Halve bak chocola over d'r gezicht uitgesmeerd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:50 schreef Tem het volgende:
Cor ligt nog op de bank te meuren waarschijnlijk. Lege fles sherry op de grond.
Doe effe normaal man!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:59 schreef Specularium het volgende:
Corrie zit waarschijnlijk van het balkon af naar beneden te schijten.
Ik lust geen sherry.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:50 schreef Tem het volgende:
Cor ligt nog op de bank te meuren waarschijnlijk. Lege fles sherry op de grond.
Trek dan ook gewoon een jas aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe effe normaal man!
Ik was boodschappen doen in de kou. Waaide zowat uit mijn hempie.
Ik had een jas aan en daaronder nog een vest en een truitje. En een das EN handschoenen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trek dan ook gewoon een jas aan.
Huh wat? Dikke jas aantrekken? Geen ervaring met telefoonseks, maar het lijkt me een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:22 schreef Specularium het volgende:
Dit is toch altijd het begin van telefoonsex?
ja ik ken het. Als mijn sigaretten op zijn dan moet ik wel naar buiten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:23 schreef Specularium het volgende:
Ik moet ook nog naar de supermarkt. Totaal geen zin in.
Gelukkig trekken verslavingen je altijd over de streep.
Misschien wel als je het opvreet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:31 schreef Tem het volgende:
Van wc-papier krijg je geen longkanker!!111EINSZ11!!
Nee ik zorg dat ik voorraad heb.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij weleens in nood gezeten toen het op was?
CC zendt het soms uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
Komt me vaag bekend voor, is volgens mij ook hier op tv geweest dacht ik. Blauwe maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |