Iemand die ik ken presteert het 500 eu te lenen, excl. collegeldkrediet en stufi. I don't get it.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maximale lening is ongeveer dat bedrag inderdaad, collegekrediet is 124. Max stufi met leningen en alles ligt rond de 600-700.
Ik had bijna een 40 m2 kamer in een nieuwbouw villa in Almere, maar life is a bitch, ik was 2e keuze, en de ander wou hem toch maar wel. Sinds vanmiddag dus depressief.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt maar sowieso is het aanbod mager in Utrecht kwam wel een paar mooie studiotjes tegen maar je moet goed zoeken, ook op van die makelaars sites.
Je kan het ook zo bekijken, het is gelukkig geen sollicitatie geweest waar jij 2e keuze bent geworden. Ik zag wel pareltjes ertussen hoor, dus goed zoeken. Succes!quote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Diabox het volgende:
[..]
Iemand die ik ken presteert het 500 eu te lenen, excl. collegeldkrediet en stufi. I don't get it.
[..]
Ik had bijna een 40 m2 kamer in een nieuwbouw villa in Almere, maar life is a bitch, ik was 2e keuze, en de ander wou hem toch maar wel. Sinds vanmiddag dus depressief.
Netjes. Heb je pics, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:51 schreef ZetaOS het volgende:
Moet zo op 3 uurtjes betaald shirt-less lopen zo.
Edit: ben dus nu op een Feest.
Zomaar een foto
[ afbeelding ]
Misschien lult hij dat. Wellicht heeft hij enkel een basisbeurs en denkt hij daarom dat die zoveel krijgt?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Diabox het volgende:
[..]
Iemand die ik ken presteert het 500 eu te lenen, excl. collegeldkrediet en stufi. I don't get it.
[..]
Ik had bijna een 40 m2 kamer in een nieuwbouw villa in Almere, maar life is a bitch, ik was 2e keuze, en de ander wou hem toch maar wel. Sinds vanmiddag dus depressief.
Prestatiebeurs + 500 eu. Ik zie wederom niet hoe die het voorelkaar krijgt 500 eu te lenenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien lult hij dat. Wellicht heeft hij enkel een basisbeurs en denkt hij daarom dat die zoveel krijgt?
Lol. Apart man. Zou het ook niet weten.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:40 schreef Diabox het volgende:
[..]
Prestatiebeurs + 500 eu. Ik zie wederom niet hoe die het voorelkaar krijgt 500 eu te lenen
Meestal zo met lenen.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Apart man. Zou het ook niet weten.Maarja, hij moet het sowieso terug dokken, right.
Ja, maar hoe meer je leent hoe meer je terug moet dokken. Wees dus blij dat je niet zoveel kunt lenen.quote:
Ben je toch mooi door het oog van de naald gekropenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Diabox het volgende:
Dit is het beste moment om te lenen, lage rente enzo. Lange tijd om af te lossen. Beter dan een lening aanvragen om een auto te bekostigenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar hoe meer je leent hoe meer je terug moet dokken. Wees dus blij dat je niet zoveel kunt lenen.
0,7% rente, srs, ik ga zoveel lenen als ik kan, de rente ligt lager dan de inflatie, en later verdien ik toch meer dan nu.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar hoe meer je leent hoe meer je terug moet dokken. Wees dus blij dat je niet zoveel kunt lenen.
Volgens mij heb je het gedeelte met nieuwbouw en villa gemist.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ben je toch mooi door het oog van de naald gekropen
Almere
Ah, excuus, ik wist niet dat je boven de 35 was, dacht aan een student.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef Diabox het volgende:
Volgens mij heb je het gedeelte met nieuwbouw en villa gemist.
Op zaterdag 23 maart 2013 23:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
doe je ding niemand geeft een neukquote:Op zondag 24 maart 2013 10:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 23 maart 2013 23:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
-edit- okay niemand hier die het weet, ik ga op zoek naar een forum met mensen die er verstand van hebben.
Als ik in Almere zou moeten wonen zou ik ook depressief wordenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Diabox het volgende:
[..]
[..]
Nee, Ernhem wordt je vrolijk van.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik in Almere zou moeten wonen zou ik ook depressief worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
En of. Net voor t eerst in mn nieuwe huis geslapen.lag er om 07:30 in. Bye bye gains.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |