PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was gewoon een suggestie hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar wat voegt line right defender toe tov RB?Dat is toch gewoon dubbel dan? Of is dat voor die 3 rwb's die er zijn?
Perfectquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het was gewoon een suggestie hoor.
Wat dachten jullie hiervan:
Left Back: LB / LWB
Center Back: CB
Right Back: RB / RWB
Left Fielder: LM / LW / LF
Central Midfielder: CDM / CM / CAM
Right Fielder: RM / RW / RF
Striker: CF / ST
Er zijn er weer bij gekomen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
@Pascal/Reemi
ik heb de hele tweede pagina nu gekocht, ga nu met de eerste pagina beginnen.
Ik wist niet dat je zo'n grote One Direction fan was.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kreeg gewoon een rilling over mijn rug toen ik maandag na een week zonder mijn iPod te hebben gezeten mijn eigen muziek aanzette.
Is dit een dreigement?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Bundesliga team.
Futhead.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Bundesliga team.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n grote One Direction fan was.
Ik moet de draws hier posten? En de tweede draw moet ik 1 van de 8 kiezen?quote:
Wat ben jij een baas zegquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
@Pascal/Reemi
ik heb de hele tweede pagina nu gekocht, ga nu met de eerste pagina beginnen.
Baas van het schijthuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben ze nu allemaaaaal. Alleen nog de IG statsquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er zijn er weer bij gekomen?Toen straks waren het er minder..
1 van 4 ( linkste 4 van de 8) ja post maar hier of evt dm. Maar wacht mara tot morgen anders wordt rickie boosquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet de draws hier posten? En de tweede draw moet ik 1 van de 8 kiezen?
Al eerder. Ik benadruk het enkel nog evenquote:
Joehoe.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
1 van 4 ( linkste 4 van de 8) ja post maar hier of evt dm. Maar wacht mara tot morgen anders wordt rickie boos
Nu zitten alle ups erin, dat was nog niet zo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er zijn er weer bij gekomen?Toen straks waren het er minder..
Jawel man dat is veel makkelijker en ik maak er toch geen verlies op (hoop ik).quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef pascal08 het volgende:
Thorrie, je gaat toch niet alles kopen hè?!
Je hoeft de dure speler niet te kiezen hequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop niet dat het dure spelers zijn, heb maar 200K namelijk, anders moet ik zilveren team verkopen
Kloptquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hoeft de dure speler niet te kiezen he
Ook de beste versie van dat nummer IMOquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zet deze even in fullscreen en geniet van de gigantische baasheid van de clip.Echt een pareltje. Qua geluid uiteraard zelf ook.
Vooral de eerste 40 seconden zijn echt de shit.
Heeuj heb je nou je eigen regels weer veranderdquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
de bock en valdo
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zet deze even in fullscreen en geniet van de gigantische baasheid van de clip.Echt een pareltje. Qua geluid uiteraard zelf ook.
Vooral de eerste 40 seconden zijn echt de shit.
Nee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeuj heb je nou je eigen regels weer veranderd
Ik denk bij mij nummer 3.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook de beste versie van dat nummer IMONummer 1 op mijn telefoon qua aantal keer gedraaid
Eerst zei je gewoon 1 van de linkerkant een van de rechterkant (4 om 4 dus) nu kies je er gewoon 2 van de 8quote:
OEMTIETIEquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
de bock en valdo
[ afbeelding ]
Ducksch
Oh kan ook. Nu deed ik 2 van de eerste en 1 van de linkste 4 van de tweedequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerst zei je gewoon 1 van de linkerkant een van de rechterkant (4 om 4 dus) nu kies je er gewoon 2 van de 8
Wat een kutdraw btw
wat zijn de regels enzo?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerst zei je gewoon 1 van de linkerkant een van de rechterkant (4 om 4 dus) nu kies je er gewoon 2 van de 8
Wat een kutdraw btw
The Prayer is ook tofquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk bij mij nummer 3.The Prayer staat op 1, met Soundtrack 2 my Life op 2 denk ik.
Man on the Moon staat ook hoog, net als Mr Rager.
Ja Salami is blakquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef Ajacied7 het volgende:
Is dit niet Martin Petrov?![]()
[ afbeelding ]
Maakt me verder niet uit hoor, ik ben het ook eens met deze manierquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh kan ook. Nu deed ik 2 van de eerste en 1 van de linkste 4 van de tweede
Heb je gepmdquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maakt me verder niet uit hoor, ik ben het ook eens met deze manierHet zit je sowieso niet mee qua draw
Man on the moonquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk bij mij nummer 3.The Prayer staat op 1, met Soundtrack 2 my Life op 2 denk ik.
Man on the Moon staat ook hoog, net als Mr Rager.
Dit van mij was een voorbeeld hequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oke ik ga ook maar even drawen dan
Man on the Moon staat op mijn iPod voor The Prayer. Die staat in een mooi rijtje met daarna Day'nNite en Embrace the Martian.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
The Prayer is ook tof
Ik luister ook heel vaak Memories. Weet niet wat het is met dat nummer maar ik word daar altijd helemaal wakker en blij vanEn Day'nite blijft tof, net als King Wizard. Man on the moon vind ik wat minder
Ja wutquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit van mij was een voorbeeld he
Wat zijn nou de regels? Voor zover begrijp ik dat je 2 keer random moet zoeken en dan 3 spelers eruit kiezen? En vervolgens wedstrijden spelen neem ik aan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit van mij was een voorbeeld he
We doen toch morgen draw dat wilde jequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wut
Naja mijn eerste :
[ afbeelding ]
Smalling en ik dnek nog even na over de 2de voordat ik draw
Oke als we dan allemaal doen is het goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
We doen toch morgen draw dat wilde je
2 van de eerste 8. En 1 van de eerste 4 spelers van de tweede 8. Klinkt vaag ik weet het.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat zijn nou de regels? Voor zover begrijp ik dat je 2 keer random moet zoeken en dan 3 spelers eruit kiezen? En vervolgens wedstrijden spelen neem ik aan?
hmkay, nja ik kan alleen in het weekend spelen, maar lijkt me een leuk conceptquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2 van de eerste 8. En 1 van de eerste 4 spelers van de tweede 8. Klinkt vaag ik weet het.
Dan tegen elkaar spelen
Ja, goeie shit! Al vind ik Cudder daar niet op z'n sterkst. Dia is daar wel erg goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Man on the moon![]()
-
Ik vind die stem van Dia Frampton echt chill () heeft 1 nummer met Cudi
dont kick the chair
pak toch Ari man, Welliton en Emenike in de spittaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ] IF Piatti en Seol (alleen IF Piatti is wat duur)
[ afbeelding ] Matthews
Dit kan nog wel een interessant team worden.. is er ook een limiet qua budget?
Ayoub kan niet hé want dat is niet 1 van de eerste 4quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Sansone en Jorginho
[ afbeelding ]
AyoubDie had ik in mijn bronze eredivisie squad, was best baas
Dit zou ik gehad hebben.
ok ik snap de regels weer eens nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ayoub kan niet hé want dat is niet 1 van de eerste 4
Ik wil geen 90+ ST gebruiken en ik gebruik ook geen goldsquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
pak toch Ari man, Welliton en Emenike in de spitta
De Koreaanse Verhoeven (tweede van de onderste)quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Sansone en Jorginho
[ afbeelding ]
AyoubDie had ik in mijn bronze eredivisie squad, was best baas
Dit zou ik gehad hebben.
Ik weet niet eens wat een tramp goal is? Sweaty? Sweaty is arbitrair dus doe dat maar toelaten, verder geen 5 atb geen custom corners en geen mannetje op goal lijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef ThadCastle het volgende:
De gameplay regels boys? 5atb, tramp goals etc jullie opinies? Custom corners, mannetje op de goal lijn?
Beter Kontland johquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
De Koreaanse Verhoeven (tweede van de onderste)
Tramp is 2 vs de keeper en dan afleggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een tramp goal is? Sweaty? Sweaty is arbitrair dus doe dat maar toelaten, verder geen 5 atb geen custom corners en geen mannetje op goal lijn.
We zijn nog niet begonnen he DS2quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mag ik ook meedoen?
[ afbeelding ] IF Piatti en Seol (alleen IF Piatti is wat duur)
[ afbeelding ] Matthews
Dit kan nog wel een interessant team worden.. is er ook een limiet qua budget?
ah nice kende dat hele album nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
Van deze word ik ook echt opgewekt.![]()
They gon' judge me anyway, so whateverrrrr
Bazige shit. Dat heb ik ook bij Heart of a Lion trouwens.Zo ontzettend veel chille nummers.
Ik paste net mijn post aan. Luister Heart of a Lion en Sky might Fall ook even!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah nice kende dat hele album nietgevonden in spotify nu
Neequote:
We gaan ervanuit dat er niet wordt valsgespeeldquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Als je een kutdraw hebt klik je toch snel nog een keer.![]()
Alleen senieltjes gaan dat doen. Ik pak de eerste de beste, niet beetje vies lopen doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Ja daarom moet je het eigenlijk filmen hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
Dat is jammer want dit was best een interessant team gewordenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We zijn nog niet begonnen he DS2
Live streamen dan, want anders draw je 10x en knip je de 2 beste eruitquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja daarom moet je het eigenlijk filmen haha
Kan je niet cheesen
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is jammer want dit was best een interessant team geworden
Maar als je de IF versie van een speler hebt, mag je dan ook de NIF gebruiken omdat de IF te duur is?
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is jammer want dit was best een interessant team geworden
Maar als je de IF versie van een speler hebt, mag je dan ook de NIF gebruiken omdat de IF te duur is?
Ik draw wel even voor jequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Maar wefut doet het hier niet. Kan futwiz dan niet?
Ik heb wel een leuk idee, waarbij mensen niet meer kunnen cheaten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja daarom moet je het eigenlijk filmen haha
Kan je niet cheesen
Maar sws kun je je team volbouwen met agbonlahors als je wil. Zolang die randoms maar 9 chem krijgen
Neequote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat heeft de 4e van links in het eerste plaatje gegeten?
Je kan toch op de site nadat je je ip gestuurd heb?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dunno hoelang het duurt. Ik wacht ongeduldig afquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kan toch op de site nadat je je ip gestuurd heb?
Hij wil graag anders zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kan toch op de site nadat je je ip gestuurd heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |