quote:
heeft te maken met yolo enzo tochquote:
sport ze AJ, houd die billen strakquote:
Ja energy drink is voor de echte bazenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heeft te maken met yolo enzo toch
is dat de nieuwe hype?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja energy drink is voor de echte bazen
How r uuuu?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]o waarde space!
ik heb u gemist o Majesteit.
En benen + buikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
sport ze AJ, houd die billen strak
ook belangrijk maar billen zijn hoofdzaakquote:
Prima prima. En met uquote:
oke, goed dat ik het weetquote:
Gelukkigquote:
beter van niet, spiertieten bij vrouwenquote:
spiertieten bij mannenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
beter van niet, spiertieten bij vrouwen![]()
doe maar lekker bbb AJ![]()
heb jij van jezelf al mooie billen dan? ach ja je bent vast nog jongquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die moeten squatten voor een goede kont
bf3 mijn jong.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Campers![]()
Echte bazen quickscopen.
krijg het vaak genoeg te horen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb jij van jezelf al mooie billen dan? ach ja je bent vast nog jong
Ik speel geen bf3 want EA.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
bf3 mijn jong.
Daar doe je geen quickscopen maar ownen
Jij krijgt vaak te horen dat je mooie billen hebt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
krijg het vaak genoeg te horen.
volgende week donderdag 18
Ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij krijgt vaak te horen dat je mooie billen hebt?
zou ik alleen maar blij mee zijn zulke complimentjesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
krijg het vaak genoeg te horen.
volgende week donderdag 18
dit, speel je op pc?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
bf3 mijn jong.
Daar doe je geen quickscopen maar ownen
Dus je koopt een spel niet omdat je EA niet mag?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik speel geen bf3 want EA.
Quickscopen in MW2![]()
Eigenlijk meer omdat ik het geld er niet voor over heb.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus je koopt een spel niet omdat je EA niet mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |