abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 maart 2013 @ 21:04:46 #203
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_124732348
Die met z'n centen heeft idd 'n punt, als Aldi ze blijft gebruiken krijg je dit soort gezeik, kun je op wachten. :')
Hallon!
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:04:13 #204
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_124785690
quote:
Klacht Karwei: GRATIS VIOLEN

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Karwei
Lezers van deze klacht: 83
Wij hebben als trouw karwei koper een folder in de bus gehad dat je op 2e paasdag GRATIS violen kon krijgen. NOU Gratis is dus NIET GRatis want je moest minstens 1 artikel kopen. Nu gaat het puur om het principe want de violen mogen ze van mij in hun …. steken. Ik vindt dit gewoon stijlloos en in strijd met de wet dat als je deze ADVERTENTIE zet dan plotseling de voorwaarde hanteert dat men 1 artikel moet kopen. Schandalig en veel mensen waren ook terect boos omdat het nergens in de folder staat!!!

Gewenste oplossing
Stuur voortaan geen folders meer rond die suggereen dat iets gratis is maar het gewoon een zeer goedkope verkooptruc betreft!
Lees dan wel eerst de actievoorwaarden :')

quote:
Klacht Lyca mobile: Netwerk van Lyca is een drama!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lyca mobile
Lezers van deze klacht: 61
Hierbij wil ik mijn frustatie kwijt! Ik heb lyca aangeschaft bedrijfsmatig omdat ik veel pendel van land naar land. Nu zit ik hier met Pasen en ik ben niet meer bereikbaar en ik kan ook niet meer bellen of smsen. Hij geeft steeds aand dat het nummer van desgewenste persoon die ik bel niet bestaat…terwijl ik die gisteren gewoon aan de telefoon heb gehad. Soms bel ik iemand en krijg gewoon totaal iemand anders aan de telefoon, of ik word gebeld door iemand die hetzelfde probleem heeft…Ik vind dit geen reclame van Lyca en er komen gewoon ook geen oplossingen..

Gewenste oplossing
Lyca moet hun storingsdienst eens up to date gaan houden, en geen mensen voor de gek gaan houden door middel van een aanbod dat ze goedkoop zijn etc...goedkoop verkocht hebben ze zich al? Nu moet het alleen nog functioneren!
Waarom neem je in vredesnaam Lyca voor zakelijk gebruik? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:12:42 #205
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_124787538
:')
pi_124791697
quote:
Ik wil graag melden dat ik het witte wijn aanbod van Albert Heijn ontzettend vind tegenvallen. Al jarenlang is er hetzelfde aanbod en het wordt maar niet beter. Het lijkt erop of de genen die verantwoordelijk zijn voor het aanbod gewoon geen smaak of geen verstand van wijn hebben. Echt, de wijnen zijn ronduit slecht! En zeker gezien die hoge prijzen, vind ik dit onbegrijpelijk. Ik wil best 6 – 7 euro voor een fles wijn betalen, maar dan verwacht ik gewoon een lekkere wijn en geen zuur bogt.

Gewenste oplossing
Ik hoop dat Albert Heijn het wijn aanbod eens kritisch onder de loep wil nemen. Tip: ga eens naar een Franse supermarkt (Auchan, Cora, Carrefour, etc) en koop daar eens wat flessen en proef het verschil.

Denken dat je voor 6 à 7 euro een topwijn kan kopen. :')

quote:
Het is heel storend dat je bij de aldi in schiedam noord om acht voor acht niet meer naar binnen mag en dat ze de winkel al dichtdoen. Een kleine week geleden is de caissière boos geworden dat ik om 19:52 nog naar binnen wilde gaan terwijl zij de deur dichtdeed. Op het bordje staat dat ze tot acht uur open zijn dan neem ik ook aan dat ik om 19:52 zeker nog naar binnen mag gaan, of zie ik dat anders?

Gewenste oplossing
Op zijn minst excuses aanbieden!
:') _!

quote:
We wilden vanmiddag de paastaart uit de Hallo Jumbo maken
We hebben het recept nauwkeurig gevolgd maar kregen voor de bodem een heel ik deeg waar dan het opgeklopte eiwit door gespateld zou moeten worden.
Dat lukte niet het deeg was veel te stevig (we hebben alles netjes afgewogen)
Stond er een verkeerd recept in het blad?
Helaas alle ingrediënten in huis gehaald maar geen paastaart.
We zijn erg teleurgesteld…

Fam. de Vos

Gewenste oplossing
Nieuwe ingrediënten om alsnog een taart te maken.
Ik wou dat ik ook gratis nieuwe ingrediënten kreeg, telkens mijn recept mislukt of er niet uitziet als op de foto. :(
pi_124791912
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef pagadder het volgende:

[..]

Denken dat je voor 6 à 7 euro een topwijn kan kopen. :')

[..]

:') _!

[..]

Ik wou dat ik ook gratis nieuwe ingrediënten kreeg, telkens mijn recept mislukt of er niet uitziet als op de foto. :(
Ik vind deze klachten niet echt raar, eerlijk gezegd. Een fles huiswijn kost iets van 4 euro voor een liter, dus me dunkt dat je voor 6-7 euro / 70 cl iets beters mag verwachten.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:30:48 #208
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124792021
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Ik vind deze klachten niet echt raar, eerlijk gezegd. Een fles huiswijn kost iets van 4 euro voor een liter, dus me dunkt dat je voor 6-7 euro / 70 cl iets beters mag verwachten.
't kan ook een kwestie van smaak zijn, of een combinatie van de wijn met het eten (als er bij gegeten wordt). Iemand die klaagt over flessen wijn van 6 euro lijkt me niet echt een vinoloog
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_124792062
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:30 schreef Catch22- het volgende:

[..]

't kan ook een kwestie van smaak zijn, of een combinatie van de wijn met het eten (als er bij gegeten wordt). Iemand die klaagt over flessen wijn van 6 euro lijkt me niet echt een vinoloog
Waar staat dat ie een vinoloog is dan. :? In ieder geval vind ik alle drie de klachten niet echt raar, en zeker niet debiel ofzo.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:33:32 #210
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_124792110
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:04 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Klacht Lyca mobile: Netwerk van Lyca is een drama!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lyca mobile
Lezers van deze klacht: 61
Hierbij wil ik mijn frustatie kwijt! Ik heb lyca aangeschaft bedrijfsmatig omdat ik veel pendel van land naar land. Nu zit ik hier met Pasen en ik ben niet meer bereikbaar en ik kan ook niet meer bellen of smsen. Hij geeft steeds aand dat het nummer van desgewenste persoon die ik bel niet bestaat…terwijl ik die gisteren gewoon aan de telefoon heb gehad. Soms bel ik iemand en krijg gewoon totaal iemand anders aan de telefoon, of ik word gebeld door iemand die hetzelfde probleem heeft…Ik vind dit geen reclame van Lyca en er komen gewoon ook geen oplossingen..

Gewenste oplossing
Lyca moet hun storingsdienst eens up to date gaan houden, en geen mensen voor de gek gaan houden door middel van een aanbod dat ze goedkoop zijn etc...goedkoop verkocht hebben ze zich al? Nu moet het alleen nog functioneren!
Haha, die kerel weet niet dat je een landcode voor een nummer moet zetten in het buitenland
:')_________________________________________________________________!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_124792154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

Ik vind deze klachten niet echt raar, eerlijk gezegd. Een fles huiswijn kost iets van 4 euro voor een liter, dus me dunkt dat je voor 6-7 euro / 70 cl iets beters mag verwachten.
De huiswijn kost 3.29 per liter, maar literflessen zijn een uitzondering. Bijna altijd, net zoals de wijnen in de aanbieding zijn 70cl flessen. 7 euro voor 70cl is 10 euro per liter, 3x zo duur. Inderdaad zou je daar wat voor verwachten.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:37:29 #212
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_124792229
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:32 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Waar staat dat ie een vinoloog is dan. :? In ieder geval vind ik alle drie de klachten niet echt raar, en zeker niet debiel ofzo.
dat die persoon ze niet lekker vindt, wil niet zeggen dat het slechte wijn is. Ik vind veel "duurdere" whiskeys niet lekker, dat maakt het nog geen slechte whiskey. Ik vind het iig een onzinklacht en als je het niet lekker vindt, moet je het niet kopen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 3 april 2013 @ 10:09:38 #213
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_124825524
quote:
Klacht McDonalds: toilet

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 32
Ik vind het schandalig dat je ¤0,30 moet betalen voor het toilet waarbij de toiletjuffrouw gewoon door Mac Donalds zelf wordt ingehuurd. Dat is gevraagd aan de mevrouw bij de toiletten.

Gewenste oplossing
Niet betalen. Heb ik nog nooit hoeven doen bij een Mac Donalds.
Denken dat de toiletjuffrouw gratis werkt en de wc schoonmaken ook gratis is voor McDonalds :')

quote:
Klacht XS4all: 50 % standaart op minder dan 1km

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden XS4all
Lezers van deze klacht: 12
ik heb net weer eens de helpdesk gebeld ,ik heb sins dat we tv er bij hebben problemen met xs4all na div onzin verhalen aan te hebben gehoort, nu maar over neer zetten hoe goed xs4all is ik haat upc geloof me maar xs4all is slechter
feit http://nl.wikipedia.org/wiki/Vdsl2 is tezien wat de standaart is voor vdsl2 ik woon 960 meter van de centrale zou je zeggen dat de snelhijd geen probleem mag zijn
ik haal echter 20 mb dit is 50 % van de beloofde snelhijd xs4all schuift de verandwoording vor de slechte lijn af op kpn en wijgert er wat mee tedoen ik heb het gehad en ga dus over naar een andere provider na 2 jaar klant tezijn geweest
wat de klacht is onbegrip luegens en er woord niet normaal om gegaan met klachten op het moment dat het deels bij de kpn licht die echter een snelhijd belooft van 80 mb als ik dat abo neem de buurvrouw 30 meter minder ver van de centrale heeft echter bij de kpn reeds 33 mb raar maar waar daar werd er wel wat aan gedaan .

Gewenste oplossing
einde abonement of 40 mb en jaar gratis of zo
Nog iemand die niet wil begrijpen dat de DSL snelheid afhankelijk is van afstand tot centrale en de kwaliteit van de kabels in de grond :')

[ Bericht 53% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 03-04-2013 10:16:14 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 3 april 2013 @ 19:32:57 #214
386224 KLTZK
De Wijze
pi_124846912
quote:
Klacht Marktplaats: OPGELICHT DOOR EUGENE S EN SANDRA MALDEN/NIJMEGEN
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Marktplaats
Lezers van deze klacht: 104
EUGENE S EN SANDRA V MALDEN HEBBEN ON OPGELICHT. ZE HEBBEN VORIG JAAR GEREAGEERD OP ONZE ADVERTENTIE; TE HUUR VILLA IN GROESBEEK. ZE HEBBEN 4 MAANDEN ONS HUIS GEHUURD EN ZIJN ER MET DE BEKENDE ZON VANDOOR GEGEAAN. ONS HUIS ZEER VERVUILD EN BESCHADIGD ACHTERLATEND MET ALS TOETJE HEBBEN ZE ONS LATEN ZITTEN MET EEN TORENHOGE TELEFOONNOTA. SINDS 2009 LICHTEN ZE MENSEN VIA MARKTPLAATS OP. TOETS HUN NAAM IN EN DE VELE PAGINA’S VERSCHIJNEN. VANDAAG BEN IK ERACHTER GEKOMEN DAT ZE NOOKI bv, EEN KINDEROPVANG/SCHOOL IN MALDEN/NIJMEGEN EEN VALSE NAAM GEGEVEN HEBBEN. ZE GAAN DUS GEWOON DOOR MET OPLICHTN. VERMOEDELIJK VERBLIJVEN ZE IN OMG. NIJMEGEN ZONDER INSCHRIJFADRES WANT VELEN ZOEKEN HEN NOG STEEDS. HEEFT U INFO DAN GRAAG ZODAT WE MET Z’N ALLEN EEN GROOT DOSSIER KUNNEN AANLEGGEN EN AANGIFTE KUNNEN DOEN OM ZODOENDE ONS GELD TERUG PROBEREN TE KRIJGEN. 06-nummer STEVINC.

Gewenste oplossing
ALS ER REACTIES KOMEN OM DEZE LUI TE STOPPEN.
Klacht.nlers verenigt U!

quote:
lacht Lidl: geld kwijt
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 9
Ik heb al me lege flessen bij elkaar gespaard in totaal 31 stuks,deze lever ik in op de gebruikelijke manier. Ik krijg een bonnetje zoals gewoonlijk en ga verder met boodschappen doen daarna arriveer ik bij de kassa.En reken af en de cassiere verteld mij dat ik het geld van mijn gespaarde lege flessen niet terug krijg. Ik vraag waarom en zei verteld me dat er een knop op zit waarmee ik het geld doneer aan 1 goed doel. Dit was niet de bededoeling want het gaat hier om 7,75 wat ik niet kan missen nu blijkt dat ik de verkeerde knop heb in gedrukt. Ik vertel de manager dat het niet mijn bedoeling was en hij zei; ik kan niks voor je doen. Het gaat mij niet om het goede doel in dit geval kika maar ik ben enorm teleurgesteld in de afhandeling van deze manager.

Gewenste oplossing
Ik had graag gezien dat deze manager mijn "fout" had recht gezet.
Dat jij op het verkeerde knopje drukt is niet de manager zijn probleem :{w

quote:
Klacht Aldi: Calorie-arme drank Top Aqua clear
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 39
Deze frisdrank met mineraalwater bevat 1.3kcal per 250ml en is sinds kort niet meer verkrijgbaar.Dat is een ramp want het past zeer goed in Low Carbo Diets

Gewenste oplossing
Het weer terugbrengen in de schappen!!!! AUB!!!


[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 03-04-2013 19:41:33 ]
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_124849089
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:04 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Lees dan wel eerst de actievoorwaarden :')

[..]

Waarom neem je in vredesnaam Lyca voor zakelijk gebruik? :')
Lyca heeft helemaal geen eigen netwerk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_124849144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 10:09 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
helpdesk gebeld ,ik heb sins dat we tv er bij hebben problemen met xs4all na div onzin verhalen aan te hebben gehoort,
Snelhijd :')

:') :') :') :') :') :') :') :') :') |:(
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_124857246
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:32 schreef KLTZK het volgende:

[..]

Klacht.nlers verenigt U!

[..]

Dat jij op het verkeerde knopje drukt is niet de manager zijn probleem :{w

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Snelhijd :')

:') :') :') :') :') :') :') :') :') |:(
:'( :')
  woensdag 3 april 2013 @ 23:10:21 #218
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124859621
quote:
wij kopen iedere week 2 zakken gemengt drop gesuikert van sweet corner maar we hebben nu al twee keer mee gemaakt dat er 4 drop smaken in zitten en de rest is salmiak dat vinden we erg jammer want op deze manier is het niet gemengt meer hoop dat hier wat mee gedaan kan worden .

Gewenste oplossing
als we gewoon gemengt drop kunnen krijgen .
Trouwens, waarschijnlijk als mensen hun klacht invullen hebben ze een invulvak waarin staat: 'wanneer is het voor u opgelost' o.i.d., dat verklaart in ieder geval waarom de meeste gewenste oplossingen beginnen met 'als'.
  vrijdag 5 april 2013 @ 22:39:29 #219
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_124935128
quote:
ik heb bij het opruimen van de kamer van mijn moeder in het bejaardehuis twee waardebonnen gevonden uit 2011 en nu is mijn vraag zou ik die nog in kunnen leveren het is toch zonde om ze weg te gooien want ze zijn toch betaald.

Gewenste oplossing
dat ik ze nog zou kunnen leveren.
Dit is dus weer een nieuwe :')

En waarom stel je een vraag op klacht.nl?
  maandag 8 april 2013 @ 08:54:32 #220
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125020341
quote:
Klacht C&A: Vies

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C&A
Lezers van deze klacht: 12
(bij het passen bleek het pashokje vies en dan bediel kk echt ; vies zwarte hofkfn vll stof en haar t goedijn vol vlekken van ? En t weer in her gordijn
Bah! Passdn is vood veel al gedn pretje warm en benausd Weinig hulp vzn oersoneel dn dan ook mog Vies. Ik heb na een broek besloten weg te gaan
Ik had weinig stroom in de telefoon maar gd. Nog net een foto van zo n hoekje kunnen maken Toevoegen lukte niet

Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden.)

Gewenste oplossing
Schoonmaken
Lekker kansloos geschreven zeg :')

quote:
Klacht ING: Inloggen niet mogelijk; nieuwe inlogcode opvragen ook niet mogelijk.

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze klacht: 22
Deze week al diverse keren geprobeerd om in te loggen bij ING. Dit lukte steeds maar niet omdat de site aangaf: inlogcode onjuist. Omdat ik zeker wist dat ik de goede gegevens had ingevuld heb ik meerdere keren ingelogd. Na 3 x werd er geblokkeerd. Nieuwe inlogcode aanvragen gaat niet want als ik al mijn gegevens zoals rekeningnummer, naam en geboortedag ingeef, krijg ik te lezen dat ik niet bekend bij ING. Ook is de inlogsite op een vreselijk knullige manier vertaald van Engels naar Nederlands. Ook kan ik nergens terugvinden op de site van ING wat er nu precies aan de hand is, terwijl uit het aantal gemelde klachten op deze site blijkt dat veel mensen dezelfde problemen hebben. Dit vind ik een zeer slechte zaak ING !

Gewenste oplossing
Problemen oplossen en heel snel anders ben ik volgende week geen klant meer ! Ik wil ook veel beter geïnformeerd worden door ING !
Toch maar eens de computer nakijken op rotzooi :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 8 april 2013 @ 09:18:21 #221
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125020741
quote:
Mijn klacht is het volgend heb 4soorten worstwaren voor op brood gekocht,tot dus ver alles goed. Maar nu blijkt dat ze 4 verschillende soorten sluitingen hebben??
Voor verstandelijk en gehandicapten en bejaarden is dit wel erg moeilijk. Waarom niet 1 soort sluiting .
Dacht eerst ze zijn het aan het onderzoeken welke sluiting het beste is. Maar als dat zo is duurt het onderzoek wel erg lang.

Gewenste oplossing
i soort sluiting
Als het voor 'verstandelijk en gehandicapten' te moeilijk is, aan wie zou dat dan liggen? 8)7
  maandag 8 april 2013 @ 09:22:38 #222
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125020833
quote:
Ik heb laminaat gekocht bij kwantum,wat in de aanbieding was, tijdens laminaat leggen werd er geconstateerd dat het rotzooi was. Ik ben helaas geen kenner! Deman die ingehuurd had om laminaat te leggen, zei dat ik Bagger(rotzooi) had gekocht. Ik heb kwantum dit vermeld, de klantenservice van hoofdkantoor en de vestiging van leidscheveen in den haag waar ik mijn laminaat had gekocht. Ik hou een kiertje over, sluit niet goed aan over de hele omtrek!Ik kon mt de laminaat niet terug want ik had die man al betaald voor het leggen. Zonde van mijn geld!Iemand van Kwantum zou gisteren komen kijken, heledag gewacht maar iemand is komen opdagen, ook geen telefoontje, helemaal niets!Nu hoor ik van andere klanten dat kwantum erg slecht is voor wat betreft hun service. In deze moeilijke tijd ook hoop ik dat kwantum ook falliet gaat, ze deugen gewoon niet! Wel producten verkopen maar geen service verlenen.

Gewenste oplossing
Omdat het laminaat gelegd is hoopte ik dat zei mij tegemoet zouden komen met een kleine vergoeding of in ieder geval toegeven dat de laminaat inderdaad erg slecht was en zij met een aanvaardbare oplossing kwamen. Een pleister op de wond! Tonen dat je verantwoordelijk bent voor jouw product. mijn Klacht serieus nemen. Want ik zit al in de bijstand, heb het al behoorlijk moeilijk en als ik met pijn en moeite laminaat heb gekocht doet het ook dan erg zeer als ik dan hoor dat het zo slecht is, dus weg geld!
Er is zoveel mis met deze klacht dat ik het niet eens ga benoemen.
pi_125024257
quote:
me klacht is ik ben van 11-2011 als uitzendkracht aan de slag gegaan voor startpeople bij de mora bv. door hard en zwaar werken krijg ik een detachering contrakt tot 30-4-2013 en ik geef toe door eigen toe doen ben ik 28-3-2011 ontslagen, daar kan ik mee leven maar feit dat die verotte miepjes daar zeggen dat ik het geld van die maand kan vergeten maak me erg pist niet eens moeite doen ze zodat je die maand bij een ander bedrijf kan overbruggen me klachten over startpeople:
- ze doen geen moer voor de uitzenkrachten je krijg een rondleiding bij mora door de draaiende machines hoor je bijna nix tijdens de rondleiding. paar dagen daarna mag je na 5 min uitleg zien te overleven in de fabriek.
- Ze worden rijk van jou zweet in 2011 waren het 3 dames en 2012 zitten ze met 6 koffie te drinken en te lachen, net bank direkteuren die tijdens crisis hun slag hebben geslagen.
- je moet voor alles borg betalen en de borg is overdreven hoog.
- het zijn net goede verkopers die alles in de strijd gooien om je een produckt te verkopen maar als je t produkt niet meer wil ontnemen ze je alles wat ze kunnen

Gewenste oplossing
als ze hadden gezegt van we laten je die maand overbrugge bij ander bedrijf want ondanks alles je heb goed werk geleverd dan was ik tevreden nu wil ik ze zien branden in hel!!en dat ze opgedoekt worden of dat ze failliet gaan start people he niet de mora b.v.
Branden in de hel, wat een goede oplossing van Cora. :')
pi_125031839
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:54 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Toch maar eens de computer nakijken op rotzooi :')
Over 2 weken krijgen we een klacht: geld is weg, doe er iets aan ING!
pi_125036486
Ik krijg echt gewoon hoofdpijn als ik die klachten door zit te lezen. Hoe dom en gierig sommige mensen kunnen zijn :').
Who motivates the motivator?
pi_125037007
quote:
Vandaag koude wind, – 2 graden oh ja nog even 10 briefjes van vijf halen bij de bank. Wacht zal eerst even bellen of ze die hebben, je weet nooit tegenwoordig. Ja dat kan u zo bij de balie halen. Kom ik daar nee die hebben we niet die moet je bestellen dan heb je ze na een paar dagen in huis. Ik ben hier toch bij de bank??? Ja in Kruiningen hebben ze nog een oude automaat daar kunt u ze dan halen.

Het lijkt me beter om nu maar geen cijfer te geven.
Gewenste oplossing

Dat de bank gewoon weer eens klantvriendelijk zou worden en zich gingen bezighouden waarvoor ze ooit bedoeld zijn.
Wat de fuck moet je met tien briefjes van vijf :')
Who motivates the motivator?
  maandag 8 april 2013 @ 20:53:03 #227
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125046538
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Wat de fuck moet je met tien briefjes van vijf :')
Inwisselen voor 5 briefjes van 10 natuurlijk.
pi_125049198
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat de fuck moet je met tien briefjes van vijf :')
10 x een gram cheapo wiet scoren natuurlijk :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:03:03 #229
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125061188
quote:
Klacht Lidl: Plakkerige aardappelpuree met een vleugje Plak Plak van Heutink

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 26
Beste Lidl,

Gisteravond dacht ik een fijn romantisch diner te hebben met de grote liefde van mijn leven. Ik had haar uitgenodigd, mijzelf opgedost en zelfs de vloeren gestofzuigd.
We aten om 20u na een glas Prosecco. Bij kaarslicht ging de gehaktschnitzel in de pan. Ook de diepvriesgroenten stonden op het vuur.
De puree was in een oogwenk klaar en stond stomend en aanlokkelijk op het fornuis.

Bij de eerste hap was als een flashback naar mijn babytijd. Zompige Brinta iets verwarmd, ging er altijd in als een tiet. Maar tot mijn grote verbazing jullie aardappelpuree helemaal niet!

Gewenste oplossing
Een jaar lang gratis toiletpapier.
Dit kan nooit serieus zijn :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:51:19 #230
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125078600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dit kan nooit serieus zijn :')
Ik moest wel lachen om dat papier bij de gewenste oplossing :D
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:16:41 #231
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_125079642
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dit kan nooit serieus zijn :')
Dat denk ik ook niet :D
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:06:45 #232
386224 KLTZK
De Wijze
pi_125085478
quote:
Klacht Philips: plasma stuk,onderdeel niet meer leverbaar
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Philips
Lezers van deze klacht: 14
Op 29-10-2004 heb ik een Philips 42 PF 9966 gekocht voor de prijs van 4,440.92 euro. Ik heb nooit problemen met de tv gehad en veel plezier tot nu.
Nu start de tv niet meer op en is ook niet meer te repareren omdat het onderdeel niet meer leverbaar is!!
Ik vind het nogal wat voor een tv uit jullie toplijn van net 8 jaar oud,en niet goedkoop.
Dit moet in mijn ogen niet mogen,zeker niet voor de kwaliteit die ik ken van philips.

Gewenste oplossing
Ik zou graag zien dat jullie mij tegen moet komen bij de aanschaf van een nieuwe Philips tv. M.V.G - naam -
Lijkt mij voor elektronica niet zo vreemd eigenlijk...

quote:
Klacht Homeshopper: Geen uitgedroogde planten meer
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Homeshopper
Lezers van deze klacht: 15
Geen levering

Gewenste oplossing
Leveren
Wie koopt er nou uitgedroogde planten? :?

quote:
Klacht MediaMarkt: blauwe pin USB 3.0 poort verdwenen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 5
Het lichtblauwe deel van de USB 3.0 poort is verdwenen zonder dat er excessief gebruik van de poort gemaakt is(zie foto). Dit alles binnen de standaard 2 jaar Asus garantie.

Antwoord Media Markt :
van Comserve Algemeen van ComServe Network Netherlands naar Media Markt :
Lijkt er op dat het usbapparaat niet recht eruit gehaald is maar schuin hierdoor kan dit gebeuren.
Een usb poort pinnetje laat niet zomaar los.

Ik vind dit antwoord van de technische afdeling niet passend, dat is namelijk een antwoord wat je bij elk defect kunt geven waardoor er niets onder de garantie kan vallen. Het probleem is dat dit een kostbare reparatie blijkt te zijn. Het moederbord moet namelijk worden vervangen en deze raparatie kost 315 euro.

Gewenste oplossing
Reparatie onder de garantievoorwaarden.
Da's pech, usb-poort weg!

quote:
Klacht Marktplaats: bedreiging
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Marktplaats
Lezers van deze klacht: 44
ik heb geboden op een foto maar meneer vond dat ik te laag bood en hij moest te lang wachten op antwoord vond hij toen kreeg ik allemaal berichten terug van deze meneer uit belgie dat wij dom volk zijn omdat wij op Koninginnedag met een auto op mensen in rijden en schieten pim fortyn neer ik ben vergif en een flodder enz enz

Gewenste oplossing
hem profiel moet verwijderd worden van marktplaats
Iemand bedreigt mij via internet :'( :'( :'(
Tevens: hem profiel :') __!!!
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
  woensdag 10 april 2013 @ 16:18:19 #233
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125115555
quote:
Klacht T-Mobile: ONBEREIKBAAR

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden T-Mobile
Lezers van deze klacht: 6
MIJN SAMSUNG GT-E1150I IS NIET MEER TE GEBRUIKEN DOORDAT DE MEDDAT ALLES WEER NORMAAL WERKR.EDELING KOMT VAN “BUITENBEREIK VAN UW SERVICEGEBIED”.
HEB IK NOG NOOIT GEHAD. WAT KAN ER AAN DE HAND ZIJN?

Gewenste oplossing
DAT ALLES WEER NORMAAL WERKT.
Ehh ja? :')

quote:
Klacht Google: Inloggen

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 7
L.S.
Bij starten van mijn PC via chrome wordt eerst doorgelinkt naar het vreselijke conduit.com. Hierdoor wordt PC. Trager . Waarom is dit nodig? In het verleden ook enorm last van gehad waardoor de PC zelfs vastliep.en grote ellende ontstond met Windows.

Gewenste oplossing
L.S. Nou ik ben tevreden indien het vermaledijde en ongewenste conduit.com van mijn PC verwijderd wordt.
Controleer je systeem eens op spyware.

[ Bericht 35% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 10-04-2013 16:24:37 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 10 april 2013 @ 17:11:54 #234
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125117814
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef pikinhand het volgende:

[..]

De huiswijn kost 3.29 per liter, maar literflessen zijn een uitzondering. Bijna altijd, net zoals de wijnen in de aanbieding zijn 70cl flessen. 7 euro voor 70cl is 10 euro per liter, 3x zo duur. Inderdaad zou je daar wat voor verwachten.
Het is gewoon een "Ik lust geen drop, dus jullie moeten geen drop verkopen"-verhaal.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 10 april 2013 @ 18:24:19 #235
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_125120455
Google moet ff een brakke pc vol met spyware komen opschonen. Duidelijke zaak lijkt me. ^O^

:')
Hallon!
  donderdag 11 april 2013 @ 09:26:51 #236
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125144347
quote:
Klacht Tempus: radiatoren

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tempus
Lezers van deze klacht: 158
Er waren eens twee radiatoren
Die waren zo wit en zo schoon
Ze wilden zo graag warmte geven
waar zij kwamen, kregen zij hoon…
Die twee radiatoren
Ach, het is zo’n triest verhaal
Die zijn er nooit gekomen
Nu volgt een proces verbaal
Want die twee radiatoren
Die zo schoon waren en zo wit
Die zijn kapot geslagen
Door een monteur, die nu zit
De man was volledig de weg kwijt
Palingstraat? Nooit van gehoord
Hij heeft toen ook nog gaten
In die radiatoren geboord
Tja, en die radiatoren
Die zijn er niet meer
En wij blijven er niet meer om vragen
Elke dag, elke keer….

Gewenste oplossing
wellicht plaatsing van 2 radiatoren
:')

quote:
Klacht Albert Heijn: Mevr

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 14
Ik heb diverse actie product gekocht maar ik kreeg ze niet voor 99 cent omdat ik geen klantekaart bij me had

Gewenste oplossing
Het verschil met dat ik betaalde en had moeten betalen terug En het personeel had wel een. Oplossing mogen bedenken
Je had wel eerder kunnen bedenken dat je voor een bonuskaart aanbieding een bonuskaart moet hebben :')

quote:
Suggestie Aldi: uit assortiment


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze suggestie: 2
svp dit produkt zsm terug in assortiment
Als je nou ook nog meldt wat je terug wilt hebben bij Aldi :')

[ Bericht 17% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 11-04-2013 15:53:12 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 11 april 2013 @ 23:59:45 #237
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125179969
Edit: nevermind.
  vrijdag 12 april 2013 @ 00:03:47 #238
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125180167
quote:
Eerst naar klantenservice voor mijn klanten irritatie daarna nieuwe producten kopen en bij beide kassa enorme rijen. Terwijl er genoeg personeel op de werkvloer liep.
Ik heb ook mijn uitgezochte producten opgehangen en weggelopen.

Gewenste oplossing
Niets
Dat personeel is natuurlijk bezig jouw zooi terug te hangen 8)7

En die gewenste oplossing; je wilt dus niet dat de rijen korter worden? :?
  vrijdag 12 april 2013 @ 00:08:06 #239
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125180412
quote:
De postcodeloterij bericht mij dat ik als prijs dvd-boxen heb gewonnen. Als te bezoeken adres geeft men mij wwww.postcodeloterij.nl/dvdnaarkeuze. Hierop zou ik een keuze kunnen maken. Met het opgegeven adres bestaat deze site niet. Wat is het juiste adres en waarom volgt de postcodeloterij deze werkwijze? Ik ben namelijk niet de eerste die hier een klacht weglegt.

Gewenste oplossing
Ik wil het juiste adres zodat ik een keuze kan maken. Mijn e-mail is henk@henk.nl Alvast bedankt voor uw te nemen moeite in deze. Met vriendelijke groet, Henk
Ik denk dat ik wel weet waar het mis is gegaan :D

Edit: FOK! verbetert het automatisch.
  vrijdag 12 april 2013 @ 00:51:08 #240
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_125182282
Dit escaleert helemaal uit de hand! :o :')

quote:
Klacht KPN Internet: KPN heeft geen tijd nieuwe klanten aan te sluiten
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 54

Begin februari 2013 heb ik mij aangemeld als klant voor een alles in 1 glasvezelpakket via internet. Het verzoek hierbij was de aansluiting zsm te realiseren ivm beeindiging van ons andere abonnenment per 4 maart. Per direct kreeg ik de bevestiging per email. verder ontving ik niets. Ein februari heb ik gebeld met de klantenservice. Die wisten te vertellen dat het momenteel erg druk is en KPN maar een beperkt aantal aansluitingen per week mag realiseren. Ik zou op mijn beurt moeten wachten, maar hij heeft melding gedaan bij de planning dat het spoed is, we worden zo snel mogelijk gebeld door de panning.
Eind maart waag ik er toch maar weer een telefoontje aan. Een meneer probeerd mij direct door te zetten naar de planning, dit lukt niet, maar, er wordt mij verzekerd datde planning is ingelicht en ik die week, dan wel uiterlijk in de week na de pasen zal worden gebeld om een afspraak te maken voor de aansluiting door de monteur.
Vandaag heb ik de moed opgegeven, ik wil geen aansluitng meer waar ik eindeloos op mkoet wachten. De persoon bij de afdeling opzeggingen, heeft weinig inlevingvermogen in de reeds eerder gedane toezeggingen en zegt planning te bellen met het verzoek mij te bellen voor een afspraak. Ik geef aan dat we daar al eerder mee afgescheept zijn en dat ik nu een oplossing wil, daar ik ook niet eindeloos zonder tv, internet en telefoon wil zitten. Volgens deze meneer heeft KPN het recht om een klant een jaar lang te laten wachten op een aansluiting en hebben wij geen recht om dit op te zeggen, pas wanneer er na een jaar niet gelevert is. Vervolgens dreigt hij, omdat hij boos is, dat ik boos ben, om het volledige bedrag van 1 jaar per direct af te schrijven van onze rekening en het contract daarmee te beeindigen. Het enige wat ik heb laten blijken is de onmacht en dat ik nu een oplossing wil. de meneer aan de klantenservice is kort, boos en geagiteerd en vind mij, en zegt dat nog net niet een zeikert dat ik niet gewoon nog weken? maanden? op mijn beurt wil wachten. Wat te doen. Ik moet een oplossing hebben, ik kan niet zonder aansluiting blijven zitten wachten.
Gewenste oplossing

ik wil niet meer wachten, ik wilde graag klant worden, maar op deze manier hoeft het van mij niet, zeker niet na het zeer onvriendelijke gesprek dat ik zojuist met een van uw medewerkers op de afdeling contracten had. Wat een nare manier van communiceren met de klant (meneer vond mij onklantvriendelijk????? uuhh was ik hier nou de klant??? Wat een ongelooflijk slechte manier van oplossen van een probleem, alsof jullie bij KPN zonder telefoon, internet en tv kunnen.........en dan dat dreigen.........ongelooflijk.....wat is dit voor een bedrijf en wat voor mensen zetten jullie aan de telefoon. Ik ben niet bereid om welk bedrag dan ook te betalen voor het niet leveren van een dienst, maar diep in mijn hart, hoeft dit van mij beslist niet meer.
Die helpdeskmeneer had het waarschijnlijk helemaal gehad met deze zeikerd. Wel 'n goeie oplossing om dan maar het bedrag voor het hele jaar in één keer af te schrijven. _O-
Hallon!
pi_125205044
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 00:08 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel weet waar het mis is gegaan :D

Edit: FOK! verbetert het automatisch.
Jammer dat er geen code staat, anders kan je voor hun een mooie prijs uitzoeken.
  zondag 14 april 2013 @ 10:00:27 #242
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125258435
quote:
Klacht Google: http://www.searchnu.com/406

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 12
ik wil met google werken niet met http://www.searchnu.com/406

Gewenste oplossing
dat ik terug met google kan werken
Scan je computer eens op spyware :')

quote:
Klacht Basic Fit: pasje vergeten

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Basic Fit
Lezers van deze klacht: 15
na 5 jaar lid van basic fit te zijn en netjes altijd onze contributie hebben betaald voor mij en mijn vrouw,ben ik zeer teleurgesteld in de basic fit in kerkrade in de spekhofstr.Reden hiervoor is dat mijn vrouw werd geweigerd omdat zij na vijf jaar een keer haar pasje was vergeten.Mag je toch verwachten dat men zich hierbij iets coulanter opstellen.Maar helaas ze kwam er niet in.Sorry hoor!!!!!

Gewenste oplossing
excuus zou op zijn plaats zijn
Betere oplossing: niet je pasje vergeten. :')

quote:
Klacht Laderwebshop.nl: Niet leveren bestelde goederen

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Laderwebshop.nl
Lezers van deze klacht: 16
Niet leveren van bestelde iphone 5 lader en ipad 2 oplader na herhaaldelijk getelefoneerd en gemaild te hebben! Het is allemaal betaald via ideal!!! Ene johan zegt telkens dat t verstuurd is! En als je de dag erna weer belt! Is er wat fout gegaan!!! En wordt t weerverstuurd!!! Tot op heden niks!!!!

Gewenste oplossing
Geld retour

Oplossing van het bedrijf
Verzonden op 12/4 zoals telefonisch ook besproken is op 12/4.

ALs u dan op 13/4om 12 uur in de middag al een klacht plaatst is dit vreemd en een beetje paranoïde, als u dat laatste vaker heeft bespreek dat eens met uw huisarts.
De oplossing van het bedrijf maakt het weer leuk _O-

quote:
Klacht Gall & Gall: klacht openingstijden

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gall & Gall
Lezers van deze klacht: 31
conform de openingstijden aangegeven op de side en de winkel zelf zou op vrijdag de winkel van gall en gall aan de Burgemeester Cortenstraat te Maastricht geopend zijn tot 19.00 uur. Helaas, om 18,55 uur waren alle lichten gedoofd en de hekken neergelaten.
Als zeer vaste klant van dit bedrijf, voel ik mij in de steek gelaten, want nu moest ik mij op mijn fiets in de regen weer 10 minuten verder (en terug) verplaatsen om op de Scharnerweg uiteindelijk mijn boodschappen te kunnen doen.
Normaliter ben ik zeer flexibel, maar nu voelde ik mij echt genomen.

Gewenste oplossing
gewoon, afspraak is afspraak, en 19.00 uur is 19.00 uur. Ik zit niet te wachten op vergoeding of andere vormen van tegemoetkoming, maar ik weet wel da ik in het vervolg mijn whiskey bij Bams in de stad haal.
Misschien ben je wel alcoholist :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 14 april 2013 @ 10:08:09 #243
242879 Onnoman
The On And Only
pi_125258555
worden klachten op klachten.nl
1: ooit serieus genomen?
2: gecheckt op hoax / troll?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 14 april 2013 @ 12:17:15 #244
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_125261365
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 10:08 schreef Onnoman het volgende:
worden klachten op klachten.nl
1: ooit serieus genomen?
2: gecheckt op hoax / troll?
Ik zou er als bedrijf niet eens op reageren want veel van de klachten zijn de mensen hun eigen schuld. En het lijkt er niet op dat die mensen ooit tevreden zullen zijn met welke oplossing dan ook. Of ook redelijk zullen reageren als ze benaderd worden door het desbetreffende bedrijf.
pi_125261810
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 12:17 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik zou er als bedrijf niet eens op reageren want veel van de klachten zijn de mensen hun eigen schuld. En het lijkt er niet op dat die mensen ooit tevreden zullen zijn met welke oplossing dan ook. Of ook redelijk zullen reageren als ze benaderd worden door het desbetreffende bedrijf.
Maar die klachten komen wel hoog in de googleresultaten te staan en daar zijn bedrijven erg bang voor. Klacht.nl is eigenlijk een vorm van afpersing: bedrijven moeten klacht.nl betalen om te kunnen reageren op klachten, ook al zijn die onterecht, om negatieve publiciteit tegen te gaan. Slim bedacht, maar niet netjes.
  zondag 14 april 2013 @ 13:59:33 #246
386224 KLTZK
De Wijze
pi_125264508
quote:
Klacht Lidl: Ice tea
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 2
(Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden.)
De flesjes van de ice tea zijn niet met de hand te openen.
Op de vakantie moesten we een tang hiervoor kopen.
Is dit normaal?

Gewenste oplossing
We willen de flesjes weer normaal openen,want onderweg is het heel lastig.
Wat voor slapjanus ben je dan? Die flesjes kan ik makkelijk open krijgen :|W

quote:
Klacht Lidl: Er zit bleek in W5 power cleaner en het staat niet op de fles
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 20
Ik heb zojuist mijn wastafel gereinigd met W5 power cleaner. Hierbij stond ik even met mijn buik tegen de rand. Mijn gloenieuwe shirt zit vol met bleekvlekken. Dat kan ik nu dus weggooien.
Als het op de fles had gestaan was dit nooit gebeurd.

Gewenste oplossing
Vergoeding van het shirt (39,95) en gelieve voortaan een waarschuwing op de fles te zetten.
:|W :|W
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
  zondag 14 april 2013 @ 14:14:54 #247
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125265016
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 00:51 schreef BlueMage het volgende:
Dit escaleert helemaal uit de hand! :o :')

[..]

Die helpdeskmeneer had het waarschijnlijk helemaal gehad met deze zeikerd. Wel 'n goeie oplossing om dan maar het bedrag voor het hele jaar in één keer af te schrijven. _O-
Klinkt als een gebruikelijke procedure voor mensen met een contract van een jaar die daar vanaf willen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 14 april 2013 @ 14:16:38 #248
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_125265078
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Klinkt als een gebruikelijke procedure voor mensen met een contract van een jaar die daar vanaf willen.
Mwah ik denk dat 't toch vooral ook komt omdat deze klager ontzettend vervelend bezig is geweest tegen die helpdeskmedewerker. :P
Hallon!
  zondag 14 april 2013 @ 14:19:54 #249
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_125265194
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 12:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Maar die klachten komen wel hoog in de googleresultaten te staan en daar zijn bedrijven erg bang voor. Klacht.nl is eigenlijk een vorm van afpersing: bedrijven moeten klacht.nl betalen om te kunnen reageren op klachten, ook al zijn die onterecht, om negatieve publiciteit tegen te gaan. Slim bedacht, maar niet netjes.
Als mensen een probleem met je product hebben kunnen ze ook gewoon rechtstreeks contact met je opnemen. Ik zou als bedrijf totaal geen aandacht aan klacht.nl besteden en ik zou ze al helemaal niet betalen om op die klachten te kunnen reageren.

Er zullen altijd mensen blijven die klagen over je bedrijf of product. Of dat nou terecht is of onterecht.
  zondag 14 april 2013 @ 14:21:12 #250
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_125265244
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 13:59 schreef KLTZK het volgende:

[..]

Wat voor slapjanus ben je dan? Die flesjes kan ik makkelijk open krijgen :|W

[..]

:|W :|W
Nou even ter verdediging ik had 'n fles icetea sugar free oid (wel van Lipton, niet de Lidl ok da's wel een verschil :P ) en ik kon 'm alleen met prutsen en een mesje open krijgen. M'n pa was op bezoek en ik dacht van hem even vragen om 'n nieuwe fles zo open te krijgen, minder gepruts. (hij krijgt altijd alles open :') ) Lukte hem ook niet, lag dus niet aan mij, ha! :7 Maar die Lidl flesjes ken ik niet, moet ik eens uitchecken. :P
Hallon!
  zondag 14 april 2013 @ 15:22:23 #251
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125267239
Van klachtenkompas:
quote:
KLACHT In de folder van eind december had Kruidvat alle OLAZ gezichtsverzorging in de aanbieding met 50% korting. Bij de kassa aangekomen met 2 flacons OLAZ gezichtsreiniging total effects kreeg ik te horen dat dit hier niet onder viel. Aangezien ik het nodig had heb ik ze onder protest meegenomen en via e-mail een klacht ingediend bij Kruidvat. Tot 2X toe heeft Kruidvat hier negatief op gereageerd. Het werd beschouwd als reinigingsmiddel en niet als gezichtsverzorging. Ze konden in dit geval niets voor me betekenen. Een week later had ETOS dezelfde aanbieding van OLAZ en hier viel de gezichtsreiniging wel onder. Ik vind de opstelling van Kruidvat dan ook zeer belachelijk. Ze kunnen in dit geval een voorbeeld nemen aan de ETOS. Kruidvat kan zijn slogan beter wijzigen in wel verrassend en niet altijd voordelig.
There's your answer.
  zondag 14 april 2013 @ 15:26:12 #252
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125267393
Wait, whut?
quote:
KLACHT Scootmobiel gehuurd van 22.04.2012. t/m 22.06.2012.
Huur en borg betaald.
Borg ad ¤ 75,00 ondanks mailen en diverse telefoongesprekken, waarin werd beloofd dat het geld direct overgemaakt zou worden, nog steeds niet ontvangen.
Laatste belofte was, dat Geld werd gebracht met een bloemetje erbij. Dit zou 23 oktober 2012 zijn.
PRODUCT DETAILS teruggave borg
GEWENSTE OPLOSSING Zo spoedig mogelijk ¤ 75,-- overmaken op rekening 123456789 t.n.v. Henk Henken.

Deze klacht bevat privé-informatie die de klager alleen met het bedrijf deelt.
Die laatste zin, dafuq.
  zondag 14 april 2013 @ 16:37:55 #253
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125270466
quote:
Klacht Tele2: Stank

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 20
hallo medewerkers.

Een aantal maanden geleden heb ik bij de Lidll een logeerbedje gekocht. Deze hebben we boven op de kinderkamer gezet, aangezien je hem ook als stoel kunt gebruiken. Fijn om in voor te lezen, maar wat een stank!! Ik ging bijna over mijn nek wanneer ik alleen al de trap op liep. Echt heel erg. Hij heeft 3 maanden in de schuur gestaan. Nu is het oke! De overtrek 3 keer moeten wassen! Dat is geen fijne aankoop op deze manier!

Gewenste oplossing
Voor de helft van de prijd gratis boodschappen doen! Ik wil graag dat jullie dit weten en hier voor een volgende keer rekening mee kunnen houden. Onderstaande vraag moet ik perseen invullen, maar ik heb nog helemaal geen antwoord ontvangen, dus ik weet niet waar dit over gaat. 2 sterretjes slaan dus nergens op.
Dafuq :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 14 april 2013 @ 16:43:36 #254
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125270677
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 16:37 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dafuq :')
Gratis voor de helft van de prijs. :D

Wel achterlijk dat je de beoordeling al in moet vullen voordat je klacht behandeld is inderdaad. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 14 april 2013 @ 16:44:42 #255
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125270724
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef Ceviche het volgende:
Van klachtenkompas:

[..]

There's your answer.
Oh, dus toen de Albert Heijn de appels in de aanbieding had, was het terecht dat ik geen korting op mijn peren kreeg? :{
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_125271060
*edit*
nvm, zat een loei-oude reactie te lezen :')

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 16:53:47 ]
  zondag 14 april 2013 @ 16:58:20 #257
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125271384
quote:
Klacht CenterParcs: Ongeldige voucher?

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CenterParcs
Lezers van deze klacht: 2
Voucher via C1000:
Bij invoeren code geeft hij aan ongeldige voucher. Alleen hoofdletters gebruikt en cijfers.
Code is <verwijderd> Ook bij het veranderen van enen in I en nullen in O werkt het niet!

Gewenste oplossing
Dat de voucher geaccepteerd wordt.
Dan moet je vooral de code plaatsen op een site waar iedereen kan lezen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator zondag 14 april 2013 @ 17:00:09 #258
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  zondag 14 april 2013 @ 17:04:20 #259
386224 KLTZK
De Wijze
pi_125271703
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 14:21 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Nou even ter verdediging ik had 'n fles icetea sugar free oid (wel van Lipton, niet de Lidl ok da's wel een verschil :P ) en ik kon 'm alleen met prutsen en een mesje open krijgen. M'n pa was op bezoek en ik dacht van hem even vragen om 'n nieuwe fles zo open te krijgen, minder gepruts. (hij krijgt altijd alles open :') ) Lukte hem ook niet, lag dus niet aan mij, ha! :7 Maar die Lidl flesjes ken ik niet, moet ik eens uitchecken. :P
Die van de Lidl zitten ook vrij strak dicht, maar als ik jou verhaal zo hoor wel minder :T
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_125273097
mijn klacht

Geplaatst op:
2013-04-14 17:12:19

Type
Klacht

Bedrijf:
Politie

Product:
Boete

Status:
Nieuwe klacht

Ik was vanmiddag lekker in het zon in rotterdam zuid aan het feunen een jointje aan het roken, komt de politie en krijgen we alleen een boete, voor het roken van marijuana en van het feunen op de hoek, dit is toch niet normaal. niemand kon er last van hebben
Gewenste oplossing
Boete kwijtschelden
Ne mutlu Türküm diyene
pi_125273149
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 16:58 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dan moet je vooral de code plaatsen op een site waar iedereen kan lezen :')
Bij klachten van loterijen zetten ze soms ook de code neer. Ik help die mensen graag met een prijs uitzoeken.
  zondag 14 april 2013 @ 17:34:18 #262
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125273222
Wat is feunen?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Moderator zondag 14 april 2013 @ 17:35:12 #263
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_125273252
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:31 schreef amenth het volgende:
mijn klacht

Geplaatst op:
2013-04-14 17:12:19

Type
Klacht

Bedrijf:
Politie

Product:
Boete

Status:
Nieuwe klacht

Ik was vanmiddag lekker in het zon in rotterdam zuid aan het feunen een jointje aan het roken, komt de politie en krijgen we alleen een boete, voor het roken van marijuana en van het feunen op de hoek, dit is toch niet normaal. niemand kon er last van hebben
Gewenste oplossing
Boete kwijtschelden
Je dik verdiende boete kwijtgescholden willen zien :')
  zondag 14 april 2013 @ 18:42:48 #264
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125276439
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:31 schreef amenth het volgende:
mijn klacht

Geplaatst op:
2013-04-14 17:12:19

Type
Klacht

Bedrijf:
Politie

Product:
Boete

Status:
Nieuwe klacht

Ik was vanmiddag lekker in het zon in rotterdam zuid aan het feunen een jointje aan het roken, komt de politie en krijgen we alleen een boete, voor het roken van marijuana en van het feunen op de hoek, dit is toch niet normaal. niemand kon er last van hebben
Gewenste oplossing
Boete kwijtschelden
quote:
Mijn klacht: Amenth

Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kutusers
Lezers van deze klacht: 36

Kutuser

Gewenste oplossing
Opbokken
  maandag 15 april 2013 @ 07:51:55 #265
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125299769
quote:
Klacht Camel: Regelmatig geen mintballetje in mijn sigaretten

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Camel
Lezers van deze klacht: 9
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat er geen mint balletje in mijn sigaretten zin, aangezien ik 2 pakjes per dag rook lust ik niet meer anders als mint sigaretten.

Ik gooi alle sigaretten bij elkaar opgeteld ongeveer een 1/2 pakjes per maand weg omdat er geen balletje in zin.

Camen activate zijn wel de lekkerste sigaretten en hierdoor blijf ik ze toch liever roken..

Kom het vaak voor dat er geen mint balletje in zit of is het gewoon toeval dat er bij mij in de regio vaak worden verkocht?

Gewenste oplossing
Graag zou ik hier een vergoeding voor willen hebben. Ik heb het afgelopen half jaar ongeveer 1 hele slof weg moeten gooien. Dit maakt voor mij het roken wel heel erg duur, Ik zou graag een slof ter vergoeding willen hebben. Ik zal uiteraard wel camel activate blijven roken maar zal niet elke keer klagen dat er geen inzitten.. Ik weet nu immers zelf dat het regelmatig voorkomt en blijf het toch roken omdat ik dit het lekkerst vind, en om dat ik er min of meer aan gewent ben.
2 pakjes op een dag roken, dan zullen je longen er wel slecht uitzien :')

quote:
Klacht Douwe Egberts: verandering van de cappucinopeds

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Douwe Egberts
Lezers van deze klacht: 6
ze zijn niet meer te drinken , smaakt naar chocolade.

Gewenste oplossing
met de oude cappucino weer terug
Dan moet je wel de goede cappucinopads kopen, je hebt vermoedelijke de choco versie gekocht :')

quote:
Klacht Carmen: Stijltang stuk

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Carmen
Lezers van deze klacht: 12
Ik had een stijltang gekocht van het merk carmen hij is echt goed ik gebruik een stijltang vaak en deze was zeker de beste maar mij dochtertje trok aan het snoortje en toen viel hij van een laag tafeltje die stijltang licht helemaal door de midden nou heb ik 5stijltangen gehad maar er is er nog nooit 1door de midden gegaan ik ken hem niet meer ruilen ik ben mij bonnetje kwijt geraakt. Ik ben erg teleur gesteld in blokker want het was een super stijltang

Gewenste oplossing
Ik zou dolgraag een nieuwe willen het is een goeie stijltang
Denken dat dit onder garantie valt :')

quote:
Klacht McDonalds: mc donalds reclame

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 12
Ik vind de nieuwe mc donalds reclame zeer ongepast!!! En dat is nog zacht uitgedrukt. Kinderen die een man uitlachen zo lijkt het en dan ook nog een moeder die er nog een schepje bovenop doet. Belachelijk. Ik wil niet dat mijn kinderen deze reclame zien. Ik voed ze op dat ze niet mogen oordelen over andere mensen en zeker niet over iemand zijn uiterlijk!!!!!
Blehhhhhhh

Gewenste oplossing
Reclame verwijderen. En wel vandaag nog.
Dramaqueen..... :')

[ Bericht 13% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 15-04-2013 08:58:35 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 15 april 2013 @ 16:34:59 #266
386224 KLTZK
De Wijze
pi_125314857
quote:
Suggestie Blokker: Blokker waarom?

Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Blokker
Lezers van deze suggestie: 50
Mijn schoonmoeder was er al gek op. Blokker… En ik heb op dit moment weinig geld en dus kocht ik 2 budgetpannen ong. euro 10 per stuk. Heb al het steelpannetje en die bevalt prima. Dus waarom veel betalen als het met minder ook kan.En nu?? al mijn eten brandt aan…. zo dun en.. kom ik in kringloopwinkels en wat zie ik… precies deze pannen soms nog aangebrand. Ze zijn gewoon te dun en voor mij dus waardeloos! Jammer !! Weggegooid geld.
Denken dat je voor ¤10 een goede pan kan kopen :')

quote:
Klacht Telfort: storing
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telfort
Lezers van deze klacht: 17
mijn tv en telefoon en internet doen het niet. Ik zou dat graag, dat het woensdag opgelost hebben want ik heb geen zin om de hele week zonder tv en zonder telefoon te zitten want er liggen mensen in het ziekenhuis en die moeten bereikbaar blijven.En voor deze week wil ik wel een vergoeding hebben voor het ongemak.Want als je bel met telfort kost het al gouw tien euro en dat wil vergoed hebben

Gewenste oplossing
de rekening van de maand april een kwart in korte
:|W
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
  maandag 15 april 2013 @ 18:40:19 #267
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125319069
quote:
Klacht CMTelecom: Hoge ongewenste rekening voor kind door sms dienst 5588

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CMTelecom
Lezers van deze klacht: 3
Na controle en grote schrik van de rekeningen van ons kind van 14 jr bleken de kosten belachelijk hoog te zijn. Hoe kan dat? Hij heeft een abonnement van 7 euro bij Telfort zonder internet.
Bij nader onderzoek bleek dat hij ooit eens (helaas maanden geleden) een keer heeft gereageerd op het winnen van een I-phone door kennelijk slechts een sms-je te sturen om in de prijzen te vallen. Rekeningen van 50 tot over de 100 euro per maand zijn het gevolg. Telfort is bereid om 100 euro te betalen, maar er blijven nog 500 euro over. Schandalig.Omdat hij minderjarig is staat het contract onder onze naam. Maar aangezien hij heel weinig belt (bewijs is aanwezig) hadden wij niets in de gaten tot deze maand. Ja, dat is uiteraard ook niet slim van ons dat we dit niet eerder hadden gezien, maar pijn wordt hierdoor niet minder.

Gewenste oplossing
Teruggave van een aanzienlijk groot bedrag dat zeker tegen de 400 euro aanzit. Kind wist van niks (nu wel want herinnert zich het incident met de I-phone) en wij wisten ook niets omdat hij zijn belminuten niet eens opmaakt.
Ja hoor, waarom geef je een kind van 14 in vredesnaam een telefoon met abbo.
Als hij perse een telefoon wilt hebben, geef hem dan een pre-pay.

quote:
Klacht Philips: Halve kopjes

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Philips
Lezers van deze klacht: 5
Mijn Senseo geeft maar halve kopjes

Gewenste oplossing
Hoe ik weer hele kopjes krijg

Oplossing van het bedrijf
Philips Webcare heeft op 15 april 2013 via e-mail contact opgenomen met de klant. Philips en de klant zijn samen tot een oplossing gekomen.
Wees dan voorzichtig met je kopjes :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 15 april 2013 @ 22:44:36 #268
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125333370
quote:
Vorig jaar 2012 zomer nieuwe tuinpotten voor ca 1500 euro bij Intratuin te Rhoon gekocht. Goed geïnformeerd door de verkoopster en nav daarvan alles compleet gemaakt met noppenfolie en korrels zoals aanbevolen.
Maar wat blijkt loop van de winter is er veel wind en de potten vallen om de haverklap om met als gevolg scheuren en kapotte potten.
Dit gemeld bij Intratuin en volgens hun geeft de leverancier daar geen garantie op.
Na veel heen en weer geschreven vind Intratuin dat wij de potten maar moeten verzwaren of anders nieuwe potten kopen en daar kunnen ze ons wel 25 procent korting op geven.
Dit zou betekenen dat ze in nog geen jaar tijd weer aan ons willen verdien.maar service ho maar !

Gewenste oplossing
Zou graag de kapotte potten vervangen willen zien
1500 euro aan bloempotten uitgeven :')
  maandag 15 april 2013 @ 22:47:39 #269
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125333584
quote:
heb een mailtje naar H&M gestuurd dat er zeer veel onopgeloste klachten over H&M op de site staan.
Kreeg als antwoord als je klachten hebt moet je het maar met de geschillenkommissie regelen i.p.v. op zo’n flutsite als klacht.nl
Ik heb nu teruggemaild dat dit heel onbehoorlijk is….klacht.nl heeft al diverse malen bemiddeling voor mij opgeleverd met goed resultaat!!!

Gewenste oplossing
dat ze de klachten netjes behandelen........... wat een arrogant k bedrijf!
Dit is zo triest dat het OP-waardig is.
  maandag 15 april 2013 @ 22:48:24 #270
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125333632
Volgens mij verwijderen ze ook veel klachten tegenwoordig als ze opgelost zijn bijvoorbeeld.
  maandag 15 april 2013 @ 22:51:31 #271
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125333831
quote:
Een week geleden was ik in alkmaar aan het winkelen. Bij de mango heb ik uiteindelijk een top een een jurkje gekocht. Over het jurkje zat ik nog te twijfelen. Dit omdat ik eigenlijk nooit jurkjes draag, maar ik het jurkje wel erg mooi vond. Gekocht en naar huis gegaan. Daar zat ik nog te twijfelen en besloot hem toch terug te brengen. Kom ik op een donderdag avond met me jurkje. Kijkt het meisje achter de kassa me een beetje scheef aan en verteld mij dat ze het niet kan terug nemen omdat ze maar ¤5 in haar kassa heeft! Je kon me niet kwader krijgen. Wat nou als ik nog wat loop en is ¤70 en ik betaal met ¤100 moet ik dan eerst ergens me geld gaan wisselen Ofzo.. Belachelijk .. Ik moest maar een andere keer terug komen van d’r. Ik kom speciaal verder vandaan om het jurkje terug te brengen en ze heeft einde van de dag Helemaal GEEN geld in de kassa? Klantvriendelijkheid ver te zoeken.

Gewenste oplossing
Kom er echt nu nooit meer door het onaardig personeel. Ondanks dat ik de kleding erg mooi vind. Zou willen dat ze daar in de winkel een melding van dit krijgen en ze de klanten normaal behandelen. Laat iemand anders nu proberen me jurkje te retouren en hopen dat ik dit Keer wel me geld terug krijg!
Lullig voor je, maar als ze geen geld in haar la heeft, dan heeft ze geen geld.
  maandag 15 april 2013 @ 22:53:48 #272
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125333977
quote:
Ik heb nu al het derde kratje dat smaakt alsof het een paar dagen in de zon heeft gestaan. Komt dat door dat het een axi was? Het bier stinkt ook een beetje.
Gr een trouwe heineke fan

Gewenste oplossing
Andwoord volstaat al
  maandag 15 april 2013 @ 22:55:29 #273
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125334079
quote:
IK ERGER ME ER KAPOT AAN DAT ZE ALLE LEUKE SERIES EN CARTOONS WEGHALEN,EN DOMME CARTOONS ERVOOR IN DE PLAATS ZETTEN.
NEEM BIJVOORBEELD SMORGENS…IS NIKS LEUKS OP VOOR ME KIDS,EN SAVONDS HEBBEN ZE OOK ALLES VERANDERD.

Gewenste oplossing
MEER ICARLY,SPONGEBOB,BUCKET EN SKINNER,NEDS SURVIVAL GIDS,VICTORIOUS,DORA EN DAT SOORT GEEN KUNGFU PANDA EN TICETY TOC BLABLA...DAT HOORT NIET BIJ NICKELODEON.
Schreeuw je ook zo tegen je 'kids'? En daarbij: kunnen die koters niet buitenspelen ofzo, in plaats van de hele dag nickelodeon te kijken?
  dinsdag 16 april 2013 @ 20:19:44 #274
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125367929
quote:
Ik rij speciaal 10 kilometer om bij ah boodschappen te doen.
Zaterdag waren veel van de aanbiedingen op.
Dit gebeurd steeds. Misschien toch maar in mijn eigen dorp de boodschappen doen

Gewenste oplossing
Ik neem van de aanbiedingen die houdbaar zijn een grote voorraad. Ben dus een goede klant. Ik vind dat er dan tegoed bonnen moeten gegeven worden. Zo kan je de artikelen halen voor hetzelfde geld als het weer op voorraad is. Nu is het zo wie het eerst is heeft de aanbieding de rest dus niet
Jij neemt zelf ook overal fucking veel van mee, vind je het gek dat alles dan zo snel op is :{w
  dinsdag 16 april 2013 @ 21:40:28 #275
386224 KLTZK
De Wijze
pi_125372339
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dit is zo triest dat het OP-waardig is.
Nee... Dit moet wel een troll zijn... :o
Anders zou het zeker in aanmerking komen voor de domste klacht op klacht.nl _O-
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
  woensdag 17 april 2013 @ 06:18:20 #276
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125384980
quote:
Klacht Overheid: ik ben geen criminel

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Overheid
Lezers van deze klacht: 11
ik ben all in onderzoek.ik word verdacht dat ik en medebewooner heb,om dat vrinden, vaan mijn overlijdene zoon bij mij kommen,ik word als legenarr uit gemaakt,als de laste dreck behandeld.zij zeggen dat mannenfigueren uit mij huis kommen,en ik lieg.ik ben 64,met diab. hartoperatie, hooge blood,ezv.hun drijgen mij,dat mij uitkering word stopgezet, zo word je bang, dat wollen hun ook zo.dat ik met mijn ziekte zeer kwetbaar tegen hun strees ben, en druckte intesiert hun niet, ik find did scandaalig, zo kunnen menschen niet behandeld worden.warom zijn wij niets anders als dreck in hun oogen?voor wat reeden ook hebben wij de uitkeering niet gekoosen,stoppen met de verneederingen.

Gewenste oplossing
laat mij mijn zoon endlijk met rust rouwen
Dit kan echt niet serieus zijn :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_125385002
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 06:18 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dit kan echt niet serieus zijn :')
:')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  Moderator woensdag 17 april 2013 @ 06:29:59 #278
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_125385003
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 20:19 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Jij neemt zelf ook overal fucking veel van mee, vind je het gek dat alles dan zo snel op is :{w
En bij de ah kan je bij de servicebalie een bonuscheque vragen voor aanbiedingen die op zijn zodat je ze de week daarna voor de actieprijs kan halen.
Dus ik zie het probleem niet dat het op is. De oplossing die ze willen is al een bestaande mogelijkheid.
Stomme mensen op klacht.nl
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 21 april 2013 @ 12:31:17 #279
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125550288
quote:
ik had van hun de tijd toen ik op 17 april de brief kreeg twee dagen. Dus zelfde dag had ik betaald. Maar ik moet u 100 euro betalen en hun beweren dat u na 19 moest proberen afschrijven maar u had de zelfde dag gedaan. Ik had vertrouwen in ING Heb ING aan iedereen aangeraden aan mij kinderen aan iedereen ik ben wel in u teleurgesteld

Gewenste oplossing
er is geen oplossing U hebt gelijk hun zijn groter dan ons jammer. Echt teleurgesteld wat doe ik nog hier waarom gooit Nederland mij gewoon niet uit de land dan dat ze mij en mij gezien op die manier kapotmaken OO ja op 19 april is er brief gestuurd uw banktegoed is beslagen terwijl al betaald is binnen die 2 dage dus 17 ra ra hoe kan dat
Er staan van deze user 10/15 klachten op de site, allemaal in slecht Nederlands, dat ze rekeningen krijgt die niet kloppen, dat ze dubbel heeft moeten betalen en dat ze racistisch behandeld wordt. Maar ja, als je water, je stroom, je kpn/ziggo je rekeningen allemaal niet kloppen, zou je je dan heel misschien niet vergist kunnen hebben?

En daarbij, bij de ongeloste klachten staat meestal: 'we hebben meerdere malen contact met u opgenomen, telefonisch, per mail en per post maar u bent onbereikbaar'. Tja.
  zondag 21 april 2013 @ 16:00:10 #280
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125557559
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:51 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Lullig voor je, maar als ze geen geld in haar la heeft, dan heeft ze geen geld.
Dat is wel slecht op zich, maar met de aardigheid van het personeel heeft het natuurlijk niks te maken. Dat is gewoon een verkeerde inschatting van de leidinggevende geweest. Kan gebeuren.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 21 april 2013 @ 16:01:08 #281
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125557589
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dit is zo triest dat het OP-waardig is.
:')

Dus als ik een klachtensite opricht, moeten bedrijven zich verplicht voelen om daar aan mee te werken? _O-
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 22 april 2013 @ 23:49:19 #282
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125625693
quote:
ik heb zaterdag tomato burger en tonijnsalade gekocht 35% waren afgeprijsd i.v.m houdbaarheidsdatum 22-04 vandaag
zaterdag heb ik het gegeten, echter de bon heb ik buiten het filiaal in de prullebak gegooid omdat alles goed verrekend was (vaak kloppen de prijzen ook niet)
zaterdag avond werd ik ziek misselijk, diarree, overgeven, buikpijn alle ellende die erbij hoort en gister zo lamlendig dat ik de hele dag niets kon doen
vanmorgen zag ik dat het vegetarische product dat ik had gekocht ook maar tot vandaag houdbaar was en uiteindelijk ben ik naar de AH om door te geven dat ik mogelijk een voedselvergiftiging had wellicht door de tonijn of de burger
en was mn vraag of ik het product wat tot vandaag houdbaar was mocht ruilen, maar doordat ik de bon niet meer had en 3 producten was dat zeker niet mogelijk
ik ben naar buiten maar mn arm kwam nkiet tot de bodem van de prullebak de manager kwam naar buiten en gaf mij het geld voor de burger terug en verder hoopte die dat ik me snel beter voelde lullig voor me maar helaas
je gaat er net vanuit dat als je boodschappen koopt die nog tot na het weekend goed zijn dat je daar ziek van wordt en hij deed er makkelijk over omdat als ik de enige was hij er niets mee kon, vraag me dus af hoe hiermee wordt omgegaan iets ruilen wat en waar AH opstaat zou toch geen probleem moeten zijn als de datum verlopen is! er zijn maar 2 AH in dronten

Gewenste oplossing
geen want ik had mn bon niet meer en de prullebak heeft een slot erop mogelijk gemeente bellen ik ben niet vies van producten die afgeprijsd zijn als ze nog een paar dagen houdbaar zijn echter dat er moeilijk wordt gedaan omdat het bonnetje er niet bij is zoals eerder genoemd ga men er niet vanuit dat men ziek wordt door een product
  maandag 22 april 2013 @ 23:51:30 #283
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125625788
quote:
Ik had 4X choc. melk gekocht en 4X unox worst + broodjes omdat my grandchilderen wou graag allebei en mantel hebben voor oranje bij de kassa hoor ik het was dinsdag op ik krijg vaak maandag avond of dinsdag de folder en ben erg teleurgesteld. Ik ben 75 jaar en eet nooit 4X worst 4X chok melk.Ik ben engels en woon nu 53 yaar in nederland en ik klaag nooit maar nu vindt ik het erg jammer voor my grandchilderen, geen mantel dat ik belooft had.

Gewenste oplossing
Ik ben tevreden met en sorry en 2 mantels
53 'yaar' in Nederland en nog steeds niet normaal kunnen spellen? :{w
pi_125625844
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:51 schreef Ceviche het volgende:

[..]

53 'yaar' in Nederland en nog steeds niet normaal kunnen spellen? :{w
Is toch zielig voor zijn grandchilderen.
  maandag 22 april 2013 @ 23:53:40 #285
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125625861
quote:
Op de achterzijde van de verpakking van Twinkelz vruchtenhagel staat een “zoek de verschillen”. Er staat echter niet dat we de “verschillen” moeten zoeken,maar we moeten de “overeenkomsten” zoeken! Zowel in het nederlands als in het frans. Dit lijkt met niet echt kloppen. Dus de suggestie: maak er “zoek de verschillen” van!
Ja? En dit is zo belangrijk om er een klacht over in te dienen op deze site?
  maandag 22 april 2013 @ 23:57:29 #286
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125626000
quote:
Maandagavond uit m’n werk naar de C1000 gegaan om Koffiemelk te halen Bleek dit op te zijn. Dinsdag nog maar een gegaan was het (weer) op! Vorige week het toilet papier al! Ik zeg: ‘SLIM BEZIG’ C1000!! Maar niet getreurd volgende week zijn er weer 100 aanbiedingen voor 1 euro (waar je niks aan hebt)!

Gewenste oplossing
-
Goh, ik wist niet dat de C1000 midden in de nacht vracht krijgt 8)7
  maandag 22 april 2013 @ 23:59:11 #287
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125626049
quote:
ik heb zojuist een schoen besteld via internet met bestelnummer: 20131311971003

na paar uur dragen heb ik blaar gekregen aan de achterkant van mijn rechter voet.
Omdat het helaas binnen paar uur is gebeurd, vind ik dat dit schoen niet deugd.

Gewenste oplossing
Ik ben tevreden als mijn geld teruggestuurd wordt, als ik de schoen weer retouneer
Schoenen hoef je ook niet in te lopen :T
pi_125628209
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:57 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Goh, ik wist niet dat de C1000 midden in de nacht vracht krijgt 8)7
Er staat toch helemaal niet dinsdagochtend?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_125628251
klachten over heineken

de nieuwe Star Bottle smaakt totaal niet.
als je hem open maakt komt er eerst een weeige lucht uit de fles
als je hem schenkt ruikt hij erg naar een wietlucht
en de smaak is erg slecht net of je wiet zit te drinken.
ik heb nog een bruin flesje en deze is goed maar de groene laat ik echt staan.
ik wil weer graag het oude flesje terug ivm smaak.
ik denk dat het recept is veranderd.
pi_125628257
een klacht over de karwei

Maandag 15 april jl. Was ik in filiaal ( plaatsnaam ) van Karwei. Ik was op zoek naar een specifiek artikel.
In het schap waar ik deze zou moeten vinden was het een chaos van artikelen die niet op de juiste plek hingen. Na 2 stuks van een product te hebben gevonden besloot ik naar de klantenservice te gaan om te vragen of er nog meer van konden zijn.
Nog niet half mijn vraag te hebben gesteld werd er al fel gereageerd dat als deze hier niet was ook niet meer in de winkel zou zijn. Na mijn opmerking dat het er vrij chaotisch uitzag in het schap werd bot gereageerd dat dit niet de fout was van meneer omdat hijzelf niet de schapindeling maakte.

Totaal niet behulpzaam bedacht ik mijzelf dat het artikel misschien te bestellen zou zijn. Dit stelde ik voor aan meneer. Hij zei dat dit kon maar wist niet of hij dat die dag niet zou kunnen bestellen, het zou 10 werkdagen duren voor het in de winkel was en hij deed alleen elke maandag de bestellingen er uit. Geheel verbijsterd heb ik het artikel laten bestellen. Ondertussen was mijn vriend terug naar het schap gelopen om een ander artikel erbij te pakken. Hij belde mij en ik dacht misschien dat het zou gaan om hij een extra stuk gevonden had en het wellicht niet besteld hoef te te worden. Maar die herinnerde mij eraan dat ik ook moest vragen om splitclips. Dit vragende kreeg ik het verwijd “wat ik hiermee nu zou moeten doen met de artikelen die ik zou bestellen.” Meneer wist alleen niet dat dit voor een heel ander doeleinde was en vroeg hier ook niet verder naar. Hij verteld mij alleen dat deze niet in de winkel waren. Ik besloot het hierbij te laten.

Ik kreeg de bon van hem mee (waarop zijn naam stond die ik hier niet zal vermelden nr. ) Ik heb op dat moment wel al mijn wél gevonden artikelen afgerekend.

Bij thuiskomst ben ik gaan zoeken op internet. Daar kon ik de artikelen vinden die ik nodig had. Deze hebben een kortere levertijd dan mijn artikel van Karwei.
Dit deed mij besluiten alle artikelen terug te gaan brengen en online te bestellen immers ik niet gediend ben van deze zeer klant onvriendelijke behandeling voor de prijs die ik voor deze handel betaal

Tsja.. wat moet je hier nou van denken...
  dinsdag 23 april 2013 @ 07:14:06 #291
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_125628659
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 02:11 schreef Messina het volgende:

[..]

Er staat toch helemaal niet dinsdagochtend?
Dan nog is het bizar dat deze man 's avonds naar een winkel gaat, constateert dat een product er niet meer is, de volgende dag al terugkomt en dan al gaat zeuren.
Omdat hij eerst 's avonds uitdrukkelijk noemt en de tweede keer niet, ga ik ervan uit dat hij dinsdags overdag in de winkel is geweest. Als het dan al in het vak staat moeten ze bij de C1000 heel snel werken of de vracht uitzonderlijk vroeg krijgen.

Maar misschien herleid ik teveel uit deze tekst, het blijft klacht.nl natuurlijk.
  dinsdag 23 april 2013 @ 08:09:21 #292
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_125629024
quote:
ik ben een patient heb heel rare ziekte en deze jaar ik was gesturd door dr.van Den x (van sofia zieken huis in zwolle). naar Frijnkrijk voor operatie.Naar het operatie ik heb veel meer klachten en verschrikelijke pijn gekrijgen en mijn begandeld arts(dr. van Den x)di wil mij niet veder bechandelen en en doet heel arogant techen mij.Ook nog ik kan door hem niet verwijzing briev krijgen van mijn huis arts voor secent opinium .Darum wil ik klachten indienen techen deze doktor.Ik ben niet de enege trauens di werd slecht begandeld door deze dokter,ik ken nog een vrauw di geoperird is door selevde doktor en naar het operatie is ze heel slecht begandeld.Hij hebt har niet eens verteld dat zij een kist aan het airenstook heb,deze vrauw was baina dood gegan door medishe faut van deze doktor…Waar kan ik mijn klachten indienen?En wat moet ik veder doen?
;(
  dinsdag 23 april 2013 @ 08:15:19 #293
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_125629103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:09 schreef DrD00m het volgende:

[..]

;(
Wat is airenstook? :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:37:55 #294
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125637146
quote:
Klacht EB&A vastgoed: emegis

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden EB&A vastgoed
Lezers van deze klacht: 35
emegis geef de slechte zurfes dat zoord bedrijf als psygiator zijn ze niet goet die maaken je hersene kapot



Gewenste oplossing
dat ik schadelijk 600,00 krijgt om me lefen weer op rils te krijgen
Zurfes om je lefen op rils te krijgen nog wel :')

quote:
Klacht Apple: Geen wereldweide garantie op Ipad mini cellular

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Apple
Lezers van deze klacht: 39
1 maand geleden heb ik in Amerika een Ipad mini gekocht. Echter is de uitknop. Rechtsboven aan defect. Bij de apple store hebben ze dit bevestigd. Echter omdat ik deze gekocht heb in amerika en hier cellular op zit kon deze niet omgeruild worden ivm een andere software in Europa. Er werd mede gedeeld dat ik contact op moest nemen met apple support. Na een afspraak gemaakt te hebben zouden zij langs komen om ter plaatse de Ipad om te wisselen. Echter wanneer ik een mevrouw van de apple support aan de telefoon heb gehad kon zij niks voor mij doen. Omdat ik de Ipad mini met Cellular in Amerika heb gekocht moet ik zelf contact opnemen met Apple in Amerika.

Gewenste oplossing
Ik verwacht een wereldweide garantie zoals dit ook tegen mij is gezegd. En ik zou het op prijs stellen om een nieuwe Ipad mini met Cellular te mogen ontvangen.
Hier is je weide :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 13:43:52 #295
18653 crew  D.
pi_125637326
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 08:15 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Wat is airenstook? :P
Goede vraag :Y

Ik lees het 20 keer, maar kom er niet op/achter :N
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:45:13 #296
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125637360
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:43 schreef D. het volgende:

[..]

Goede vraag :Y

Ik lees het 20 keer, maar kom er niet op/achter :N
Geen idee, maar ze heeft er wel een kist op zitten.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:46:42 #297
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125637412
quote:
Suggestie Philips: waterkoker


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Philips
Lezers van deze suggestie: 22
waterkoker lekt aan de onderkant
Gefeliciteerd, en nu? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 13:47:25 #298
18653 crew  D.
pi_125637438
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Geen idee, maar ze heeft er wel een kist op zitten.
Nu snap ik hem _O-

Het is een cyste op de eierstok :D
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 13:47:42 #299
18653 crew  D.
pi_125637450
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, en nu? :')
Nu loopt het water eruit :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:48:33 #300
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125637481
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:47 schreef D. het volgende:

[..]

Nu loopt het water eruit :P
Hij krijgt dus warme natte voeten, mooi toch :P
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:53:02 #301
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_125637646
quote:
Suggestie Lidl: tekst achterzijde verpakking


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze suggestie: 33
Op de achterzijde van de verpakking van Twinkelz vruchtenhagel staat een “zoek de verschillen”. Er staat echter niet dat we de “verschillen” moeten zoeken,maar we moeten de “overeenkomsten” zoeken! Zowel in het nederlands als in het frans. Dit lijkt met niet echt kloppen. Dus de suggestie: maak er “zoek de verschillen” van!
Zeker niks beters te doen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')