Ja hequote:
zo goed ken ik elburg nou ook weer nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jazeker
En in een straatje achter 'de' grote winkelstraat zit een goed Chinees restaurant
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
zo goed ken ik elburg nou ook weer niet
ken je die lekkere ijssalon? die in de winkelstraat als je de poort binnenkomt?
dr bovenin? neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Ben je wel eens in die poort geweest? Ik wel![]()
Je mag dan daarin en in de kerk mag je naar boven (richting de Haas)quote:
wacht je woont serieus in Elburg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag dan daarin en in de kerk mag je naar boven (richting de Haas)
Leuk hoor, voor een keertje dan
Nee maar ben er wel heel veel geweestquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee maar ben er wel heel veel geweest
Mijn ouders hebben een tijdje een huisje gehad op een camping daar vlakbijquote:
Bij Walibi, bij die ding waar ze zo'n snowding hebben waar ik heel vaak met kinderfeestjes heen ben geweestquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een tijdje een huisje gehad op een camping daar vlakbij
Riviera Park
Precies daar jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij Walibi, bij die ding waar ze zo'n snowding hebben waar ik heel vaak met kinderfeestjes heen ben geweest
cool, ze hebben nu ook verbouwd wist je dat? ben daar deze zomer nog geweest, een paar meiden uit mijn klas zaten daar op die camping, voor het eerst alleen op vakantiequote:
Ik heb begrepen dat het is overgenomen inderdaad. Die sneeuwhal gaat of is geloof ik zelfs nu weg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
cool, ze hebben nu ook verbouwd wist je dat? ben daar deze zomer nog geweest, een paar meiden uit mijn klas zaten daar op die camping, voor het eerst alleen op vakantie![]()
30 km verderop
Ja klopt, ik heb ook seizoenskaart altijd al gehad, moet nog ff kijken of ik weer neemquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het is overgenomen inderdaad. Die sneeuwhal gaat of is geloof ik zelfs nu weg?
Wij hadden destijds seizoenskaarten voor Walibi/Six Flags weet ik veel wat de naam toen was. Was maar een kwartiertje lopen ongeveer
Leuk man. Wij gingen vaak 's nachts ook naar het strand daarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb ook seizoenskaart altijd al gehad, moet nog ff kijken of ik weer neem
Ben ook vaak naar strand geweest daar, ga nu vaker gewoon naar zee of bij de Ketelbrug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |