Geen idee maar weet bijna zeker dat het rond de 3,50 zal zijn..quote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel kost de Greek Mac? Het ziet er erg karig en klein uit. Ik kan mij niet voorstellen dat veel mensen dit zouden kopen als het meer dan 3 euro zou kosten.
3,75 geloof ik.quote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel kost de Greek Mac? Het ziet er erg karig en klein uit. Ik kan mij niet voorstellen dat veel mensen dit zouden kopen als het meer dan 3 euro zou kosten.
Andersom in ieder geval welquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
Kan je die gratis koffie bon ook op je smartphone laten zien?
Dat iddquote:Op woensdag 3 april 2013 00:24 schreef ChilllayD het volgende:
Zonder tomaat had ik 'm denk ik hélemaal saai gevonden.
Me2. Op zich geen verkeerde burger, maar de saus is te smakeloos.quote:Op maandag 1 april 2013 21:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
3,75 geloof ik.
Ik vond hem niet lekker.
Dit dus. Wat enorm slecht was die, ik vond hem eigenlijk zelfs smerig. Enorm veel chocolade saus, pure chocolade en voor de rest proefde ik al niets meer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef D. het volgende:
Grootste teleurstelling bij de Mac sinds tijden : De McFlurry Magnum Almond
Imho de lekkerste Magnum, maar de Flurry versie lijkt er in niets op
Zelfde hier inderdaad, vond er niets aanquote:Op zondag 7 april 2013 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus. Wat enorm slecht was die, ik vond hem eigenlijk zelfs smerig. Enorm veel chocolade saus, pure chocolade en voor de rest proefde ik al niets meer.
Hoort die echt met pure chocolade? Dat is de magnum toch ook niet?
Ohquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef D. het volgende:
Grootste teleurstelling bij de Mac sinds tijden : De McFlurry Magnum Almond
Imho de lekkerste Magnum, maar de Flurry versie lijkt er in niets op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |