quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
nee dat is kut... godverdomme.quote:
laat me raden, jij werkt binnen woont dichtbij school, gaat of met het OV of je hebt een autoquote:
Ik heb het in de gaten. Hij verricht ook andere diensten voor je dan huishoudelijke taken?quote:
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef JRRY het volgende:
Ik ga als ik met mn VWO klaar ben eerst een jaar o-père zijn in Frankrijk, want ik wil Frans studeren hihi
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef JRRY het volgende:
Ik ga als ik met mn VWO klaar ben eerst een jaar o-père zijn in Frankrijk, want ik wil Frans studeren hihi
Wacht maarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het gaat toch goed met meik zeg drie maanden zo voorbij
jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
laat me raden, jij werkt binnen woont dichtbij school, gaat of met het OV of je hebt een auto
Neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten. Hij verricht ook andere diensten voor je dan huishoudelijke taken?
snap j'm.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef JRRY het volgende:
En je hoer heet Johnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee![]()
Viezerik, en zowel dan zou hij daar niet voor betaald worden
daar heb ik mijn prostituee voor
ik moet met de fiets, woon overal pleuris ver vandaan en moet dus constant op de fiets door de grafkouquote:
Woohooquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik moet met de fiets, woon overal pleuris ver vandaan en moet dus constant op de fiets door de grafkou
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik teken hier even met suiker een finishline, zoals ze dat bij F1 ook doen.
Hoe ver moet je fietsen dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik moet met de fiets, woon overal pleuris ver vandaan en moet dus constant op de fiets door de grafkou
Dat is flink klotequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Zo'n dikke Oostenrijkse in lederhosenquote:
Straks is het mooi weer en dan is het heerlijk buitenquote:
ik woon in huissen, ik werk sport en ga naar school in arnhem. het allemaal ongeveer 7 kmquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe ver moet je fietsen dan?
dat is waarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Straks is het mooi weer en dan is het heerlijk buiten
wel goed voor conditie enzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik woon in huissen, ik werk sport en ga naar school in arnhem. het allemaal ongeveer 7 km
3 x in de week sportschool 7 km 42 KM
school 7 km 70 km
werk 7 km 42 km
154 kilometer per week op de fiets
Sportiefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik woon in huissen, ik werk sport en ga naar school in arnhem. het allemaal ongeveer 7 km
school 7 km 70 km
werk 7 km 42 km
Misschien date ik dan al met de jongen van kickboksenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tot we gaan daten? Is goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon niet eens heel ver van jou vandaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
school 7 km 70 km
werk 7 km 42 km
voor de geniale mensen hier dat is heen en terug
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien date ik dan al met de jongen van kickboksenIk hoop het voor je, soort van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het, ben je al friet wezen halen
Je maintiendrai
Bah stuquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo'n dikke Oostenrijkse in lederhosen![]()
jrry woont ook dichtbij jou dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik woon niet eens heel ver van jou vandaan![]()
En ik woon 20 km van school, niet huilen(grapje jij fietst inderdaad meer doordeweeks
)
Ok.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, soort van.
Hoe gaat het, ben je al friet wezen halen
een vrouw die topgear kijkt... trouw met mequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
gvd ik ga naar beneden om te gaan eten. In plaats daarvan ga ik top gear kijken met mn pa, pak ik was paaseitjes en ga ik boven weer in bed liggen
laters AJquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ok.
Huiswerk maken, peace swag yolo
Ik weet niet waar JRRY woont.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jrry woont ook dichtbij jou dan waarschijnlijk
Lekker paaseitjes, ik ga nu ook pakkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
gvd ik ga naar beneden om te gaan eten. In plaats daarvan ga ik top gear kijken met mn pa, pak ik was paaseitjes en ga ik boven weer in bed liggen
westervoortquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet waar JRRY woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |