Persoonlijkheidquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o dacht je meer doelde op knap hoofd of knap lichaam, maarja daar kijkt iedereen wel een beetje naar lijkt me stukje persoonlijkheid telt natuurlijk ook
Zoiets.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zit je op een school voor mensen met het syndroom van down, die zijn over het algemeen niet heel aantrekkelijk
en stiekem ben jij gewoon een van de rare jongens uit haar klas als de meisjes weer eens roddelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
ben sowieso de sexieste boi van de school, de lat ligt dan ook niet erg hoog
alleen uiterlijk is leuk voor scharreltjes maar als je een relatie hebt telt innerlijk ook, heb ik ervaring meequote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Persoonlijkheidgewoon alleen uiterlijk.
ik lach tranen met tuiten als je ingaat op een sarcastische post godverdommequote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
alleen uiterlijk is leuk voor scharreltjes maar als je een relatie heb telt innerlijk ook, heb ik ervaring mee
Oppervlakkige relatie, gewoon niet praten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
alleen uiterlijk is leuk voor scharreltjes maar als je een relatie heb telt innerlijk ook, heb ik ervaring mee
er zitten in totaal vier meisjes op de hele schoolquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en stiekem ben jij gewoon een van de rare jongens uit haar klas als de meisjes weer eens roddelen.
lucky youquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er zitten in totaal vier meisjes op de hele school
is gewoon leuk om te doen, als je het lang genoeg doet stoppen mensen met sarcasme hehequote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik lach tranen met tuiten als je ingaat op een sarcastische post godverdomme
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat je de mooiste boy van school bentquote:
tomby's?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee dat is hetzelfde als denken dat mensen een neuk geven om iemand innerlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is gewoon leuk om te doen, als je het lang genoeg doet stoppen mensen met sarcasme hehe
and this is where youre wrongquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als je het lang genoeg doet stoppen mensen met sarcasme hehe
tuurlijk jij geeft niet om innerlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat is hetzelfde als denken dat mensen een neuk geven om iemand innerlijk
dat komt pas met de jarenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat is hetzelfde als denken dat mensen een neuk geven om iemand innerlijk
you'requote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
and this is where youre wrong
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
ben sowieso de sexieste boi van de school, de lat ligt dan ook niet erg hoog
Ik geef om het innerlijk als ik binnen in haar zit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tuurlijk jij geeft niet om innerlijk
ben een jaar vrijgezel nu, ben ook totaal niet meer mee bezig geweestquote:
Dit is trouwens wel een van mijn betere grappen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik geef om het innerlijk als ik binnen in haar zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |