PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was gewoon een suggestie hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar wat voegt line right defender toe tov RB?Dat is toch gewoon dubbel dan? Of is dat voor die 3 rwb's die er zijn?
Perfectquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het was gewoon een suggestie hoor.
Wat dachten jullie hiervan:
Left Back: LB / LWB
Center Back: CB
Right Back: RB / RWB
Left Fielder: LM / LW / LF
Central Midfielder: CDM / CM / CAM
Right Fielder: RM / RW / RF
Striker: CF / ST
Er zijn er weer bij gekomen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
@Pascal/Reemi
ik heb de hele tweede pagina nu gekocht, ga nu met de eerste pagina beginnen.
Ik wist niet dat je zo'n grote One Direction fan was.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kreeg gewoon een rilling over mijn rug toen ik maandag na een week zonder mijn iPod te hebben gezeten mijn eigen muziek aanzette.
Is dit een dreigement?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Bundesliga team.
Futhead.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Bundesliga team.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n grote One Direction fan was.
Ik moet de draws hier posten? En de tweede draw moet ik 1 van de 8 kiezen?quote:
Wat ben jij een baas zegquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
@Pascal/Reemi
ik heb de hele tweede pagina nu gekocht, ga nu met de eerste pagina beginnen.
Baas van het schijthuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben ze nu allemaaaaal. Alleen nog de IG statsquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er zijn er weer bij gekomen?Toen straks waren het er minder..
1 van 4 ( linkste 4 van de 8) ja post maar hier of evt dm. Maar wacht mara tot morgen anders wordt rickie boosquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet de draws hier posten? En de tweede draw moet ik 1 van de 8 kiezen?
Al eerder. Ik benadruk het enkel nog evenquote:
Joehoe.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
1 van 4 ( linkste 4 van de 8) ja post maar hier of evt dm. Maar wacht mara tot morgen anders wordt rickie boos
Nu zitten alle ups erin, dat was nog niet zo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er zijn er weer bij gekomen?Toen straks waren het er minder..
Jawel man dat is veel makkelijker en ik maak er toch geen verlies op (hoop ik).quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
Thorrie, je gaat toch niet alles kopen hè?!
Je hoeft de dure speler niet te kiezen hequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop niet dat het dure spelers zijn, heb maar 200K namelijk, anders moet ik zilveren team verkopen
Kloptquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hoeft de dure speler niet te kiezen he
Ook de beste versie van dat nummer IMOquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zet deze even in fullscreen en geniet van de gigantische baasheid van de clip.Echt een pareltje. Qua geluid uiteraard zelf ook.
Vooral de eerste 40 seconden zijn echt de shit.
Heeuj heb je nou je eigen regels weer veranderdquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
de bock en valdo
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zet deze even in fullscreen en geniet van de gigantische baasheid van de clip.Echt een pareltje. Qua geluid uiteraard zelf ook.
Vooral de eerste 40 seconden zijn echt de shit.
Nee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeuj heb je nou je eigen regels weer veranderd
Ik denk bij mij nummer 3.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook de beste versie van dat nummer IMONummer 1 op mijn telefoon qua aantal keer gedraaid
Eerst zei je gewoon 1 van de linkerkant een van de rechterkant (4 om 4 dus) nu kies je er gewoon 2 van de 8quote:
OEMTIETIEquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
de bock en valdo
[ afbeelding ]
Ducksch
Oh kan ook. Nu deed ik 2 van de eerste en 1 van de linkste 4 van de tweedequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerst zei je gewoon 1 van de linkerkant een van de rechterkant (4 om 4 dus) nu kies je er gewoon 2 van de 8
Wat een kutdraw btw
wat zijn de regels enzo?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerst zei je gewoon 1 van de linkerkant een van de rechterkant (4 om 4 dus) nu kies je er gewoon 2 van de 8
Wat een kutdraw btw
The Prayer is ook tofquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk bij mij nummer 3.The Prayer staat op 1, met Soundtrack 2 my Life op 2 denk ik.
Man on the Moon staat ook hoog, net als Mr Rager.
Ja Salami is blakquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Is dit niet Martin Petrov?![]()
[ afbeelding ]
Maakt me verder niet uit hoor, ik ben het ook eens met deze manierquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh kan ook. Nu deed ik 2 van de eerste en 1 van de linkste 4 van de tweede
Heb je gepmdquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maakt me verder niet uit hoor, ik ben het ook eens met deze manierHet zit je sowieso niet mee qua draw
Man on the moonquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk bij mij nummer 3.The Prayer staat op 1, met Soundtrack 2 my Life op 2 denk ik.
Man on the Moon staat ook hoog, net als Mr Rager.
Dit van mij was een voorbeeld hequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oke ik ga ook maar even drawen dan
Man on the Moon staat op mijn iPod voor The Prayer. Die staat in een mooi rijtje met daarna Day'nNite en Embrace the Martian.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
The Prayer is ook tof
Ik luister ook heel vaak Memories. Weet niet wat het is met dat nummer maar ik word daar altijd helemaal wakker en blij vanEn Day'nite blijft tof, net als King Wizard. Man on the moon vind ik wat minder
Ja wutquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit van mij was een voorbeeld he
Wat zijn nou de regels? Voor zover begrijp ik dat je 2 keer random moet zoeken en dan 3 spelers eruit kiezen? En vervolgens wedstrijden spelen neem ik aan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit van mij was een voorbeeld he
We doen toch morgen draw dat wilde jequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wut
Naja mijn eerste :
[ afbeelding ]
Smalling en ik dnek nog even na over de 2de voordat ik draw
Oke als we dan allemaal doen is het goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
We doen toch morgen draw dat wilde je
2 van de eerste 8. En 1 van de eerste 4 spelers van de tweede 8. Klinkt vaag ik weet het.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat zijn nou de regels? Voor zover begrijp ik dat je 2 keer random moet zoeken en dan 3 spelers eruit kiezen? En vervolgens wedstrijden spelen neem ik aan?
hmkay, nja ik kan alleen in het weekend spelen, maar lijkt me een leuk conceptquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2 van de eerste 8. En 1 van de eerste 4 spelers van de tweede 8. Klinkt vaag ik weet het.
Dan tegen elkaar spelen
Ja, goeie shit! Al vind ik Cudder daar niet op z'n sterkst. Dia is daar wel erg goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Man on the moon![]()
-
Ik vind die stem van Dia Frampton echt chill () heeft 1 nummer met Cudi
dont kick the chair
pak toch Ari man, Welliton en Emenike in de spittaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ] IF Piatti en Seol (alleen IF Piatti is wat duur)
[ afbeelding ] Matthews
Dit kan nog wel een interessant team worden.. is er ook een limiet qua budget?
Ayoub kan niet hé want dat is niet 1 van de eerste 4quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Sansone en Jorginho
[ afbeelding ]
AyoubDie had ik in mijn bronze eredivisie squad, was best baas
Dit zou ik gehad hebben.
ok ik snap de regels weer eens nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ayoub kan niet hé want dat is niet 1 van de eerste 4
Ik wil geen 90+ ST gebruiken en ik gebruik ook geen goldsquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
pak toch Ari man, Welliton en Emenike in de spitta
De Koreaanse Verhoeven (tweede van de onderste)quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Sansone en Jorginho
[ afbeelding ]
AyoubDie had ik in mijn bronze eredivisie squad, was best baas
Dit zou ik gehad hebben.
Ik weet niet eens wat een tramp goal is? Sweaty? Sweaty is arbitrair dus doe dat maar toelaten, verder geen 5 atb geen custom corners en geen mannetje op goal lijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef ThadCastle het volgende:
De gameplay regels boys? 5atb, tramp goals etc jullie opinies? Custom corners, mannetje op de goal lijn?
Beter Kontland johquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
De Koreaanse Verhoeven (tweede van de onderste)
Tramp is 2 vs de keeper en dan afleggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een tramp goal is? Sweaty? Sweaty is arbitrair dus doe dat maar toelaten, verder geen 5 atb geen custom corners en geen mannetje op goal lijn.
We zijn nog niet begonnen he DS2quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ] IF Piatti en Seol (alleen IF Piatti is wat duur)
[ afbeelding ] Matthews
Dit kan nog wel een interessant team worden.. is er ook een limiet qua budget?
ah nice kende dat hele album nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
Van deze word ik ook echt opgewekt.![]()
They gon' judge me anyway, so whateverrrrr
Bazige shit. Dat heb ik ook bij Heart of a Lion trouwens.Zo ontzettend veel chille nummers.
Ik paste net mijn post aan. Luister Heart of a Lion en Sky might Fall ook even!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah nice kende dat hele album nietgevonden in spotify nu
Neequote:
We gaan ervanuit dat er niet wordt valsgespeeldquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Als je een kutdraw hebt klik je toch snel nog een keer.![]()
Alleen senieltjes gaan dat doen. Ik pak de eerste de beste, niet beetje vies lopen doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Ja daarom moet je het eigenlijk filmen hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Dat is jammer want dit was best een interessant team gewordenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We zijn nog niet begonnen he DS2
Live streamen dan, want anders draw je 10x en knip je de 2 beste eruitquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja daarom moet je het eigenlijk filmen haha
Kan je niet cheesen
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is jammer want dit was best een interessant team geworden
Maar als je de IF versie van een speler hebt, mag je dan ook de NIF gebruiken omdat de IF te duur is?
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is jammer want dit was best een interessant team geworden
Maar als je de IF versie van een speler hebt, mag je dan ook de NIF gebruiken omdat de IF te duur is?
Ik draw wel even voor jequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Maar wefut doet het hier niet. Kan futwiz dan niet?
Ik heb wel een leuk idee, waarbij mensen niet meer kunnen cheaten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja daarom moet je het eigenlijk filmen haha
Kan je niet cheesen
Maar sws kun je je team volbouwen met agbonlahors als je wil. Zolang die randoms maar 9 chem krijgen
Neequote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat heeft de 4e van links in het eerste plaatje gegeten?
Je kan toch op de site nadat je je ip gestuurd heb?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dunno hoelang het duurt. Ik wacht ongeduldig afquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kan toch op de site nadat je je ip gestuurd heb?
Hij wil graag anders zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee, probleem wordt nog onderzocht door de hoster. Het is alleen wat laat nu, dus het zal wel morgen worden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kan alleen in het weekend spelen alleen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Morgen pas drawenEn we moeten even kijken wie er nu allemaal mee doen en hoe we dat organiseren. In principe heeft iedereen tot zondagavond om zijn team te maken in ieder geval
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik paste net mijn post aan. Luister Heart of a Lion en Sky might Fall ook even!
Het is leuk als je het vaker doet. Dus paar potjes en verkopen die spelersquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Morgen pas drawenEn we moeten even kijken wie er nu allemaal mee doen en hoe we dat organiseren. In principe heeft iedereen tot zondagavond om zijn team te maken in ieder geval
Je RB is vergeten om te kleden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had trouwens dit team kunnen maken met de 3 random spelers die ik had, kijk hoe mooi het eruit ziet met de verschillende badges
http://wefut.nl/squad/364
Strong link sletjequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had trouwens dit team kunnen maken met de 3 random spelers die ik had, kijk hoe mooi het eruit ziet met de verschillende badges
http://wefut.nl/squad/364
Strong links zijn wel heilig bij dit hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind dat er gewoon mooi uit zien
Ja. Er is geen limiet misschien dat we dat nog aan kunnen passen, maar lijkt me niet nodig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er ook een limiet qua golds en silvers of mag je ook gewoon die 3 randoms + 8 golds hebben?
Gefeliciteerdquote:
Gepland of ongepland?quote:
Ongepland maar niet ongewenstquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gepland of ongepland?
Gefeliciteerd
Ja we kunnen het wel bij houden. Maar als er iemand niet kan spelen omdat hij druk is, gaan we niet wachten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oke dus we doen geen competitieverband ofzo, gewoon wat spelen en daarna weer opnieuw drawen? Maar bij jou en je vriend kijk je toch ook wie van de 2 gewonnen heeft
Ollie al besteld als eerste knuffel :pquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
gefeliciteerd!
Er is nooit genoeg jeugd bij Feyenoord
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Vooral Sky might Fallw el chill
quote:
Dank jequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ollie al besteld als eerste knuffel :p
Hoelang nog voordat mevrouw moet smijten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ollie al besteld als eerste knuffel :p
Mooie verrassing dusquote:
14 september is ze uitgerekend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoelang nog voordat mevrouw moet smijten?
Al 3 maanden dusquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
14 september is ze uitgerekend.
marokkaanse telefoon? "alle applicatie"quote:
Ja maar dan krijg je dat je 3x tegen de een speelt en tegen de ander 2x, of dat iemand er wel is maar dan iemand anders niet kanquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja we kunnen het wel bij houden. Maar als er iemand niet kan spelen omdat hij druk is, gaan we niet wachten.Gewoon punten systeem. Winst 3 punten en gelijk 1 punt ofzo?
Ik stond een 7 in 5 vwo op wiskundequote:
Jep maar even de testen afgewacht en alles was goed!quote:
Staat nog een s achterquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
marokkaanse telefoon? "alle applicatie"
Ja we denken er nog wel ff over naquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je dat je 3x tegen de een speelt en tegen de ander 2x, of dat iemand er wel is maar dan iemand anders niet kan
Tis of afspraken maken of gewoon zeggen iedereen 1x tegen elkaar en dan moet het worden verkocht voor een bepaalde datum, of anders op die bepaalde datum gaan verkopen
hahaha ja ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat nog een s achter. Zie het nu pas. Staan teveel pictogrammetjes omheen denk ik.
Bereid je maar voorquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
Ik kom trouwens continue tegen defensieve tegenstanders
opstaan zonder wekker voor de eckte ecktequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
Al vind ik deze achtergrond chiller. Deze heb ik al heel lang, maar vind 'm heel relaxed.
[ afbeelding ]
Dat plaatje ken ik alleen maar van het Youtubefilmpje van King Wizard, toen ik hem nog niet gedownload hadquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
Al vind ik deze achtergrond chiller. Deze heb ik al heel lang, maar vind 'm heel relaxed.
[ afbeelding ]
quote:
Ik val wel aan. Maar doe soms toch wel stiekem dpad naar linksquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]? Ik ben niet echt defensief, en jij ook niet
Jaquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
opstaan zonder wekker voor de eckte eckte
Daar is 'ie ook van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat plaatje ken ik alleen maar van het Youtubefilmpje van King Wizard, toen ik hem nog niet gedownload had
De aanval is de beste verdediging dus ik val gewoon aanquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik val wel aan. Maar doe soms toch wel stiekem dpad naar links
wat ben je aan het downloaden lindgrenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
kut kut kut dat heb je niet gezien omg omgquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ben je aan het downloaden lindgren
Lekkere kerel op je bg, ben je ook gay?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kut kut kut dat heb je niet gezien omg omg
ja ik hou van homonegers toppie leuk fijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekkere kerel op je bg, ben je ook gay?
Kassmeisjequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekkere kerel op je bg, ben je ook gay?
Ze zeggen 1/10 toch? Hoeveel users zitten hier?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef laucas het volgende:
Zullen er echte homo's zitten in deze reeks..
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef laucas het volgende:
Zullen er echte homo's zitten in deze reeks..
Djeetje toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.Was er niet iemand uit de kast gekomen hier?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik verdenk Baje of Djeetje. Daarnaast die mensen die vaak bij die vage tent in Eindhoven komenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het heel wat hoor. Ik ben al blij als ik m'n eitje niet laat aanbakken. #moetenwijhiermeedeoorlogwinnen?quote:
Dit was een troll?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:47 schreef laucas het volgende:
Ik kan trouwens best goed met homo's omgaan. Meestal té goed. En dan willen ze meer.
Haha dat is moeilijk voor te stellen hè?quote:
Nee, is heus.quote:
1/20 is hetquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze zeggen 1/10 toch? Hoeveel users zitten hier?
Meer man.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1/20 is hetMaar onder voetballers is het minder he want die zijn minder a-sportief.
Maak wel een keer een poll als het geslacht bekend isquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Trapz, als het een zoon wordt noem je hem toch wel Rasmus he?En als het een vrouw wordt Quel.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maak wel een keer een poll als het geslacht bekend is
Ik heb negers in mijn vriendenkring en dat woord komt ook veelvuldig voorbijquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een van mijn beste vrienden is homo. Zolang die niet te overdreven vrouwelijk doet, maakt dat echt geen reet uit. Schelden ook gewoon met homo/gay bij hem enzo.
Negers in Friesland.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb negers in mijn vriendenkring en dat woord komt ook veelvuldig voorbij
1/10 in deze leeftijdsgroep, dat zou miss kunnen, al betwijfel ik dat ook.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Meer man.Tegenwoordig helemaal. Ongeveer 1/10 klopt wel.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Negers in Friesland.Daar ging je laatste beetje geloofwaardigheid.
Klinkt als een soort Kuifjequote:
Ik woon in Rotterdamquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, dan ben je zeker weleens in de Kuip geweest?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam
Ik neem jullie allemaal in het ootje.
#nohomo
Nee, kben voor ajax.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, dan ben je zeker weleens in de Kuip geweest?
Negers in Friesland spreken Fries, beter ingeburgerd dan menig "Hollander".quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu moet je maar hopen dat je als het erom gaat ook een beetje geluk hebtquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:55 schreef DuTank het volgende:
Een team maken met die randoms is best leuk
Nog één keertje en dan pitten
True that, ik ken er wel een paar die Fries sprekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Negers in Friesland spreken Fries, beter ingeburgerd dan menig "Hollander".
Geniaal blijft dat ja..heb je nog een link naar dat topic van destijds?quote:
Ze hebben gewoon bikini's aan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gaten zitten precies verkeerd of hoort dat zo?
Vagina doek?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
Je ziet trouwens bij de rechtse het knoopje van der vagina doek.
Geen idee. Ik weet alleen dat het fenomeen Bubbling heet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniaal blijft dat ja..heb je nog een link naar dat topic van destijds?
baasquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gaten zitten precies verkeerd of hoort dat zo?
Doe je dat ook met de profielfoto van het kassameisje?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon bikini's aan.Door die gaten lijkt het net of ze naakt zijn.
Nee, daar heb ik al naaktpics van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe je dat ook met de profielfoto van het kassameisje?
Ruilen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik al naaktpics van.
Met die pace gaat ie alleen niet veel rondjes kunnen lopenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er uit alsof hij naar een feest is geweest met een paar snoepjes
Tijd voor een nieuwe PC wellicht?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
Die kut computer gaat weer uit, nog een keer die serie in ander format zetten
Jup, macbook pro i sinkquote:
quote:
Augustus heb ik hem wel.quote:
Voorschotje.nlquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Augustus heb ik hem wel.
Even maximaal lenen
(dan zou ik hem volgende maand al hebben)
Dat denk ik niet. Anders even bij mammie en pappie lenenquote:
Ga gewoon werken krengen. Toen ik zo oud was als jullie had ik 3 baantjes!!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Anders even bij mammie en pappie lenen
Voor deze paar maanden ga ik hier geen werk zoeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga gewoon werken krengen. Toen ik zo oud was als jullie had ik 3 baantjes!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste bijbanen zijn maar tijdelijk joh, wat een kutsmoesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor deze paar maanden ga ik hier geen werk zoeken.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In FUT 11 zat Bieber, die later naar FC Oss ging, nog in het spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Kunt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Couldn't care less.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De meeste bijbanen zijn maar tijdelijk joh, wat een kutsmoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja joh,quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga gewoon werken krengen. Toen ik zo oud was als jullie had ik 3 baantjes!!!
dick fuchs bieber kuntquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In FUT 11 zat Bieber, die later naar FC Oss ging, nog in het spel![]()
En Kunt
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is de laatste, daarna ga ik wat nuttigs doen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is de laatste, daarna ga ik wat nuttigs doen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Misschien wel net iets boven budget, maar weet niet op werlk platform je zit en wie er momenteel gepricefixed zijn..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:11 schreef Nystiq het volgende:
Kan iemand een leuke silver team voor me inelkaar flansen? Budget is 40k en formatie maakt niet uit.
Hier gewoon zichtbaar. Xbox only grap denk ik.quote:
Ik zie mijn eigen puushjes niet eens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier gewoon zichtbaar. Xbox only grap denk ik.
Nice, never used 4222quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien wel net iets boven budget, maar weet niet op werlk platform je zit en wie er momenteel gepricefixed zijn..
Worth it though
[ afbeelding ]
Er staat: Gatt Fer Demmequote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie mijn eigen puushjes niet eens.
Dit roept ie al sinds FIFA 12quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De meeste bijbanen zijn maar tijdelijk joh, wat een kutsmoes
Toppunt van lui.quote:
Voor silvers is het echt veruit mijn favo formatie geworden. Je kan zo veel soorten spelletjes spelen waardoor je erg onvoorspelbaar kan zijn. Je CAM's zijn wingers en hebben veel ruimte om ook naar binnen te komen, terwijl je CDM's gebruik kunnen maken van de grote ruimte tussen spitsen en middenveld, waardoor die ook veel scoren (ook leuk voor longshots). Daarnaast kan je de backs lekker op laten komen op het moment dat de CAM's naar binnen trekken waardoor je makkelijk een man meer situatie kan creëren. Ik speel met dit team meestal gewoon de gold cup.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:15 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Nice, never used 4222
Hoe speelt dat?
Nee, ben bang dat ik hamlappen van mijzelf snijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toppunt van lui.
Kun je niet bij de slager werken, vdmmetje?
Fitnessinstructeur: afvallen en werken tegelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toppunt van lui.
Kun je niet bij de slager werken, vdmmetje?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
terwijl je CDM's gebruik kunnen maken van de grote ruimte tussen spitsen en middenveld,
Dat idee heb ik ook ja, maar goed, het is zijn goed recht, alleen die smoes is zo slapquote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:20 schreef vandermar het volgende:
Maar even serieus. Voor baantjes die minder dan 40 euro per uur betalen draai ik mijn hand niet om. Dan maar wat meer lenen.
4-2-2-2 is een gekke formatie. Defensief ongelofelijk sterk, maar aanvallend zo zwak. Ik heb IF Taarabt en Miccoli op de CAM posities, maar nog nooit een longshot gescoord, terwijl ik ze in 3-5-2 er van alle afstanden in knal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor silvers is het echt veruit mijn favo formatie geworden. Je kan zo veel soorten spelletjes spelen waardoor je erg onvoorspelbaar kan zijn. Je CAM's zijn wingers en hebben veel ruimte om ook naar binnen te komen, terwijl je CDM's gebruik kunnen maken van de grote ruimte tussen spitsen en middenveld, waardoor die ook veel scoren (ook leuk voor longshots). Daarnaast kan je de backs lekker op laten komen op het moment dat de CAM's naar binnen trekken waardoor je makkelijk een man meer situatie kan creëren. Ik speel met dit team meestal gewoon de gold cup.
Oh. Ik heb 4 jaar lang voor een tering loon mijn knieën kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wereldvreemd mannetje ben je toch. Ook al ben je aan het trollen.
Maak een p0rn0site. Kun je ongelofelijk rijk mee worden en je kunt er hooguit RSI van krijgen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh. Ik heb 4 jaar lang voor een tering loon mijn knieën kapot gemaakt.
(ok, niet kapot gemaakt want ging altijd op een kratje zitten)
Waar denk je nu 40 euro per uur te gaan verdienen dan? Dan moet je echt je lichaam gaan verkopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh. Ik heb 4 jaar lang voor een tering loon mijn knieën kapot gemaakt.
(ok, niet kapot gemaakt want ging altijd op een kratje zitten)
Ik had wel een idee voor een eigen bedrijfjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maak een p0rn0site. Kun je ongelofelijk rijk mee worden en je kunt er hooguit RSI van krijgen.
Alleen die doorkijkpics toch met dat natte shirt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme, er zijn gewoon naaktpics van Kate Upton.![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder geponste sjabloon erover?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme, er zijn gewoon naaktpics van Kate Upton.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar denk je nu 40 euro per uur te gaan verdienen dan? Dan moet je echt je lichaam gaan verkopen.
Of in jouw geval het lichaam van een ander
Nee eckte.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen die doorkijkpics toch met dat natte shirt?
Thanksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Congrats MrvanTrapZ en Dion![]()
![]()
![]()
![]()
3e al in 2 weken tijd, vruchtbare reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |