abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124348353

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
FRFC Webshop
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR-Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Graziano Pellè *)

quote:
Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda

Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV

Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax

Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo

Hier vind je de OP.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_124348391
Goed topic! :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_124348433
Sylvana en Mathijs, wat een downies
pi_124348465
Koeman zei wel dat hij de Alex Ferguson van Feyenoord zou kunnen worden als het zo goed blijft gaan
pi_124348477
Wat een idioten met die tatoes nu al.
Niets is sterker dan dat ene woord...
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:22:05 #6
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124348509
DWDD :')

In het rampseizoen hadden ze WvH uitgenodigd, ging die Van Nieuwkerk even vrolijk alle doelpunten van de 10-0 laten zien door het interview heen. Sindsdien niet meer gekeken.
pi_124348527
Ik snap echt niet wat dat soort mensen bezielt. Zelfs niet als ik heel goed mijn best doe om het te snappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:22:38 #8
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_124348533
Van Nieuwkerk heeft er vrede mee als Koeman Feyenoord kampioen maakt *O*
De gunfactor groeit en groeit.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_124348537
Waarschijnlijk gasten die nooit in De Kuip komen en vanavond rukkend naar uitzending gemist kijken.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_124348562
Godverdomme. Dat was genant zeg met die tattoo's :')
pi_124348673
Tattoo Bob is toch best bekend in Rotterdam? zie altijd overal borden hangen in zuid met een pijl naar tattoo bob
pi_124348737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef Zaran het volgende:
Tattoo Bob is toch best bekend in Rotterdam? zie altijd overal borden hangen in zuid met een pijl naar tattoo bob
Op de Pleinweg
pi_124348749
ik was ook al echt weer vergeten waarom ik behalve VI nooit meer TV keek de afgelopen 6 maanden. heb je godverdomme "sylvana fucking simons die compleet nep geïnteresseerde oh echt, is manchester city dan ook een club? hier mijn volgende pretentieuze vraag zodat ik semi-intellectueel overkom. Dat is namelijk volgens mij de bedoeling van dit programma."
pi_124348763
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef Zaran het volgende:
ja voor zn vertyfde kwaliteit tatoos en de dramatische rep die het tegenwoordig heeft. blijf er weg.
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:27:22 #15
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_124348773
Kleed je ff normaal als je op tv komt. Wat een idioot.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_124348784
tattoo bob is pure aids. Sowieso een tatoeëerder die zelf nieteens een tattoo heeft :') :')
pi_124348980
Kijken jullie naar die smerige jodenshow van die kut mathijs van nieuwkerk? :')
pi_124349198
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef Aldo-MC het volgende:
Kijken jullie naar die smerige jodenshow van die kut mathijs van nieuwkerk? :')
Om Koeman, ja.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_124349351
En dan moet die zeker weer quasi-grappig een paar van die lepra-fans opzoeken om zo de Feyenoorders belachelijk te maken.
Zoals toen met Blokland en Sjaak Swart. Tyfusvent die Van Nieuwkerk.
  Moderator donderdag 21 maart 2013 @ 20:49:11 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_124349881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:22 schreef Dekatria het volgende:
DWDD :')

In het rampseizoen hadden ze WvH uitgenodigd, ging die Van Nieuwkerk even vrolijk alle doelpunten van de 10-0 laten zien door het interview heen. Sindsdien niet meer gekeken.
Ach ja, Israel draait door. Dan heb je misschien de uitzending met Pim Blokland ook gemist, ivm die tientjes-aktie. Die is geen media gewend, en toen nog helemáál niet. Hij werd compleet voor lul gezet. Blokland dacht daar over de grote lijnen te komen praten, maar werd neergezet als een bedelaar, en hij wist zich geen houding te geven. Ze hadden een filmpje met Sjaak Swart gemaakt die Blokland een tientje aanbood, en in de studio gaf Jan Mulder hem ook nog een briefje van tien. Zo makkelijk, zo laag. En Matthijs zat ondertussen vals te glunderen. Dus dat hij ook deze gelegenheid aangreep om het item met Koeman door zijn redactie zo aan te laten kleden dat het een genante vertoning werd: heel verrassend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_124350188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach ja, Israel draait door. Dan heb je misschien de uitzending met Pim Blokland ook gemist, ivm die tientjes-aktie. Die is geen media gewend, en toen nog helemáál niet. Hij werd compleet voor lul gezet. Blokland dacht daar over de grote lijnen te komen praten, maar werd neergezet als een bedelaar, en hij wist zich geen houding te geven. Ze hadden een filmpje met Sjaak Swart gemaakt die Blokland een tientje aanbood, en in de studio gaf Jan Mulder hem ook nog een briefje van tien. Zo makkelijk, zo laag. En Matthijs zat ondertussen vals te glunderen. Dus dat hij ook deze gelegenheid aangreep om het item met Koeman door zijn redactie zo aan te laten kleden dat het een genante vertoning werd: heel verrassend.
Inderdaad echt een tyfusjood is het gewoon.
pi_124350436
Alsof we er op zitten te wachten of Mathijs van Neuskerk het ons gunt het kampioenschap.
Pleurt toch op met dat knuffelclub gedoe.
pi_124350661
Sorry, maar ik zag op die debielen na die nu al een kampioenstattoo hebben laten zetten weinig verkeerds aan het item van DWDD over Koeman.

Je kunt het DWDD kwalijk nemen dat ze die debielen uitnodigen maar het zijn nog altijd die debielen zelf die ervoor kiezen om zichzelf zo voor schut te zetten voor heel Nederland op tv.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_124351263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:22 schreef Muto het volgende:
Waarschijnlijk gasten die nooit in De Kuip komen en vanavond rukkend naar uitzending gemist kijken.
Ik ben sinds zondagavond niet klaargekomen, wat was er te zien?
pi_124351273
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:21 schreef Zaran het volgende:
Koeman zei wel dat hij de Alex Ferguson van Feyenoord zou kunnen worden als het zo goed blijft gaan
Jep Ferugson trainde eerst ook rivalen Liverpool, Arsenal, City en de Spurs alvorens bij Man. U. te tekenen.

Gimmick < Clublegende
  Moderator donderdag 21 maart 2013 @ 21:18:13 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_124351425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Sorry, maar ik zag op die debielen na die nu al een kampioenstattoo hebben laten zetten weinig verkeerds aan het item van DWDD over Koeman.

Je kunt het DWDD kwalijk nemen dat ze die debielen uitnodigen maar het zijn nog altijd die debielen zelf die ervoor kiezen om zichzelf zo voor schut te zetten voor heel Nederland op tv.
Het is een optelsom. Nu die idioten uitnodigen. Eerder al Blokland zo makkelijk voor lul zetten. En toen met Van Hanegem... kijk, dat er iemand daar op de redactie gniffelend uit z'n gok op het idee komt om alle tien de goals te laten zien, dat is één ding. Dat MvN dat idee hoort en er even om moet lachen, oké. Maar dat hij dan daarna ook nog beslist om het te doén, en dat hij dat Willem van Hanegem laat uitzitten, daar aan tafel. Dan ben je een valse miezerige neus. En andersom had ik het ook genant gevonden hoor. Zou er ook niet van genieten als een ajacied op zo'n manier makkelijk te kakken werd gezet of werd vernederd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_124351513
Is mathijs een jood dan?
* Verwijderd *
pi_124351529
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:26 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Op de Pleinweg
Das zijn broer, Bob zit nog steeds op zijn oude locatie in Katendrecht
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_124351536
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Is mathijs een jood dan?
Zei die nog op het eind:

'Ik ben wel van 020, maar toch gun ik jullie stiekem het kampioenschap'
pi_124351606
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:20 schreef Grifte het volgende:

[..]

Zei die nog op het eind:

'Ik ben wel van 020, maar toch gun ik jullie stiekem het kampioenschap'
Ooh naja ik keek het al nooit, maar dan is dit nog een mooie extra reden om het nooit te kijken.
* Verwijderd *
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:23:28 #31
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124351656
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef Gert het volgende:
Ach ja, Israel draait door. Dan heb je misschien de uitzending met Pim Blokland ook gemist, ivm die tientjes-aktie.
Klopt ja. Gelukkig gemist dus.
pi_124358664
433NL twitterde op donderdag 21-03-2013 om 19:54:36 Definitieve opstelling #Oranje: Steek; Janmaat, De Vrij, Indi, Blind; Strootman, De Guzman, Sneijder; Lens, Van Persie en Robben. #nedest reageer retweet
Niet verkeerd, hopen op speelminuten voor Vilhena en Clasie.
pi_124358693
Raar dat Pelle niet opgeroepen is.
pi_124358866
Blij dat ik besloten heb om DWDD (zoals altijd) te skippen, had al zo'n vaag vermoeden dat het pure aids zou zijn. Kut voor Koeman dat hij het heeft moeten doorstaan, gelukkig heeft hij nu een paar dagen vrij om het te verwerken
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 00:08:42 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_124360835
Het feestvarken zelf vond het gelukkig reuze gezellig:

pi_124360982
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is een optelsom. Nu die idioten uitnodigen. Eerder al Blokland zo makkelijk voor lul zetten. En toen met Van Hanegem... kijk, dat er iemand daar op de redactie gniffelend uit z'n gok op het idee komt om alle tien de goals te laten zien, dat is één ding. Dat MvN dat idee hoort en er even om moet lachen, oké. Maar dat hij dan daarna ook nog beslist om het te doén, en dat hij dat Willem van Hanegem laat uitzitten, daar aan tafel. Dan ben je een valse miezerige neus. En andersom had ik het ook genant gevonden hoor. Zou er ook niet van genieten als een ajacied op zo'n manier makkelijk te kakken werd gezet of werd vernederd.
Kan ik me iets bij voorstellen inderdaad. Al weet ik niet zeker of ze bij DWDD van tevoren precies wisten, wie die tatoeëerder mee zou nemen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_124362224
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:08 schreef Gert het volgende:
Het feestvarken zelf vond het gelukkig reuze gezellig:

Professioneel. Zelfs over hoofdstadrukkers geen onvertogen woord als je in hun programma verschijnt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_124363366
quote:
Guidetti: "Die omhelzing van Koeman zal ik nooit vergeten"

John Guidetti kan zich nog goed herinneren dat hij afgelopen seizoen bij de huldiging in de Kuip omhelst werd door Ronald Koeman. De aanvaller van Manchester City, die gehuurd werd van de Engelse club, liet in gesprek met het Algemeen Dagblad weten dat hij dat moment nooit zal vergeten.

"Die omhelzing van Koeman bij de huldiging in de Kuip na de winst in de slotwedstrijd tegen sc Heerenveen, die zal ik nooit vergeten", aldus Guidetti vol trots. "Ik miste het slot van de competitie en dat deed zo veel pijn. Koeman voelde dat als voormalig topvoetballer feilloos aan."

"Hij omhelsde mij terwijl wij het veld afliepen", vervolgde Guidetti zijn verhaal over de omhelzing. "'Bedankt John', zei hij. Hij wist toen al hoe ernstig mijn blessure was. Het waren maar twee woorden, maar ze betekenen nog steeds veel voor me."

Als Feyenoord kampioen wordt, wil een ander oud Feyenoorder Ron Vlaar dolgraag bij een eventueel feest op de Coolsingel zijn. De voormalig speler van de Rotterdamse club krijgt pretoogjes als hij praat over een huldiging. 'Als het schema bij mijn club Aston Villa het toelaat, wil ik dat wel meemaken. Ik ben ook supporter en zou dat geweldig vinden', aldus Vlaar.

De verdediger maakte afgelopen zomer de overstap van Feyenoord naar Aston Villa en bereidt zich nu met het Nederlands elftal voor op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Estland. Hij gelooft in een kampioenschap voor Feyenoord. Ron Vlaar: 'De kans op de landstitel is zeer aanwezig. Dat geloof moet er ook zijn. Een jaar geleden geloofden wij ook enorm in een kampioenschap. Als ik de jongens nu spreek, is dat gevoel er weer. Het gevoel van onoverwinnelijkheid.'

Ondanks dat Vlaar nu in Engeland speelt, volgt hij Feyenoord nog op de voet. 'Ik probeer altijd voor de televisie te zitten om de wedstrijden te kijken en de manier van spelen ziet er heel goed uit. Daarnaast heb ik nog veel contact met Stefan de Vrij. Ik heb geen spijt van mijn overstap. Het gaat niet om mij, maar om de club Feyenoord. De supporters verdienen een mooi feest', besluit Ron Vlaar.
_O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_124363388
Guidetti moet volgende week gewoon 1 wedstrijd mee doen. Tot Pelle terug is dan mag hij weer bankhangen :@
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:38:46 #40
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_124363605
Vlaar, Guidetti en El Ahmadi mogen zeker niet ontbreken 12 mei.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_124363616
quote:
Zaakwaarnemer Clasie: 'Fiorentina heeft een serieus verhaal'

Fiorentina heeft bij Feyenoord een bod van bijna zes miljoen euro neergelegd om international Jordy Clasie komende zomer over te nemen. De Italiaanse club weet dat de onderhandelingen tussen de 21-jarige middenvelder en de Rotterdamse club om het tot de zomer van 2015 doorlopende contract open te breken zijn afgebroken.
Clasie, in De Kuip niet eens behorend tot de grootverdieners, reageerde gisteren kort en nuchter op de serieuze interesse van de nummer 4 van Italië. 'Ik lees het ook overal', zo lachte de Haarlemmer, die met Oranje in Noordwijk verblijft als voorbereiding op de interland met Estland. 'Mijn zaakwaarnemer regelt dit soort zaken.'

Manager Wessel Weezenberg bevestigt dat de Italianen zich bij technisch directeur Martin van Geel hebben gemeld. 'Fiorentina heeft een serieus verhaal waar wij goed naar willen luisteren', zegt Weezenberg.

'Het is geen club waar zomaar met transfersommen wordt gestrooid, ze kijken heel gericht welke spelers ze nodig hebben. Maar het is zeker niet zo dat de onderhandelingen al vergevorderd zijn. Ik ben eerder dit jaar in Florence geweest en toen werd al duidelijk dat ze Clasie zeer interessant vinden.'

Dat laatste bevestigt ook Van Geel. 'Fiorentina heeft zich woensdag officieel bij ons gemeld, ze willen Clasie overnemen', zegt de technisch directeur. 'Maar Feyenoord heeft in deze kwestie geen enkele haast, Clasie ligt immers nog tot 2015 vast. Als hij volgende week terug is van de verplichtingen bij Oranje, gaan wij eens rustig met hem praten', meldt Van Geel.

Het bod op Clasie lijkt de start van een hete Rotterdamse transferperiode, komende zomer. Ook de verdedigers Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij, die in Oranje samen het centrale duo vormen, staan in de nadrukkelijke belangstelling van enkele grote clubs in Europa. 'Maar dit is het eerste officiële bod op een speler', zegt Van Geel. 'We wachten rustig af.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)erieus-verhaal.dhtml
Die lijkt dus wel weg te gaan. -O-
pi_124363631
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:40 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Die lijkt dus wel weg te gaan. -O-
Was ook wel te verwachten toch?
pi_124363640
Deels niet eigenlijk omdat hij nog tot 2015 vast ligt.
Of voor de hoofdprijs. Wat zij bieden is een fooitje en haal je toch nooit een vervanger voor.
pi_124363654
Met 6 miljoen ga je inderdaad geen stappen maken. Een vervanger vinden met evenveel kwaliteit is al een kunst voor dat geld, laat staan als je 80% in de schuldsanering wil gooien. Daar wordt de club simpelweg niet beter van. Clasie zelf overigens ook niet, want dan verspeelt hij het WK.
pi_124363660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:44 schreef Aldo-MC het volgende:
Of voor de hoofdprijs. Wat zij bieden is een fooitje en haal je toch nooit een vervanger voor.
Is ook maar een openingsbod. Als je bij van Geel met een serieus bod komt krijg je ook het dubbele als antwoord terug ;)
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 07:49:35 #46
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124363688
quote:
Mr Yellow wist Babel ook aan Liverpool te slijten voor 17 miljoen. Ik geloof nooit dat Clasie voor minder dan 9 miljoen gaat vertrekken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_124363725
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mr Yellow wist Babel ook aan Liverpool te slijten voor 17 miljoen. Ik geloof nooit dat Clasie voor minder dan 9 miljoen gaat vertrekken.
Dan nog, geld zal ongetwijfeld weer gebruikt gaan worden voor de schulden.
Koop je voor wat er over blijft nooit een vervanger voor en er loopt in de jeugd ook niemand op die positie die klaar is voor het eerste.

Zit hij eigenlijk nog in zo'n fijne talentpool of zijn die allemaal afgekocht?
pi_124363768
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:52 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dan nog, geld zal ongetwijfeld weer gebruikt gaan worden voor de schulden.
Koop je voor wat er over blijft nooit een vervanger voor en er loopt in de jeugd ook niemand op die positie die klaar is voor het eerste.

Zit hij eigenlijk nog in zo'n fijne talentpool of zijn die allemaal afgekocht?
Allemaal afgekocht. En al paar keer gezegd dat niet alles gebruikt zal worden voor het aflossen van de schulden. En zelfs als dat zo zou zijn alsnog goede zaak want enige manier om echt terug aan de top te komen :)
pi_124364026
quote:
Wanneer Clasie vertrekt, zal Vormer gewoon op zijn plek komen te spelen. Verwacht niet dat we direct een vervanger zullen halen (of voor de breedte).
Sowieso is het een illusie dat wij met het geld van een verkochte speler een gelijkwaardige of een betere speler kunnen toevoegen aan de selectie.
#12 is not for sale!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:37:58 #50
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124364182
Hoe staat het eigenlijk met de transfer van Leerdam naar Vitesse?
pi_124364304
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:37 schreef Sunri5e het volgende:
Mondeling contract, officieel nog nergens getekend. Zal waarschijnlijk afhangen of Rutten blijft bij Vitesse, die heeft zich nog al sterk gemaakt voor de transfer
pi_124364485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:21 schreef Siyara het volgende:
Wat een idioten met die tatoes nu al.
Daar schaam je je toch dood voor!
pi_124364563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:27 schreef Maastoren het volgende:
tattoo bob is pure aids. Sowieso een tatoeëerder die zelf nieteens een tattoo heeft :') :')
Maar hij lacht z'n lul uit z'n broek als hij elke maand naar z'n bankrekening kijkt, met dat lopende band werk daar.
pi_124364701
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:24 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Sowieso is het een illusie dat wij met het geld van een verkochte speler een gelijkwaardige of een betere speler kunnen toevoegen aan de selectie.
Dit ja. Eigenlijk niet 1 club in Nederland die dat nog kan.

Wat dat betreft denk ik dat het geen slecht idee is om een voorbeeld te nemen aan Ajax (ja ja, joden dit dat) en een deel van het geld te besteden aan Fisher/Eriksen achtige spelers. Daar bedoel ik dan niet mee dat we moeten zoeken naar Denen, ielige middenvelders of kapsones maar extreem getalenteerde jeugdspelers voor een bescheiden transfersom in je eigen jeugd laten instromen. Denk dat dat de enige manier is om nog topspelers in Nederland te krijgen, afgezien van je eigen jeugdopleiding dan.
pi_124364948
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:45 schreef De_Pel het volgende:
Met 6 miljoen ga je inderdaad geen stappen maken. Een vervanger vinden met evenveel kwaliteit is al een kunst voor dat geld, laat staan als je 80% in de schuldsanering wil gooien. Daar wordt de club simpelweg niet beter van. Clasie zelf overigens ook niet, want dan verspeelt hij het WK.
Zou niet graag in Italie spelen.
pi_124365318
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het is Feyenoord al een paar keer eerder gelukt ;). Guidetti en Pellè zijn lichtende voorbeelden :+
pi_124365563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wat dat betreft denk ik dat het geen slecht idee is om een voorbeeld te nemen aan Ajax (ja ja, joden dit dat) en een deel van het geld te besteden aan Fisher/Eriksen achtige spelers. Daar bedoel ik dan niet mee dat we moeten zoeken naar Denen, ielige middenvelders of kapsones maar extreem getalenteerde jeugdspelers voor een bescheiden transfersom in je eigen jeugd laten instromen. Denk dat dat de enige manier is om nog topspelers in Nederland te krijgen, afgezien van je eigen jeugdopleiding dan.
Dat denk ik ook, goed gaan scouten, maar ja dan moet je ook wel goede scouts hebben.

Heeft Boskamp nog geen nieuwe Hazard ontdekt in België ?
pi_124365762
Clasie speelt pas zijn tweede seizoen in de basis, waarom zou ie die niet gewoon nog een seizoen wachten...dat hij zich ook beter in het NLs elftal kan spelen, verder kan leren en wat volwassener naar een geschiktere club kan gaan. Sowieso Italie....krijg je van die tering trainingskampen elke week, hele weekenden weg, gare competitie en het is nou niet echt dat Nederlanders makkelijk aarden in Italie. Kan beter voor een Duitse club gaan die Clasie, of eventueel Spaanse.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_124365862
Clasie gaat zn WK kansen niet op het spel zetten. Die blijft nog tot 2014
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:11:27 #60
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124365937
Vorige week is het nieuwe stadionplan overigens ingediend bij de Gemeente.
pi_124365995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:11 schreef Dekatria het volgende:
Maar nog steeds zonder een sluitende financiering…
pi_124366016
quote:
Ik vind het niet eens een lelijk stadion...

Voor elke andere club :X
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 10:16:11 #63
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_124366040
blijft een tostiijzer :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:16:44 #64
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124366053
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:37 schreef Sunri5e het volgende:
Maakt dat wat uit... Nog 3 maanden en we zijn van dat oorlogskind af.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_124366062
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit... Nog 3 maanden en we zijn van dat oorlogskind af.
Als hij nu gaat, krijgt Feyenoord er toch geld voor?
pi_124366066
quote:
Als ze dan toch per se een nieuw stadion moeten, kunnen ze dan niet minstens een normale architect nemen... dit ziet er dus niet uit he...

Kunnen ze anders niet gewoon een kuip kloon maken die 2x zo groot is?
PSN: Metal_Akilla
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:19:00 #67
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124366114
quote:
Ben ik de enige die het echt een mooi stadion vind?
pi_124366144
quote:
Heb zo'n tostijzer van Tefal dat hier precies op lijkt.
Godverdomme wat een gedrocht.
pi_124366149
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef satecl het volgende:

[..]

:W ik ook... Op papier en niet bij Feyenoord
pi_124366155
quote:
Heb zo'n tostijzer van Tefal dat hier prec

ies op lijkt.
Godverdomme wat een gedrocht.
pi_124366156
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Der transferperiode is al bijna 2 maanden voorbij :D
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 10:20:55 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_124366160
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:08 schreef Cara het volgende:
Clasie gaat zn WK kansen niet op het spel zetten. Die blijft nog tot 2014
Best kans op ja, want hoe zeker ben je van een basisplaats bij de nr. 4 van de Serie A.
Aan de andere kant, hij wordt 23 deze zomer, kan me voorstellen dat hij het tijd vindt om hogerop te gaan en een miljoen meer per jaar te gaan verdienen. Zeker als hij afscheid kan nemen met een kampioenschap (maar in dat geval hebben we er hier vast wel vrede mee als hij voor 10 mln verkast ;) )
pi_124366165
quote:

[..]

Ik vind het ook niet verkeerd. Iets grotere opening zou mooier zijn en dat tyfusdak weg. Dan is het prima.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:25:35 #74
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_124366266
Mag van mij best een dak op zitten voor evenementen, als het met wedstrijden maar open is.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:29:02 #75
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124366344
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Gast :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124366867
Volgens mij zijn de bewuste plaatjes bij het stadionplan nog geen officieel stadionontwerp hoor?

Het gaat meer om het voorbeeld, al zullen de variabelen wel overeenkomen met het uiteindelijke ontwerp uiteraard. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_124366939
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij zijn de bewuste plaatjes bij het stadionplan nog geen officieel stadionontwerp hoor?

Het gaat meer om het voorbeeld, al zullen de variabelen wel overeenkomen met het uiteindelijke ontwerp uiteraard. :)
Het is inderdaad geen definitief ontwerp.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:51:31 #78
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124366976
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef Akilla het volgende:

[..]

Kunnen ze anders niet gewoon een kuip kloon maken die 2x zo groot is?
Je moet nooit iets proberen na te maken. Dat is altijd minder dan deel 1.
pi_124367038
quote:

[..]

Is niet lelijk inderdaad, maar wat staat er op het dak?
BFF met GGMM
pi_124367121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:51 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

De Kuip was ook geïnspireerd op Highbury en Boston Red Sox stadions.
BFF met GGMM
pi_124367177
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:51 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Iets nieuws maken ziet er zo te zien ook niet al te best uit :P
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:58:46 #82
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_124367205
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

naming rights kan ik erop uit maken.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_124367277
Nogmaals, het is dus geen definitief ontwerp van het nieuwe stadion. :')

Hoevaak moet dat herhaald worden voordat er weer een heel topic vol gezeik staat over hoe lelijk dat nieuwe stadion er wel niet uitziet.
pi_124367283

Hebben ze nou expres De Kuip zoveel kleiner afgebeeld... het verschil is echt niet zo groot. :')
BFF met GGMM
pi_124367314
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals, het is dus geen definitief ontwerp van het nieuwe stadion. :')

Hoevaak moet dat herhaald worden voordat er weer een heel topic vol gezeik staat over hoe lelijk dat nieuwe stadion er wel niet uitziet.
Het is een ontwerp, dus iets wat blijkbaar overwogen wordt.
Klagen is dus terecht :{w
pi_124367380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:02 schreef Akilla het volgende:

[..]

Het is een ontwerp, dus iets wat blijkbaar overwogen wordt.
Klagen is dus terecht :{w
Wat een simpelheid. :')

Dit is enkel een plaatje als voorbeeld. Er is nog geen architect bezig geweest aan een definitief ontwerp.

Dit ontwerp wordt dan ook niet overwogen omdat er nog geen streep op papier staat voor het nieuwe stadion als het goed is. Dat is ook logisch, want er kan onder druk van de Gemeenteraad en het College van B&W noodgedwongen nog vanalles aan de plannen moeten worden gewijzigd.
pi_124367471
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat een simpelheid. :')

Dit is enkel een plaatje als voorbeeld. Er is nog geen architect bezig geweest aan een definitief ontwerp.

Dit ontwerp wordt dan ook niet overwogen omdat er nog geen streep op papier staat voor het nieuwe stadion als het goed is. Dat is ook logisch, want er kan onder druk van de Gemeenteraad en het College van B&W noodgedwongen nog vanalles aan de plannen moeten worden gewijzigd.
Wat een bullshit dan dat dit is ingediend...... dan kan je net zo goed een wit vierkant plaatsen...
pi_124367485
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:09 schreef Akilla het volgende:

[..]

Wat een bullshit dan dat dit is ingediend...... dan kan je net zo goed een wit vierkant plaatsen...
:')
pi_124367493
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:09 schreef Akilla het volgende:

[..]

BFF met GGMM
pi_124367531
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

ballonnen?
pi_124367556
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ballonnen?
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:58 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

naming rights kan ik erop uit maken.
BFF met GGMM
pi_124367593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:26 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Op de Pleinweg
dat is bodyflair.

Tattoo Bob zit in Katendrecht, delistraat :)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 11:18:37 #93
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124367686
Vind het nochthans raar dat we nu na het indienen van de plannen nog steeds niets weten over het uiterlijk van nieuwe stadion. Het afdoen met 'dat komt als het plan wordt goedgekeurd' vind ik te makkelijk - je moet voor een verbouwing aan je huis zelfs laten weten hoe het eruit komt te zien.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 11:19:23 #94
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_124367700
6 miljoen voor Clasie is geen onaardig bedrag. Al denk ik dat er meer uit te halen valt gezien de interesse van andere clubs.

Als vervanger zou je Ake of Ebecilio een jaartje kunnen huren. Of wellicht informeren bij Aston Villa naar El Ahmadi. Speelt daar bijna nooit.
pi_124367742
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:18 schreef Dekatria het volgende:
Vind het nochthans raar dat we nu na het indienen van de plannen nog steeds niets weten over het uiterlijk van nieuwe stadion. Het afdoen met 'dat komt als het plan wordt goedgekeurd' vind ik te makkelijk - je moet voor een verbouwing aan je huis zelfs laten weten hoe het eruit komt te zien.
Ik denk dat we hier ook snel meer over gaan horen. Ze willen gewoon eerst de zekerheid dat het gaat gebeuren.
pi_124367749
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:29 schreef satecl het volgende:

[..]

Gast :')
Hey, ik weet niet hoe dat allemaal werkt met transfers binnen de contact periode maar na het sluiten van de transfer tijd... Ik volg het voetbal niet zo goed :P. Kijk enkel de wedstrijden en hoor wel shit over transfers als ze gebeurt zijn
pi_124367775
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:18 schreef Dekatria het volgende:
Ga er maar van uit dat er meerdere ontwerpen liggen ter goedkeuring. De mensen die er over beslissen weten echt wel wat de realistische opties zijn (qua uiterlijk).
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 11:22:40 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124367777
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:21 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hey, ik weet niet hoe dat allemaal werkt met transfers binnen de contact periode maar na het sluiten van de transfer tijd... Ik volg het voetbal niet zo goed :P. Kijk enkel de wedstrijden en hoor wel shit over transfers als ze gebeurt zijn
gebeurd.
4045
onlogisch
  vrijdag 22 maart 2013 @ 11:23:38 #99
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124367798
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:22 schreef RvLaak het volgende:
Ga er maar van uit dat er meerdere ontwerpen liggen ter goedkeuring.
Dan nog, waarom die niet naar buiten brengen? Weer een gemiste kans om de publieke opinie evt. voor je te winnen.
pi_124367828
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

gebeurd.
so? Nederlands was mijn choeischte fac... Un vaudt af en toe moet könnun
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 11:25:15 #101
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124367844
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

so? Nederlands was mijn choeischte fac... Un vaudt af en toe moet könnun
Verder niks, ik vermeld het alleen. *O*
4045
onlogisch
pi_124367891
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:23 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dan nog, waarom die niet naar buiten brengen? Weer een gemiste kans om de publieke opinie evt. voor je te winnen.
Gezien de trends op het gebied van nieuwe stadions die gebouwd worden, ben ik bang dat ze redelijk zeker weten dat ze de publieke opinie (die van de Feyenoord aanhang iig) niet achter zich zullen krijgen :X. Van wat ik meekrijg uit de media, worden er tegenwoordig geen voetbalstadions meer gebouwd, maar enkel "multi-functionele entertainment complexen, waar ook gevoetbald kan worden". Dus met dak :')
pi_124367897
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Verder niks, ik vermeld het alleen. *O*
:+ O-)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 11:28:40 #104
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_124367942
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:23 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Denk dat ze juist bang zijn voor kritiek. Net zoals Koevermans. Wil niet bekendmaken hoeveel Opel gaat betalen. Zal wel tyfusweinig zijn dus. Die ontwerpen zullen dus ook wel gedrochten zijn.
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 11:33:16 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124368045
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:28 schreef PIETR het volgende:

[..]

Denk dat ze juist bang zijn voor kritiek. Net zoals Koevermans. Wil niet bekendmaken hoeveel Opel gaat betalen. Zal wel tyfusweinig zijn dus. Die ontwerpen zullen dus ook wel gedrochten zijn.
Dat komt nog wel een keer naar buiten en dan is de volgende rel weer geboren :)

#bestuurtegendemuur enzo
4045
onlogisch
pi_124368083
Ik vind de impressieschets er ook wel mooi uitzien, en net als hierboven gemeld vind ik het ook geen probleem als er een dak op zit wat open staat tijdens wedstrijden (behalve tijdens onweer oid :P )

In dat onderzoek van AD met Raiola etc zeiden ze ook al dat de transferwaarde van Clasie 6-8 mln zou liggen. Ik vind het aan de lage kant, maar verwacht wel dat dit naar een overeenkomst kan leiden :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_124368106
Ik vraag me af welke gel Pelle gebruikt
pi_124368116
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:28 schreef PIETR het volgende:

[..]

Kan best zijn dat de reden dat ze het niet openbaar willen maken ligt in het voorkomen van een afgang van Koevermans, maar het kan ook heel goed een wens van Opel zijn. Aangezien zij nog meer clubs in Europa willen gaan sponsoren kan ik me goed voorstellen dat ze die onderhandelingen niet willen beinvloeden. Anders kunnen de clubs waarmee ze onderhandelen makkelijk opwerpen dat ze vinden dat ze meer waard zijn dan Feyenoord en dus X miljoen willen ontvangen. Dat versterkt de onderhandelingspositie van Opel niet echt.
pi_124368187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Gezien de trends op het gebied van nieuwe stadions die gebouwd worden, ben ik bang dat ze redelijk zeker weten dat ze de publieke opinie (die van de Feyenoord aanhang iig) niet achter zich zullen krijgen :X. Van wat ik meekrijg uit de media, worden er tegenwoordig geen voetbalstadions meer gebouwd, maar enkel "multi-functionele entertainment complexen, waar ook gevoetbald kan worden". Dus met dak :')
Als er een nieuw stadion komt krijgt die sowieso een dak, ga daar maar vanuit.

Al zie ik zelf niet wat daar zo mis mee is. Als het dak meestal maar open blijft vind ik het best. Maar het is een voorwaarde om het stadion voor meer dan voetbal alleen te kunnen exploiteren, en dat is weer belangrijk om het stadion rendabel te krijgen. Bovendien kan het comfort van zo'n dak weer extra supporters trekken die het nu te oncomfortabel vinden. Dat zijn dan wellicht niet de diehards die nu al wekelijks in De Kuip zitten, maar ik vind het allemaal Feyenoorders.

Al is het natuurlijk afwachten wat dat met de sfeer doet, al denk ik toch dat wij daar hoofdzakelijk zelf voor verantwoordelijk zijn en dat dat niet stadiongebonden is. :)
pi_124368239
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als er een nieuw stadion komt krijgt die sowieso een dak, ga daar maar vanuit.

Al zie ik zelf niet wat daar zo mis mee is. Als het dak meestal maar open blijft vind ik het best. Maar het is een voorwaarde om het stadion voor meer dan voetbal alleen te kunnen exploiteren, en dat is weer belangrijk om het stadion rendabel te krijgen. Bovendien kan het comfort van zo'n dak weer extra supporters trekken die het nu te oncomfortabel vinden. Dat zijn dan wellicht niet de diehards die nu al wekelijks in De Kuip zitten, maar ik vind het allemaal Feyenoorders.

Al is het natuurlijk afwachten wat dat met de sfeer doet, al denk ik toch dat wij daar hoofdzakelijk zelf voor verantwoordelijk zijn en dat dat niet stadiongebonden is. :)
Dat de toeschouwers in het stadion overdekt zitten is naar mijn idee alleen maar een plus. Dat ze dan ook nog eens comfortabel zitten, is bonus.

Maar een dak boven het veld??? Nee, ik blijf daar tegen.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 11:52:49 #111
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124368516
Denken dat als we een dak hebben het openblijft als Feyenoord speelt :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:41 schreef RvLaak het volgende:
Dat de toeschouwers in het stadion overdekt zitten is naar mijn idee alleen maar een plus. Dat ze dan ook nog eens comfortabel zitten, is bonus.
Ik wil juist niet overdekt zitten eigenlijk. Toen tegen RKC thuis laatst - zwaar kutweer, maar dat komt automatisch de sfeer ten goede. Ondergaan wat de spelers ook ondergaan, dat is juist de charme.

Eén van m'n leerlingen vroeg me laatst of ik ooit in een skybox wilde, maar dat lijkt me nou echt niks. Lekker heel de wedstrijd schreeuwend natregenen tussen de chaos op een parterrevak, dat is wat het zo mooi maakt.
pi_124368556
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik wil juist niet overdekt zitten eigenlijk. Toen tegen RKC thuis laatst - zwaar kutweer, maar dat komt automatisch de sfeer ten goede. Ondergaan wat de spelers ook ondergaan, dat is juist de charme.

Eén van m'n leerlingen vroeg me laatst of ik in een skybox wilde, maar dat lijkt me nou echt niks. Lekker heel de wedstrijd schreeuwend natregenen tussen de chaos op een parterrevak, dat is wat het zo mooi maakt.
Dat jij graag het weer wil ervaren zoals de spelers dat doen, betekent niet dat dit ook geldt voor het merendeel van de bezoekers ;).
  vrijdag 22 maart 2013 @ 11:54:42 #113
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124368570
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Eén van m'n leerlingen vroeg me laatst of ik ooit in een skybox wilde, maar dat lijkt me nou echt niks. Lekker heel de wedstrijd schreeuwend natregenen tussen de chaos op een parterrevak, dat is wat het zo mooi maakt.
Yep, same for PSV thuis toen, heerlijk in die sneeuwstorm samen met de spelers, maakt het juist een stuk mooier.
pi_124368576
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:54 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat jij graag het weer wil ervaren zoals de spelers dat doen, betekent niet dat dit ook geldt voor het merendeel van de bezoekers ;).
Heb je een enquête gehouden onder de bezoekers van de Kuip ofzo?
pi_124368590
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:

[..]

Yep, same for PSV thuis toen, heerlijk in die sneeuwstorm samen met de spelers, maakt het juist een stuk mooier.
Dit dus.
pi_124368639
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:54 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Heb je een enquête gehouden onder de bezoekers van de Kuip ofzo?
Nee, jij wel? Ik stel alleen maar vast dat zijn opmerking over zijn voorkeuren niet per definitie geldt voor de gehele populatie van Kuip bezoekers ;).

Houdt eveneens in dat dit niet zo zou zijn. Mijn opmerking sluit niets uit
  vrijdag 22 maart 2013 @ 11:57:48 #117
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124368653
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:
Precies ja.
pi_124368672
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:57 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Nee, jij wel? Ik stel alleen maar vast dat zijn opmerking over zijn voorkeuren niet per definitie geldt voor de gehele populatie van Kuip bezoekers ;).

Houdt eveneens in dat dit niet zo zou zijn. Mijn opmerking sluit niets uit
Een groot gedeelte van de bezoekers van De Kuip boeit het geen fuck wat voor weer het is en of ze overdekt zitten.
pi_124368691
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Een groot gedeelte van de bezoekers van De Kuip boeit het geen fuck wat voor weer het is en of ze overdekt zitten.
Heb je een enquête gehouden?
pi_124368701
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Heb je een enquête gehouden?
Ja.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:00:45 #121
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124368745
Laten we wel wezen, de doorsnee Rotterdammer/Feyenoord supporter is nou niet bepaald een mietje wat gaat mauwen als het regent ;) mouwen opstropen en moeve met die zooi, regen word je hard van.
pi_124368801
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef Dekatria het volgende:
Laten we wel wezen, de doorsnee Rotterdammer/Feyenoord supporter is nou niet bepaald een mietje wat gaat mauwen als het regent ;) mouwen opstropen en moeve met die zooi, regen word je hard van.
Ik vond voetballen in de regen altijd heerlijk maar als supporter sta ik toch liever droog
pi_124368810
quote:
Die zijn er vast genoeg, maar op die 40k zou ik echt geen percentage durven zetten hoor.
pi_124368856
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:59 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja.
Hoeveel respondenten?
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 12:06:26 #125
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_124368909
quote:
;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_124368923
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoeveel respondenten?
100%

opzouten met je kutvragen was het meest gehoorde antwoord :D
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_124368933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:06 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

100%

opzouten met je kutvragen was het meest gehoorde antwoord :D
_O-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:11:40 #128
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_124369082
Ut dak moet sowieso open, anders kan die helicopter er nooit landen :7
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:13:48 #129
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124369150
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:35 schreef Zaran het volgende:
Ik vraag me af welke gel Pelle gebruikt
Dat is algemeen bekend:
pi_124369267
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:03 schreef Piles het volgende:

[..]

Die zijn er vast genoeg, maar op die 40k zou ik echt geen percentage durven zetten hoor.
Precies, leuk dat de diehards menen te kunnen denken welke mening de andere supporters zijn toegedaan, maar de gele zijde en de vakken W en Z zijn volgens mij niet persé representatief voor de andere supporters op de overige vakken.

Ik denk dus dat minimaal 50% van de supporters die nu al in De Kuip komen toch wel droog willen zitten hoor, en ik denk dat er ook een aanzienlijk aantal supporters is dat nu niet naar De Kuip komt en wel mogelijk naar een nieuw stadion zouden komen als zij comfortabeler zouden zitten.

Dat zijn weliswaar niet de trouwste fans maar Feyenoord is meer dan alleen de allertrouwste aanhang.
pi_124369314
Wie is er verantwoordelijk voor deze bijnaam? :')
pi_124369379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Precies, leuk dat de diehards menen te kunnen denken welke mening de andere supporters zijn toegedaan, maar de gele zijde en de vakken W en Z zijn volgens mij niet persé representatief voor de andere supporters op de overige vakken.

Ik denk dus dat minimaal 50% van de supporters die nu al in De Kuip komen toch wel droog willen zitten hoor, en ik denk dat er ook een aanzienlijk aantal supporters is dat nu niet naar De Kuip komt en wel mogelijk naar een nieuw stadion zouden komen als zij comfortabeler zouden zitten.

Dat zijn weliswaar niet de trouwste fans maar Feyenoord is meer dan alleen de allertrouwste aanhang.
Extra voordeel van overdekte, en comfortabele, stoeltjes is dat die meer mensen naar de wedstrijden zullen lokken, dus meer geld voor Feyenoord zullen opbrengen ^O^
pi_124369530
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef Zaran het volgende:

[..]

Ik vond voetballen in de regen altijd heerlijk maar als supporter sta ik toch liever droog
Precies
pi_124369533
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:20 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Extra voordeel van overdekte, en comfortabele, stoeltjes is dat die meer mensen naar de wedstrijden zullen lokken, dus meer geld voor Feyenoord zullen opbrengen ^O^
Misschien wel, maar het is nog afwachten hoe ze de inkomsten en uitgaven gaan verdelen in het exploitatiemodel van bussinesscase 4. Waarschijnlijk gaat Feyenoord met een content fee werken, en krijgt Feyenoord een vergoeding per gespeelde wedstrijd in een nieuw stadion.

Of deze variabel is en of deze dan dus ook naar rato stijgt naarmate de prestaties beter worden of naarmate er meer toeschouwers komen is mij nog niet duidelijk.

In ieder geval hoeft Feyenoord dan geen huur meer te betalen voor het stadion, en de content fee in de vorige businessmodellen bedroeg geloof ik zo'n 6 miljoen op jaarbasis. Dus dat zou inclusief de huur die niet meer betaald zou hoeven worden tenminste een voordeel van 10 miljoen op de begroting opleveren.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:29:25 #135
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124369673
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De Kuip was ook geïnspireerd op Highbury en Boston Red Sox stadions.
Geïnspireerd zijn door iets is wat anders dan een kopie.
pi_124370077
quote:

[..]

Meer dan 50% van de supporters die nu naar de kuip komen zitten sowieso droog?

En ik denk dat invloed van het weer op kaartverkoop wel meevalt. En zelfs als het dat doet kun je je afvragen of een dak op je stadion veel zin heeft; bij slecht weer is de arena zelfs met een dak alsnog half leeg :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 12:42:11 #137
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124370090
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:18 schreef TIM-846 het volgende:
Wie is er verantwoordelijk voor deze bijnaam? :')
[ afbeelding ]
Xavi.
pi_124370138
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien wel, maar het is nog afwachten hoe ze de inkomsten en uitgaven gaan verdelen in het exploitatiemodel van bussinesscase 4. Waarschijnlijk gaat Feyenoord met een content fee werken, en krijgt Feyenoord een vergoeding per gespeelde wedstrijd in een nieuw stadion.

Of deze variabel is en of deze dan dus ook naar rato stijgt naarmate de prestaties beter worden of naarmate er meer toeschouwers komen is mij nog niet duidelijk.

In ieder geval hoeft Feyenoord dan geen huur meer te betalen voor het stadion, en de content fee in de vorige businessmodellen bedroeg geloof ik zo'n 6 miljoen op jaarbasis. Dus dat zou inclusief de huur die niet meer betaald zou hoeven worden tenminste een voordeel van 10 miljoen op de begroting opleveren.
Wat is je bron? Lijkt me heel sterk dat Feyenoord geen huur veschuldigd zou zijn.
De content fee zal eerder als een stuk terugvloeisel dienen, maar zal zeker de huur niet uitsluiten. Hoe gaat dat nieuwe stadion dan z'n exploitatie rendabel krijgen?
#12 is not for sale!
pi_124370201
quote:

[..]

Het is alleen zo jammer dat Feyenoord nooit zelf onderzoek heeft gedaan onder de eigen aanhang.
Het zijn van alle kanten aannames, maar Feyenoord had dit gewoon moeten onderzoeken onder de vaste bezoekers ipv de oranjeklanten.
#12 is not for sale!
pi_124370269
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Het is alleen zo jammer dat Feyenoord nooit zelf onderzoek heeft gedaan onder de eigen aanhang.
Het zijn van alle kanten aannames, maar Feyenoord had dit gewoon moeten onderzoeken onder de vaste bezoekers ipv de oranjeklanten.
Feyenoord heeft geen drol te zeggen over de nieuwe kuip.
pi_124370336
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Feyenoord heeft geen drol te zeggen over de nieuwe kuip.
Feyenoord is hoofdgebruiker en brengt de meeste toeschouwers naar de locatie. Dat is de doelgroep van het nieuwe stadion, hoe kan je daar dan geen actief onderzoek naar doen?
#12 is not for sale!
pi_124370386
En of het dan Feyenoord is, of Stadion Feyenoord of de grote Feyenoord familie..dat maakt me in deze dan even niet uit.
#12 is not for sale!
pi_124370478
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:51 schreef Haringkop het volgende:
En of het dan Feyenoord is, of Stadion Feyenoord of de grote Feyenoord familie..dat maakt me in deze dan even niet uit.
Feyenoord en Stadion Feyenoord staan volledig los van elkaar, dat lijkt me iets om rekening mee te houden wel..
pi_124370602
Ze treden naar buiten als "De Feyenoord Familie" met Jan van Merwijk als spreekbuis.
Uiteraard betreffen het juridisch 2 entiteiten. Maar ook voor stadion Feyenoord zou ik verwachten dat je onderzoek doet naar je doelgroep en dat is vrijwel dezelfde als de groep die thuiswedstrijden van Feyenoord bezoekt.

Maar het punt is natuurlijk dat ze geen reet toe doet wat er op de normale vakken de mening is. Het gaat uiteindelijk om de seats en boxen en het klootjesvolk op de normale vakken blijft toch wel komen, is de gedachte.
#12 is not for sale!
pi_124370683
(amateur tak van ) Feyenoord is groot aandeelhouder van de Stadion Feyenoord BV.
weet eigenlijk niet of dit allemaal op een hoop is gegooid (wat een vereiste was voor een nieuw stadion begreep ik)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_124370921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:59 schreef Haringkop het volgende:

Maar het punt is natuurlijk dat ze geen reet toe doet wat er op de normale vakken de mening is. Het gaat uiteindelijk om de seats en boxen en het klootjesvolk op de normale vakken blijft toch wel komen, is de gedachte.
Dat is dus precies waar ik me zorgen over maak als feyenoordklootjesvolk en kan gelijk je eerdere vraag over hoe dan rendabel beantwoorden. De laatste BC is hier ook uiterst vaag over imo. Uit de paragraaf "exploitatie", lees en huiver:

quote:
De exploitatieopbrengsten van Het Nieuwe Stadion zullen hoofdzakelijk bestaan uit huurinkomsten uit de verhuur van units, business seats en het stadion in zijn geheel alsmede horecaomzet.
en

quote:
De kaartverkoop aan het gewone publiek zal toekomen aan de club.
ik lees dit als alle eventuele financiële voordelen verdwijnen richting Kuip NV/Investeerders. Wat ook niet gek is als je zelf helemaal niks kan bijdragen.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:02:19 #147
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124372831
quote:
ZES CLUBS NIET BLIJ MET FIORENTINA-BOD OP CLASIE

Het Italiaanse Fiorentina heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord voor middenvelder Jordy Clasie. ‘La Viola’ zou een transfersom van rond de zes miljoen euro willen neerleggen voor de 21-jarige international. Volgens het Italiaanse Mediaset zouden zo’n zes clubs hier absoluut niet blij mee zijn. Het medium meldt dat ook: AC Milan, AS Roma, Juventus, Arsenal, Tottenham Hotspur en Spartak Moskou de Feyenoorder willen overnemen. Clasie ligt nog tot medio 2015 vast bij de Rotterdammers.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:05:27 #148
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124372959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:13 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat is algemeen bekend:
[ afbeelding ]
's Nachts ook een haarnetje en alles :Y

Bazenfilm overigens w/
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:10:19 #149
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_124373159
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Mooi ik zie een een spartak een Arsenal of een Milan wel meer bieden dan 6 miljoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_124373223
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Mooi ik zie een een spartak een Arsenal of een Milan wel meer bieden dan 6 miljoen.
Moet kunnen, zeker omdat 't schijnt dat Kuban Krasnodar 3 miljoen heeft neergelegd voor Özbiliz.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:13:39 #151
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_124373288
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Moet kunnen, zeker omdat 't schijnt dat Kuban Krasnodar 3 miljoen heeft neergelegd voor Özbiliz.
Die ken ik niet die speelt niet bij Feyenoord geen idee wat je bedoelt.
Persoonlijk zie ik ook liever Clasie dan BMI vertrekken ook omdat je er met Vormer helemaal niet gek veel op achteruit gaat misschien nog wel minder dan wanneer je BMI voor Nelom vervangt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_124373700
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik ben eerder niet blij met het moment van het bod, vanuit oogpunt Fiorentina snap ik het wel, maar ik had liever gehad dat ze even hadden gewacht tot 13 mei
pi_124373885
quote:
Feyenoord en Joop Hiele per 1 juli uit elkaar

Feyenoord en Joop Hiele gaan per 1 juli uit elkaar. De reden voor het vertrek van de 54-jarige oud-doelman is een verschil van inzicht bij beide partijen. Hiele is op dit moment Hoofd Keepers Academy in de jeugdopleiding van de club, een functie die hij sinds 2008 bekleedt. Feyenoord dankt Hiele, die zijn werkzaamheden tot 1 juli zal voortzetten, voor al zijn inspanningen voor de club, zowel als speler en vervolgens als keeperstrainer.

Joop Hiele stond tussen 1977 en 1990 dertien seizoenen onder de lat bij Feyenoord. Tijdens die periode, waarin hij in totaal tot 352 competitiewedstrijden kwam, won hij onder meer de KNVB beker in 1980 en de dubbel in 1984.
pi_124373982
.. Huh. Die zag ik niet aankomen. Heeft iemand meer?
pi_124374246
Boëtius heeft een bovenbeenblessure. Keert bij aankomst uit Israël terug naar de club. Hopelijk valt het mee.
pi_124374288
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Boëtius heeft een bovenbeenblessure. Keert bij aankomst uit Israël terug naar de club. Hopelijk valt het mee.
Schijnen lichte klachten te zijn.
pi_124375169
schijt interlandvoetbal
pi_124375228
KNJB
pi_124375249
Gelukkig hebben we Verhoek nog om hem te vervangen.
pi_124375265
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig hebben we Verhoek nog om hem te vervangen.
:D :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:19:52 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124375560
Het Verhoek nummer is nog niet in de Kuip gezongen, hij is dus wel populair bij het uitpubliek. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124375773
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
Het Verhoek nummer is nog niet in de Kuip gezongen, hij is dus wel populair bij het uitpubliek. ;(
Hoe gaat'ie dan?
pi_124375813
Overigens werden afgelopen zondag alle basisspelers toegezongen. Nooit gezien bij een thuiswedstrijd.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:26:05 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124375830
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef Muto het volgende:

[..]

Hoe gaat'ie dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:27:07 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124375867
quote:
Overigens werden afgelopen zondag alle basisspelers toegezongen. Nooit gezien bij een thuiswedstrijd.
Ja alleen vind ik het dan altijd zielig voor degene die als laatst aan de beurt is. Schaken geloof ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124375900
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja alleen vind ik het dan altijd zielig voor degene die als laatst aan de beurt is. Schaken geloof ik.
Klopt. Was ook de enige die eigenlijk nooit was toegezongen. :D
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:28:24 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124375919
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:27 schreef Muto het volgende:

[..]

Klopt. Was ook de enige die eigenlijk nooit was toegezongen. :D
Janmaat ook bijna nooit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124376060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Janmaat ook bijna nooit.
Omdat daar sowieso niks episch te verzinnen is. Darryl Darryl Janmaat. :')

Dan klinkt Graziano Pelle veel beter.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:37:41 #169
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124376282
Voor Janmaat kan je dezelfde als voor Bosvelt destijds doen :Y
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:54:20 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124376981
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:58:08 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124377159
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:58:11 #172
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_124377164
Heeft trouwens nog niemand gementioned dat JP de Boet geen 18-jarige meer is vandaag? *O*
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_124377830
quote:
Dat was "vroeger" altijd gebruikelijk hoor. Ik weet alleen niet meer hoelang geleden dit voor het laatst gebeurde. De laatste jaren zijn het telkens maar enkele spelers die worden toegezongen inderdaad.
pi_124379504
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

500k toch
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:25:13 #175
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124380039

Het nieuwe stadion aldus de businesscase.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dekatria op 22-03-2013 17:30:25 ]
pi_124380234
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Goh, natuurlijk is dat nep.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:37:19 #177
269692 Divje
brr brr patapim
pi_124380385
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_124380485
Wel een mooi stadion.
pi_124380518
quote:
Vier van de zeven, zo niet meer, hebben er weinig te zoeken, maar leuk voor ze tegen Estland, op grote toernooien hoeven ze echter niet te rekenen dan doen alleen de goede voetballers mee.
pi_124380589
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vier van de zeven, zo niet meer, hebben er weinig te zoeken, maar leuk voor ze tegen Estland, op grote toernooien hoeven ze echter niet te rekenen dan doen alleen de goede voetballers mee.
* Verwijderd *
pi_124380615
quote:

[..]

Je hebt gelijk.
pi_124380652
quote:

[..]

:') :W
pi_124380706
Toch schattig, net FC Utrecht dat ook eens een goed seizoen heeft, maar iedereen weet dat het binnen de kortste keren weer kommer en kwijl kan zijn.
pi_124380784
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:47 schreef DeParo het volgende:
Toch schattig, net FC Utrecht dat ook eens een goed seizoen heeft, maar iedereen weet dat het binnen de kortste keren weer kommer en kwijl kan zijn.
Verkeerde topic vriend :W
* Verwijderd *
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:51:07 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124380809
quote:
Kommer en kwijl? Zelf verzonnen zeker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_124380855
quote:
Je meer bezig houden met andere clubs dan met je eigen club :')
pi_124380937
quote:
Meer open deuren, svp.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:15:19 #188
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124381466
Ze denken zeker bij Fiorentina dat Van Geel gek is. :')

5,5 miljoen voor Clasie. _O-

15 miljoen. Geen cent minder.
pi_124381506
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:15 schreef inZanity het volgende:

_O_
Groot fan van User Wotte
pi_124381509
quote:
De eerste buitenlandse club heeft zich reeds bij Feyenoord gemeld. Het Italiaanse Fiorentina heeft een bod van circa zes miljoen euro neergelegd bij technisch directeur Martin van Geel voor de diensten van middenvelder Jordy Clasie. De Rotterdamse club zal echter - wanneer het daadwerkelijk tot een akkoord komt - een groot deel van de transfersom moeten afstaan aan de investeerders van de in 2009 opgezette Beloften Pool. Feyenoord verpandde toen zo'n 20% van de transferrechten aan geïnteresseerde beleggers.

Feyenoord moet niet alleen op de transfersom van Clasie fors inleveren. Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Miquel Nelom waren namelijk ook opgenomen in het investeringsfonds, zo meldt RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten in de regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond.
:') :')
pi_124381528
quote:

InZanity :o
lang niet gezien hier
pi_124381536
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

:') :')
Dit was toch al bekend dacht ik?
pi_124381714
Hoe is het zo ver gekomen dat het bestuur toen uit zoveel idioten bestond met weinig tot geen economisch financieel inzicht of kennis van bedrijfsvoering binnen een voetbalclub? Vriendjespolitiek?

Wat voor blessure had Boeitius in de jeugd trouwens waardoor hij er bijna een jaar uit was?
pi_124381726
quote:
Je bedoelt komkommer en kwijl?
pi_124381736
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:25 schreef Zaran het volgende:
Hoe is het zo ver gekomen dat het bestuur toen uit zoveel idioten bestond met weinig tot geen economisch financieel inzicht of kennis van bedrijfsvoering binnen een voetbalclub? Vriendjespolitiek?

Wat voor blessure had Boeitius in de jeugd trouwens waardoor hij er bijna een jaar uit was?
Knie.
pi_124381742
quote:

Jij hier weer :o
* Verwijderd *
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:32:25 #197
269692 Divje
brr brr patapim
pi_124381922
InZanity, wat lijkt jou het beste om te doen met onze Guyon Fernandez? Gezien zijn recente aanrijding wat uiteraard invloed heeft op zijn mentale gesteldheid (of niet :X), en zijn gebrek aan kwaliteiten lijkt het er niet op dat hij in de buurt komt van een basis-plaats. Of is hij een prima optie in de spits tegen Heerenveen? ;)

SPOILER

[ Bericht 26% gewijzigd door Divje op 22-03-2013 18:38:06 ]
pi_124382191
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
neger wat :{
pi_124382290
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:32 schreef Divje het volgende:
InZanity, wat lijkt jou het beste om te doen met onze Guyon Fernandez? Gezien zijn recente aanrijding wat uiteraard invloed heeft op zijn mentale gesteldheid (of niet :X), en zijn gebrek aan kwaliteiten lijkt het er niet op dat hij in de buurt komt van een basis-plaats. Of is hij een prima optie in de spits tegen Heerenveen? ;)

SPOILER
We kunnen ook Pelle bruin verven en kaalscheren en hem in het shirt van Fernandez laten spelen
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:46:07 #200
269692 Divje
brr brr patapim
pi_124382335
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef Zaran het volgende:

[..]

We kunnen ook Pelle bruin verven en kaalscheren en hem in het shirt van Fernandez laten spelen
Dat staat Pellè natuurlijk nooit toe. Niemand komt aan z'n haar :N
pi_124382381
Vormer weet niet wat Kindvall heeft betekend voor Feyenoord, hij was toch een supporter ?
pi_124382389
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef Zaran het volgende:

[..]

Kan je beter Guyon blank verven en haarimplantatie toepassen
pi_124382733
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef macca728 het volgende:
Vormer weet niet wat Kindvall heeft betekend voor Feyenoord, hij was toch een supporter ?
wees eens duidelijk?
* Verwijderd *
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:10:54 #204
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_124383157
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:58 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

wees eens duidelijk?
Wat snap je er niet aan?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:11:32 #205
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124383186
Gewoon Immers in de spits en Vilhena op 10. Aangezien beide spelers een halve linie naar voren spelen zullen ze ook vaker in scoringspositie gaan komen. Bij Immers zal het weinig uit maken aangezien ie ze er toch niet inschiet. Maar in het geval van Tonny kan het weleens goed uit gaan pakken. Ik heb er wel vertrouwen in. Heb echt het gevoel dat we langzaamaan onoverwinnelijk beginnen te worden. Als lijkt goed te gaan, als lijkt mee te zitten. Zo'n pot uit bij Roda had je eigenlijk nooit mogen. Tegen Utrecht kom je gelijk maar vlak daarna maakt Janmaat alweer de winnende. T zal moeilijk worden daar in Friesland maar ik denk dat we uiteindelijk wel met de drie punten naar huis gaan. Gewoon alles winnen tot einde seizoen en we zijn sowieso 2e. Lijkt me een prima prestatie als je de verschillende budgets naast elkaar legt.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:12:56 #206
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124383233
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef macca728 het volgende:
Vormer supporter? Van welke club?
pi_124383705
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zijn vriendin studeert in Amsterdam :r
pi_124383793
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:25 schreef Zaran het volgende:

[..]

Zijn vriendin studeert in Amsterdam :r
ik ook :@
pi_124383913
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:27 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik kan geld verdienen als ik een rondje door de binnenstad loop in een Feyenoord shirt, misschien maar een keer doen, zie ook vaak genoeg van die negers in een ajax trainingspak in de binnenstad van Rotterdam lopen :r
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:31:33 #210
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_124383951
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:27 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Geef maar toe dat je het leuk vindt in Amsterdam :P
Ik ben inmiddels overleden
pi_124383971
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:30 schreef Zaran het volgende:

[..]

Ik kan geld verdienen als ik een rondje door de binnenstad loop in een Feyenoord shirt, misschien maar een keer doen, zie ook vaak genoeg van die negers in een ajax trainingspak in de binnenstad van Rotterdam lopen :r
Kan makkelijk daar, helemaal in de binnenstad zal je geen jood tegenkomen
pi_124384007
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:30 schreef Zaran het volgende:

[..]

Je moet niet de verkeerde tegen komen :')
pi_124384253
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef inZanity het volgende:

[..]

van Feyenoord, sowieso kan je je toch een beetje verdiepen, even de wiki pagina lezen ofzo, komt redelijk dom over als iemand van Rijnmond hem moet vertellen wie Kindvall was.
pi_124384462
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je moet niet de verkeerde tegen komen :')
Zou sowieso niet met thuis shirt doen maar met huidige uit shirt
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:47:00 #215
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124384529
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

van Feyenoord, sowieso kan je je toch een beetje verdiepen, even de wiki pagina lezen ofzo, komt redelijk dom over als iemand van Rijnmond hem moet vertellen wie Kindvall was.
Zover ik weet is Vormer z'n hele jeugd Ajax fan geweest. Komt ook daar uit die contreien vandaan.

Dat ie Kindvall zou moeten kennen ben ik overigens wel met je eens. Die zou iedereen die ook maar een beetje wat van voetbal weet moeten kennen.
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 19:48:53 #216
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124384608
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zover ik weet is Vormer z'n hele jeugd Ajax fan geweest. Komt ook daar uit die contreien vandaan.

Dat ie Kindvall zou moeten kennen ben ik overigens wel met je eens. Die zou iedereen die ook maar een beetje wat van voetbal weet moeten kennen.
Welkom terug pik.
4045
onlogisch
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:49:34 #217
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124384630
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Welkom terug pik.
Thanks. ^O^
pi_124384694
inZanity, ouwe bomturk
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 19:54:35 #219
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124384829
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dit was toch al bekend dacht ik?
Toch vind ik dat vreemd. Want was het niet v Geel die na het vertrek van Vlaar zei dat er geen enkele speler meer was die in een dergelijke constructie was opgenomen?
4045
onlogisch
pi_124384861
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Thanks. ^O^
_O_
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:58:31 #221
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124384992
quote:
Cabral wist niet een wie Moulijn was. (geen grap)
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 19:59:18 #222
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124385016
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef elCholo het volgende:

[..]

:{
4045
onlogisch
pi_124385089
quote:

[..]

Wat
pi_124385228
quote:

[..]

|:(
pi_124385620
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Toch vind ik dat vreemd. Want was het niet v Geel die na het vertrek van Vlaar zei dat er geen enkele speler meer was die in een dergelijke constructie was opgenomen?
Ging over een herenakkoord
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:14:16 #226
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124385721
quote:

[..]

Cabral :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:16:48 #227
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124385840
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:17:45 #228
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_124385893
quote:

[..]

Naar mijn weten is hij gewoon een Feyenoorder en altijd geweest. Staat ondermeer in een interview met zijn pa.

RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_124386192
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Toen doelde hoe op een gelimiteerde transfersom.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 20:48:11 #230
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_124387222
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 19:05:57 Volgens RTV Rijnmond zijn Jordy Clasie, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Miquel Nelom opgenomen in het investeringsfonds bij Feyenoord. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 19:06:55 Wanneer deze spelers verkocht worden zal er zo'n 20% van de transfersom gaan naar de investeerders van deze talentpools. #Feyenoord reageer retweet
Ik dacht dat hier geen sprake meer van was?
Elite
Tegen TTIP
pi_124387675
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef Happel het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 19:05:57 Volgens RTV Rijnmond zijn Jordy Clasie, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Miquel Nelom opgenomen in het investeringsfonds bij Feyenoord. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 19:06:55 Wanneer deze spelers verkocht worden zal er zo'n 20% van de transfersom gaan naar de investeerders van deze talentpools. #Feyenoord reageer retweet
Nee ik vind dat ook zo raar, dacht dat daar juist die aandelen voor waren gegeven.
pi_124389590
quote:
Gelukkig zitten Verhoek en Immers niet in die poules.
pi_124389686
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef inZanity het volgende:
Hey, welkom terug! :W
BFF met GGMM
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:40:13 #234
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124389864
Assistje Janmaat
pi_124389972
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef Grifte het volgende:
Assistje Janmaat
Weer 5 ton erbij
pi_124390107
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Weer 5 ton erbij
Ik wilde echt precies hetzelfde posten (half miljoen erbij ipv 5 ton maar toch :D ).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_124390111
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef Grifte het volgende:
Assistje Janmaat
Blessuretje Janmaat
pi_124390174
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Weer 5 ton erbij
En door die botsing er gelijk weer af.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_124390264
Straks ben je janmaat, boetius en Pelle kwijt. Leuk man.
pi_124390511
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Cara het volgende:
Straks ben je janmaat, boetius en Pelle kwijt. Leuk man.
We hebben goede vervangers met Kindsoldaat, Verhoek en Vormer (Immers spits dus), geen zorgen
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 21:55:41 #241
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124390667
quote:
Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar was het alleen maar de gentlemen's agreement die niet meer was opgenomen in contracten ofzo.

Zal me dus niks verbazen als straks 20% van alle inkomsten van onze toptalenten weer verdwijnen in de bodemloze put die "investeerders" heet :')

Echt, Feyenoord leert er niks van. Onbegrijpelijk :N

*edit*

Hoe zit het met Vilhena & de Boët?
4045
onlogisch
pi_124391129
Janmaat *O*
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:04:59 #243
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124391135
Janmaat Assistje x2 :)
pi_124391168
Lekker hoor Jan.
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 22:06:14 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124391211
En die achterlijke de Boer maar zeggen in de rust : Ja ik zou Janmaat er uithalen.

4045
onlogisch
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:08:29 #246
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124391314
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef onlogisch het volgende:
En die achterlijke de Boer maar zeggen in de rust : Ja ik zou Janmaat er uithalen.

Inderdaad terwijl Blind verdedigend je zwakste schakel is en Bruno met gemak CV + LB kan doen.
pi_124391316
Zo mooi krijgt hij ze niet bij utd :)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:16:24 #248
277865 Sejt
Ondertitel
pi_124391736
Schaken *O*
I love my mispoken words.
pi_124391740
Bless
JAAAAH JAAAA!!!
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 22:16:44 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124391758
2 assists en een goal van een Feyenoorder.

_O_
4045
onlogisch
pi_124391763
Rubinho _O_
pi_124391787
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef LimboFan het volgende:
Bless
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_124391794
Hahaha, lekker hoor dit. Janmaat 2 assists Schaken 1 goal. :7
pi_124391803
:D
pi_124391831
Schaken die de 1500e van Oranje maakt. _O- *O*
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:18:18 #256
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124391849
De Schaak 8-)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:18:44 #257
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_124391875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef LimboFan het volgende:
Bless
_O_
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_124391879
Rubinho _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_124391911
de helft van de veldspelers is van feyenoord _O- _O_
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:19:42 #260
22565 asco
Los in deze tent
pi_124391924
Mooi hoor. Die gasten tanken er gratis een hoop zelfvertrouwen bij op deze manier.
pi_124392393
Wanneer komt de huldiging in de Kuip naar aanleiding van deze 1500e goal?
pi_124392613
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:29 schreef tammepiet het volgende:
Wanneer komt de huldiging in de Kuip naar aanleiding van deze 1500e goal?
Ik sta al op de Coolsingel. 8-)
pi_124392651
feyenoord titelfavoriet ^O^
pi_124392688
Hup janmaat. Volgens goal . com most impressive player on the pitch
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:36:18 #265
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_124392747
Trots O+
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:38:29 #266
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124392832
Janmaat speelde goed begreep ik? Vilhena nog ingevallen?

quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hey, welkom terug! :W
Thanks man. ^O^
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 22:39:18 #267
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124392869
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef inZanity het volgende:

[..]

Thanks man. ^O^
Nee, wel Clasie. En Rubinho heeft ook nog gescoord :)
4045
onlogisch
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:39:24 #268
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_124392875
pierrevh17 twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 22:27:27 Ik kan je ook geen uitzending alleen laten @FrankRonald1970 !! Janmaat 2 assists ipv wissel... ;(( #ronald #sbs6 reageer retweet
pi_124392879
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef inZanity het volgende:

[..]

Thanks man. ^O^
Sinds wanneer hebben ze jou weer vrijgelaten? :D
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:40:23 #270
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124392923
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee, wel Clasie. En Rubinho heeft ook nog gescoord :)
Ah netjes. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben ze jou weer vrijgelaten? :D
Vanochtend 6:00 uur. :P
pi_124393001
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:40 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ah netjes. ^O^

[..]

Vanochtend 6:00 uur. :P
Had je 't in je agenda gezet? Hoe lang is je ban nu uiteindelijk geweest?
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 22:45:00 #272
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124393094
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

6 maanden, en dat gaat toch automatisch? Snel uit te rekenen dus :P
4045
onlogisch
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:46:28 #273
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124393150
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb het afgeturfd op m'n muur.

En half jaartje inderdaad. :')
pi_124393524
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

6 maanden, en dat gaat toch automatisch? Snel uit te rekenen dus :P
Je post toch niet automatisch ouwe reus? Daarvoor moet je toch zelf op Fok! zijn.
pi_124393536
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef inZanity het volgende:

[..]

Heb het afgeturfd op m'n muur.

En half jaartje inderdaad. :')
Ga je je nu wel gedragen?
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 22:57:00 #276
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124393553
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je post toch niet automatisch ouwe reus? Daarvoor moet je toch zelf op Fok! zijn.
Je ban is automatisch afgelopen. Als je op 01/05 gebanned wordt, weet je toch dat je weer kan posten @ 01/11.
4045
onlogisch
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:57:43 #277
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124393582
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ga je je nu wel gedragen?
Ik gedraag me altijd. :{w
pi_124393587
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je ban is automatisch afgelopen. Als je op 01/05 gebanned wordt, weet je toch dat je weer kan posten @ 01/11.
Ja, daarom zeg ik: Heb je 't in je agenda gezet dat je er vandaag weer zo snel bij was?
pi_124393593
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik gedraag me altijd. :{w
_O-
pi_124393677
Schaken 1500ste goal oranje focking awesome _O_
* Verwijderd *
pi_124393798
Enn wie niet springt is een jood!!!
* Verwijderd *
pi_124394389
:r
Als Clasie, de Vrij, Indi en Nelom echt nog onder die talentenpools vallen a 20% mag het bestuur weer tegen de muur :r
pi_124396692
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:19 schreef De_Pel het volgende:
:r
Als Clasie, de Vrij, Indi en Nelom echt nog onder die talentenpools vallen a 20% mag het bestuur weer tegen de muur :r
Heeft het huidige bestuur toch niet opgezet?
BFF met GGMM
pi_124396719
Wel leuk voor die Amsterdammers die een keer mee mochten juichen met onze grote talenten. Normaliter zien ze alleen buitenlandse "jeugd" die op hun 17e is weggekaapt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_124397511
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Heeft het huidige bestuur toch niet opgezet?
Kan aan mij liggen, maar m.i. werd er gesuggereerd dat zulks was afgesloten ondertussen.
Gaat het dus niet zozeer over het aflsuiten maar onjuiste voorlichting.

Over die pools mogen we an sich niet klagen, hebben als geheel ruim meer opgeleverd an gekost.
De besteding van die opbrengsten is dan weer een ander punt.
pi_124398015
Volgens mij zijn de talent pools afgekocht en de beloftepool niet, dat is een discussie die eens in de 2 maanden voorbij komt hier, is onlangs nog een keer opgezocht door iemand (in t jaarverslag).

Was wel weer een prima avondje voor onze spelers ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_124398351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 00:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel leuk voor die Amsterdammers die een keer mee mochten juichen met onze grote talenten. Normaliter zien ze alleen buitenlandse "jeugd" die op hun 17e is weggekaapt.
Grote dit.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 01:28:06 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124398527
quote:
Zo is dat.
2000 light years from home
  zaterdag 23 maart 2013 @ 01:35:24 #289
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124398645

Dat doe je goed Ruben. Bless.
2000 light years from home
  zaterdag 23 maart 2013 @ 01:46:38 #290
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_124398829
Over drie jaar alleen maar (ex)-Feyenoorders in de basis van het Nederlands Elftal.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 23 maart 2013 @ 01:48:43 #291
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_124398864
Boet-V.Persie-Schaken
Vilhena-Clasie-Guzman
Indy-Kongolo-deVrij-Janmaat
---Mulder
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_124399748
quote:
Stekelenburg, Vermeer, Blind, van Rhijn, Sneijder, van der Vaart, de Jong. Allemaal 100 procentjes en titels gewonnen, CL gespeeld.

Van Persie kleurt voor mij het beeld van feyenoord dit moment. 12 seizoenen profvoetbal, oogst overal lof, nooit een titel gepakt. Echter gaat hij het dit jaar wel bewerkstelligen...

Verder allemaal leuk tegen Estland en Roemenië, het Achilles Veen en FC Urk van Europa.

[ Bericht 10% gewijzigd door tammepiet op 23-03-2013 06:36:46 ]
pi_124399914
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 06:29 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Stekelenburg, Vermeer, Blind, van Rhijn, Sneijder, van der Vaart, de Jong. Allemaal 100 procentjes en titels gewonnen, CL gespeeld.

Van Persie kleurt voor mij het beeld van feyenoord dit moment. 12 seizoenen profvoetbal, oogst overal lof, nooit een titel gepakt. Echter gaat hij het dit jaar wel bewerkstelligen...

Verder allemaal leuk tegen Estland en Roemenië, het Achilles Veen en FC Urk van Europa.
Volgens mij is er iemand zuur dat er zo weinig spelers van zijn cluppie zijn geselecteerd :')

Toch leuk dat Feyenoord-Estland gewonnen werd... Nu maar hopen dat de spelers de volgende wedstrijd ook zonder kleerscheuren doorkomen.
pi_124399925
Ik snap trouwens het probleem niet met die pools... Als het klopt dat 20% van de opbrengsten van die spelers naar de investeerders gaat (ik ga er dan van uit dat we het hebben over die "vrienden"), dan houdt dat ook in dat per verkochte speler Feyenoord daar 80% van overhoudt en de schuld lager wordt.

Alleen maar positieve dingen imo
  zaterdag 23 maart 2013 @ 09:24:11 #295
357045 Grifte
Feijenoord
pi_124400702
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 07:39 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap trouwens het probleem niet met die pools... Als het klopt dat 20% van de opbrengsten van die spelers naar de investeerders gaat (ik ga er dan van uit dat we het hebben over die "vrienden"), dan houdt dat ook in dat per verkochte speler Feyenoord daar 80% van overhoudt en de schuld lager wordt.

Jij vindt het positief dat we maar 80% ipv 100% krijgen?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 09:38:24 #296
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_124400890
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 07:39 schreef RvLaak het volgende:

Wat Grifte zegt, en die 20% zou toch geen aflossing van de schuld zijn? Dat zou wel lekker makkelijk zijn.
pi_124401098
Het is gewoon simpel. Feyenoord heeft toen een Clasie op (bijvoorbeeld) 1 miljoen gewaardeerd en 20% eigendom verkocht voor 2 ton. Als diezelfde Clasie dan 10 miljoen oplevert, ontvangt de investeerder van destijds 2 miljoen en maakt dus 1,8 mln winst en dat lopen wij dan mooi mis..
#12 is not for sale!
  zaterdag 23 maart 2013 @ 09:55:57 #298
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_124401155
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:52 schreef Haringkop het volgende:
Het is gewoon simpel. Feyenoord heeft toen een Clasie op (bijvoorbeeld) 1 miljoen gewaardeerd en 20% eigendom verkocht voor 2 ton. Als diezelfde Clasie dan 10 miljoen oplevert, ontvangt de investeerder van destijds 2 miljoen en maakt dus 1,8 mln winst en dat lopen wij dan mooi mis..
Zijn die spelers, waar we het nu over hebben, ook allemaal in het verleden toegevoegd aan zo een poule? Ik dacht laatst gelezen te hebben dat alle spelers uit de talentenpoules al als sneeuw voor de zon verdwenen waren?
Elite
Tegen TTIP
pi_124401164
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:38 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Wat Grifte zegt, en die 20% zou toch geen aflossing van de schuld zijn? Dat zou wel lekker makkelijk zijn.
Verplichtingen uit de talentenpools ed zijn niet (logisch ook) in de balans opgenomen, maar vormen een niet uit de balans blijkende verplichting.
#12 is not for sale!
pi_124401617
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn die spelers, waar we het nu over hebben, ook allemaal in het verleden toegevoegd aan zo een poule? Ik dacht laatst gelezen te hebben dat alle spelers uit de talentenpoules al als sneeuw voor de zon verdwenen waren?
Niemand die het weet. Sommige zeggen dat het is omgezet in aandelen, anderen denken dat het nog steeds bestaat.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 10:31:21 #301
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_124401716
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 10:24 schreef Muto het volgende:

[..]

Niemand die het weet. Sommige zeggen dat het is omgezet in aandelen, anderen denken dat het nog steeds bestaat.
Ik ga altijd van het meest pessimistische scenario uit als het om Feyenoord's financiele situatie gaat, kan het alleen maar meevallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')