Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
nee DK!!..je begint al aardig een hardloper te worden, ga niet terug naar je joggers-tijd
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Dank u, ben wel benieuwd, want het waait echt mega hard! Moet ook volgens mij het eerste deel van de route tegen de wind in, dus tweede deel wind mee denk ik dan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Dit! Succes allemaal vandaag, lekker windje wel, had het vanochtend ook best lastig op de fiets. Ik zal jullie vanmiddag steunen door ook nog een rondje te doen!
Ik zou graag zien dat een van jullie lang-lang loopt, eentje lang-kort en eentje kort-kort. En dan even verslag zodat de lopers van zondag weten wat ze aan moeten doen
Ik zou graag zien dat een van jullie lang-lang loopt, eentje lang-kort en eentje kort-kort. En dan even verslag zodat de lopers van zondag weten wat ze aan moeten doen
alles in dienst van je mede-Fok!kers
hier maar met een boek vroeg naar bed om morgen fris aan de start te verschijnen...truste
nog even op de valreep een stukje uit de Telegraaf van vandaag:
quote:
Pas op voor bevriezing!
Van onze weerman
We beleven een bitterkoud weekeinde. De gevoelstemperatuur ligt tussen 8 en 15 graden onder nul bij een harde tot stormachtige wind uit het oosten. De windchill kan gevaarlijk zijn voor ledematen in verband me bevriezingsverschijnselen
Sporters wordt geadviseerd om gezicht, armen en benen met vaseline in te smeren. Diverse sportbonden hebben buitenactiviteiten afgelast.
stay warm everybody!!