo'n dikke Oostenrijkse in lederhosen![]()
jrry woont ook dichtbij jou dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik woon niet eens heel ver van jou vandaan![]()
En ik woon 20 km van school, niet huilen(grapje jij fietst inderdaad meer doordeweeks
)
Ok.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, soort van.
Hoe gaat het, ben je al friet wezen halen
een vrouw die topgear kijkt... trouw met mequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
gvd ik ga naar beneden om te gaan eten. In plaats daarvan ga ik top gear kijken met mn pa, pak ik was paaseitjes en ga ik boven weer in bed liggen
laters AJquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ok.
Huiswerk maken, peace swag yolo
Ik weet niet waar JRRY woont.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jrry woont ook dichtbij jou dan waarschijnlijk
Lekker paaseitjes, ik ga nu ook pakkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
gvd ik ga naar beneden om te gaan eten. In plaats daarvan ga ik top gear kijken met mn pa, pak ik was paaseitjes en ga ik boven weer in bed liggen
westervoortquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet waar JRRY woont.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ben zo fucking makkelijk te trollen
Ja man echt ziekquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ben zo fucking makkelijk te trollen
Heb je die van gister gekekenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
een vrouw die topgear kijkt... trouw met me
die van de hemaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lekker paaseitjes, ik ga nu ook pakken
ik heb laatst alle nieuwe afleveringen gedownload die alleen nog maar op bbc geweest zijn, leuke afleveringenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je die van gister gekekenDat die Jeremy in dat wagentje gaat
Ik heb nu maar een stukje gekeken, maar kijk vaak wel de hele aflevering op zaterdag
Ik ook. Hi5quote:
heb ik ook gewoondquote:
Ja, er zijn ook weer nieuwe op donderdagavondquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb laatst alle nieuwe afleveringen gedownload die alleen nog maar op bbc geweest zijn, leuke afleveringen
puurquote:
quote:
Ik woon daar nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ken Zwolledaar ik kom daar wel eens met de trein langs en stop er ook soms wel.
tering dat is een eind wegquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
GRAPJE IK WOON IN ASSEN XDXD
wel echt een keigoede grap hoorquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tering dat is een eind weg
quote:
vind het ook wel een leuke stadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:24 schreef JRRY het volgende:
Binnen halfuur zit ik in Zwolle
Zwolle is bazenstad
Prima toch, daar is het weekend voorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
Gester waren er leukere films op.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Babel: http://www.tvgids.nl/arti(...)andert_zeven_levens/
Legion: http://www.tvgids.nl/programma/14174166/Legion/
Welke ga ik kijken?
IK MAAKTE OOK EEN GRAPJE OMG. IK WOON IN ARNHEIMquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
GRAPJE IK WOON IN ASSEN XDXD
jawel erger kan wel, Lelystad, hoewel ik niet mag klagen ik woon in een van de betere buurtenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vind het ook wel een leuke stad. mijn leven is echt kapot, eerst in heerenveen gewoond toen naar zwolle(hele verbetering) toen in antwerpen en nu in huissen(erger kan niet
)
IK WOON DAAR VLAKBIJ xDquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef supersof het volgende:
[..]
IK MAAKTE OOK EEN GRAPJE OMG. IK WOON IN ARNHEIM
idkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, maar welke van deze twee is leuker?
omgomgogmgomggogmgogmgomg zo leeeeeuuuuuukkkkkkkkkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
OMG OMG ben daar geweest deze maand nog omg
Ik ben vlakbij jou geweest omg omg
Nicequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
De Haas ja die ken ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik was even eten bij de Haas (restaurant aan het eind van de winkelstraat), ben even naar de kerk geweest, poffertjes gegeten in de haven en wat gedronken daar bij het water
coolquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:28 schreef supersof het volgende:
http://www.girlscene.nl/p(...)0Mailing%20Girlscene
Ik ga dezen doen.
Jazekerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
De Haas ja die ken ik.
Ken jij ook die lekkere visboer in de Ellestraat?
Ja hequote:
zo goed ken ik elburg nou ook weer nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jazeker
En in een straatje achter 'de' grote winkelstraat zit een goed Chinees restaurant
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
zo goed ken ik elburg nou ook weer niet
ken je die lekkere ijssalon? die in de winkelstraat als je de poort binnenkomt?
dr bovenin? neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Ben je wel eens in die poort geweest? Ik wel![]()
Je mag dan daarin en in de kerk mag je naar boven (richting de Haas)quote:
wacht je woont serieus in Elburg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag dan daarin en in de kerk mag je naar boven (richting de Haas)
Leuk hoor, voor een keertje dan
Nee maar ben er wel heel veel geweestquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee maar ben er wel heel veel geweest
Mijn ouders hebben een tijdje een huisje gehad op een camping daar vlakbijquote:
Bij Walibi, bij die ding waar ze zo'n snowding hebben waar ik heel vaak met kinderfeestjes heen ben geweestquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een tijdje een huisje gehad op een camping daar vlakbij
Riviera Park
Precies daar jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij Walibi, bij die ding waar ze zo'n snowding hebben waar ik heel vaak met kinderfeestjes heen ben geweest
cool, ze hebben nu ook verbouwd wist je dat? ben daar deze zomer nog geweest, een paar meiden uit mijn klas zaten daar op die camping, voor het eerst alleen op vakantiequote:
Ik heb begrepen dat het is overgenomen inderdaad. Die sneeuwhal gaat of is geloof ik zelfs nu weg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
cool, ze hebben nu ook verbouwd wist je dat? ben daar deze zomer nog geweest, een paar meiden uit mijn klas zaten daar op die camping, voor het eerst alleen op vakantie![]()
30 km verderop
Ja klopt, ik heb ook seizoenskaart altijd al gehad, moet nog ff kijken of ik weer neemquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het is overgenomen inderdaad. Die sneeuwhal gaat of is geloof ik zelfs nu weg?
Wij hadden destijds seizoenskaarten voor Walibi/Six Flags weet ik veel wat de naam toen was. Was maar een kwartiertje lopen ongeveer
Leuk man. Wij gingen vaak 's nachts ook naar het strand daarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb ook seizoenskaart altijd al gehad, moet nog ff kijken of ik weer neem
Ben ook vaak naar strand geweest daar, ga nu vaker gewoon naar zee of bij de Ketelbrug
ooh dan ben ik zeker eens in jullie achtergelaten bierflesscherven gestaptquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk man. Wij gingen vaak 's nachts ook naar het strand daar
Veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga zo maar eens eten en dan op naar mijn werk, misschien tot vanavond zo niet dan ben ik uit
fijne dag iedereen
Ik zou nooit flesjes stuk gooienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
ooh dan ben ik zeker eens in jullie achtergelaten bierflesscherven gestapt
Cheers, jij ook manquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga zo maar eens eten en dan op naar mijn werk, misschien tot vanavond zo niet dan ben ik uit
fijne dag iedereen
Zin inquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:40 schreef JRRY het volgende:
mweeh niemand is thuis, iig niemand waar ik zin in heb.
Oooh, ik dacht bij jouzelf thuisquote:
Nee ik ga met niemand omquote:
ja iddquote:
Wel sukkel. Dan heet het een eis in reconventiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet als ik jou eerst aanklaag
JA LAAT MEquote:
hjbquote:
what thequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom je jas maar aandoen lieverd
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik hoor geen stem dus ik vind het niet leuk
awsomquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jawel zodra wi-fi > fokquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
Is niet handig als ik mijn laptop meeneem op vakantie he
Ja maar straks stelen ze hemquote:
mensenquote:
coolliejoelieequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Spanje
http://www.solmar.nl/auto(...)l-florida-park/fotos
joahquote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
Is niet handig als ik mijn laptop meeneem op vakantie he
potloden stelenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
ikea is grappig, eten enzo. ijshoorntjes hervullen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb een bruine vriend. we noemen hem altijd blacky
Een konijn?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb een bruine vriend. we noemen hem altijd blacky
Straks gebeurd er iets meequote:
Ik ga een servies halen voor mijn uitzetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
ikea is grappig, eten enzo. ijshoorntjes hervullen.
Is wel chill om films op te kijken in de bus...quote:
Die onderste is veel snellerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:06 schreef supersof het volgende:
Wat is het verschil tussen deze twee, behalve de prijs:
http://www.mediamarkt.nl/(...)1921.html?langId=-11
http://www.mediamarkt.nl/(...)1429.html?langId=-11
Maar wat heeft dat te maken met geheugen?quote:
http://www.mediamarkt.nl/mp/article/Class,1318003.htmlquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met geheugen?
Het lezen en schrijven ernaar gaat veel sneller met een class 10 kaartje dan class 4 of class 2 bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke, maar maakt toch niet veel uitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/mp/article/Class,1318003.html
Maar je kan class 10 ook voor 26.95 krijgen, dus niet erin trappen en 60 euro betalen hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Of deze: http://www.amazon.de/Sams(...)id=1364044203&sr=8-1quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke, maar maakt toch niet veel uit
Ik koop gewoon die goedkope
Ja maar dan moet je op van die onbetrouwbare sites bestellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar je kan class 10 ook voor 26.95 krijgen, dus niet erin trappen en 60 euro betalen hoor
amazon is even betrouwbaar als mediamarktquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je op van die onbetrouwbare sites bestellen.
Maar die heeft geen idealquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Of deze: http://www.amazon.de/Sams(...)id=1364044203&sr=8-1
Goedkoper en class 10 ipv class 2
Amazon is wat mij betreft de beste site om iets op te bestellenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
amazon is even betrouwbaar als mediamarkt
Racistquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:14 schreef JRRY het volgende:
Ik vind negers over het algemeen veel leukere stemmen hebben
dat is groter qua maat dan MicroSD he..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:13 schreef supersof het volgende:
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/416329?WT.mc_id=gshop
Is deze goed?
Het is voor een HD camera maar ik weet niet welk formaat er bij haar in gaatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat is groter qua maat dan MicroSD he..
dat past niet in je telefoon enzo
Haha jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Krabs, had je dat gelezen van die gozer die zijn huis verkocht voor 5000nogwat bitcoins?
Moet in mn cameraquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat is groter qua maat dan MicroSD he..
dat past niet in je telefoon enzo
Waar ging dat ook alweer over?quote:
Ok dat gaat dusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet in mn camera
http://cdn.jvc.nl/manuals/GZ-VX700_GZ-VX715.pdf
Ja ik wist niet zeker.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ok dat gaat dus
(SDXC gaat erin, staat op pagina 68)
Het is mooi maar voor mij veel te modernquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:19 schreef JRRY het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)7-lelybaan-46/fotos/
als papa dit huis toch eens kocht, omg
je kan het anders inrichtenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is mooi maar voor mij veel te modern
die is leukquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:21 schreef Stuart het volgende:
Ik wil deze wel
http://www.primelocation.com/for-sale/details/27278293
Ik zou echt bang zijn dat ik alles vies maakquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:19 schreef JRRY het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)7-lelybaan-46/fotos/
als papa dit huis toch eens kocht, omg
Het is wel erg wit inderdaad. Wel mooi ruimquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou echt bang zijn dat ik alles vies maak
ja dat wel jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou echt bang zijn dat ik alles vies maak
Gast, dat bedenkt een binnenhuisarchitect nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Een imac als tv?
welke binnenhuis architect heeft dat bedacht
Ja class 10 en 64GB, best goedkoopquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wist niet zeker.
Maar die is dus wel goed he
Even kijken of hij ergens goedkoper is
Nja u get where im goin atquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Gast, dat bedenkt een binnenhuisarchitect niet
Ja, maar mensen hebben daar meestal niet een goed beeld van. mijn moeder is/was het en het is wat anders dan meubels plaatsenquote:
Excusesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar mensen hebben daar meestal niet een goed beeld van. mijn moeder is/was het en het is wat anders dan meubels plaatsen
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Achja, het is even aftikken maar dan heb je ook wat he stu
Vind hem niet zo mooi ingerichtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:27 schreef Stuart het volgende:
Of een flatje van 68 miljoen pond
http://www.rightmove.co.u(...)operty-24433887.html
Het is ook niet mijn smaak hoor. Maar de prijs, dafuqquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vind hem niet zo mooi ingericht
Is helemaal hipquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn smaak hoor. Maar de prijs, dafuq![]()
Dat is me te donker en een te eng landquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
http://www.rightmove.co.u(...)operty-40169492.html Ga ik kopen
Woooop woooopquote:
okquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
http://www.rightmove.co.u(...)operty-40169492.html Ga ik kopen
hm?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woooop woooop
Shit, winkel is nu net failliet
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik later superrijk ben ga ik een huis maken op het platte land echt een groot huis met alles erop en eraan en dan ga ik feestje houden met sof want wij zijn dan getrouwd enzo
Ik klets maar wat uit mijn nek meisjequote:
ja dat dacht ik alquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik klets maar wat uit mijn nek meisje
Verveling doet soms gekke dingen met mensenquote:
awh stuwie toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verveling doet soms gekke dingen met mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |