PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was gewoon een suggestie hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar wat voegt line right defender toe tov RB?Dat is toch gewoon dubbel dan? Of is dat voor die 3 rwb's die er zijn?
Perfectquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het was gewoon een suggestie hoor.
Wat dachten jullie hiervan:
Left Back: LB / LWB
Center Back: CB
Right Back: RB / RWB
Left Fielder: LM / LW / LF
Central Midfielder: CDM / CM / CAM
Right Fielder: RM / RW / RF
Striker: CF / ST
Er zijn er weer bij gekomen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
@Pascal/Reemi
ik heb de hele tweede pagina nu gekocht, ga nu met de eerste pagina beginnen.
Ik wist niet dat je zo'n grote One Direction fan was.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kreeg gewoon een rilling over mijn rug toen ik maandag na een week zonder mijn iPod te hebben gezeten mijn eigen muziek aanzette.
Is dit een dreigement?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Bundesliga team.
Futhead.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Bundesliga team.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n grote One Direction fan was.
Ik moet de draws hier posten? En de tweede draw moet ik 1 van de 8 kiezen?quote:
Wat ben jij een baas zegquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
@Pascal/Reemi
ik heb de hele tweede pagina nu gekocht, ga nu met de eerste pagina beginnen.
Baas van het schijthuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben ze nu allemaaaaal. Alleen nog de IG statsquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er zijn er weer bij gekomen?Toen straks waren het er minder..
1 van 4 ( linkste 4 van de 8) ja post maar hier of evt dm. Maar wacht mara tot morgen anders wordt rickie boosquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet de draws hier posten? En de tweede draw moet ik 1 van de 8 kiezen?
Al eerder. Ik benadruk het enkel nog evenquote:
Joehoe.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
1 van 4 ( linkste 4 van de 8) ja post maar hier of evt dm. Maar wacht mara tot morgen anders wordt rickie boos
Nu zitten alle ups erin, dat was nog niet zo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er zijn er weer bij gekomen?Toen straks waren het er minder..
Jawel man dat is veel makkelijker en ik maak er toch geen verlies op (hoop ik).quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
Thorrie, je gaat toch niet alles kopen hè?!
Je hoeft de dure speler niet te kiezen hequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop niet dat het dure spelers zijn, heb maar 200K namelijk, anders moet ik zilveren team verkopen
Kloptquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hoeft de dure speler niet te kiezen he
Ook de beste versie van dat nummer IMOquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zet deze even in fullscreen en geniet van de gigantische baasheid van de clip.Echt een pareltje. Qua geluid uiteraard zelf ook.
Vooral de eerste 40 seconden zijn echt de shit.
Heeuj heb je nou je eigen regels weer veranderdquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
de bock en valdo
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zet deze even in fullscreen en geniet van de gigantische baasheid van de clip.Echt een pareltje. Qua geluid uiteraard zelf ook.
Vooral de eerste 40 seconden zijn echt de shit.
Nee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeuj heb je nou je eigen regels weer veranderd
Ik denk bij mij nummer 3.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook de beste versie van dat nummer IMONummer 1 op mijn telefoon qua aantal keer gedraaid
Eerst zei je gewoon 1 van de linkerkant een van de rechterkant (4 om 4 dus) nu kies je er gewoon 2 van de 8quote:
OEMTIETIEquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
de bock en valdo
[ afbeelding ]
Ducksch
Oh kan ook. Nu deed ik 2 van de eerste en 1 van de linkste 4 van de tweedequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerst zei je gewoon 1 van de linkerkant een van de rechterkant (4 om 4 dus) nu kies je er gewoon 2 van de 8
Wat een kutdraw btw
wat zijn de regels enzo?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerst zei je gewoon 1 van de linkerkant een van de rechterkant (4 om 4 dus) nu kies je er gewoon 2 van de 8
Wat een kutdraw btw
The Prayer is ook tofquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk bij mij nummer 3.The Prayer staat op 1, met Soundtrack 2 my Life op 2 denk ik.
Man on the Moon staat ook hoog, net als Mr Rager.
Ja Salami is blakquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Is dit niet Martin Petrov?![]()
[ afbeelding ]
Maakt me verder niet uit hoor, ik ben het ook eens met deze manierquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh kan ook. Nu deed ik 2 van de eerste en 1 van de linkste 4 van de tweede
Heb je gepmdquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maakt me verder niet uit hoor, ik ben het ook eens met deze manierHet zit je sowieso niet mee qua draw
Man on the moonquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk bij mij nummer 3.The Prayer staat op 1, met Soundtrack 2 my Life op 2 denk ik.
Man on the Moon staat ook hoog, net als Mr Rager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |