abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124382678
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat :')
Dat is heel belangrijk anders kan je niet goed je baby melken later.
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:57:18 #27
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124382680
gespierde jetsers :r
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124382683
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:56 schreef nodig het volgende:

[..]

Ook belangrijk
beter van niet, spiertieten bij vrouwen :r :r

doe maar lekker bbb AJ O+
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124382697
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
gespierde jetsers :r
Dit ja.

Nu echt weg
pi_124382712
>:)
pi_124382729
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

beter van niet, spiertieten bij vrouwen :r :r

doe maar lekker bbb AJ O+
spiertieten bij mannen :r :r
Je maintiendrai
pi_124382734
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:58 schreef ..iemand.. het volgende:
>:)
Is dat een hallo? Zo ja :W
Je maintiendrai
pi_124382743
mensen die moeten squatten voor een goede kont :')
pi_124382751
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Is dat een hallo? Zo ja :W
:o
pi_124382768
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:59 schreef ..iemand.. het volgende:

[..]

:o
Is dat zo :o ? :o
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:00:19 #36
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124382796
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die moeten squatten voor een goede kont :')
heb jij van jezelf al mooie billen dan? ach ja je bent vast nog jong
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124382808
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:00 schreef nodig het volgende:
viese camper.
Campers :r :r
Echte bazen quickscopen.
Je maintiendrai
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:01:19 #39
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124382825
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Campers :r :r
Echte bazen quickscopen.
bf3 mijn jong.

Daar doe je geen quickscopen maar ownen :{w
pi_124382834
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

heb jij van jezelf al mooie billen dan? ach ja je bent vast nog jong
krijg het vaak genoeg te horen.
volgende week donderdag 18 :'(
pi_124382835
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Is dat zo :o ? :o
:Y
pi_124382846
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:01 schreef nodig het volgende:

[..]

bf3 mijn jong.

Daar doe je geen quickscopen maar ownen :{w
Ik speel geen bf3 want EA.

Quickscopen in MW2 _O_ _O_
Je maintiendrai
pi_124382856
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:01 schreef ..iemand.. het volgende:

[..]

:Y
Jij reageert alleen met smileys :o
Je maintiendrai
pi_124382868
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

krijg het vaak genoeg te horen.
volgende week donderdag 18 :'(
Jij krijgt vaak te horen dat je mooie billen hebt?
Je maintiendrai
pi_124382881
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Jij krijgt vaak te horen dat je mooie billen hebt?
Ja.
pi_124382893
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

krijg het vaak genoeg te horen.
volgende week donderdag 18 :'(
zou ik alleen maar blij mee zijn zulke complimentjes :) als ik een vrouw was natuurlijk
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124382899
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ja.
stoer.
Je maintiendrai
pi_124382909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:01 schreef nodig het volgende:

[..]

bf3 mijn jong.

Daar doe je geen quickscopen maar ownen :{w
dit, speel je op pc?
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:03:43 #49
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124382910
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik speel geen bf3 want EA.

Quickscopen in MW2 _O_ _O_
Dus je koopt een spel niet omdat je EA niet mag?
pi_124382926
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:03 schreef nodig het volgende:

[..]

Dus je koopt een spel niet omdat je EA niet mag?
Eigenlijk meer omdat ik het geld er niet voor over heb.
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')