Wat de fuck moet je met tien briefjes van vijfquote:Vandaag koude wind, – 2 graden oh ja nog even 10 briefjes van vijf halen bij de bank. Wacht zal eerst even bellen of ze die hebben, je weet nooit tegenwoordig. Ja dat kan u zo bij de balie halen. Kom ik daar nee die hebben we niet die moet je bestellen dan heb je ze na een paar dagen in huis. Ik ben hier toch bij de bank??? Ja in Kruiningen hebben ze nog een oude automaat daar kunt u ze dan halen.
Het lijkt me beter om nu maar geen cijfer te geven.
Gewenste oplossing
Dat de bank gewoon weer eens klantvriendelijk zou worden en zich gingen bezighouden waarvoor ze ooit bedoeld zijn.
Inwisselen voor 5 briefjes van 10 natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat de fuck moet je met tien briefjes van vijf
10 x een gram cheapo wiet scoren natuurlijkquote:Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat de fuck moet je met tien briefjes van vijf
Dit kan nooit serieus zijnquote:Klacht Lidl: Plakkerige aardappelpuree met een vleugje Plak Plak van Heutink
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 26
Beste Lidl,
Gisteravond dacht ik een fijn romantisch diner te hebben met de grote liefde van mijn leven. Ik had haar uitgenodigd, mijzelf opgedost en zelfs de vloeren gestofzuigd.
We aten om 20u na een glas Prosecco. Bij kaarslicht ging de gehaktschnitzel in de pan. Ook de diepvriesgroenten stonden op het vuur.
De puree was in een oogwenk klaar en stond stomend en aanlokkelijk op het fornuis.
Bij de eerste hap was als een flashback naar mijn babytijd. Zompige Brinta iets verwarmd, ging er altijd in als een tiet. Maar tot mijn grote verbazing jullie aardappelpuree helemaal niet!
Gewenste oplossing
Een jaar lang gratis toiletpapier.
Ik moest wel lachen om dat papier bij de gewenste oplossingquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dit kan nooit serieus zijn
Dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dit kan nooit serieus zijn
Lijkt mij voor elektronica niet zo vreemd eigenlijk...quote:Klacht Philips: plasma stuk,onderdeel niet meer leverbaar
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Philips
Lezers van deze klacht: 14
Op 29-10-2004 heb ik een Philips 42 PF 9966 gekocht voor de prijs van 4,440.92 euro. Ik heb nooit problemen met de tv gehad en veel plezier tot nu.
Nu start de tv niet meer op en is ook niet meer te repareren omdat het onderdeel niet meer leverbaar is!!
Ik vind het nogal wat voor een tv uit jullie toplijn van net 8 jaar oud,en niet goedkoop.
Dit moet in mijn ogen niet mogen,zeker niet voor de kwaliteit die ik ken van philips.
Gewenste oplossing
Ik zou graag zien dat jullie mij tegen moet komen bij de aanschaf van een nieuwe Philips tv. M.V.G - naam -
Wie koopt er nou uitgedroogde planten?quote:Klacht Homeshopper: Geen uitgedroogde planten meer
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Homeshopper
Lezers van deze klacht: 15
Geen levering
Gewenste oplossing
Leveren
Da's pech, usb-poort weg!quote:Klacht MediaMarkt: blauwe pin USB 3.0 poort verdwenen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 5
Het lichtblauwe deel van de USB 3.0 poort is verdwenen zonder dat er excessief gebruik van de poort gemaakt is(zie foto). Dit alles binnen de standaard 2 jaar Asus garantie.
Antwoord Media Markt :
van Comserve Algemeen van ComServe Network Netherlands naar Media Markt :
Lijkt er op dat het usbapparaat niet recht eruit gehaald is maar schuin hierdoor kan dit gebeuren.
Een usb poort pinnetje laat niet zomaar los.
Ik vind dit antwoord van de technische afdeling niet passend, dat is namelijk een antwoord wat je bij elk defect kunt geven waardoor er niets onder de garantie kan vallen. Het probleem is dat dit een kostbare reparatie blijkt te zijn. Het moederbord moet namelijk worden vervangen en deze raparatie kost 315 euro.
Gewenste oplossing
Reparatie onder de garantievoorwaarden.
Iemand bedreigt mij via internetquote:Klacht Marktplaats: bedreiging
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Marktplaats
Lezers van deze klacht: 44
ik heb geboden op een foto maar meneer vond dat ik te laag bood en hij moest te lang wachten op antwoord vond hij toen kreeg ik allemaal berichten terug van deze meneer uit belgie dat wij dom volk zijn omdat wij op Koninginnedag met een auto op mensen in rijden en schieten pim fortyn neer ik ben vergif en een flodder enz enz
Gewenste oplossing
hem profiel moet verwijderd worden van marktplaats
Ehh ja?quote:Klacht T-Mobile: ONBEREIKBAAR
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden T-Mobile
Lezers van deze klacht: 6
MIJN SAMSUNG GT-E1150I IS NIET MEER TE GEBRUIKEN DOORDAT DE MEDDAT ALLES WEER NORMAAL WERKR.EDELING KOMT VAN “BUITENBEREIK VAN UW SERVICEGEBIED”.
HEB IK NOG NOOIT GEHAD. WAT KAN ER AAN DE HAND ZIJN?
Gewenste oplossing
DAT ALLES WEER NORMAAL WERKT.
Controleer je systeem eens op spyware.quote:Klacht Google: Inloggen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 7
L.S.
Bij starten van mijn PC via chrome wordt eerst doorgelinkt naar het vreselijke conduit.com. Hierdoor wordt PC. Trager . Waarom is dit nodig? In het verleden ook enorm last van gehad waardoor de PC zelfs vastliep.en grote ellende ontstond met Windows.
Gewenste oplossing
L.S. Nou ik ben tevreden indien het vermaledijde en ongewenste conduit.com van mijn PC verwijderd wordt.
Het is gewoon een "Ik lust geen drop, dus jullie moeten geen drop verkopen"-verhaal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef pikinhand het volgende:
[..]
De huiswijn kost 3.29 per liter, maar literflessen zijn een uitzondering. Bijna altijd, net zoals de wijnen in de aanbieding zijn 70cl flessen. 7 euro voor 70cl is 10 euro per liter, 3x zo duur. Inderdaad zou je daar wat voor verwachten.
quote:Klacht Tempus: radiatoren
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tempus
Lezers van deze klacht: 158
Er waren eens twee radiatoren
Die waren zo wit en zo schoon
Ze wilden zo graag warmte geven
waar zij kwamen, kregen zij hoon…
Die twee radiatoren
Ach, het is zo’n triest verhaal
Die zijn er nooit gekomen
Nu volgt een proces verbaal
Want die twee radiatoren
Die zo schoon waren en zo wit
Die zijn kapot geslagen
Door een monteur, die nu zit
De man was volledig de weg kwijt
Palingstraat? Nooit van gehoord
Hij heeft toen ook nog gaten
In die radiatoren geboord
Tja, en die radiatoren
Die zijn er niet meer
En wij blijven er niet meer om vragen
Elke dag, elke keer….
Gewenste oplossing
wellicht plaatsing van 2 radiatoren
Je had wel eerder kunnen bedenken dat je voor een bonuskaart aanbieding een bonuskaart moet hebbenquote:Klacht Albert Heijn: Mevr
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 14
Ik heb diverse actie product gekocht maar ik kreeg ze niet voor 99 cent omdat ik geen klantekaart bij me had
Gewenste oplossing
Het verschil met dat ik betaalde en had moeten betalen terug En het personeel had wel een. Oplossing mogen bedenken
Als je nou ook nog meldt wat je terug wilt hebben bij Aldiquote:Suggestie Aldi: uit assortiment
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze suggestie: 2
svp dit produkt zsm terug in assortiment
Dat personeel is natuurlijk bezig jouw zooi terug te hangenquote:Eerst naar klantenservice voor mijn klanten irritatie daarna nieuwe producten kopen en bij beide kassa enorme rijen. Terwijl er genoeg personeel op de werkvloer liep.
Ik heb ook mijn uitgezochte producten opgehangen en weggelopen.
Gewenste oplossing
Niets
Ik denk dat ik wel weet waar het mis is gegaanquote:De postcodeloterij bericht mij dat ik als prijs dvd-boxen heb gewonnen. Als te bezoeken adres geeft men mij wwww.postcodeloterij.nl/dvdnaarkeuze. Hierop zou ik een keuze kunnen maken. Met het opgegeven adres bestaat deze site niet. Wat is het juiste adres en waarom volgt de postcodeloterij deze werkwijze? Ik ben namelijk niet de eerste die hier een klacht weglegt.
Gewenste oplossing
Ik wil het juiste adres zodat ik een keuze kan maken. Mijn e-mail is henk@henk.nl Alvast bedankt voor uw te nemen moeite in deze. Met vriendelijke groet, Henk
Die helpdeskmeneer had het waarschijnlijk helemaal gehad met deze zeikerd. Wel 'n goeie oplossing om dan maar het bedrag voor het hele jaar in één keer af te schrijven.quote:Klacht KPN Internet: KPN heeft geen tijd nieuwe klanten aan te sluiten
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 54
Begin februari 2013 heb ik mij aangemeld als klant voor een alles in 1 glasvezelpakket via internet. Het verzoek hierbij was de aansluiting zsm te realiseren ivm beeindiging van ons andere abonnenment per 4 maart. Per direct kreeg ik de bevestiging per email. verder ontving ik niets. Ein februari heb ik gebeld met de klantenservice. Die wisten te vertellen dat het momenteel erg druk is en KPN maar een beperkt aantal aansluitingen per week mag realiseren. Ik zou op mijn beurt moeten wachten, maar hij heeft melding gedaan bij de planning dat het spoed is, we worden zo snel mogelijk gebeld door de panning.
Eind maart waag ik er toch maar weer een telefoontje aan. Een meneer probeerd mij direct door te zetten naar de planning, dit lukt niet, maar, er wordt mij verzekerd datde planning is ingelicht en ik die week, dan wel uiterlijk in de week na de pasen zal worden gebeld om een afspraak te maken voor de aansluiting door de monteur.
Vandaag heb ik de moed opgegeven, ik wil geen aansluitng meer waar ik eindeloos op mkoet wachten. De persoon bij de afdeling opzeggingen, heeft weinig inlevingvermogen in de reeds eerder gedane toezeggingen en zegt planning te bellen met het verzoek mij te bellen voor een afspraak. Ik geef aan dat we daar al eerder mee afgescheept zijn en dat ik nu een oplossing wil, daar ik ook niet eindeloos zonder tv, internet en telefoon wil zitten. Volgens deze meneer heeft KPN het recht om een klant een jaar lang te laten wachten op een aansluiting en hebben wij geen recht om dit op te zeggen, pas wanneer er na een jaar niet gelevert is. Vervolgens dreigt hij, omdat hij boos is, dat ik boos ben, om het volledige bedrag van 1 jaar per direct af te schrijven van onze rekening en het contract daarmee te beeindigen. Het enige wat ik heb laten blijken is de onmacht en dat ik nu een oplossing wil. de meneer aan de klantenservice is kort, boos en geagiteerd en vind mij, en zegt dat nog net niet een zeikert dat ik niet gewoon nog weken? maanden? op mijn beurt wil wachten. Wat te doen. Ik moet een oplossing hebben, ik kan niet zonder aansluiting blijven zitten wachten.
Gewenste oplossing
ik wil niet meer wachten, ik wilde graag klant worden, maar op deze manier hoeft het van mij niet, zeker niet na het zeer onvriendelijke gesprek dat ik zojuist met een van uw medewerkers op de afdeling contracten had. Wat een nare manier van communiceren met de klant (meneer vond mij onklantvriendelijk????? uuhh was ik hier nou de klant??? Wat een ongelooflijk slechte manier van oplossen van een probleem, alsof jullie bij KPN zonder telefoon, internet en tv kunnen.........en dan dat dreigen.........ongelooflijk.....wat is dit voor een bedrijf en wat voor mensen zetten jullie aan de telefoon. Ik ben niet bereid om welk bedrag dan ook te betalen voor het niet leveren van een dienst, maar diep in mijn hart, hoeft dit van mij beslist niet meer.
Jammer dat er geen code staat, anders kan je voor hun een mooie prijs uitzoeken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet waar het mis is gegaan
Edit: FOK! verbetert het automatisch.
Scan je computer eens op spywarequote:Klacht Google: http://www.searchnu.com/406
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 12
ik wil met google werken niet met http://www.searchnu.com/406
Gewenste oplossing
dat ik terug met google kan werken
Betere oplossing: niet je pasje vergeten.quote:Klacht Basic Fit: pasje vergeten
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Basic Fit
Lezers van deze klacht: 15
na 5 jaar lid van basic fit te zijn en netjes altijd onze contributie hebben betaald voor mij en mijn vrouw,ben ik zeer teleurgesteld in de basic fit in kerkrade in de spekhofstr.Reden hiervoor is dat mijn vrouw werd geweigerd omdat zij na vijf jaar een keer haar pasje was vergeten.Mag je toch verwachten dat men zich hierbij iets coulanter opstellen.Maar helaas ze kwam er niet in.Sorry hoor!!!!!
Gewenste oplossing
excuus zou op zijn plaats zijn
De oplossing van het bedrijf maakt het weer leukquote:Klacht Laderwebshop.nl: Niet leveren bestelde goederen
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Laderwebshop.nl
Lezers van deze klacht: 16
Niet leveren van bestelde iphone 5 lader en ipad 2 oplader na herhaaldelijk getelefoneerd en gemaild te hebben! Het is allemaal betaald via ideal!!! Ene johan zegt telkens dat t verstuurd is! En als je de dag erna weer belt! Is er wat fout gegaan!!! En wordt t weerverstuurd!!! Tot op heden niks!!!!
Gewenste oplossing
Geld retour
Oplossing van het bedrijf
Verzonden op 12/4 zoals telefonisch ook besproken is op 12/4.
ALs u dan op 13/4om 12 uur in de middag al een klacht plaatst is dit vreemd en een beetje paranoïde, als u dat laatste vaker heeft bespreek dat eens met uw huisarts.
Misschien ben je wel alcoholistquote:Klacht Gall & Gall: klacht openingstijden
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gall & Gall
Lezers van deze klacht: 31
conform de openingstijden aangegeven op de side en de winkel zelf zou op vrijdag de winkel van gall en gall aan de Burgemeester Cortenstraat te Maastricht geopend zijn tot 19.00 uur. Helaas, om 18,55 uur waren alle lichten gedoofd en de hekken neergelaten.
Als zeer vaste klant van dit bedrijf, voel ik mij in de steek gelaten, want nu moest ik mij op mijn fiets in de regen weer 10 minuten verder (en terug) verplaatsen om op de Scharnerweg uiteindelijk mijn boodschappen te kunnen doen.
Normaliter ben ik zeer flexibel, maar nu voelde ik mij echt genomen.
Gewenste oplossing
gewoon, afspraak is afspraak, en 19.00 uur is 19.00 uur. Ik zit niet te wachten op vergoeding of andere vormen van tegemoetkoming, maar ik weet wel da ik in het vervolg mijn whiskey bij Bams in de stad haal.
Ik zou er als bedrijf niet eens op reageren want veel van de klachten zijn de mensen hun eigen schuld. En het lijkt er niet op dat die mensen ooit tevreden zullen zijn met welke oplossing dan ook. Of ook redelijk zullen reageren als ze benaderd worden door het desbetreffende bedrijf.quote:Op zondag 14 april 2013 10:08 schreef Onnoman het volgende:
worden klachten op klachten.nl
1: ooit serieus genomen?
2: gecheckt op hoax / troll?
Maar die klachten komen wel hoog in de googleresultaten te staan en daar zijn bedrijven erg bang voor. Klacht.nl is eigenlijk een vorm van afpersing: bedrijven moeten klacht.nl betalen om te kunnen reageren op klachten, ook al zijn die onterecht, om negatieve publiciteit tegen te gaan. Slim bedacht, maar niet netjes.quote:Op zondag 14 april 2013 12:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou er als bedrijf niet eens op reageren want veel van de klachten zijn de mensen hun eigen schuld. En het lijkt er niet op dat die mensen ooit tevreden zullen zijn met welke oplossing dan ook. Of ook redelijk zullen reageren als ze benaderd worden door het desbetreffende bedrijf.
Wat voor slapjanus ben je dan? Die flesjes kan ik makkelijk open krijgenquote:Klacht Lidl: Ice tea
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 2
(Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden.)
De flesjes van de ice tea zijn niet met de hand te openen.
Op de vakantie moesten we een tang hiervoor kopen.
Is dit normaal?
Gewenste oplossing
We willen de flesjes weer normaal openen,want onderweg is het heel lastig.
quote:Klacht Lidl: Er zit bleek in W5 power cleaner en het staat niet op de fles
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 20
Ik heb zojuist mijn wastafel gereinigd met W5 power cleaner. Hierbij stond ik even met mijn buik tegen de rand. Mijn gloenieuwe shirt zit vol met bleekvlekken. Dat kan ik nu dus weggooien.
Als het op de fles had gestaan was dit nooit gebeurd.
Gewenste oplossing
Vergoeding van het shirt (39,95) en gelieve voortaan een waarschuwing op de fles te zetten.
Klinkt als een gebruikelijke procedure voor mensen met een contract van een jaar die daar vanaf willen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:51 schreef BlueMage het volgende:
Dit escaleert helemaal uit de hand!![]()
[..]
Die helpdeskmeneer had het waarschijnlijk helemaal gehad met deze zeikerd. Wel 'n goeie oplossing om dan maar het bedrag voor het hele jaar in één keer af te schrijven.
Mwah ik denk dat 't toch vooral ook komt omdat deze klager ontzettend vervelend bezig is geweest tegen die helpdeskmedewerker.quote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klinkt als een gebruikelijke procedure voor mensen met een contract van een jaar die daar vanaf willen.
Als mensen een probleem met je product hebben kunnen ze ook gewoon rechtstreeks contact met je opnemen. Ik zou als bedrijf totaal geen aandacht aan klacht.nl besteden en ik zou ze al helemaal niet betalen om op die klachten te kunnen reageren.quote:Op zondag 14 april 2013 12:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Maar die klachten komen wel hoog in de googleresultaten te staan en daar zijn bedrijven erg bang voor. Klacht.nl is eigenlijk een vorm van afpersing: bedrijven moeten klacht.nl betalen om te kunnen reageren op klachten, ook al zijn die onterecht, om negatieve publiciteit tegen te gaan. Slim bedacht, maar niet netjes.
Nou even ter verdediging ik had 'n fles icetea sugar free oid (wel van Lipton, niet de Lidl ok da's wel een verschilquote:Op zondag 14 april 2013 13:59 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wat voor slapjanus ben je dan? Die flesjes kan ik makkelijk open krijgen
[..]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |