Beerenburg. Of honing met thee voor de keelpijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:18 schreef D. het volgende:
Iemand een tip wat je allemaal naar binnen moet gooien om een beginnende verkoudheid/griep te onderdrukken?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik net weer terug in de fles gegoten
Heb hoofdpijn en een dikke keel dus het beviel niet echt
Toch weer alcoholquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beerenburg. Of honing met thee voor de keelpijn
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Toch weer alcohol
Misschien moet ik de fles er weer bij pakken
[ afbeelding ]
Ja, precies, daarom zocht ik 'onderdrukkingsmiddelen'quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]je hebt morgen de Venloop
![]()
Ga eens naar bed !
Een borrel en naar bedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, precies, daarom zocht ik 'onderdrukkingsmiddelen'
Nou, wel een flinke danquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Een borrel en naar bed![]()
1 borrel he niet de halve fles
There you goquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, wel een flinke dan
*glas vult en daarna gaat slapen
O, heel misschien wil ik dan ook morgen nog wel even de 5 rennen. Ik heb wel iets meer alcohol op dan echt handig is voor een wedstrijd, maar als ik niet over het strand hoef te bikkelen is het misschien wel een optie. Dan kan ik iig daarna ongegeneerd m'n t-shirt dragen. Ik heb niet de moeite genomen m'n startnummer te verkopen, omdat blablaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:52 schreef Sheriam het volgende:
Ik ga vroeg naar bed, vandaag viel me nogal tegen. Gisteren was m'n verkoudheid een heel stuk minder dan Donderdag, vandaag eigenlijk weinig verder verbeterd, laatste soms plots opkomende hoestbuien blijven hangen.
Wel in de email nieuwsbrief gevonden dat ik op m'n 12 km startnummer gewoon met de 5k ladiesrun mee mag lopen, dus dat gaat 'm definitief worden, niet koppig in de kou en wind dat hele stuk over het strand ploegen... het strand is het hele jaar toegankelijk, daar ga ik dan over een aantal weken als 't lente is nog wel eens een stuk over lopen.
Als er nog mede-fokkers zijn die hallo willen zeggen, ik richt op de trein van 9:10 uit Utrecht/9:48 uit A'dam, aankomst 10:19 zandvoort, en blijf tot vlak voor de start waarschijnlijk rondhangen in de verkleedtent op paddock 2 (die beschreven staat als de verwarmde tent). Als kou en verkoudheid meevallen kan ik altijd na de loop nog buiten/elders rondneuzen, wil niet verkleumd beginnen! Ik ben met deze kou helaas niet te herkennen aan m'n blote voeten, heb huaraches of zwarte waterschoentjes aan, verder ben ik een klein onderdeurtje met een felgroene tas, en m'n startnr-naam is Myranya. Misschien tot daar!
Nou dat kriebelen vind ik niet zo lekker :pquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:18 schreef Onama het volgende:
[..]
Jazeker dat ik er klaar voor ben! Zal koud worden maar we gaan ervoor. Stiekem hoop ik onlangs de omstandigheden toch nog de tijd van de CPC te verbeteren. Dit is namelijk mijn tweede wedstrijd.
Ik neem aan dat dit jouw eerste wedstrijd is? Kriebelt het bij jou ook zo lekker?
had ik ook last van. Ik denk niet goed geopend!quote:
en daar worden de mannen van de jongens gescheiden DK...give it eveything!!quote:Op zondag 24 maart 2013 05:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
Brak geslapen. Keelpijntje. Zenuwachtig. Word een topdag!
idem, geen keelpijn maar wel wat snotterig.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
Brak geslapen. Keelpijntje. Zenuwachtig. Word een topdag!
Hop, volle kracht vooruit! Het is niet voor niets een circuit!quote:Op zondag 24 maart 2013 05:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en daar worden de mannen van de jongens gescheiden DK...give it eveything!!
been there,done that...quote:Op zondag 24 maart 2013 07:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
Voor alle bikkels vandaag:
[ afbeelding ]
Jouw topdag begon dan ook 12 uur eerder!quote:
Niet te druk maken, het wijst zich allemaal vanzelf! Ik had voor de CPC ook een week rust en die ging ook prima.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nou dat kriebelen vind ik niet zo lekker :p
Mare als je de cpc hebt gelopen, is de venloop dan niet een beetje uit de richting?
Ik maak me vooral druk om het logistieke gedeelte (waar moet ik zijn) en kan ik nog wel rennen (hele week niets gedaan....dalik kan ik het niet meer!)
Zal zometeen ook maar eens naar bed gaan.:..
Goed gedaan manquote:Op zondag 24 maart 2013 05:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/169459017/5355322![]()
ruim twee en halve minuut van mijn PB en tweede bekertje voor de uur-afstand
kan je ook niet teveel uit laten lopen qua tijdquote:
Dat dacht ik alquote:Op zondag 24 maart 2013 08:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan je ook niet teveel uit laten lopen qua tijd
Vergeet de lenteloper nietquote:Op zondag 24 maart 2013 08:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Zet m op Venlopers en circuit runners!! Ik ga mezelf ook maar eens uit bed slepen voor een rondje...
Oh ja!! Lenteloper, ook jij zet m opquote:Op zondag 24 maart 2013 08:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Vergeet de lenteloper niet![]()
Hup Lenteloper![]()
![]()
![]()
![]()
Hup allemaal![]()
![]()
Misschien moet ik toch eens een thermoshirt gaan kopen...
Nou ja zo koud zal het niet zijn
Dat lijkt mij inderdaad leuk om een keer mee te maken. Lekker old skool.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Alles is goed,organisatie is wakker...old skool rego,gewoon je startnummer met watervaste stift op je arm,you got to love it!
Netjes. Je doel heb je ruim gehaald!quote:Op zondag 24 maart 2013 05:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/169459017/5355322![]()
ruim twee en halve minuut van mijn PB en tweede bekertje voor de uur-afstand
organisatie was verder een beetje chaotisch...duidelijk georganiseerd door mensen die weinig kennis hebben van hardlopen... veel kleine dingetjes konden beter...quote:Op zondag 24 maart 2013 08:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad leuk om een keer mee te maken. Lekker old skool.
Moet wel lukken lijkt mij.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Ik hoop eind mei in Edinburgh dik onder 1.40 te duiken
Ik stond net in tshirt en korte broek buiten.. maar dat is toch net te fris.quote:Op zondag 24 maart 2013 08:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Barbaarse_kou__.html
We gaan de Barbaarse kou trotseren![]()
* ik heb het al koud als ik eraan denk
Nu je het zegt ik moet me gaan omkleden tot zoquote:Op zondag 24 maart 2013 08:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik stond net in tshirt en korte broek buiten.. maar dat is toch net te fris.
Wel cool dit, vergeet je nooit meer!
Ik doe met je meequote:Op zondag 24 maart 2013 09:08 schreef Quoi het volgende:
RD: goed manlinkje aangeklikt over jouw haas, wat een verhaal zit er achter die dame zeg!
Lopers succes! Laat je niet gekmaken door alle media, trek laagjes aan en zet de ene voet voor de ander. We zijn toch niet van porcelein!!!
Ik doe een thuishangdagje en zie alle prestaties wel voorbijkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik doe met je meeGezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Alleen erm....je gaat nu dus niet 5k lopen ipv 12k vanwege het weer hé?
Ja dat had MB reeds verzorgd geloof ik. Alle wedstrijdlopers succes! Recreanten (waaronder ik) ook veel plezier. Eerst ff de kater eruit slapen.quote:
acces denied. Jeffrey Mquote:Op zondag 24 maart 2013 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben weer klaar!
http://www.endomondo.com/workouts/169501924/2734897
Wel bijna van de dijk gewaaid tussen de 2 en 3km
Ik heb geen friends request geloof ik?quote:
Lang-langquote:Op zondag 24 maart 2013 10:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lange mouwen, maar dan de broek: kort of lang? Ik neig naar kort. Waar hebben de lopers van gisteren in gelopen?
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe, prachtige negative split gelopen. Windje mee vs windje tegen is duidelijk te zien in m'n ronde tijden: http://www.endomondo.com/workouts/169510349/819185
Alle lopers vandaag, succes!
Lange tight. Zag welgeteld 1 persoon in een korte broek lopen en ik denk dat die wel erg optimistisch wasquote:Op zondag 24 maart 2013 10:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lange mouwen, maar dan de broek: kort of lang? Ik neig naar kort. Waar hebben de lopers van gisteren in gelopen?
Go get 'm!quote:Op zondag 24 maart 2013 10:33 schreef GlenHighland het volgende:
Volgens mij wordt het rustig op de 12km in Zandvoort? Iedereen switcht naar de 5km...
Ik ga zo richting Zandvoort: strand met ijsberen eten
Inderdaad. Ach, jarenlang in weer en wind voor de post gelopen van 20cm sneeuw tot aan hagel en onweer dus dan kan wat wind me ook niet tegenhouden.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden, veel mensen doen net alsof het Enorm Slecht Weer is oid..jongens, het is een beetje fris met wat wind. Kleed je goed aan en go for it!
Je schrijft je gewoon bij elke wedstrijd in voor de 5 of 10km afstand en je registreert jezelf dan elke keer met dezelfde chipquote:Op zondag 24 maart 2013 11:05 schreef Quoi het volgende:
Weet iemand die in de regio Den Haag loopt trouwens hoe het werkt met die runcircuits. Het EKwadraat runcircuit heet tegenwoordig het Fides runcircuit en ziet er eigenlijk erg leuk uitKlik
Moet je je voor zo'n circuit inschrijven of telt het vanzelf op wat je hebt gelopen aan loopjes?
Misschien wat ambitieus, want je krijgt + en i punten aan de hand van een basistijd, die voor vrouwen op de 10k 34:00 is. Dat zijn dus al flink wat - punten. Maar toch: leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |