SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 23-03-2013 20:05:02 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:12 schreef Nirak het volgende:
Hmmm, bij mij stond het topic er niet meer bij..,..
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Niet gereekst...nieuw topic geklikt en niet nieuw deel of zo, dan krijg je dat.
Jack does it in real time...![]()
Ach soquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:25 schreef DeeBee het volgende:
Niet gereekst...nieuw topic geklikt en niet nieuw deel of zo, dan krijg je dat.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Voorlopig weerbericht tijdens de circuit run
> -3
< 3
6 Beaufort vanuit het oosten.
Best wel fris ik ga voor winter tight en t-shirt met lange mouw en daar nog 1 of 2 t-shirts overheen.
[ Bericht 0% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 23-03-2013 01:07:17 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Go get them YUR, Quoi en MaleDuck!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
en hard lopen om warm te blijven!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik ga in mijn hoody!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Voorlopig weerbericht tijdens de circuit run
> -3
< 3
6 Beaufort vanuit het oosten.
Best wel fris ik ga voor winter tight en t-shirt met lange mouw en daar nog 1 of 2 t-shirts overheen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
nee DK!!..je begint al aardig een hardloper te worden, ga niet terug naar je joggers-tijdquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dank u, ben wel benieuwd, want het waait echt mega hard! Moet ook volgens mij het eerste deel van de route tegen de wind in, dus tweede deel wind mee denk ik danquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dit!quote:
Succes allemaal vandaag, lekker windje wel, had het vanochtend ook best lastig op de fiets. Ik zal jullie vanmiddag steunen door ook nog een rondje te doen!![]()
![]()
Hup 1/2 marathonners![]()
![]()
Ik zou graag zien dat een van jullie lang-lang loopt, eentje lang-kort en eentje kort-kort. En dan even verslag zodat de lopers van zondag weten wat ze aan moeten doenquote:
Succes en veel plezier!![]()
Ik moet wel iets warms aan hebben, 2 tshirts is vragen om ziek worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee DK!!..je begint al aardig een hardloper te worden, ga niet terug naar je joggers-tijdIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat een van jullie lang-lang loopt, eentje lang-kort en eentje kort-kort. En dan even verslag zodat de lopers van zondag weten wat ze aan moeten doen
alles in dienst van je mede-Fok!kers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yup goed planquote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat een van jullie lang-lang loopt, eentje lang-kort en eentje kort-kort. En dan even verslag zodat de lopers van zondag weten wat ze aan moeten doen
Succes en veel plezier!
Komt goed vandaag! Straks eerst ff naar De Hardloopwinkel, kijken of ik me een paar NB's kan winnen. En als ik ze niet kan winnen, koop ik ze
F means you're fucked![]()
hier maar met een boek vroeg naar bed om morgen fris aan de start te verschijnen...truste
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nog even op de valreep een stukje uit de Telegraaf van vandaag:stay warm everybody!!quote:Pas op voor bevriezing!
Van onze weerman
We beleven een bitterkoud weekeinde. De gevoelstemperatuur ligt tussen 8 en 15 graden onder nul bij een harde tot stormachtige wind uit het oosten. De windchill kan gevaarlijk zijn voor ledematen in verband me bevriezingsverschijnselen
Sporters wordt geadviseerd om gezicht, armen en benen met vaseline in te smeren. Diverse sportbonden hebben buitenactiviteiten afgelast.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat koud, en die wind!!![]()
![]()
HEEL veel sterkte en succes vandaag! Ik zal aan jullie denken als ik buiten post loop te bezorgen![]()
![]()
Is het een pageturner? Welterustenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier maar met een boek vroeg naar bed om morgen fris aan de start te verschijnen...truste
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Advies wat ik in de mail kreeg van start to run gisteren:Maar ik ga dus niet, nog steeds veel hoesten en keelpijn. En toen ik vanmorgen buiten was met de hond deed ademhalen gewoon pijn...quote:Om goed voorbereid te zijn tegen deze kou hebben we in samenwerking met de
medische commissie van de Atletiekunie acht tips voor je:
1. Zorg in ieder geval voor functionele kleding: vocht doorlatend en
warmte vasthoudend. Denk aan thermisch ondergoed gecombineerd met
functionele bovenkleding; De transpiratie moet altijd goed afgevoerd
kunnen worden, omdat het lichaam anders te snel kan afkoelen. Kleding in
dunne laagjes werkt daarbij beter dan één dikke laag (fleece)kleding.
2. Ga niet zo maar onvoorbereid en te licht gekleed langer dan anderhalf
uur sporten. De stofwisseling functioneert bij hevige kou anders. Je bent
sneller door je energie heen. Aandacht voor inname van voldoende
koolhydraten vooraf, bijvoorbeeld een extra boterham of energiereep is
geen overbodige luxe.
3. De grootste hoeveelheid warmte raak je kwijt via je hoofd. Draag een
hoofdband of een muts van functioneel materiaal.
4. Draag handschoenen, wederom van functioneel materiaal.
5. Bij de combinatie van wind en vorst kun je je ogen beschermen,
bijvoorbeeld met een lichte zonnebril.
6. Blijf niet langer buiten dan nodig is; na afloop van de training en
wedstrijd koelt het lichaam snel af, vooral als je huid toch nog nat is
door transpiratie (*).
7. Vergeet niet voldoende te drinken. Ook drinken houdt de circulatie op
gang en hierdoor blijft de warmte langer in je lijf.
8. Mensen met hart- en longklachten, diabetes, een slechte conditie en/of
een beperkte weerstand bijvoorbeeld ten gevolge van koorts lopen een extra
risico.
Dusaan alle helden die vandaag een afstand gaan lopen.
* Nirak vind dat DK gewoon in een hoody mag lopen![]()
![]()
Irritant, zo'n topic buiten de reeks! Beetje opletten TS, en laat regelen dat deze dan wel in de reeks komt.
Succes wedstrijdlopers, have fun!![]()
Komt wel goed GotC. Kan gebeuren toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:38 schreef GotC het volgende:
Irritant, zo'n topic buiten de reeks! Beetje opletten TS, en laat regelen dat deze dan wel in de reeks komt.
Succes wedstrijdlopers, have fun!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vind ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:28 schreef Nirak het volgende:
Advies wat ik in de mail kreeg van start to run gisteren:
[..]
Maar ik ga dus niet, nog steeds veel hoesten en keelpijn. En toen ik vanmorgen buiten was met de hond deed ademhalen gewoon pijn...
Dusaan alle helden die vandaag een afstand gaan lopen.
* Nirak vind dat DK gewoon in een hoody mag lopenIk loop tenslotte al de hele winter met een hoody!
Ik moet er alleen even voor zorgen dat ik een tas inlever met een droge trui er in zodat ik na de race weer iets warms aan kan doen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik verwijt het aan zijn wedstrijdzenuwenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Komt wel goed GotC. Kan gebeuren toch.![]()
![]()
Wat een ophef. Toen mijn vrouw 8 weken zwanger was van onze dochter liep ze de Groet uit Schoorl run, halve marathon. Het was -4, het sneeuwde en er lag overal ijs en sneeuw. Geen probleem.
Beetje wind en temperatuur boven 0 en er is een ontzettend drama voorafgooed voorbereid is prima, maar dit lijkt niet echt op een Elfstedentocht uit '63 ofzo
![]()
![]()
Dat mogen we wel graag denkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
maar dit lijkt niet echt op een Elfstedentocht uit '63 ofzoMaar zo denk ik er ook over!
Zul je zien dat door al die "goedebedoelde" adviezen straks iedereen veels te warm is gekleed. En zweten iedereen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Deze ga ik ook doen![]()
* Licht off topic maar ook weer niet
http://www.vandaag.nl/zan(...)ircuit-van-Zandvoort[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Tofquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Deze ga ik ook doen![]()
* Licht off topic maar ook weer niet
http://www.vandaag.nl/zan(...)ircuit-van-Zandvoort![]()
![]()
Schoenen niet gewonnen....er stonden mensen om half 7 al voor de winkelsmaar ik heb ze wel gekocht met 20% korting
F means you're fucked![]()
Die marathonschoenen? Tof![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Cool Yur!
Eens kijken hoe zo'n 10k wedstrijd gaat na respectievelijk een Muesselare-Muesselare-Emelisse blond-Karmeliet-Hopus-valpartij met de fiets![]()
Een tamelijk niet-stoere actie van mezelf, stomstom. Maar ik ga!!![]()
Hopus van 't vat? Die is lekker!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:43 schreef Quoi het volgende:
Cool Yur!
Eens kijken hoe zo'n 10k wedstrijd gaat na respectievelijk een Muesselare-Muesselare-Emelisse blond-Karmeliet-Hopus-valpartij met de fiets![]()
Een tamelijk niet-stoere actie van mezelf, stomstom. Maar ik ga!!
Stoer dat je evengoed nog gaat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:43 schreef Quoi het volgende:
Cool Yur!
Een tamelijk niet-stoere actie van mezelf, stomstom. Maar ik ga!!Drankorgel
Hmm speciaalbierHeb er alleen weinig kennis van.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Quoi en ik misschien iets teveel![]()
Ik zit helemaal klaar om te gaan lopen, maar ik kan m'n spibelt nergens vinden! Superstom. En ik vind m'n telefoon in m'n jaszak veel te zwaar en m'n iPod nano opladen duurt lang. Stom.
Ik heb een rondje van 7,5km uitgestippeld, als het goed is met zo weinig mogelijk wind. Wel met iets meer risico dat ik word aangevallen door losgewaaide takken enzuks.![]()
Lol om die brakke voorbereiding hierboven.
Ik ga zo maar vertrekken en even 13 km 'inlopen' naar de HM in Naaldwijk.
Jack does it in real time...![]()
Dikkevoor de lopers vandaag, ik pas even. Echt niet helemaal fit en dan is me dit te gortig hoor...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: