Leukquote:Op zondag 24 maart 2013 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Joepie, nog een foto gevonden van het Rondje Nederlandik ben die gele
[ afbeelding ]
Lindsay is niet bepaald traag neequote:Op zondag 24 maart 2013 12:10 schreef Quoi het volgende:
...en 15/21e halve marathon, Stream![]()
Leuk verslag met foto's van de snelste dame van gisteren op de halve. Yur jij wees haar al even aan vooraf, ik lees haar blog dus wel eens. Kolere wat loopt zij hard
Je bent op de goede weg manquote:Op zondag 24 maart 2013 12:43 schreef Arquero het volgende:
Pfff, gigantisch respect voor iedereen die er maar aan denkt een marathon te gaan lopen
Heb er net zelf 8 en een beetje gelopen en dat vind ik al ver.
Maar die 10 kilometer in Rotterdam gaat helemaal goedkomen![]()
en daarna zien we wel verder
Oh en die wind was echt killing af en toe. Pal tegen gehad paar kilometer, was niet echt lekker.
Ik ga proberen om alle loopjes van het circuit te doen. Al valt de laatste qua datum misschien wat dicht bij de uitgerekende datumquote:Op zondag 24 maart 2013 12:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oef. Effe wennen, starten met thee. Ach ja, volgend jaar loop jij gewoon weer de Golden Ten
[..]
OK, dat is idd gek, want het lijkt me voor de organisatie lastig om het dan aan verschillende chipnummers te moeten koppelen. Maar goed, de Golden Ten zit er ook tussen en die doen niet aan de SAW chip, meen ik. Het wordt dus toch gewoon op-naam bijhouden voor de organisatie, I guess.
Ik zie wel hoever ik kom. Want met Arcade, Golden Ten en Kadeloop zit ik al aan de 3 (van de 5 die nodig zijn).....
Nee, helemaal niet meer, dankje.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg man
Geen last meer van pijntjes?
Klinkt goed!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet meer, dankje.
Enige pijn die ik deze week gehad heb is spierpijn in m'n benen die weer moeten wennen aan de belasting, maar verder voelt het echt goed
Ik ga vanaf deze week maar de laatste lessen van Renate oppakken, dan moet het helemaal goedkomen.
Merk ook dat conditie weer wat beter begint te worden. Hartslag begint alweer iets te zakken
Lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik hoop dat m'n schoenen er morgen zijn :-D ik ga het eerste stuk van m'n loopje samen met een vriendin lopen die al een tijdje niet heeft gelopen. Dus gaan we denk ik heel rustig 4x5min en tussendoor wandelen en het zou zo mooi zijn om dan m'n nieuwe schoenen uit te proberen. Stille hoop..
Lekker dat het weer gaat man! Over een tijdje lekker weer afstanden!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet meer, dankje.
Enige pijn die ik deze week gehad heb is spierpijn in m'n benen die weer moeten wennen aan de belasting, maar verder voelt het echt goed
Ik ga vanaf deze week maar de laatste lessen van Renate oppakken, dan moet het helemaal goedkomen.
Merk ook dat conditie weer wat beter begint te worden. Hartslag begint alweer iets te zakken
Ja kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 13:08 schreef Arquero het volgende:
[..]
Lekker![]()
Kinvara 3 had je gekocht toch? Ben benieuwd naar hoe het gaat.
Wat lief!quote:Op zondag 24 maart 2013 13:10 schreef goed_volk het volgende:
He allemaal, Ik stel mijn vraag maar even hier in het centrale topic, grootste kans op succes..
Mijn vrouw is sinds kort aan het hardlopen en het bevalt haar erg goed. Nu traint ze met een intervaschema en het leek me leuk haar voor haar verjaardag een stopwatch oid te geven waarop de interval in te stellen is en een alarm af gaat oid.
Zelf ben ik helemaal niet thuis in de hardloopwereld en ik hoop dat jullie me een goed advies kunnen geven.
Groetjes, goed_volk
Hoe voelen ze? Had gisteren helaas geen tijd plus aantal andere dingen op financiële vlak die voorrang hebben, dus ik wacht nog ff met schoenen kopen. Daarnaast is er bij mijn koopvernietigend in mei een minimalistic / barefoot running clinic. Wacht ik die ff af en kijk dan wel voor paar schoenen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:10 schreef YUR het volgende:
Ik hoop dat ik morgen ook op tijd terug ben uit Amsterdam om mijn nieuwe schoenen te proberen op de training
Zekerquote:Op zondag 24 maart 2013 13:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lekker dat het weer gaat man! Over een tijdje lekker weer afstanden!
Ze voelen prima! Wel even wennen met iets meer profiel onder de zolen...maar ik zal het morgen mee gaan maken. Hoop ik danquote:Op zondag 24 maart 2013 13:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hoe voelen ze? Had gisteren helaas geen tijd plus aantal andere dingen op financiële vlak die voorrang hebben, dus ik wacht nog ff met schoenen kopen. Daarnaast is er bij mijn koopvernietigend in mei een minimalistic / barefoot running clinic. Wacht ik die ff af en kijk dan wel voor paar schoenen.
Euh... Damn you autocorrectquote:Op zondag 24 maart 2013 13:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hoe voelen ze? Had gisteren helaas geen tijd plus aantal andere dingen op financiële vlak die voorrang hebben, dus ik wacht nog ff met schoenen kopen. Daarnaast is er bij mijn koopvernietigend in mei een minimalistic / barefoot running clinic. Wacht ik die ff af en kijk dan wel voor paar schoenen.
Top! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 maart 2013 13:26 schreef gcjoel het volgende:
Wow wat was het tof!! Ok veel te koud en alles dus voor de start dacht ik, waarom sta ik hier? Dat was echt niet leuk!
Maar:
http://www.endomondo.com/workouts/169595483/3962456
Mijn allereerste sub 30 5km!! zoooo gaaf ben mega blij! Vanavond zal ik nog ff kijken naar de foto's die mijn vriend gemaakt heeft. Nu door naar een verjaardag
Joehoe, wat een mooie mijlpaalquote:Op zondag 24 maart 2013 13:26 schreef gcjoel het volgende:
Wow wat was het tof!! Ok veel te koud en alles dus voor de start dacht ik, waarom sta ik hier? Dat was echt niet leuk!
Maar:
http://www.endomondo.com/workouts/169595483/3962456
Mijn allereerste sub 30 5km!! zoooo gaaf ben mega blij! Vanavond zal ik nog ff kijken naar de foto's die mijn vriend gemaakt heeft. Nu door naar een verjaardag
Thanks! Een sporthorloge lijkt mij de beste optie, als ik haar hoor over haar trainingen. Ik heb even snel rong gekeken; zijn er nog handigheidjes waar ik op zou kunnen letten? Er is nogal veel te koop....quote:Op zondag 24 maart 2013 13:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat lief!
Een stopwatch kan natuurlijk primaof een app op een smartphone. Of een MP3 podcast schema, voor als ze met muziek loopt.
Of je zou kunnen kijken naar een sporthorloge waarop je intervallen kunt instellen.
Je kunt beter zeggen, wat is m'n budget? Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:31 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Thanks! Een sporthorloge lijkt mij de beste optie, als ik haar hoor over haar trainingen. Ik heb even snel rong gekeken; zijn er nog handigheidjes waar ik op zou kunnen letten? Er is nogal veel te koop....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |