Ik ken een verhaal van een FOK!er die klaar was met de liefde bedrijven met FOK!ster, toen ging die persoon naar de WC en hadden ze beide wat gepost op FOK!.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:58 schreef Ties02 het volgende:
Als ze in hetzelfde huis zitten en op fok! met elkaar gaan praten
Feyenoord vanavond nog gezien? Janmaat en Schaken waren goeeed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:59 schreef Ties02 het volgende:
he gatver feyenoorders, ik ben weer hc kijken
Nope. Tchock moet leren voor tentamens tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:57 schreef Speedy_T het volgende:
Hoop niet dat jullie nu in hetzelfde huis zitten en ik je avond verpest, Tchock.
Crack hebben tchock en je ex nog gevochten?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope. Tchock moet leren voor tentamens toch.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Crack hebben tchock en je ex nog gevochten?
Geen sex voor de wedstrijd ehh tentamens dus?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. we hebben namelijk nu bijna 1,5 jaar dus dat zou triest zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Geen sex voor de wedstrijd ehh tentamens dus?
Alsof die zit te wachten op dat juridische gezanik van onsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:54 schreef Speedy_T het volgende:
Wut?
Je vriendin op Fok! hebben, en niet eens hier uitnodigen....
Hahah naast elkaar gaan zitten FOK!kenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:57 schreef Speedy_T het volgende:
Hoop niet dat jullie nu in hetzelfde huis zitten en ik je avond verpest, Tchock.
Neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:08 schreef Ties02 het volgende:
Roept Tchock wel eens wetsartikelen tijdens de daad?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. we hebben namelijk nu bijna 1,5 jaar dus dat zou triest zijn.
Dan snap ik deze opmerking niet helemaal?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snapte jouw post over de wedstrijd ook al niet eigenlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:10 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
[..]
Dan snap ik deze opmerking niet helemaal?
geen neukseks voor de tentamens, zodat je je goed kunt voorbereidenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snapte jouw post over de wedstrijd ook al niet eigenlijk
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:10 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
[..]
Dan snap ik deze opmerking niet helemaal?
Dank je Typ.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen neukseks voor de tentamens, zodat je je goed kunt voorbereiden
dat is wat er bedoeld werd
Kijk de voetballert snapt hetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh wtf, dan snapte ik m ook nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Topic dood, goed gedaan Typo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn niet allemaal compleet debiel hoor, kijk naar mij ik ben best geniaal.
Dankje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:13 schreef Ties02 het volgende:
![]()
![]()
Ik snapte het wel speedy, ligt niet aan jou
hahaha faalhaas, even ctrl+shift drukkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 02:18 schreef Speedy_T het volgende:
Ik ga nu echt slapen trouwens, truste.
Makkelleijk. ±´'
Edit: de smiley lukt niet eens
Ben je in ieder geval productief bezig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen.
Straks weer naar het Bushuis. Lijkt inmiddels mijn tweede huis te zijn geworden
Ik ken een jongen die al ren half jaar geleden is afgestudeerd maar nog regelmatig op REC komt. Tijdens het afstuderen heeft hij daar zoveel tijd doorgebracht dat het voor hem vertrouwder voelt dan thuis.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen.
Straks weer naar het Bushuis. Lijkt inmiddels mijn tweede huis te zijn geworden
Dat is toch ook niet helemaal wenselijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die al ren half jaar geleden is afgestudeerd maar nog regelmatig op REC komt. Tijdens het afstuderen heeft hij daar zoveel tijd doorgebracht dat het voor hem vertrouwder voelt dan thuis.
Hihi, dat heb ik een paar posts geleden aangepast, aangezien de volgorde nu ook op tofheid van student isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:02 schreef Ties02 het volgende:
Waarom sta jij opeens bovenaan bij de RuG
Dank! Nu aan het luisterenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:50 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Verschilt heel erg.
Ik ben ooit heel erg fan geweest van de hardere shit à la Speedy J en Ostgut Ton label (berlijnse shit als Marcel Dettmann, Ben Klock etc.), maar dat luister ik thuis nooit meer eigenlijk.
Vooral de diepere Roemeense sound(A:rpia:r) is vooral mijn favoriet. Maar die shit wordt maar weinig gewaardeerd in Nederland (helaas). Waardoor mijn liefde voor elektronische muziek ook wel een beetje bekoeld is. De boekingen in Nederland ( en dan met name in Amsterdam) vind ik simpelweg niet interessant genoeg.
Met als één van mijn favoriete setjes: https://soundcloud.com/r_(...)club-cluj-10-04-2009
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |