SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Lente 2013quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Het is niet alleen koud, hier in het zuiden sneeuwt het ook weer
Bij mij was enkel LL 2012 TE warm... Dat was 38 graden, dus ik heb nog evenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Och, ik blijf er bij dat we straks nog wel weer gaan janken over de warmte. Daar zijn we immers Hollanders voor.
nee, geen theoriequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:29 schreef Sethiwe het volgende:
Waarom zo weinig groente?
Zit daar ook een theorie achter?
Om heel eerlijk te zijn slaat dit helemaal nergens op. stofwisseling krijg je niet hoger door elk uur te eten. Stofwisseling krijg je hoger door je vol te laden met groenten, fruit, plantaardige vetten en proteinen. Je krijgt nu ladingen suiker binnen en zeer veel bewerkt voer. Dat gaat allemaal om je middel heen zitten. Dus sterkte!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:18 schreef THEFXR het volgende:
even mijn lijstje:
0900 1 cup a soup
1000 1 boterham ham
1100 1 danoontje
1200 1 boterham pindakaas en 200 ml melk
1300 1 banaan
1400 1 danoontje
1500 1 boterham kipfilet
1600 1 danoontje
1700 1 rijstwafel
1800 30 min sport
1900 100 gram rijst 50 gr sate 100 gram groente
2000 1 mok thee
2100 1 danoontje
2200 1 appel
2300 1 rijstwafel
2400 1 mok thee
De bedoeling van dit schema is dat ik mijn stofwisseling zo hoog mogelijk krijg, vandaar kleine hoeveelheden vaak te eten.
Ookquote:
Dat klopt niet, ik eet heel vaak een klein beetje waardoor je stofwisseling omhoog gaat, het omgekeerde aardbevingsdieet, die suikers worden gewoon verbrand.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn slaat dit helemaal nergens op. stofwisseling krijg je niet hoger door elk uur te eten. Stofwisseling krijg je hoger door je vol te laden met groenten, fruit, plantaardige vetten en proteinen. Je krijgt nu ladingen suiker binnen en zeer veel bewerkt voer. Dat gaat allemaal om je middel heen zitten. Dus sterkte!
Mjah tuurlijk, als jij het zegtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat klopt niet, ik eet heel vaak een klein beetje waardoor je stofwisseling omhoog gaat, het omgekeerde aardbevingsdieet, die suikers worden gewoon verbrand.
Zo houd je je insuline hoog en ga je vetverbranding tegen. Waar haal je dit soort kolder vandaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:18 schreef THEFXR het volgende:
even mijn lijstje:
0900 1 cup a soup
1000 1 boterham ham
1100 1 danoontje
1300 1 banaan
1400 1 danoontje
1500 1 boterham kipfilet
1600 1 danoontje
1700 1 rijstwafel
1800 30 min sport
2000 1 mok thee
2100 1 danoontje
2200 1 appel
2300 1 rijstwafel
2400 1 mok thee
De bedoeling van dit schema is dat ik mijn stofwisseling zo hoog mogelijk krijg, vandaar kleine hoeveelheden vaak te eten.
Niet! Er zijn geen voedingsstoffen aanwezig en alleen suiker. Super gevaarlijk dit. Maar joh, ga je gangquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wanneer heb je dit schema dan uitgeprobeerd?
alle suiker die je s avonds eet worden niet verbrand. Die worden direct omgezet in vet.. En een mok thee helpt niet bij je stofwisseling. Maarblijfvooral je schema volgen...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat klopt niet, ik eet heel vaak een klein beetje waardoor je stofwisseling omhoog gaat, het omgekeerde aardbevingsdieet, die suikers worden gewoon verbrand.
Ligt er aan hoe lang je het vol houdtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah, gevaarlijk valt wel mee toch? Je zal er niet van dood gaan toch?
Echt verstandig lijkt het me niet idd...
Suikerspiegel? Hoe smaakt dat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
alle suikerspiegel je s avonds eet worden niet verbrand. Die worden direct omgezet in vet.. Maarblijfvooral je schema volgen...
Het idee is op zich leuk maar waarom dingen als danoontje, dat zit vol met suiker. En dan niet eentje maar 4, why?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:18 schreef THEFXR het volgende:
even mijn lijstje:
0900 1 cup a soup
1000 1 boterham ham
1100 1 danoontje
1300 1 banaan
1400 1 danoontje
1500 1 boterham kipfilet
1600 1 danoontje
1700 1 rijstwafel
1800 30 min sport
2000 1 mok thee
2100 1 danoontje
2200 1 appel
2300 1 rijstwafel
2400 1 mok thee
Volgens mij passend bij de mythe dat je na achten niet meer moet eten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Suikerspiegel? Hoe smaakt dat?
En wat je zegt is ook niet per definitie waar volgens mij.
Ja maar THEFXR heef hier vaker lijstjes gepost en het is niet dat hij dit elke dag doet. Dus da valt gevaarlijk wel mee volgens mij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang je het vol houdtmaar de kans op diabetes is wel erg groot.
Damn your autocorrect..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Suikerspiegel? Hoe smaakt dat?
En wat je zegt is ook niet per definitie waar volgens mij.
Afvallen blijft gewoon een sommetje, wanneer je de kcals eet doet er niet toe zolang je er maar voor zorgt dat je meer verbrand dan je binnen krijgt.
ze zitten vol met kwark en een beetje suiker, zijn gewoon makkelijk mee te nemen en in 2 happen is het op.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het idee is op zich leuk maar waarom dingen als danoontje, dat zit vol met suiker. En dan niet eentje maar 4, why?
dat ligt er aan welk ritme je hebt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij passend bij de mythe dat je na achten niet meer moet eten.
Nofi, maar dat is net zo'n beroep als dietiste, als ik morgen een bordje op mijn deur spijker dat ik personal trainer ben kan ik ook alles verkondigen wat ik wil, maar dat maakt het nog niet waar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
Damn your autocorrect..
En heb het van een personalisatie trainer gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
ik krijg s' morgens echt geen boterham door mijn keel, weet jij een vloeibare vervanging?, ik kan wel een danoontje weghalen en vervangen door 100 gr groente, niet dat ik van groente hou, als man.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Och, gevaarlijk is wel een heel groot woordMaar ik zou meer groente toevoegen, FXR en de dag niet beginnen met een overdosis zout en nonsens (de cup a soup).
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net trws ongezond voedsel voor een ander gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Makin' the small differenceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Mijn vent is ook een echte man en dol op groente, dus die laatste paar woorden kan je schrappenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:58 schreef THEFXR het volgende:
ik krijg s' morgens echt geen boterham door mijn keel, weet jij een vloeibare vervanging?, ik kan wel een danoontje weghalen en vervangen door 100 gr groente, niet dat ik van groente hou, als man.
Dan heb je het enige exemplaar getroffen op deze planeetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vent is ook een echte man en dol op groente, dus die laatste paar woorden kan je schrappen
Misschien de dag beginnen met een danoontje en dan verderop op de dag ipv een danoontje worteltjes eten oid?
Toegegeven, mijn ex wilde zo weinig mogelijk groente.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:02 schreef THEFXR het volgende:
Dan heb je het enige exemplaar getroffen op deze planeet
Ik krijg het nog koud bij de herinnering aan een vrouw ooit eens bij de Xenos, ook echt een armoedje, niet eens tokkie, maar gewoon echt armoe. En ze zei daar op een bepaalde toon, niet eens smekend, maar vooral heel hoopvol 'Kijk eens henk, ze hebben hier van die mooie indianenbeelden voor voor het raam'. Haar hele houding, ietwat kromme schouders, beetje bangig, ik vond haar zo enorm zielig en triest toen hij zijn schouders ophaalden en doorliep. Dat je een ander er om moet vragen, dat je dat zelf niet mag beslissen... Het liefst had ik die dingen ter plekke voor haar gekocht maar ik durfde niet. En nu net twijfelde ik ook even, maar toen dacht ik 'fuck it, dan denken ze maar dat ik gek ben' maar de blije blik van die mevrouw zei me dat ik het wel goed had gedaan.quote:
Tihihi, maar OK... een indiaaaanbeeld? Voor VOOR HET RAAM? Daar gaaat je reputaaasie hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik krijg het nog koud bij de herinnering aan een vrouw ooit eens bij de Xenos, ook echt een armoedje, niet eens tokkie, maar gewoon echt armoe. En ze zei daar op een bepaalde toon, niet eens smekend, maar vooral heel hoopvol 'Kijk eens henk, ze hebben hier van die mooie indianenbeelden voor voor het raam'. Haar hele houding, ietwat kromme schouders, beetje bangig, ik vond haar zo enorm zielig en triest toen hij zijn schouders ophaalden en doorliep. Het liefst had ik die dingen ter plekke voor haar gekocht maar ik durfde niet. En nu net twijfelde ik ook even, maar toen dacht ik 'fuck it, dan denken ze maar dat ik gek ben' maar de blije blik van die mevrouw zei me dat ik het wel goed had gedaan.
nou, het vergt echt wel gewenning om zo vaak te eten, ik moet mijzelf echt dwingen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toegegeven, mijn ex wilde zo weinig mogelijk groente.
Hoelang wil je dit 'elk uur eten' schema uitproberen?
Ze waren spuuglelijk, maar uit heel haar houding straalde gewoon dat ze ook eens een keer iets nieuws/leuks/hips voor het raam wilde. Echt zo sneu... Ik kwam echt helemaal ontdaan thuis door het gebeuren toen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tihihi, maar OK... een indiaaaanbeeld? Voor VOOR HET RAAM? Daar gaaat je reputaaasie hoor.
Ik zou je hier zo tussen proppenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg het nog koud bij de herinnering aan een vrouw ooit eens bij de Xenos, ook echt een armoedje, niet eens tokkie, maar gewoon echt armoe. En ze zei daar op een bepaalde toon, niet eens smekend, maar vooral heel hoopvol 'Kijk eens henk, ze hebben hier van die mooie indianenbeelden voor voor het raam'. Haar hele houding, ietwat kromme schouders, beetje bangig, ik vond haar zo enorm zielig en triest toen hij zijn schouders ophaalden en doorliep. Dat je een ander er om moet vragen, dat je dat zelf niet mag beslissen... Het liefst had ik die dingen ter plekke voor haar gekocht maar ik durfde niet. En nu net twijfelde ik ook even, maar toen dacht ik 'fuck it, dan denken ze maar dat ik gek ben' maar de blije blik van die mevrouw zei me dat ik het wel goed had gedaan.
Kan ik soms ook hebben hoor. Volgens mij 2 dagen per maandquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze waren spuuglelijk, maar uit heel haar houding straalde gewoon dat ze ook eens een keer iets nieuws/leuks/hips voor het raam wilde. Echt zo sneu... Ik kwam echt helemaal ontdaan thuis door het gebeuren toen.
Wat een geweldige linkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou je hier zo tussen proppenhttp://www.dumpaday.com/r(...)ty-restored-50-pics/
(niet lezen als je snel huilt, ik moest de tranen uit mijn ogen wrijven)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dit is mijn dag 2.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kan ik soms ook hebben hoor. Volgens mij 2 dagen per maand
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou je hier zo tussen proppenhttp://www.dumpaday.com/r(...)ty-restored-50-pics/
Dat vind ik liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Dit en het verhaal van be had ik net even nodig. Bedankt. (was mijn vertrouwen in de mensheid een beetje kwijt)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Knuffel terug!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit en het verhaal van be had ik net even nodig. Bedankt. (was mijn vertrouwen in de mensheid een beetje kwijt)
*insert knuffelsmilie
Ja, ieder weekend 1 dagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Doe je daar vrijwilligerswerk douche-eendje?
[..]
Knuffel terug!
Dit doen we tegenwoordig veel vakerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:39 schreef MaJo het volgende:
Bij de Lush hebben we ooit een "Pay it forward" actie gehad, je mocht dan per dienst bij 1 iemand een gratis product in de tas stoppen met daarbij een briefje dat deze persoon dat product verdiende. Was ook wel heel leuk om te doen! En spannend ook want ze mochten je niet door hebben natuurlijk.
Ik spaar ze voor je op in een zak. Kom je het morgen halen?quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik spaar ze voor je op in een zak. Kom je het morgen halen?Dan nies ik ook nog even in je gezicht.
Ik wil ze ook wel opsparen hoor...quote:
Leuk! Bij welke Lush werk je?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
Dit doen we tegenwoordig veel vaker
Echt, ben je 14 jaar oud ofzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dan heb je het enige exemplaar getroffen op deze planeet
Je snuifzak staat klaar hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer teveel gezopen?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wacht ook op een onvermijdelijke golf
succes!quote:Op zondag 24 maart 2013 08:49 schreef BananaPancake het volgende:
Oeh wij moeten vandaag tegen de nr. 1 hockeyen.. Zenuwachtig![]()
O:Bambix
T: 1 banaan
S: hockeywedstrijd
L: 2 boterhammen kipfilet
T: weet ik nog niet
D: ook nog geen idee.
Als je flink gaan hockeyen mag hier nog wel wat bij hoor! Ligt aan je t en d natuurlijk, maar vooralsnog is het wel heel erg weinig. Succes!quote:Op zondag 24 maart 2013 08:49 schreef BananaPancake het volgende:
Oeh wij moeten vandaag tegen de nr. 1 hockeyen.. Zenuwachtig![]()
O:Bambix
T: 1 banaan
S: hockeywedstrijd
L: 2 boterhammen kipfilet
T: weet ik nog niet
D: ook nog geen idee.
Prima van het sporten natuurlijk, maar appelmoes als groente? Dat bestaat voor het allergrootste deel uit suiker of uit zoetstof. Haal dan een grote zak sla en pleur er wat dressing over. Net zoveel werk, maar veel minder suiker...quote:Op zondag 24 maart 2013 11:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
succes!
Vanmorgen 1,5 uur gesport. Stond om half 9 op de loopband.
Lijstje van vandaag :
O: 2 mini pistolet met magere filet american
S: 1,5 uur sportschool
T: stukje speculaas, gebakken door dochter
L: kwark of brinta
T: geen idee
L:varkenshaas, krieltjes, appelmoes light
wad Ik vergeten te vermelden hihiquote:
Dat wil ik ook een keer zien, lijkt me fantastisch!quote:Op zondag 24 maart 2013 16:43 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zit extreme cheapskates te kijken op TLC. Te hilarisch
T gaat echt ver hoor. Als in, in een fles plassen om water te besparen en je visite een maaltijd uit het bos en de lokale supermarktcontainers voor te zettenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wil ik ook een keer zien, lijkt me fantastisch!
Ik heb de voorstukjes gezien, ongelooflijkquote:Op zondag 24 maart 2013 17:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T gaat echt ver hoor. Als in, in een fles plassen om water te besparen en je visite een maaltijd uit het bos en de lokale supermarktcontainers voor te zetten
Die maaltijd uit het bos vond ik niet vreemd. Eet zelf zo vaak gewoon uit de natuur. En bramen en kastanjes eet iedereen toch weleens?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T gaat echt ver hoor. Als in, in een fles plassen om water te besparen en je visite een maaltijd uit het bos en de lokale supermarktcontainers voor te zetten
Huh maar dat broekpak is toch best formeel of niet? Zou toch van de zotte zijn als je als vrouw dan maar verplicht een jurkje aan moet..quote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Crap... Dat paarse broekpakding dat ik hier laatst liet zien, voor die bruiloft?De dress code is formal/cocktail kom ik net achter.
![]()
En dus heb ik net enige cocktailjurkje dat ik rijk ben even gepast. Lijfje gaat wel tieten zijn alleen leeg.
En ik vind het afschuwelijk staan.Op het podium met de band, 's avonds, met gekleurde lichten etc. Trek ik het wel, maar overdag...
Damn.... Cocktail is kort toch?
Oeh ja Tyler is lieeefquote:Op zondag 24 maart 2013 17:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kwam mijn bed uit omdat ik dacht dat Extreme Cheapskates op TV zou zijnMaar het was BOY CHEERLEADERS!!
Ik voelde me genaaid![]()
En Boy cheerleader klinkt natuurlijk ook geniaal, maar tijdens het zappen zag ik dat Teen Mom bezig was en nu moet ik weer huilen omdat ik een kater heb enTyler
Ja ok. Maar dit was wel erg extreem hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 17:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die maaltijd uit het bos vond ik niet vreemd. Eet zelf zo vaak gewoon uit de natuur. En bramen en kastanjes eet iedereen toch weleens?
Ach, dieettechnisch is net die ene teveel verstandiger dan net onder je purgeerlimiet blijvenquote:
En dat. Gewoon dat mooie pak aantrekken. Dikke vinger hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso vind ik een hele strenge dresscode heel aanmatigend tov je gastenEn ik vind je jumpsuit prachtig en feestelijk en netjes en misschien niet helemaal Dikke-Ditz-cocktail, maar als iemand er een probeem van maakt is hij/zij gek.
nee, juist geen spijkerbroek, maar verder mag alles welquote:Op zondag 24 maart 2013 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat is smart casual eigenlijk? Heren met een spijkerbroek en colbertjasje?
Monomankini?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, juist geen spijkerbroek, maar verder mag alles wel
Zielig?quote:
Het is afgelopen en ze deden even zo'n re-cap in beelden met een jankmuziekje er onderquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 18:12 schreef MaJo het volgende:
Heb je ook een foto van die jumpsuit BE? Denk dat het allemaal wel mee zal vallen, het is meer een richtlijn zodat mensen hun best doen om er netjes uit te zien en niet in spijkerbroek verschijnen denk ik![]()
Die is supermooi!!quote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan in het paars.
Knap hoor als je dat kan. Negen maanden een baby dragen, bevallen en het dan weg geven. Geloof niet dat ik zoiets zou kunnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is afgelopen en ze deden even zo'n re-cap in beelden met een jankmuziekje er onder
En dat stel dat hun dochter liet adopteren vind ik zo ontroerendDus bij hun stukje ging ik weer
Maar dan moet je het niet vervangen door je ongemakkelijk te voelen als je de enige blijkt te zijn die géén jurkje aan heeft. Dus als je dit wel aan doet (en ik zou dat gewoon doen) dan ook schijt hebben aan hoe de rest er uitziet.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:28 schreef douche-eendje het volgende:
Gewoon aantrekken BE, je zal er vast prachtig in uit zienEn je loopt toch liever daarin te stralen dan je ietwat ongemakkelijk te voelen in een jurkje dat niet helemaal meer fantastisch zit?
Dat laatste doe ik toch altijd alquote:Op zondag 24 maart 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan moet je het niet vervangen door je ongemakkelijk te voelen als je de enige blijkt te zijn die géén jurkje aan heeft. Dus als je dit wel aan doet (en ik zou dat gewoon doen) dan ook schijt hebben aan hoe de rest er uitziet.
Ja, die neiging heb ik wel hoor. Iig weet ik het nu dan van te vorenl dat helpt al.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan moet je het niet vervangen door je ongemakkelijk te voelen als je de enige blijkt te zijn die géén jurkje aan heeft. Dus als je dit wel aan doet (en ik zou dat gewoon doen) dan ook schijt hebben aan hoe de rest er uitziet.
Eigenlijk hoor je als gastvrouw er voor te zorgen dat alle gasten het naar de zin hebben en daar valt iemand dwingen een kort cocktailjurkje aan te trekken niet onderquote:Op zondag 24 maart 2013 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die neiging heb ik wel hoor. Iig weet ik het nu dan van te vorenl dat helpt al.Behalve dan als ze straks terug-appt dat ze per se geen broek wil.
haha, jij kent vast weinig bruiden in spe:')!quote:Op zondag 24 maart 2013 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je als gastvrouw er voor te zorgen dat alle gasten het naar de zin hebben en daar valt iemand dwingen een kort cocktailjurkje aan te trekken niet onder
Enge controlfreaks, dat zijn hetquote:Op zondag 24 maart 2013 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
haha, jij kent vast weinig bruiden in spe:')!
Die is echt mooiquote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan in het paars.
jazeker telt dat, dat zijn zeker 2 zakken friet met mayoquote:Op zondag 24 maart 2013 18:43 schreef Sjeen het volgende:
Sjit, vergeten een dresscode op de kaart te zetten...
En frietjes gegeten vandaagtelt het dat we al om acht uur op waren en continu in de weer geweest zijn?
Hoezo dat? Bang om weer over te geven?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
God ik heb ook honger, maar ik durf niet echt te gaan eten
Onze dresscode was "waar jij je lekker in voelt". En dat met twee bruiden..quote:Op zondag 24 maart 2013 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh...quote:Op zondag 24 maart 2013 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo dat? Bang om weer over te geven?
En toch zat de sfeer er lekker inquote:Op zondag 24 maart 2013 18:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Onze dresacode was "waar jij je lekker in voelt". En dat met twee bruiden..
Wat een afschuwelijke beelden roept die laatste zin in me op.
Wat een vervelende dresscode is dat zeg. Formeel en cocktailjurk gaat al niet samen, bij formeel hoort gewoon een avondjurk. Cocktail hoort meer bij black-tie, semi-formeel dus. Maar dat matcht dan dus weer niet met het formele gedeelte en daarnaast noem je dat black-tie. Bovendien zijn die uit den boze overdag.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Crap... Dat paarse broekpakding dat ik hier laatst liet zien, voor die bruiloft?De dress code is formal/cocktail kom ik net achter.
![]()
En dus heb ik net enige cocktailjurkje dat ik rijk ben even gepast. Lijfje gaat wel tieten zijn alleen leeg.
En ik vind het afschuwelijk staan.Op het podium met de band, 's avonds, met gekleurde lichten etc. Trek ik het wel, maar overdag...
Damn.... Cocktail is kort toch?
Ben jij een bridezilla dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel prettig als het op de uitnodiging staat. Weet je een beetje wat je kan verwachten én wat er van jou als gast verwacht wordt.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de dresscode er juist voor mijn gasten op gezet.
be careful what you wish for.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zou in een dwarse bui er iets in de richting van adam/eva opzetten![]()
Ach, tot nu toe zijn degene die de familiefeestjes altijd een drama maken mn eigen ouders. Dus dat gaat ooit nog wat worden.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:07 schreef tjoptjop het volgende:
hehe zul je net zien dat je dikke 60-jarige oom zich eraan houdt en met louter een struikje voor z'n zaakje komt
Hij is een engelsman, vandaar het formal, maar idd had ik ook bedacht dat mijn eigen trouw/avondjurk voor overdag a bit much is, terwijl het voor de avond prima zou kunnen:quote:Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat een vervelende dresscode is dat zeg. Formeel en cocktailjurk gaat al niet samen, bij formeel hoort gewoon een avondjurk. Cocktail hoort meer bij black-tie, semi-formeel dus. Maar dat matcht dan dus weer niet met het formele gedeelte en daarnaast noem je dat black-tie. Bovendien zijn die uit den boze overdag.
Waarschijnlijk weet het uitnodigend paar van toeten noch blazen en kun je gewoon je broekpak aan. Moeten ze maar duidelijk zijn met de dresscode.
Sorry, ik kan je geen advies gevenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij is een engelsman, vandaar het formal, maar idd had ik ook bedacht dat mijn eigen trouw/avondjurk voor overdag a bit much is, terwijl het voor de avond prima zou kunnen:
[ afbeelding ]
Maar ik twijfelde ook al over de combi, want het een is iets heel anders dan het ander.
Ghi. Voor mij is dat een forse contradictio in terminis.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou je broekpak aantrekken, misschien met een zijden sjaal ofzo om je schouders. Je haar chic opsteken en een parelketting of iets anders echt moois om je nek doen.
Die koop ik nietquote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fellowfatties, waar kopen jullie panties? Die goed zitten, niet snel scheuren en niet al te duur zijn?
Hahaha nu ik weer eens een keer daadwerkelijk gepurgeerd heb durf ik niet meer. Gatver wat ee gorigheid zeg.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
En ben je al eens klaar met purgeren? Dan kan je je snuifzak halen
Ja weet je hoe ver de kliko hier is? Woon in zo'n flatje, ondergrondse kliko's staan aan het einde van de straatquote:Op zondag 24 maart 2013 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha nu ik weer eens een keer daadwerkelijk gepurgeerd heb durf ik niet meer. Gatver wat ee gorigheid zeg.![]()
Gooi maar in de kliko, of wellicht kun je er iemand anders blij mee maken?
Voor mij is het ook niets maar de dame op de foto kan het wel hebben vind ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ghi. Voor mij is dat een forse contradictio in terminis.
Hema voor door de week, de cheapass vier stuks voor 4.50. En Oroblu voor als het iets sjieker moet/mag.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fellowfatties, waar kopen jullie panties? Die goed zitten, niet snel scheuren en niet al te duur zijn?
Ik had een andere van de Hema, want die was niet 4 voor 4,50, maar die voelde echt als een marteling. Sindsdien weiger ik bij de Hema nog maar iets panty-igs te kopenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hema voor door de week, de cheapass vier stuks voor 4.50. En Oroblu voor als het iets sjieker moet/mag.
Mijn mama neemt mijn broeken inquote:Op zondag 24 maart 2013 20:55 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan binnenkort weer een broek afschrijven denk ik... hehehe. Hij kan naar beneden zonder de knoop los te maken
Ach. Heb ik straks weer een excuus om te shoppenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:57 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Mijn mama neemt mijn broeken in
Is ook fijn. Ik heb echter pas nog een paar mooie broeken gekocht. Ik hou van nieuwe dingen kopen, maar niet van mooie dingen weggooienquote:Op zondag 24 maart 2013 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach. Heb ik straks weer een excuus om te shoppen
Ik heb niet zoveel kleren meerquote:Op zondag 24 maart 2013 21:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Is ook fijn. Ik heb echter pas nog een paar mooie broeken gekocht. Ik hou van nieuwe dingen kopen, maar niet van mooie dingen weggooien
Ik heb dan ook een uitpuilende inloopkast
Bij V&D heb je voor hele lange benen maar weet niet of je lang bent? Verder vind ik van de HEMA ook wel prima of van H&Mquote:Op zondag 24 maart 2013 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor hele lange benen lijkt me wel fijn, want ik heb gewoon normale benen, maar ik heb altijd net een stukje te kort bij mn kruisquote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij V&D heb je voor hele lange benen maar weet niet of je lang bent? Verder vind ik van de HEMA ook wel prima of van H&M
Heel herkenbaar! Maar heb dan ook lange benen dus dat probleem bijna altijd. Ik doe daarom meestal een onderbroek over de panty aan. Ziet er lomp uit maar zit wel lekkerder en onder kleding zie je het toch nietquote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor hele lange benen lijkt me wel fijn, want ik heb gewoon normale benen, maar ik heb altijd net een stukje te kort bij mn kruis
Hahaha, ja die truuk werkt idd prettig! Wat raar dat ik die helemaal vergeten was, vroeger deed ik dat eigenlijk standaard!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Maar heb dan ook lange benen dus dat probleem bijna altijd. Ik doe daarom meestal een onderbroek over de panty aan. Ziet er lomp uit maar zit wel lekkerder en onder kleding zie je het toch niet
Ik doe het vooral in de winter omdat het ook warmer is dus moet er soms ook wel weer aan denkenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha, ja die truuk werkt idd prettig! Wat raar dat ik die helemaal vergeten was, vroeger deed ik dat eigenlijk standaard!
+1quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind kousen niet prettig denk ik. Ik hou er niet va als mn blote bovenbenen tegen elkaar aan zitten te zweten
Zelfbruiner.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1Ik draag vrijwel altijd panty's, zelfs als het 30 graden is. Maar dat is vooral omdat ik niemand mijn witte benen aan wil doen
Ziet er niet uit bij mij. Ik heb rood haar en een hele bleke (lees wittequote:
Ik ook hoorquote:
Mensen vinden het altijd leuk om daar goedbedoelde grapjes over te maken die ik zo zat ben dat ik mijn benen nu maar gewoon nooit meer show. Tenzij ik op vakantie ben.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Niemand zit met jouw witte benen hoor.
gelukkig kijk je geen sbs6quote:Op zondag 24 maart 2013 23:35 schreef douche-eendje het volgende:
Ja heel de dag geen eetlust. Lig ik nu in bed met een knorrende maag.
Dit ja!quote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan in de zomer echt mijn lijf niet verbergen. Ik heb het bij 15 graden al bloedheet
Koffiepad/gemalenkoffie/bakje zout in de koelkast zetten!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:29 schreef Zeester het volgende:
Joyce, blij dat je er weer bent! Alles goed met je vriend?
Meh, er lag iets heel erg te beschimmelen in mijn koelkast en nu stinkt alles, waaronder de melk. Dus geen havermout voor mij vanochtend, maar weer een tosti. Iemand tips tegen koelkastluchtjes?
quote:Op maandag 25 maart 2013 10:55 schreef RandomMoron het volgende:
pinterest weightloss motivational
ik kwam bovenstaande link tegen toen ik vanmorgen niet uit bed wilde en ik zocht op weightloss motivation.
En ik vond er iig de motivatie om van mn luie bips af te komen en een Evy lesje te gaan lopen
Er zitten meer juweeltjes tussen, ik merk gewoon dat ik het veel beter doe op een goed zo dan op een heb je het alweer niet gedaan?
Ik ben normaal nooit ongesteld en heb al helemaal geen pms, dus was ook enigszins verbaasd. Verklaart wel de vreetzin, al is het geen excuus.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:27 schreef klumsy het volgende:
Ow dat is minder Tink, zeker nu de paaseitjes overal liggen! Of heb je geen behoefte aan chocolade dan? ( hebben de meeste toch in de tijd van de maand?)
1 klein voordeeltje van PCOS, kan bij mij zo maar eens 8 maanden tussen zitten voor ik weer ongesteld word... en dus ook geen last heb van de daarbij behorende behoefte aan zoetigheid!
Of dat lekker is weet ik niet, maar ik weet wel dat het geen pannenkoek zou mogen hetenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:59 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb net 2 pannenkoeken met banaan en een beetje honing als lunch gehad. Ik maakte de fout om achteraf pas de calorieen te berekenen, anders had ik het niet gemaakt. 700 calorieen dus.
Nu heb ik een recept gevonden, waarbij de meel weggelaten wordt.
1 ei
1 banaan
kokosrasp
Die ga ik dus morgenochtend uitproberen322 calorieen per portie.
Ik laat het je morgen wetenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of dat lekker is weet ik niet, maar ik weet wel dat het geen pannenkoek zou mogen heten
Ik vind het ook lekker klinken, dus ben benieuwd naar wat je ervan vindt. Het is inderdaad schokkend hoeveel onzinnige kcals er in bloem zitten.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:46 schreef BananaPancake het volgende:
Nounou wat een negativiteit. Ik ga het morgen uitproberen en hopelijk vind ik ze lekker. Ik hou van banaan en kokos, dus komt vast goed!
Kokos en banaan, wil graag weten hoe het is want het klinkt héérlijk!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:59 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb net 2 pannenkoeken met banaan en een beetje honing als lunch gehad. Ik maakte de fout om achteraf pas de calorieen te berekenen, anders had ik het niet gemaakt. 700 calorieen dus.
Nu heb ik een recept gevonden, waarbij de meel weggelaten wordt.
1 ei
1 banaan
kokosrasp
Die ga ik dus morgenochtend uitproberen322 calorieen per portie.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker klinken, dus ben benieuwd naar wat je ervan vindt. Het is inderdaad schokkend hoeveel onzinnige kcals er in bloem zitten.
Hier gaat het nog steeds butt, maar dat wordt beter zodra het weer de goede kant op gaat met de temperatuur. Heb echt nérgens zin in met deze kou.
Laat het morgen zeker weten!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
Kokos en banaan, wil graag weten hoe het is want het klinkt héérlijk!
dit is toch gewoon zwanger vs niet zwanger?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:05 schreef ejiraM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit soort dingen word ik altijd blij van! Dit wil ik ook!![]()
Hier gaat het goedPak het nu samen met een vriendin op, en ook al weeg ik bijna het dubbele, het gaat om het motiveren. We sporten iig samen, en proberen ook veel samen te eten!
nopequote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is toch gewoon zwanger vs niet zwanger?
Ik had m laatst ook v.d. ww site gehaald in t kader van weinig punten maar ik ga t niet nog een x maken. Liever dan omelet met groenten erin.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:46 schreef BananaPancake het volgende:
Nounou wat een negativiteit. Ik ga het morgen uitproberen en hopelijk vind ik ze lekker. Ik hou van banaan en kokos, dus komt vast goed!
Een zwangere buik hangt meestal niet zo.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
i would swear, haar armen en benen lijken hetzelfde
Hoeft toch niet als je gewoon je best aan het doen bent!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:05 schreef Sarabi het volgende:
En weer een halve kilo minder op de weegschaal
Het zijn vast schommelingen maar schommelingen naar beneden vind ik nooit zo erg
Ja maar dan nog 1 kilo in de week is wel erg veel voor mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:14 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hoeft toch niet als je gewoon je best aan het doen bent!
Ik ga er ook van uit dat de maat 14 op een lengte van 1.68 net iets langer valt dan de maat zero op een model van 1.80quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:02 schreef Zeester het volgende:
Heel leuk jurkje, maar ik ben net een grevo-vrouw als het op roklengte aankomt. De knie mag net zichbaar zijn.
Ik vond vandaag voor het eerst de havermout écht lekker. Misschien ook omdat de melk niet meer zo vies smaakte (heb maar een pak met zo'n sluitdopje gekocht + soda in de koelkast gezet).
Dat zou je denken, maar ik had laatst een H&M rokje besteld in maat 46 die er behoorlijk lang uit zag, maar een taille model bleek te zijn en zodoende net mijn kont bedekte. Die mocht ook met een rechte streep terugquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga er ook van uit dat de maat 14 op een lengte van 1.68 net iets langer valt dan de maat zero op een model van 1.80
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:06 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar ik had laatst een H&M rokje besteld in maat 46 die er behoorlijk lang uit zag, maar een taille model bleek te zijn en zodoende net mijn kont bedekte. Die mocht ook met een rechte streep terug
Als het jurkje past/bevalt willen we natuurlijk wel aan foto's zien!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ja ik heb daar nooit last van eigenlijk, maar ik heb ook relatief een smal bipsje
Oh, dat sowieso!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:08 schreef Zeester het volgende:
[..]
Als het jurkje past/bevalt willen we natuurlijk wel aan foto's zien!
Sorry Isa
disclaimer
Jij weetquote:
nee, ik ga er geen vierdaagse op lopen, maar gewoon, om te gaan shoppen in de stad ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Kan je daar wel op wandelen dan?Ik heb liever iets dat plat is voor alles wat verder is dan 500 m
Ik krijg meer pijn van ballerina's zoals jij ze post dan van een sleehakquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:16 schreef Zeester het volgende:
Jij bent er zo 1 die liever pijn heeft dan platte schoenen aantrekt??
Ik heb deze gekocht voor de zomer:
[ afbeelding ]
en ik ga deze ook weer dragen zo gauw het mooier weer is <3:
[ afbeelding ]
Snap ik. Ik heb een hele hoge wreef en dat zit heel vervelend bij heel veel soorten sleehakken enzo juist omdat je dan niet goed voorin komt. Dus ballerina's zijn voor mij juist de uitkomstquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg meer pijn van ballerina's zoals jij ze post dan van een sleehak
Mag ik trouwens even opmerken dat je een geweldig mooi huis hebt? Ik kwam van de week toevallig in het klustopic van je huis terecht, ik ben jaloers! Prachtig!quote:
Ja, ik ook hoor. Ik zeg al, voor echt wandelen trek ik natuurlijk geen sandaaltjes aanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben meer dit type voor wat langere stukken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:21 schreef Zeester het volgende:
[..]
Mag ik trouwens even opmerken dat je een geweldig mooi huis hebt? Ik kwam van de week toevallig in het klustopic van je huis terecht, ik ben jaloers! Prachtig!
Ja, de echte, een enorme rib uit m'n lijf maar ik heb ze afgelopen zomer superveel gedragen. Ben helemaal geen merkenhoer, maar heb een enorm zwak voor Marc Jacobs. Ik heb ook 2 tassen van hem (al is 1 een dun canvas tasje wat ik van mijn moeder gepikt hebt hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij trouwens de echte marc jacobs variant, Zeester? Die kosten wel wat kwartjes
De laatste keer dat ik ballerina's droeg ben ik vreselijk afgebrand door mijn fysiotherapeut (ik was door mijn rug gegaan) en heb ze sindsdien nooit meer gedragen
Leuke jurk! En ach, dat zullen we allemaal nog wel heel lang hebben denk ik, dat maten-verhaalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:35 schreef Tink89 het volgende:
Superleuk jurkje inderdaad! Hebben, hebben, hebben
En schoenwise draag ik in mijn vrije tijd in de zomer voornamelijk gympen en m'n wandelschoenen voor lange stukken. Pumps zijn voor onder een jurkje op een feestje en voor naar m'n werk. Draag heel veel ballerina's, maar dan wel kwalitatief goede en niet van die 10 euro-schoenen van de bristol, daar loop ik heel m'n rug mee naar de vaantjes. 's Winters lange laarzen of enkellaarsjes, 6/10 keer met een kleine hak (cm of 4 en dan een wat bredere). Anders meer model cowboy, bijna plat, lekker stoer. Vooral onder een wijde rok een heerlijke look
Sleehakken en plateauzolen vind ik ontzettend lelijk (sorry!) en zal ik dus nooit aantrekken. Ze lopen misschien wel lekkerder dan gewone hakken, maar ik vind het er altijd een beetje uitzien of je een klompvoet hebt![]()
Heb zaterdag in de stad overigens dit jurkje gekocht. Weliswaar niet echt met een mouw, maar veel langer op mij dan op het 1.80 model op de foto en dus redelijk werkproof als ik geen afspraken heb... Hij zit vooral heel lekker en kleedt fantastisch afXl gekocht, omdat L er niet was en M te strak zat, heb een dansje gedaan omdat ik niet alleen de grootste maat (xxl) niet nodig had, maar eentje kleiner eigenlijk ook niet. Soms vind ik mezelf zo oppervlakkig
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben helemaal weg van deze van Esprit
[ afbeelding ]
Maar die zullen wel uitverkocht zijn tegen de tijd dat mijn saldo weer op schoenen-koop peil is.
Ik ben ongeveer 1.70, maar goed in proportie onder het vetlaagje, alleen shirtjes zijn nogal eens te kort, maar doordat ik geen hele dikke buik of billen heb, valt het allemaal best aardigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuke jurk! En ach, dat zullen we allemaal nog wel heel lang hebben denk ik, dat maten-verhaalWel lekker idd als je niet meer met moeite in de allergrootste maat past
Hoe lang (kort?) ben jij eik?
Sleehak klompvoet ben ik het niet mee eens, alleen als je sleehak laarzen hebt en de hak dezelfde kleur heeft als de schoen, dat is gek, maar als de hak anders van kleur is als de schoen is het helemaal niet zo lomp![]()
quote:
Brrt, zure prut als resultaat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leermomentje: het is geen smakelijk plan als je een ananas net te lang laat liggen voor het slachten en vervolgens alle stukjes in een te krap doosje doet.
hoezo, ging het weer mis gisteren?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe ook een lijstje. He tis hier nog steeds huilen met de pet op, maar ik blijf stug elke dag opnieuw beginnen. Ooit zal ik het langer dan 2 dagen vol weten te houden.![]()
O: Brinta
T: mueslibol
S: hardlopen
L: 2 boterhammen m ossenworst, 1 plakje roggebrood met kaas
T: appel
T: Minneola
D: Geen idee meer precies, maar vegetarischegroentetaartjesdingesen
T: yoghurt met handje muesli/cruesli
Haha, ik dacht al! Jij hebt gewoon de cake van je collega's weggepleurd, omdat jij wil afvallen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar dat ben ik helemaal met je eens hoor. Ik geef het weer verder ook niet de schuld, ik steek het zelf allemaal in mijn mik, maar zowel in 2010 als in 2012 viel ik af als een tierelier tussen maart en september, dat is voor mij toch gewoon een periode dat ik blijkbaar beter in mijn vel zit dan in de rest van het jaar. Vandaar dat ik daar dus verlangend naar uit keek.
Maar gisteren ben ik ook heel bewust naar de lidl gewandeld voor chips hoor, gewoon omdat ik daar nou eens echt zin in had.
Eens een keer iets lekkers vind ik ook echt niet fout, maar gewoon weer stom doen en hier maar naar de koektrommel blijven lopen opm ijn werk bijvoorbeeld slaat gewoon nergens op.
Kreeg net ook weer mail dat er nog cake staat, die heb ik gelijk in de prullenbak geflikkerd.
het mailtje he, niet de cake!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |