Graag gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het herstellen van de nummering.
Ik dacht ook al, ik kon me helemaal niet herinneren dat we 68 topics hadden volgepraat.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het herstellen van de nummering.
Ik maakte mij al zorgen om je Johannes!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, ik kon me helemaal niet herinneren dat we 68 topics hadden volgepraat.
Maar ik was ook even offline gegaan in de rust.
Arjen heeft geen tor gemacht, wat vind je daar van?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik maakte mij al zorgen om je Johannes!
Was dus niet de enige.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
Doping. Kijk ze allemaal eens ongemakkelijk om de hete brij heen draaien. Gullit weet precies hoe 't zit.
Alleen geen spiermassaquote:
ken gebeuren maar passde ( de tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arjen heeft geen tor gemacht, wat vind je daar van?
Is het niet zo dat in de groep van Frankrijk en Spanje er maar eentje kan doorgaan doordat er minder teams in die groep zitten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die dinsdag van Frankrijk verliezen wordt het in elk geval op zijn best play-off wedstrijden
KOFSCHIPquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ken gebeuren maar passde ( de toch, ach yolo ) de hele wedstrijd en schakelde de tegenstanders uit. Ik ben blij dat hij heel is gebleven , samen met janmaat toch de beste op het veld vandaag.
http://vocaroo.com/i/s0HXQzA28WA6quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOOOWWWWWWWW BRRRAA BRRRRAA POWPOWPOW
dacht ik ook aan maar kom altijd door de war met het gebruik van engelse woordenquote:
Robin van Persie.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0HXQzA28WA6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |