Pall Mall rood, VInden de meesten te zwaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:59 schreef sp3c het volgende:
nee jij gaat liever voor het zware werk natuurlijk
Als iemand ergens kretek rookt ruik je dat een kilometer verder.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Was meer als voorbeeld bedoeld qua smaakjes. Ook weleens kretek gerooktdat is goor.
Ook weleens van die Egyptische sigaretten geprobeerd, ook zo ranzig manquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als iemand ergens kretek rookt ruik je dat een kilometer verder.
DAT is wel een voordeel. Want sigarettenrook ruikt niet echt lekker. Al ruik ik het zelf amper meer.quote:
Zit een kooltjestang bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
En ik ben ook nog eens superonhandig, ik laat vast alles uit mijn handen vallen of wil dat kooltje vastpakken terwijl het heet is
OK ik dacht je laat dat ding gewoon liggen tot het op is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit een kooltjestang bij.
Die moet je ook verplaatsen over de tabakskop.
Ook. Handeling plus gewoonte EN natuurlijk ook de nicotine. Maar ik dacht dat als je stopt de nicotine als vrij snel uit je lichaam is en de lichamelijke verslaving vrij vlot weg is. De gewoonte is lastiger af te leren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
Maar ik denk toch dat de verslaving meer in de handeling zit dan het middel.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
De gewoonte is lastiger af te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |