met jets op ps3 kan ik echt nietquote:
Easy!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
met jets op ps3 kan ik echt niet
Ik krijg ook wel eens complimentjes dat ik knap ben. Laatst een blind meisje ontmoet die dat zei.quote:
goede grapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel eens complimentjes dat ik knap ben. Laatst een blind meisje ontmoet die dat zei.
ze kon het lezen aan je puisten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel eens complimentjes dat ik knap ben. Laatst een blind meisje ontmoet die dat zei.
Liefde maakt blindquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
knap ben in wat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
auuuuuuw die doet vast pijnquote:
Niet echt want ik heb ze nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
auuuuuuw die doet vast pijn
zouden ze zo scherp zijn jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
auuuuuuw die doet vast pijn
algehele plaatje lijkt mequote:
jaaaaa jaaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet echt want ik heb ze niet
geluksvogelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet echt want ik heb ze niet
Je kan knap zijn qua uiterlijk maar ook qua kwaliteiten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
algehele plaatje lijkt metenzij jij knap in bepaalde categorieën opdeelt
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
algehele plaatje lijkt metenzij jij knap in bepaalde categorieën opdeelt
Kwam er zo'n zure lucht van je af dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In uiterlijk. Ze vond me verblindend zei ze.
o dacht je meer doelde op knap hoofd of knap lichaam, maarja daar kijkt iedereen wel een beetje naar lijkt me stukje persoonlijkheid telt natuurlijk ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan knap zijn qua uiterlijk maar ook qua kwaliteiten.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o dacht je meer doelde op knap hoofd of knap lichaam, maarja daar kijkt iedereen wel een beetje naar lijkt me stukje persoonlijkheid telt natuurlijk ook
quote:
Ik straalde harder dan de zon. Ik was stralend.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kwam er zo'n zure lucht van je af dan?
zit je op een school voor mensen met het syndroom van down, die zijn over het algemeen niet heel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef Trollscience het volgende:
ben sowieso de sexieste boi van de school, de lat ligt dan ook niet erg hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |