doe je ding niemand geeft een neukquote:Op zondag 24 maart 2013 10:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 23 maart 2013 23:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
-edit- okay niemand hier die het weet, ik ga op zoek naar een forum met mensen die er verstand van hebben.
Als ik in Almere zou moeten wonen zou ik ook depressief wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Diabox het volgende:
[..]
Iemand die ik ken presteert het 500 eu te lenen, excl. collegeldkrediet en stufi. I don't get it.
[..]
Ik had bijna een 40 m2 kamer in een nieuwbouw villa in Almere, maar life is a bitch, ik was 2e keuze, en de ander wou hem toch maar wel. Sinds vanmiddag dus depressief.
Nee, Ernhem wordt je vrolijk van.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik in Almere zou moeten wonen zou ik ook depressief worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
En of. Net voor t eerst in mn nieuwe huis geslapen.lag er om 07:30 in. Bye bye gains.quote:
Ik leen ook maximaal, hoe moet ik anders mijn torenhoge huur betalen en een BB-dieet hanteren?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ken zelfs een dude die maximaal leent, het op de bank zet voor een hogere rente en winst maakt, maar de winst is imo verwaarloosbaar.Lening blijft lening, en of die voordelig is of niet, je moet hem terugbetalen. Hoe minder, hoe beter.
ik ookquote:Op zondag 24 maart 2013 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik werd gek na 2 weken coockies & cream.
Haha, true. Ik leen ook maximaal, daar niet van.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik leen ook maximaal, hoe moet ik anders mijn torenhoge huur betalen en een BB-dieet hanteren?
Ik houd wel elke maand wat over, sparen voor onvoorziene uitgaven.
fucking ranzig idd, staat hier nog een halve pot die ik nooit op zal krijgenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik werd gek na 2 weken coockies & cream.
Terwijl je juist zou denken dat die fucking lekker is doordat de chocolate chip cookies zo lekker zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:38 schreef Kerol het volgende:
[..]
fucking ranzig idd, staat hier nog een halve pot die ik nooit op zal krijgen
Almere zuigt, luister naar deze man. Al is het positief dat inmiddels de meeste toko's ook op zondag los zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:39 schreef MrGuma het volgende:
Werken jullie niet oid, dat kan ook een aardige aanvulling geven.
Diabox, hoezo wil je in Almere wonen? Irritante van Almere is dat je om half 1- half 2 ergens al naar huis moet als je in Amsterdam wil stappen
Verder is Almere prima te doen hoor.
Ik vond hem op het begin wel lekker hoor. Het is een echt 'één keer in de maand' smaakje.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:38 schreef Kerol het volgende:
[..]
fucking ranzig idd, staat hier nog een halve pot die ik nooit op zal krijgen
Ik woon in Almere, luister naar deze man XDquote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Almere zuigt, luister naar deze man. Al is het positief dat inmiddels de meeste toko's ook op zondag los zijn.
OT: griep hebben zuigt. Niet dat ik de major gains van m'n leven aan het maken was in m'n herstelperiode, maar zo zit je weer een paar weken stil omdat er een eoa griepvirus het leuk vond om je lichaam te bezoeken. Blergh.
Bah. (13 jaar lang in Buiten gewoond, m'n ouders zitten er nog steeds).quote:Op zondag 24 maart 2013 11:56 schreef MrGuma het volgende:
Ik woon in Almere, luister naar deze man XD
Ja buiten, dat ziet ook moeilijk ver van het centrum afquote:Op zondag 24 maart 2013 12:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bah. (13 jaar lang in Buiten gewoond, m'n ouders zitten er nog steeds).
10 minuten gast, 10 minuten!quote:Op zondag 24 maart 2013 12:01 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja buiten, dat ziet ook moeilijk ver van het centrum af
Niks zuigt, was een kamer in een villa aan de Velden. Een mooi stukje Almere.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Almere zuigt, luister naar deze man. Al is het positief dat inmiddels de meeste toko's ook op zondag los zijn.
OT: griep hebben zuigt. Niet dat ik de major gains van m'n leven aan het maken was in m'n herstelperiode, maar zo zit je weer een paar weken stil omdat er een eoa griepvirus het leuk vond om je lichaam te bezoeken. Blergh.
Mijn vriend gaat die dingen ook testen, ik hou mijn hart vastquote:Op zondag 24 maart 2013 11:15 schreef Levolution het volgende:
Ik heb de B&F Whey Perfection variety sachets besteld en zal een korte review per smaak voor jullie schrijven. Ik proef per trainingsdag (ma-wo-vr) twee smaken dus het zal bijna drie weken gaan duren en ik zal in de tussentijd steeds reposten met aanvulling. Alle smaken zullen met water geproefd worden.
Tropical: Zoals verwacht fakking ranzig brah. Als je denkt dat je hierdoor het gevoel krijgt dat je je op een tropisch strand bevindt heb je het goed mis. Als je zo'n fatty bent die van chemische zoetigheid houdt moet je het vooral doen. 1/10
Watermelon: Iets beter weg te werken dan de Tropical, maar nog steeds een te zoete bedoening. Wel duidelijk herkenbare watermeloen smaak, dus als je echt een fan bent zit je wel goed. Ik ben overigens ook dol op watermeloen maar dit is gewoon vies nep. 3/10
Strawberry: Behoorlijk jammer dat zoiets simpels als aardbei, zo hard verneukt kan worden. Nu kan het komen door het feit dat ik geen zoetekauw ben, maar ook deze smaak is te zoet en chemisch. Desalniettemin beter te drinken dan de rest, dus toch een voldoende. 6/10
Strawberry/Kiwi: Door de additie van de kiwismaak wordt het er alleen maar chemischer op. Vanzelfsprekend smaakt dit dus slechter dan de aardbei alleen. 4/10
Cookies and Cream: Dit is waar de shit beter wordt. Een milde, zoete smaak en lekker romig. Absoluut geen chemische smaak. Je ruikt koekjes, je proeft tijdens het drinken vooral cream en er blijft een aangename koekjesnasmaak in je mond hangen. Ik weet alleen niet of ik het maandenlang zou lusten. 8/10
Cappuccino: Hier gaat het voor mij weer fout doordat het te zoet is. Maar verder wel te doen, zeker als je van een zoete koffiesmaak houdt, zie ik geen reden waarom je dit niet zou lusten. Geen chemische smaak. Daadwerkelijk bruine stukjes in de whey, is dit gemalen koffie? Prof. Yuri_Boyka heeft bevestigd dat dit koffie is. 6/10
Stracciatella:
Nutella:
Creamy Coconut:
Chocolate Coconut Bounty:
Naturel:
Vanilla:
Banana:
Raspberry:
Chocolate:
Chocolate Caramel:
Rest volgt later.
http://www.bodyenfitshop.(...)/now-zinc-gluconaat/quote:Op zondag 24 maart 2013 12:19 schreef Jahr00n het volgende:
Welke zinktabletten nemen jullie? Gewoon de cheapste B&F shop nemen of zit er verschil in kwaliteit.
15 minuten denk ik dan.quote:
Merk je dat het helpt tegen acne?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)/now-zinc-gluconaat/
Ik ben sowieso een voorstander van Now Foods. Heb alle supps van hun behalve multivit.
Ik heb hun multivit, zonder vitamine K.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)/now-zinc-gluconaat/
Ik ben sowieso een voorstander van Now Foods. Heb alle supps van hun behalve multivit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |