Ik vlieg zo naar Parijs in mijn privé jet, even shoppen op de champs.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
allemaal skere papi's hiero wollah
ja maar praat jij liever met je beste vriend of met een psycholoogquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meestal wordt iemand een psycholoog omdat het ze wel wat uitmaakt
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vlieg zo naar Parijs in mijn privé jet, even shoppen op de champs.
Uitmaken in de zin dat ze je willen proberen te helpen ja maar niet om commentaar/kritiek te gevenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
psycholooog, zonder twijfel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja maar praat jij liever met je beste vriend of met een psycholoog
Waarom ga jij dan niet???quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja okéquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uitmaken in de zin dat ze je willen proberen te helpen ja maar niet om commentaar/kritiek te geven
Eigenlijk nietquote:
Wel okay. Er ligt hier wat sneeuwquote:
mensen die hun broertje als slaaf gebruikenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik geef mijn au pair de opdracht om mijn brood in de oven te gaan doen
bijzondere keus, ik ben vaak bij een psycholoog geweest maar ik vind met vrienden praten wel fijner. de psycholoog is echt om te helpenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
psycholooog, zonder twijfel.
Ja, want dat is het werk van een au pairquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik geef mijn au pair de opdracht om mijn brood in de oven te gaan doen
Mijn broertje heet geen francoisquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die hun broertje als slaaf gebruiken
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die hun broertje als slaaf gebruiken
Ik vertrouw mijn vrienden niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:05 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bijzondere keus, ik ben vaak bij een psycholoog geweest maar ik vind met vrienden praten wel fijner. de psycholoog is echt om te helpen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, want dat is het werk van een au pair
Geen nanny en housekeeper hebben maar een cheap-ass au pair
Dus je belt maandag jouw huisarts?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
psycholooog, zonder twijfel.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mijn broertje heet geen francois
Beetje jammer inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk, bijna pasen en dan zulk weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |