abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124383134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

o dacht je meer doelde op knap hoofd of knap lichaam, maarja daar kijkt iedereen wel een beetje naar lijkt me stukje persoonlijkheid telt natuurlijk ook :P
Persoonlijkheid :') gewoon alleen uiterlijk.
Je maintiendrai
pi_124383139
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

zit je op een school voor mensen met het syndroom van down, die zijn over het algemeen niet heel aantrekkelijk
Zoiets.
pi_124383140
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
ben sowieso de sexieste boi van de school, de lat ligt dan ook niet erg hoog
en stiekem ben jij gewoon een van de rare jongens uit haar klas als de meisjes weer eens roddelen.
pi_124383160
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Persoonlijkheid :') gewoon alleen uiterlijk.
alleen uiterlijk is leuk voor scharreltjes maar als je een relatie hebt telt innerlijk ook, heb ik ervaring mee :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383181
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

alleen uiterlijk is leuk voor scharreltjes maar als je een relatie heb telt innerlijk ook, heb ik ervaring mee :P
ik lach tranen met tuiten als je ingaat op een sarcastische post godverdomme
pi_124383184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

alleen uiterlijk is leuk voor scharreltjes maar als je een relatie heb telt innerlijk ook, heb ik ervaring mee :P
Oppervlakkige relatie, gewoon niet praten.
Je maintiendrai
pi_124383185
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

en stiekem ben jij gewoon een van de rare jongens uit haar klas als de meisjes weer eens roddelen.
er zitten in totaal vier meisjes op de hele school
pi_124383197
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:

[..]

er zitten in totaal vier meisjes op de hele school
lucky you
pi_124383205
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

lucky you
hoezo
pi_124383206
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik lach tranen met tuiten als je ingaat op een sarcastische post godverdomme
is gewoon leuk om te doen, als je het lang genoeg doet stoppen mensen met sarcasme hehe
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383215
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:

[..]

er zitten in totaal vier meisjes op de hele school
Hoe kan dat?
Je maintiendrai
pi_124383218
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Trollscience het volgende:

[..]

hoezo
omdat je de mooiste boy van school bent _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:12:37 #88
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383219
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:

[..]

er zitten in totaal vier meisjes op de hele school
tomby's?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383234
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

is gewoon leuk om te doen, als je het lang genoeg doet stoppen mensen met sarcasme hehe
Nee dat is hetzelfde als denken dat mensen een neuk geven om iemand innerlijk :')
Je maintiendrai
pi_124383238
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hoe kan dat?
speciaal onderwijs
pi_124383250
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

als je het lang genoeg doet stoppen mensen met sarcasme hehe
and this is where youre wrong
pi_124383258
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Trollscience het volgende:

[..]

hoezo
meer keuze voor jou toch
pi_124383260
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nee dat is hetzelfde als denken dat mensen een neuk geven om iemand innerlijk :')
tuurlijk jij geeft niet om innerlijk :')
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:13:49 #94
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383262
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nee dat is hetzelfde als denken dat mensen een neuk geven om iemand innerlijk :')
dat komt pas met de jaren :Y
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383274
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

and this is where youre wrong
you're
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383279
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

meer keuze voor jou toch
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
ben sowieso de sexieste boi van de school, de lat ligt dan ook niet erg hoog
pi_124383284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

tuurlijk jij geeft niet om innerlijk :')
Ik geef om het innerlijk als ik binnen in haar zit.
Je maintiendrai
pi_124383287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

you're
heb je al een vriendin
pi_124383309
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

heb je al een vriendin
ben een jaar vrijgezel nu, ben ook totaal niet meer mee bezig geweest

mijn vorige relatie was een groot fiasco
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383315
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik geef om het innerlijk als ik binnen in haar zit.
Dit is trouwens wel een van mijn betere grappen.
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')