Ik las koebel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu Alain met z'n koebel
Ja dat is echt Giel z'n opaquote:
Nou ja, hij deed't jaren, toen was'ie gestopt en toen kwam hij weer terugquote:
Doe je vroeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
Dan is het een leugen die al ruim 5 jaar standhoud ofzo
De Grolsch Lentebok is weer lekker trouwens#plop
Je hebt een slechte dag?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
Zit je nu al aan het bier?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
Dan is het een leugen die al ruim 5 jaar standhoud ofzo
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen
Nieuwe cd van Laura Jansen klinkt goed
Maakt een CD geluid ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen
ik draai eigenlijk niet eens een cdquote:
Vanavond verjaardag, verder verdomd weinig. Prima ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
en jullie magische weekend plannen?
Vanavond met 2 oud collega's stappen in Amsterdamquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
baby'squote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vanavond met 2 oud collega's stappen in Amsterdam![]()
![]()
Altijd gegarandeerd chaos als wij Amsterdam onveilig gaan maken
Morgen brak terug naar huis en zondag denk ik ff m'n pasgeboren nichtje bewonderen
Laura Jansen is voor mij net als de Corsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Baby's heb ik weinig meequote:
Net ondergespuugd door m'n neefjequote:
Vanavond palmpasenoptocht, morgenochtend ook. Morgenavond bierenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Artikel uit 2005quote:Onder de luisteraars van 3FM geniet hij grote populariteit: de 80-jarige Opa Beelen, weerbaas te Hummelo. Dagelijks houdt hij in het ochtendprogramma van zijn kleinzoon deejay Giel Beelen een (weer)praatje, dat zich lang niet altijd tot het weer van die dag beperkt. Ook het wel en wee van de inwoners van Hummelo (zoals buurman Braakhuis, 'die varkenskop') en zijn dagelijkse belevenissen met grootmoeder komen uitgebreid aan bod.
Maar wat velen niet zullen weten: Opa Beelen bestaat niet echt. Of misschien bestaat hij wel (Giel Beelen zal ook niet uit de boerenkool komen), maar dan is dat toch niet degene die 's morgens op de radio te horen is.
Opa Beelen is wat je noemt een gimmick, een gespeelde figuur. Dat wordt bevestigd door een woordvoerster van zijn uitgeverij, Stili Novi uit Utrecht. Uitgeverij? Jazeker, want Opa Beelen brengt binnenkort zijn eerste boek uit. Met daarin een korte weercursus en maar liefst tachtig weerspreuken. En een voorwoord dat wordt geschreven door de enige echte bekende Beelen (Giel dus) en die andere beroemde Hummeloer, Normaal-zanger Bennie Jolink.
Wie de werkelijke schrijver van het boekje is wil de uitgeverij niet zeggen. Woordvoerster Simone Simons wil wel verklappen dat het dezelfde persoon is, die 's morgens op 3FM te horen is. 'En dat is iemand die wel degelijk uit het oosten van het land komt en verstand heeft van het weer. En ja, hij ziet er opmerkelijk jong uit voor zijn leeftijd.'
Fans van Opa Beelen zullen trouwens nog even op het boekje moeten wachten. Pas na 28 oktober ligt het in de winkel.
maar palmpasen is pas zondagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond palmpasenoptocht, morgenochtend ook. Morgenavond bieren
Oh en allemaal bij/met de muziek, dus gezellig.
stomme gereformeerden daar in het noordenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar op zondag mag er geen optocht zijn!11
Klopt, zijn wel geruchten dat het familie is van zijn ex-vrouw (of vriendin) en ze elkaar dus wel kenden. Die kwam in ieder geval wel uit die buurt..quote:
Haterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
stomme gereformeerden daar in het noorden
wel een Katholiek feest vieren, maar dan niet op de juiste dag
ik heb jarenlang Palmpasen gevierd en dan wel op de juiste dag! Precies zoals het hoort!quote:
Ik vier het niet, wij begeleiden alleenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb jarenlang Palmpasen gevierd en dan wel op de juiste dag! Precies zoals het hoort!
Bazenplaat/bandquote:
Lijkt wel verdacht veel op De tekst van SOAD is wel beter..quote:
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |