Ja, daarom hou ik me bij relevante albums vaak bezig met de bronbestanden te rippenquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind streams altijd frustrerend. Wil muziek meenemen en in goede kwaliteit hebben (nog niet bij P4k geluisterd, is het zo veel beter?)
Dat is een groot verschil inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, daarom hou ik me bij relevante albums vaak bezig met de bronbestanden te rippenEn tja, 192 kbps vs 96 kbps is wel een verschil.
Klopt! Vooral de eerste paar nummers zijn heel lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:52 schreef Norrage het volgende:
Die nieuwe DJ Koze klinkt vooralsnog ook goed trouwens! Lekker album in de stijl van andere triphop DJs als DJ Shadow, DJ Cam, Bonobo etcInclusief sample geluiden van apen
Dat ook, ik ben wel benieuwd naar de muziek van Croissant-neuf.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef DO2 het volgende:
En dan staat er uiteraard ook nog een hoop tussen waar ik simpelweg nog nooit van heb gehoord.
Peaceman?quote:
Iets van 150.000, is ook binnen een paar uur uitverkocht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:42 schreef DO2 het volgende:
Het is echt belachelijk veel voor 3 dagen, eigenlijk. Hoeveel mensen komen daar op af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |