quote:
Nederland speelt beter tegen landen die willen voetballen.. Heb al zoveel zouteloze potjes gezien van Nederland.. Wel kan je zien dat er minder topspelers rondlopen dan vroeger. Aan de ene kant is het knap dat een ploeg met zoveel gastjes uit de eredivisie het goed doet, aan de andere kant zie je dat het aardige teamspelers zijn die (nog) niet iets extra's brengen.. Alleen Janmaat deed dat vrijdag.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:02 schreef Hathor het volgende:
Ik vind dit Nederlands elftal zo ongelofelijk zouteloos, zit totaal geen diepgang in, combinaties lopen niet vlot genoeg, etc... Ze zullen ongetwijfeld probleemloos het WK halen, maar eenmaal daar denk ik dat het snel gebeurd zal zijn, een beetje in de stijl zoals op het laatste EK.
Ajax als graadmeter gebruiken, luek héquote:De oud-aanvaller kijkt liever naar het clubvoetbal, waarin Steaua Boekarest vorige maand de volgende ronde van de Europa League bereikte ten koste van Ajax. “Die uitschakeling heeft laten zien dat Roemenië echt niet bang voor Nederland hoeft te zijn”, vertelt Camataru aan OnsOranje. “Dat gevoel overheerst in ons land en we hebben alleen maar nog meer vertrouwen in een goede afloop.”
Wat heeft dat ermee te makenquote:“Die uitschakeling heeft laten zien dat Roemenië echt niet bang voor Nederland hoeft te zijn”
Ik hoop nu dat het minimaal 4-0 wordtquote:Dat gevoel overheerst in ons land en we hebben alleen maar nog meer vertrouwen in een goede afloop.
dat bedoel ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te makenHoeveel internationals liepen daar? Was eerder Denemarken dan Nederland.
huil huilquote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Kopsterk het volgende:
------------------Stekelenburg---------------------
Janmaat----de Vrij---Martins Indi----Blind-
-----------Clasie-----------de Guzman----------
--------------------van der Vaart-------------------
--Robben---------van Persie----------John----
Dit wil ik zien tegen Roemenië, maar van Gaal zal Strootman en Lens wel weer opstellen.
Clasiequote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Kopsterk het volgende:
Dit wil ik zien tegen Roemenië, maar van Gaal zal Strootman en Lens wel weer opstellen.
Je interpreteert het verkeerd. Ik zeg niet dat John en Clasie beter zijn dan Lens en Strootman, ik zou alleen willen zien hoe Clasie en John het doen in dit systeem. Ik denk alleen niet dat van Gaal dat doet, want volgens mij ziet hij Strootman en Lens als belangrijke spelers. Daar heb ik geen problemen mee verder. Volgens mij voel jij je iets te snel aangevallen als er PSV'ers bij betrokken zijn.quote:
Strootman is de meest overschatte speler uit de eredivisie. Weg ermee! Lens vind ik meestal wel een goede, behalve vrijdag was hij niet zo bestquote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je interpreteert het verkeerd. Ik zeg niet dat John en Clasie beter zijn dan Lens en Strootman, ik zou alleen willen zien hoe Clasie en John het doen in dit systeem. Ik denk alleen niet dat van Gaal dat doet, want volgens mij ziet hij Strootman en Lens als belangrijke spelers. Daar heb ik geen problemen mee verder. Volgens mij voel jij je iets te snel aangevallen als er PSV'ers bij betrokken zijn.
Sowieso Vilhena ipv Clasie, en Vlaar ipv De Vrijquote:Op maandag 25 maart 2013 13:11 schreef Kopsterk het volgende:
Je doet je username wel eer aan...probeer het nog eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan gewoon halve finale halen met wat geluk.
Robben/Babel/Van Persie/Maher/Guzman zijn spelers die snel kunnen combineren en allemaal inzicht hebben.
En dan heb je een balvaste spits die de aanvallende spelers kan laten renderen.
Kom maar in 2014 terug.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:42 schreef sjeppert het volgende:
[..]
Je doet je username wel eer aan...probeer het nog eens
Eerder andersom.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is de meest overschatte speler uit de eredivisie. Weg ermee! Lens vind ik meestal wel een goede, behalve vrijdag was hij niet zo best
Lens is niet zo overschat hoor. Hij kan waarde hebben. Is geen topper natuurlijk. Maar die Strootman is helemaal niks.quote:
Lens loopt er al maanden ongeïnteresseerd en lui bij, en speelt ook bijna niks klaar. Maar als je zegt dat Strootman er niks van kan ben je sowieso niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lens is niet zo overschat hoor. Hij kan waarde hebben. Is geen topper natuurlijk. Maar die Strootman is helemaal niks.
Strootman kan er ook geen reet van.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Lens loopt er al maanden ongeïnteresseerd en lui bij, en speelt ook bijna niks klaar. Maar als je zegt dat Strootman er niks van kan ben je sowieso niet serieus te nemen.
Het is raar dat eigenlijk alleen Ajacieden en soms een verdwaalde Feyenoorder Strootman overschat vinden. Ik begrijp dat je hem irritant vindt, maar ik vraag me of op welk vlak hij voor jou tekort schiet. Toen hij bij Utrecht ging voetballen en hij voor het eerst werd opgeroepen voor het NL elftal was het nog het grootste talent van de eredivisie, om vervolgens naar PSV te verhuizen en er geen klote meer van te kunnen volgens veel supporters van eerder genoemde clubs. Valt me wel op dat hij vorig seizoen voor de winterstop goed was en dat ook dit seizoen voor de winterstop was, terwijl hij na de winterstop minder dominant aanwezig was en is.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is de meest overschatte speler uit de eredivisie. Weg ermee! Lens vind ik meestal wel een goede, behalve vrijdag was hij niet zo best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |