Nee, TreeCoins.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hij accepteerde betaling in Bitcoins?
Hmm, Devcoin heb ik via VirCurEx lopen. Dat is een exchange voor vrijwel alle actieve crypto-currencies.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:59 schreef Mender het volgende:
Ben nu ook aan het merged minen![]()
De Ixcoin en Devcoin client maken alleen geen verbinding met het netwerk.De Namecoin client werkt wel.
De extra coins die je mined zorgen voor een extra winst van ±10%.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:08 schreef Maxbet het volgende:
En leveren die side projects ook nog wat op (Namecoin, IXCoin ect.)
Ik ben toen ik de vorige keer bezig was met minen gestopt met die Namecoins, kon ze aan de straatstenen nog niet kwijtraken..
Heb het zooitje aan het lopen nu, average van 280MH/s
Ik gebruik GUIMiner, daar valt verder niet veel in te stellen (of het moet in andere files). Maar dan kan ik beter met CGMiner gaan begrijp ik.quote:Welke software gebruik je? Welke settings? Je kaart zou met CGMiner en de juiste settings zo'n 250Mhash/s moeten doen.
Aan de pool ligt het niet.
140Mhash/s is momenteel 0,015 BTC per dag.
Optimale settings voor jouw kaart (ruwweg):
[ code verwijderd ]
Gooi CGMiner in de map C:\cgminer (controleer of je het niet in een map daaronder hebt uitgepakt, de cgminer.exe (en rest van bestanden) moet in C:\cgminer staan.
Maak een miner.bat bestandje aan op je bureaublad en plak daar bovenstaande opdrachtregel in.
Verander je gebruikersnaam (worker) en wachtwoord (van worker) nog in en je kan los.
Ik gebruik GUIMiner, daar valt verder niet veel in te stellen (of het moet in andere files). Maar dan kan ik beter met CGMiner gaan begrijp ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:12 schreef Quotidien het volgende:
Welke software gebruik je? Welke settings? Je kaart zou met CGMiner en de juiste settings zo'n 250Mhash/s moeten doen.
Aan de pool ligt het niet.
140Mhash/s is momenteel 0,015 BTC per dag.
Optimale settings voor jouw kaart (ruwweg):
[ code verwijderd ]
Gooi CGMiner in de map C:\cgminer (controleer of je het niet in een map daaronder hebt uitgepakt, de cgminer.exe (en rest van bestanden) moet in C:\cgminer staan.
Maak een miner.bat bestandje aan op je bureaublad en plak daar bovenstaande opdrachtregel in.
Verander je gebruikersnaam (worker) en wachtwoord (van worker) nog in en je kan los.
Ik heb de 60Ghash/s versie besteld in februari.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef DrNick het volgende:
Fuck fuck fuck
https://products.butterfl(...)h-bitcoin-miner.html![]()
30 Ghash/s = 6000 USD/mnd
Nu is nog maar de vraag of je dit echt zal bereiken, maar de helft zou al tof zijn.
Een deel, ergens eind april/begin mei en dan alleen voor mensen die in juni 2012 besteld hebben...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:58 schreef DrNick het volgende:
https://forums.butterflyl(...)l-asic-status-2.html
Worden binnenkort verscheept.
Ja, heb ook 50.000 van die XRP gekregenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:35 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Ripple en peer to peer lending is ook interessant vind ik.
Filmpje:
http://videolectures.net/eccs07_hales_end/
Gaat dat zo snel van 6000 naar 200!?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb de 60Ghash/s versie besteld in februari.
De eerste exemplaren verwacht ik pas eind april / begin mei en dan gaat het nog maar om de eerste 1000 van 25.000 bestellingen.
Mijn bestelling zal pas ergens in juni/juli verzonden worden, vermoed ik.
Ofwel: als je hem nu zou hebben haal je 6000$ per maand maar in de praktijk wordt dat eerder 200$.
Er is ook de Avalon maar die wordt in batches van 300 stuks besteld / verzonden, dus je bent eigenlijk al te laat zodra je ziet dat ze te koop zijn omdat ze meteen uitverkocht zijn.
En de 3e batch moet 5000$ per stuk gaan kosten
De netwerksterkte neemt in 6 maand met ongeveer een factor 30 toe als die dingen op de markt komen, uitgaande van 25,000 geleverde ASIC's.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel van 6000 naar 200!?
Of je moet een order snel 2e hands kopen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De netwerksterkte neemt in 6 maand met ongeveer een factor 30 toe als die dingen op de markt komen, uitgaande van 25,000 geleverde ASIC's.
Die 6 maand is ook ongeveer de verwachte levertijd als je nu bestelt.
Dus reken er op dat hij dan ook 30x minder opbrengt per dag dan nu.
Nee, is ook wel logisch. Het ontwerpen, testen, produceren en flink opschalen van die zelfde productie neemt veel tijd. Je hebt altijd de "lucky few" die vroeg besteld hebben en hem in april/mei geleverd krijgen maar voor de rest van de bestellingen is het koffiedik kijken...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:11 schreef r8v2 het volgende:
Schiet idd nog steeds niet echt op met die ASICs wel?
Dan nog betaal je minimaal 10x de waarde waarvoor je 'm bij BFL kan bestellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Of je moet een order snel 2e hands kopen.
60Ghash/s.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:13 schreef DrNick het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item35c5aece29
Wat, 10.000 voor 120 Ghash
Het zijn er 2.quote:
De mensen die rijk werden van de goldrush waren dan ook niet de gouddelvers, maar de leveranciers van de houwelen, zeven en andere toebehorenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb de 60Ghash/s versie besteld in februari.
De eerste exemplaren verwacht ik pas eind april / begin mei en dan gaat het nog maar om de eerste 1000 van 25.000 bestellingen.
Mijn bestelling zal pas ergens in juni/juli verzonden worden, vermoed ik.
Ofwel: als je hem nu zou hebben haal je 6000$ per maand maar in de praktijk wordt dat eerder 200$.
Er is ook de Avalon maar die wordt in batches van 300 stuks besteld / verzonden, dus je bent eigenlijk al te laat zodra je ziet dat ze te koop zijn omdat ze meteen uitverkocht zijn.
En de 3e batch moet 5000$ per stuk gaan kosten
100%quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:13 schreef DrNick het volgende:
De mining discussie hoort in DIG thuis niet bij AEX. DIG / Bitcoin mining rigs dusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:13 schreef DrNick het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De mining discussie hoort in DIG thuis niet bij AEX. DIG / Bitcoin mining rigs dus
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:15 schreef MaGNeT het volgende:
Estimated difficulty 6655197 in 34 blks.
Stijging van 37% over een uur of 3/4
Ik ga maar eens onderzoeken wat mijn order 22xxx oplevertquote:Op zondag 24 maart 2013 10:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Butterfly SC order# 1944 staat nu op eBay voor $18500
Waarom heb ik mijn bitcoins verkochtquote:Op zondag 24 maart 2013 10:39 schreef MaGNeT het volgende:
Prijs is inmiddels alweer richting de 70$ aan het kruipen
Jij had m toch besteld in juni?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ga maar eens onderzoeken wat mijn order 22xxx oplevert
Koop ik daar wel weer BTC voor...
Weet ik niet? Om de zelfde reden dat ik in totaal ook al 130 verkocht heb?quote:
70, jezusquote:Op zondag 24 maart 2013 10:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weet ik niet? Om de zelfde reden dat ik in totaal ook al 130 verkocht heb?
Ben blij dat ik er nog 70 heb
Dat mag geen verbazing zijn als je de trends hebt bestudeerd (zoals ik suggereerde in eerdere posts). De data die hier niet kwam heb ik zelf maar even opgezocht...quote:Op zondag 24 maart 2013 10:15 schreef MaGNeT het volgende:
Estimated difficulty 6655197 in 34 blks.
Stijging van 37% over een uur of 3/4
Ik pak mijn glazen bol er even bij, momentje.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:26 schreef DrNick het volgende:
Is het verstandig om nu te investeren, of gaat het finaal de mist in binnenkort?
Neem je tijd hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik pak mijn glazen bol er even bij, momentje.
Ergens tussen april en kerst.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, ok. Wat is de verwachte afleverdatum?
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb een nieuwe Bitcoin service geopend
http://bitcoinwishingwell.wordpress.com
Dat moet wel een succes worden!
Je wens is uitgekomen, je wordt rijk!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oké, welke grapjas stuurde er net 0,0004 BTC naar de wensput?
Ik niet iigquote:Op zondag 24 maart 2013 12:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oké, welke grapjas stuurde er net 0,0004 BTC naar de wensput?
Je bedoelt Ghash/s?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:45 schreef r8v2 het volgende:
Met m'n 70mhash joekel op diff. 32 gewoon 0.01 per dag binnenhalen.
Vircurex ofzquote:Op zondag 24 maart 2013 13:53 schreef r8v2 het volgende:
Waar kon ik ook alweer een Namecoin Wallet aanmaken?
Holy crap! Dat ding is dus op 11 augustus besteld en nog steeds niet geleverd???quote:Op zondag 24 maart 2013 13:45 schreef DrNick het volgende:
En ligt het aan mij of is het doorverkopen van BTC op eBay een winstgevend zaakje? Men betaalt nu 86 dollar voor 1 BTC, 40 voor 0.5 http://www.ebay.com/sch/i(...)n&_sacat=0&_from=R40
Je hebt de verkeerde quotequote:Op zondag 24 maart 2013 14:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Holy crap! Dat ding is dus op 11 augustus besteld en nog steeds niet geleverd???
Hoe lang moeten mensen die vorige maand bestelden dan wel niet wachten...
Btw: die fabrikant is ook niet gek natuurlijk. Die levert de units niet uit zolang hij er zelf nog winstgevend mee kan minen... Die gaat natuurlijk pas leveren als zelf minen niet meer rendabel is
Misschien omdat je geen LTC kan minen bij Slushpool?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:57 schreef r8v2 het volgende:
Waarom zegt slushpool dat mijn net aangemaakte LTC-adres niet klopt?
Wat al niet kan.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:06 schreef SeLang het volgende:
Note: Units are still being tested by BFL and have not shipped yet
Dit zegt eigenlijk alles. De leverancier is gewoon zelf aan het minen totdat het niet meer (of slechts marginaal) rendabel is...
Ik mine LTC op http://www.notroll.inquote:Op zondag 24 maart 2013 14:12 schreef r8v2 het volgende:
Ow, fuck ik ben echt vanalles door elkaar aan het halen.
Waarom kan dat niet?quote:
Slushpool ook. Verder heeft het weinig zin om LTC te gaan minen met 70mhash/s. De namecoins komen tegelijkertijd binnen met de bitcoins, dus das wel interessant.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik mine LTC op http://www.notroll.in
Ze werken al met het stratum protocol, dus weinig data-verkeer en weinig stales/rejects.
Merged mining van Namecoins levert hooguit 2% extra op.quote:
Gratis 2% is 2%quote:Op zondag 24 maart 2013 14:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Merged mining van Namecoins levert hooguit 2% extra op.
Litecoin minen zit op bijna 2x zoveel opbrengst als BTC.
Ik zeg niet dat het niet kan.quote:
Hij heeft nog best kans dat ik 'm in april of mei ga inhuren voor m'n opritjequote:Op zondag 24 maart 2013 14:27 schreef r8v2 het volgende:
Bang door Cyprus taferelen.
Maar mooi toch.
Ik zie dat je zowat in elke coin zit die er maar is, waar kun je deze 'valutas' verhandelen met andere 'valutas' ?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:27 schreef MaGNeT het volgende:
Litecoin en PPCoin zijn ineens 171% en 168% winstgevender om te minen dan BTC dus er zal wel een hele horde miners gaan overstappen.
Ben benieuwd wat dat met de LiteCoin prijs doet, heb er nog 1193 en ze gaan voor 0,0085 BTC per stuk op dit moment.
Shit, dat is toch nog ruim 10 BTC extra
edit: ze gingen net al voor 0,0099 BTC per stuk
https://vircurex.com/welcome/index?referral_id=994-226quote:Op zondag 24 maart 2013 15:39 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik zie dat je zowat in elke coin zit die er maar is, waar kun je deze 'valutas' verhandelen met andere 'valutas' ?
En dat zijn er in dit geval veelquote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Mender het volgende:
brute force is alle mogelijke combinaties proberen totdat je de goeie hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |