abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:04:22 #51
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124382932
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

dit, speel je op pc?
Nah, ps3 ;)
pi_124382944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Nah, ps3 ;)
met jets op ps3 kan ik echt niet :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124382953
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

stoer.
zo stoer.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:05:52 #54
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124382985
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

met jets op ps3 kan ik echt niet :P
Easy!
pi_124382987
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

zo stoer.
Ik krijg ook wel eens complimentjes dat ik knap ben. Laatst een blind meisje ontmoet die dat zei.
Je maintiendrai
pi_124383001
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik krijg ook wel eens complimentjes dat ik knap ben. Laatst een blind meisje ontmoet die dat zei.
goede grap ;(
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:06:20 #57
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383006
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik krijg ook wel eens complimentjes dat ik knap ben. Laatst een blind meisje ontmoet die dat zei.
ze kon het lezen aan je puisten?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383007
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik krijg ook wel eens complimentjes dat ik knap ben. Laatst een blind meisje ontmoet die dat zei.
Liefde maakt blind
pi_124383012
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik krijg ook wel eens complimentjes dat ik knap ben. Laatst een blind meisje ontmoet die dat zei.
knap ben in wat?
pi_124383015
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ze kon het lezen aan je puisten?
auuuuuuw die doet vast pijn
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383016
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ze kon het lezen aan je puisten?
Die heb ik niet.
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Liefde maakt blind
:D !
Je maintiendrai
pi_124383025
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

auuuuuuw die doet vast pijn
Niet echt want ik heb ze niet _O-
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:07:13 #63
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383031
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

auuuuuuw die doet vast pijn
zouden ze zo scherp zijn ja :@
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383034
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

knap ben in wat?
algehele plaatje lijkt me :P tenzij jij knap in bepaalde categorieën opdeelt
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:07:27 #65
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383043
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Niet echt want ik heb ze niet _O-
jaaaaa jaa ;)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383045
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Niet echt want ik heb ze niet _O-
geluksvogel :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383048
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

knap ben in wat?
In uiterlijk. Ze vond me verblindend zei ze.
Je maintiendrai
pi_124383054
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

algehele plaatje lijkt me :P tenzij jij knap in bepaalde categorieën opdeelt
Je kan knap zijn qua uiterlijk maar ook qua kwaliteiten.
pi_124383073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

algehele plaatje lijkt me :P tenzij jij knap in bepaalde categorieën opdeelt
Het was een grapje.
Je maintiendrai
pi_124383075
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

In uiterlijk. Ze vond me verblindend zei ze.
Kwam er zo'n zure lucht van je af dan?
pi_124383077
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Je kan knap zijn qua uiterlijk maar ook qua kwaliteiten.
o dacht je meer doelde op knap hoofd of knap lichaam, maarja daar kijkt iedereen wel een beetje naar lijkt me stukje persoonlijkheid telt natuurlijk ook :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

o dacht je meer doelde op knap hoofd of knap lichaam, maarja daar kijkt iedereen wel een beetje naar lijkt me stukje persoonlijkheid telt natuurlijk ook :P
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Het was een grapje.
pi_124383107
ben sowieso de sexieste boi van de school, de lat ligt dan ook niet erg hoog
pi_124383118
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Kwam er zo'n zure lucht van je af dan?
Ik straalde harder dan de zon. Ik was stralend.
Je maintiendrai
pi_124383129
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
ben sowieso de sexieste boi van de school, de lat ligt dan ook niet erg hoog
zit je op een school voor mensen met het syndroom van down, die zijn over het algemeen niet heel aantrekkelijk
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

o dacht je meer doelde op knap hoofd of knap lichaam, maarja daar kijkt iedereen wel een beetje naar lijkt me stukje persoonlijkheid telt natuurlijk ook :P
Persoonlijkheid :') gewoon alleen uiterlijk.
Je maintiendrai
pi_124383139
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

zit je op een school voor mensen met het syndroom van down, die zijn over het algemeen niet heel aantrekkelijk
Zoiets.
pi_124383140
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
ben sowieso de sexieste boi van de school, de lat ligt dan ook niet erg hoog
en stiekem ben jij gewoon een van de rare jongens uit haar klas als de meisjes weer eens roddelen.
pi_124383160
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Persoonlijkheid :') gewoon alleen uiterlijk.
alleen uiterlijk is leuk voor scharreltjes maar als je een relatie hebt telt innerlijk ook, heb ik ervaring mee :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383181
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

alleen uiterlijk is leuk voor scharreltjes maar als je een relatie heb telt innerlijk ook, heb ik ervaring mee :P
ik lach tranen met tuiten als je ingaat op een sarcastische post godverdomme
pi_124383184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

alleen uiterlijk is leuk voor scharreltjes maar als je een relatie heb telt innerlijk ook, heb ik ervaring mee :P
Oppervlakkige relatie, gewoon niet praten.
Je maintiendrai
pi_124383185
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

en stiekem ben jij gewoon een van de rare jongens uit haar klas als de meisjes weer eens roddelen.
er zitten in totaal vier meisjes op de hele school
pi_124383197
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:

[..]

er zitten in totaal vier meisjes op de hele school
lucky you
pi_124383205
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

lucky you
hoezo
pi_124383206
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik lach tranen met tuiten als je ingaat op een sarcastische post godverdomme
is gewoon leuk om te doen, als je het lang genoeg doet stoppen mensen met sarcasme hehe
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383215
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:

[..]

er zitten in totaal vier meisjes op de hele school
Hoe kan dat?
Je maintiendrai
pi_124383218
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Trollscience het volgende:

[..]

hoezo
omdat je de mooiste boy van school bent _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:12:37 #88
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383219
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:

[..]

er zitten in totaal vier meisjes op de hele school
tomby's?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383234
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

is gewoon leuk om te doen, als je het lang genoeg doet stoppen mensen met sarcasme hehe
Nee dat is hetzelfde als denken dat mensen een neuk geven om iemand innerlijk :')
Je maintiendrai
pi_124383238
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hoe kan dat?
speciaal onderwijs
pi_124383250
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

als je het lang genoeg doet stoppen mensen met sarcasme hehe
and this is where youre wrong
pi_124383258
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Trollscience het volgende:

[..]

hoezo
meer keuze voor jou toch
pi_124383260
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nee dat is hetzelfde als denken dat mensen een neuk geven om iemand innerlijk :')
tuurlijk jij geeft niet om innerlijk :')
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:13:49 #94
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383262
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nee dat is hetzelfde als denken dat mensen een neuk geven om iemand innerlijk :')
dat komt pas met de jaren :Y
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383274
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

and this is where youre wrong
you're
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383279
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

meer keuze voor jou toch
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
ben sowieso de sexieste boi van de school, de lat ligt dan ook niet erg hoog
pi_124383284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

tuurlijk jij geeft niet om innerlijk :')
Ik geef om het innerlijk als ik binnen in haar zit.
Je maintiendrai
pi_124383287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

you're
heb je al een vriendin
pi_124383309
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

heb je al een vriendin
ben een jaar vrijgezel nu, ben ook totaal niet meer mee bezig geweest

mijn vorige relatie was een groot fiasco
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383315
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik geef om het innerlijk als ik binnen in haar zit.
Dit is trouwens wel een van mijn betere grappen.
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')