Bij deze.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:33 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik had gister al gepost dat ik dat ga doen, en bereid ben om even te meeten. Alleen nog niks van iemand anders gehoord helaas.
Proficiat! Geweldig om zo hoog te eindigen. Je zei op de CPC ook al dat je gemakkelijk in de top had kunnen eindigen als je de 5K had meegelopen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
Zo dat was even een wedstrijd in weer en wind. Het was vrij rustig, denk rond de 100 deelnemers ofzo voor de 10 km, maar meteen vanaf de start de wind op de kop en bijna de hele tijd tot het keerpunt tegen de wind in lopen beuken. Ik had eigenlijk wel een aardig sterk startveld verwacht, maar al gauw bleek dat ik voorin bleef lopen, ik heb de hele weg er 4 voor me zien lopen. Tot aan het keerpunt ging het niet onaardig qua tijd, 5 km split op 20:29, half minuutje achter op het schema. Dus ik dacht mijn schema wel te halen, maar de motor haperde en bleef hetzelfde tempo lopen en dus wat langzamer gefinished dan verwacht. Maar wel dus in de top 5 gelopen, iets wat ik nooit verwacht had.
http://www.endomondo.com/workouts/169322789/2924303
Vet, top 5quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
Zo dat was even een wedstrijd in weer en wind. Het was vrij rustig, denk rond de 100 deelnemers ofzo voor de 10 km, maar meteen vanaf de start de wind op de kop en bijna de hele tijd tot het keerpunt tegen de wind in lopen beuken. Ik had eigenlijk wel een aardig sterk startveld verwacht, maar al gauw bleek dat ik voorin bleef lopen, ik heb de hele weg er 4 voor me zien lopen. Tot aan het keerpunt ging het niet onaardig qua tijd, 5 km split op 20:29, half minuutje achter op het schema. Dus ik dacht mijn schema wel te halen, maar de motor haperde en bleef hetzelfde tempo lopen en dus wat langzamer gefinished dan verwacht. Maar wel dus in de top 5 gelopen, iets wat ik nooit verwacht had.
http://www.endomondo.com/workouts/169322789/2924303
Done!quote:
Jazeker dat ik er klaar voor ben! Zal koud worden maar we gaan ervoor. Stiekem hoop ik onlangs de omstandigheden toch nog de tijd van de CPC te verbeteren. Dit is namelijk mijn tweede wedstrijd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Sorry stipjestreepje...ik denk niet dat ik mijn vriend zo ver krijg om op de HM te wachten, weet ook niet of ik daar zin in heb.
Onama, ben jij er ook klaar voor? (is dit ook je eerste wedstrijd?)
Iedereen succes morgen! Ik ga in ieder geval mijn best doen
Verbazingwekkend dat het als toeschouwer meeviel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
Ik vond de kou als toeschouwer enorm meevallen. Eigenlijk nauwelijks last van gehad! Leuk om Quoi en mr.Q, DeeBee en alle mensen van HAAG weer te hebben gezien. Naaldwijk blijft een gezellige loop
M'n pa deed t ook weer netjes, ondanks rugproblemen 10km in 58:00 gelopen
aangekomen in Balclutha,de omstandigheden zijn iig ideaal..daar kan het niet aan liggen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Precies.
Maar hopelijk lukt het je.
Weet je heel zeker dat het vandaag om 09:00 uur was...?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oke,te vroeg gejuicht...inschrijving open om 9uur maar niemand aanwezig van de organisatie
Dank je! en ook @gup: Ik denk dat ik wel vaker zo wedstrijden ga kiezen en dan bij de start in de kopgroep probeer te blijven en voor mij zijn 5 en 10 km ideaal al is 10 echt al lang voor mij, het was pas mijn 5e 10 km wedstrijd trouwens en mijn 6e wedstrijd totaal ik richt me nu op langere afstanden vanwege de roparun maar ga daarna weer terug naar de 5 en de 10quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef Onama het volgende:
[..]
Proficiat! Geweldig om zo hoog te eindigen. Je zei op de CPC ook al dat je gemakkelijk in de top had kunnen eindigen als je de 5K had meegelopen.
Zou je dat niet vaker willen doen? Korte afstanden ipv langere. Je presteert op kort ook erg goed namelijk. Of prefereer je lekker lange afstanden?
En hij had nog zo beloofd om het vandaag niet te gaan doen..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg YUR, blijf je PR's lopen tot aan Rotterdam?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Alles is goed,organisatie is wakker...old skool rego,gewoon je startnummer met watervaste stift op je arm,you got to love it!
Whiskeyquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:18 schreef D. het volgende:
Iemand een tip wat je allemaal naar binnen moet gooien om een beginnende verkoudheid/griep te onderdrukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |