quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Op de Pleinwegquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef Zaran het volgende:
Tattoo Bob is toch best bekend in Rotterdam? zie altijd overal borden hangen in zuid met een pijl naar tattoo bob
ja voor zn vertyfde kwaliteit tatoos en de dramatische rep die het tegenwoordig heeft. blijf er weg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef Zaran het volgende:
Tattoo Bob is toch best bekend in Rotterdam? zie altijd overal borden hangen in zuid met een pijl naar tattoo bob
Om Koeman, ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef Aldo-MC het volgende:
Kijken jullie naar die smerige jodenshow van die kut mathijs van nieuwkerk?
Ach ja, Israel draait door. Dan heb je misschien de uitzending met Pim Blokland ook gemist, ivm die tientjes-aktie. Die is geen media gewend, en toen nog helemáál niet. Hij werd compleet voor lul gezet. Blokland dacht daar over de grote lijnen te komen praten, maar werd neergezet als een bedelaar, en hij wist zich geen houding te geven. Ze hadden een filmpje met Sjaak Swart gemaakt die Blokland een tientje aanbood, en in de studio gaf Jan Mulder hem ook nog een briefje van tien. Zo makkelijk, zo laag. En Matthijs zat ondertussen vals te glunderen. Dus dat hij ook deze gelegenheid aangreep om het item met Koeman door zijn redactie zo aan te laten kleden dat het een genante vertoning werd: heel verrassend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:22 schreef Dekatria het volgende:
DWDD
In het rampseizoen hadden ze WvH uitgenodigd, ging die Van Nieuwkerk even vrolijk alle doelpunten van de 10-0 laten zien door het interview heen. Sindsdien niet meer gekeken.
Inderdaad echt een tyfusjood is het gewoon.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach ja, Israel draait door. Dan heb je misschien de uitzending met Pim Blokland ook gemist, ivm die tientjes-aktie. Die is geen media gewend, en toen nog helemáál niet. Hij werd compleet voor lul gezet. Blokland dacht daar over de grote lijnen te komen praten, maar werd neergezet als een bedelaar, en hij wist zich geen houding te geven. Ze hadden een filmpje met Sjaak Swart gemaakt die Blokland een tientje aanbood, en in de studio gaf Jan Mulder hem ook nog een briefje van tien. Zo makkelijk, zo laag. En Matthijs zat ondertussen vals te glunderen. Dus dat hij ook deze gelegenheid aangreep om het item met Koeman door zijn redactie zo aan te laten kleden dat het een genante vertoning werd: heel verrassend.
Ik ben sinds zondagavond niet klaargekomen, wat was er te zien?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:22 schreef Muto het volgende:
Waarschijnlijk gasten die nooit in De Kuip komen en vanavond rukkend naar uitzending gemist kijken.
Jep Ferugson trainde eerst ook rivalen Liverpool, Arsenal, City en de Spurs alvorens bij Man. U. te tekenen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:21 schreef Zaran het volgende:
Koeman zei wel dat hij de Alex Ferguson van Feyenoord zou kunnen worden als het zo goed blijft gaan
Het is een optelsom. Nu die idioten uitnodigen. Eerder al Blokland zo makkelijk voor lul zetten. En toen met Van Hanegem... kijk, dat er iemand daar op de redactie gniffelend uit z'n gok op het idee komt om alle tien de goals te laten zien, dat is één ding. Dat MvN dat idee hoort en er even om moet lachen, oké. Maar dat hij dan daarna ook nog beslist om het te doén, en dat hij dat Willem van Hanegem laat uitzitten, daar aan tafel. Dan ben je een valse miezerige neus. En andersom had ik het ook genant gevonden hoor. Zou er ook niet van genieten als een ajacied op zo'n manier makkelijk te kakken werd gezet of werd vernederd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Sorry, maar ik zag op die debielen na die nu al een kampioenstattoo hebben laten zetten weinig verkeerds aan het item van DWDD over Koeman.
Je kunt het DWDD kwalijk nemen dat ze die debielen uitnodigen maar het zijn nog altijd die debielen zelf die ervoor kiezen om zichzelf zo voor schut te zetten voor heel Nederland op tv.
Das zijn broer, Bob zit nog steeds op zijn oude locatie in Katendrechtquote:
Zei die nog op het eind:quote:
Ooh naja ik keek het al nooit, maar dan is dit nog een mooie extra reden om het nooit te kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zei die nog op het eind:
'Ik ben wel van 020, maar toch gun ik jullie stiekem het kampioenschap'
Klopt ja. Gelukkig gemist dus.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef Gert het volgende:
Ach ja, Israel draait door. Dan heb je misschien de uitzending met Pim Blokland ook gemist, ivm die tientjes-aktie.
twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 21-03-2013 om 20:55:09Ontvangen door enthousiaste #mathijsvannieuwkerk @dwdd #boek #taart #tattoo @Feyenoord nu lekker eten met @koemanB http://t.co/auE1T4v5yq reageer retweet
Kan ik me iets bij voorstellen inderdaad. Al weet ik niet zeker of ze bij DWDD van tevoren precies wisten, wie die tatoeëerder mee zou nemen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een optelsom. Nu die idioten uitnodigen. Eerder al Blokland zo makkelijk voor lul zetten. En toen met Van Hanegem... kijk, dat er iemand daar op de redactie gniffelend uit z'n gok op het idee komt om alle tien de goals te laten zien, dat is één ding. Dat MvN dat idee hoort en er even om moet lachen, oké. Maar dat hij dan daarna ook nog beslist om het te doén, en dat hij dat Willem van Hanegem laat uitzitten, daar aan tafel. Dan ben je een valse miezerige neus. En andersom had ik het ook genant gevonden hoor. Zou er ook niet van genieten als een ajacied op zo'n manier makkelijk te kakken werd gezet of werd vernederd.
Professioneel. Zelfs over hoofdstadrukkers geen onvertogen woord als je in hun programma verschijnt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:08 schreef Gert het volgende:
Het feestvarken zelf vond het gelukkig reuze gezellig:twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 21-03-2013 om 20:55:09Ontvangen door enthousiaste #mathijsvannieuwkerk @dwdd #boek #taart #tattoo @Feyenoord nu lekker eten met @koemanB http://t.co/auE1T4v5yq reageer retweet
quote:Guidetti: "Die omhelzing van Koeman zal ik nooit vergeten"
John Guidetti kan zich nog goed herinneren dat hij afgelopen seizoen bij de huldiging in de Kuip omhelst werd door Ronald Koeman. De aanvaller van Manchester City, die gehuurd werd van de Engelse club, liet in gesprek met het Algemeen Dagblad weten dat hij dat moment nooit zal vergeten.
"Die omhelzing van Koeman bij de huldiging in de Kuip na de winst in de slotwedstrijd tegen sc Heerenveen, die zal ik nooit vergeten", aldus Guidetti vol trots. "Ik miste het slot van de competitie en dat deed zo veel pijn. Koeman voelde dat als voormalig topvoetballer feilloos aan."
"Hij omhelsde mij terwijl wij het veld afliepen", vervolgde Guidetti zijn verhaal over de omhelzing. "'Bedankt John', zei hij. Hij wist toen al hoe ernstig mijn blessure was. Het waren maar twee woorden, maar ze betekenen nog steeds veel voor me."
Als Feyenoord kampioen wordt, wil een ander oud Feyenoorder Ron Vlaar dolgraag bij een eventueel feest op de Coolsingel zijn. De voormalig speler van de Rotterdamse club krijgt pretoogjes als hij praat over een huldiging. 'Als het schema bij mijn club Aston Villa het toelaat, wil ik dat wel meemaken. Ik ben ook supporter en zou dat geweldig vinden', aldus Vlaar.
De verdediger maakte afgelopen zomer de overstap van Feyenoord naar Aston Villa en bereidt zich nu met het Nederlands elftal voor op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Estland. Hij gelooft in een kampioenschap voor Feyenoord. Ron Vlaar: 'De kans op de landstitel is zeer aanwezig. Dat geloof moet er ook zijn. Een jaar geleden geloofden wij ook enorm in een kampioenschap. Als ik de jongens nu spreek, is dat gevoel er weer. Het gevoel van onoverwinnelijkheid.'
Ondanks dat Vlaar nu in Engeland speelt, volgt hij Feyenoord nog op de voet. 'Ik probeer altijd voor de televisie te zitten om de wedstrijden te kijken en de manier van spelen ziet er heel goed uit. Daarnaast heb ik nog veel contact met Stefan de Vrij. Ik heb geen spijt van mijn overstap. Het gaat niet om mij, maar om de club Feyenoord. De supporters verdienen een mooi feest', besluit Ron Vlaar.
Die lijkt dus wel weg te gaan.quote:Zaakwaarnemer Clasie: 'Fiorentina heeft een serieus verhaal'
Fiorentina heeft bij Feyenoord een bod van bijna zes miljoen euro neergelegd om international Jordy Clasie komende zomer over te nemen. De Italiaanse club weet dat de onderhandelingen tussen de 21-jarige middenvelder en de Rotterdamse club om het tot de zomer van 2015 doorlopende contract open te breken zijn afgebroken.
Clasie, in De Kuip niet eens behorend tot de grootverdieners, reageerde gisteren kort en nuchter op de serieuze interesse van de nummer 4 van Italië. 'Ik lees het ook overal', zo lachte de Haarlemmer, die met Oranje in Noordwijk verblijft als voorbereiding op de interland met Estland. 'Mijn zaakwaarnemer regelt dit soort zaken.'
Manager Wessel Weezenberg bevestigt dat de Italianen zich bij technisch directeur Martin van Geel hebben gemeld. 'Fiorentina heeft een serieus verhaal waar wij goed naar willen luisteren', zegt Weezenberg.
'Het is geen club waar zomaar met transfersommen wordt gestrooid, ze kijken heel gericht welke spelers ze nodig hebben. Maar het is zeker niet zo dat de onderhandelingen al vergevorderd zijn. Ik ben eerder dit jaar in Florence geweest en toen werd al duidelijk dat ze Clasie zeer interessant vinden.'
Dat laatste bevestigt ook Van Geel. 'Fiorentina heeft zich woensdag officieel bij ons gemeld, ze willen Clasie overnemen', zegt de technisch directeur. 'Maar Feyenoord heeft in deze kwestie geen enkele haast, Clasie ligt immers nog tot 2015 vast. Als hij volgende week terug is van de verplichtingen bij Oranje, gaan wij eens rustig met hem praten', meldt Van Geel.
Het bod op Clasie lijkt de start van een hete Rotterdamse transferperiode, komende zomer. Ook de verdedigers Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij, die in Oranje samen het centrale duo vormen, staan in de nadrukkelijke belangstelling van enkele grote clubs in Europa. 'Maar dit is het eerste officiële bod op een speler', zegt Van Geel. 'We wachten rustig af.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)erieus-verhaal.dhtml
Is ook maar een openingsbod. Als je bij van Geel met een serieus bod komt krijg je ook het dubbele als antwoord terugquote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:44 schreef Aldo-MC het volgende:
Deels niet eigenlijk omdat hij nog tot 2015 vast ligt.
Of voor de hoofdprijs. Wat zij bieden is een fooitje en haal je toch nooit een vervanger voor.
Mr Yellow wist Babel ook aan Liverpool te slijten voor 17 miljoen. Ik geloof nooit dat Clasie voor minder dan 9 miljoen gaat vertrekken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:44 schreef Aldo-MC het volgende:
Of voor de hoofdprijs. Wat zij bieden is een fooitje en haal je toch nooit een vervanger voor.
Dan nog, geld zal ongetwijfeld weer gebruikt gaan worden voor de schulden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mr Yellow wist Babel ook aan Liverpool te slijten voor 17 miljoen. Ik geloof nooit dat Clasie voor minder dan 9 miljoen gaat vertrekken.
Allemaal afgekocht. En al paar keer gezegd dat niet alles gebruikt zal worden voor het aflossen van de schulden. En zelfs als dat zo zou zijn alsnog goede zaak want enige manier om echt terug aan de top te komenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan nog, geld zal ongetwijfeld weer gebruikt gaan worden voor de schulden.
Koop je voor wat er over blijft nooit een vervanger voor en er loopt in de jeugd ook niemand op die positie die klaar is voor het eerste.
Zit hij eigenlijk nog in zo'n fijne talentpool of zijn die allemaal afgekocht?
Wanneer Clasie vertrekt, zal Vormer gewoon op zijn plek komen te spelen. Verwacht niet dat we direct een vervanger zullen halen (of voor de breedte).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:44 schreef Aldo-MC het volgende:
Mondeling contract, officieel nog nergens getekend. Zal waarschijnlijk afhangen of Rutten blijft bij Vitesse, die heeft zich nog al sterk gemaakt voor de transferquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:37 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de transfer van Leerdam naar Vitesse?
Maar hij lacht z'n lul uit z'n broek als hij elke maand naar z'n bankrekening kijkt, met dat lopende band werk daar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:27 schreef Maastoren het volgende:
tattoo bob is pure aids. Sowieso een tatoeëerder die zelf nieteens een tattoo heeft![]()
![]()
Dit ja. Eigenlijk niet 1 club in Nederland die dat nog kan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Sowieso is het een illusie dat wij met het geld van een verkochte speler een gelijkwaardige of een betere speler kunnen toevoegen aan de selectie.
Zou niet graag in Italie spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:45 schreef De_Pel het volgende:
Met 6 miljoen ga je inderdaad geen stappen maken. Een vervanger vinden met evenveel kwaliteit is al een kunst voor dat geld, laat staan als je 80% in de schuldsanering wil gooien. Daar wordt de club simpelweg niet beter van. Clasie zelf overigens ook niet, want dan verspeelt hij het WK.
Het is Feyenoord al een paar keer eerder geluktquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit ja. Eigenlijk niet 1 club in Nederland die dat nog kan.
Dat denk ik ook, goed gaan scouten, maar ja dan moet je ook wel goede scouts hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit ja. Eigenlijk niet 1 club in Nederland die dat nog kan.
Wat dat betreft denk ik dat het geen slecht idee is om een voorbeeld te nemen aan Ajax (ja ja, joden dit dat) en een deel van het geld te besteden aan Fisher/Eriksen achtige spelers. Daar bedoel ik dan niet mee dat we moeten zoeken naar Denen, ielige middenvelders of kapsones maar extreem getalenteerde jeugdspelers voor een bescheiden transfersom in je eigen jeugd laten instromen. Denk dat dat de enige manier is om nog topspelers in Nederland te krijgen, afgezien van je eigen jeugdopleiding dan.
Maar nog steeds zonder een sluitende financiering…quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:11 schreef Dekatria het volgende:
Vorige week is het nieuwe stadionplan overigens ingediend bij de Gemeente.
Ik vind het niet eens een lelijk stadion...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:11 schreef Dekatria het volgende:
Maakt dat wat uit... Nog 3 maanden en we zijn van dat oorlogskind af.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:37 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de transfer van Leerdam naar Vitesse?
Als hij nu gaat, krijgt Feyenoord er toch geld voor?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit... Nog 3 maanden en we zijn van dat oorlogskind af.
Als ze dan toch per se een nieuw stadion moeten, kunnen ze dan niet minstens een normale architect nemen... dit ziet er dus niet uit he...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:11 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik de enige die het echt een mooi stadion vind?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:11 schreef Dekatria het volgende:
Heb zo'n tostijzer van Tefal dat hier precies op lijkt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:11 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het echt een mooi stadion vind?
Heb zo'n tostijzer van Tefal dat hier precquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:11 schreef Dekatria het volgende:
Der transferperiode is al bijna 2 maanden voorbijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als hij nu gaat, krijgt Feyenoord er toch geld voor?
Best kans op ja, want hoe zeker ben je van een basisplaats bij de nr. 4 van de Serie A.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:08 schreef Cara het volgende:
Clasie gaat zn WK kansen niet op het spel zetten. Die blijft nog tot 2014
Ik vind het ook niet verkeerd. Iets grotere opening zou mooier zijn en dat tyfusdak weg. Dan is het prima.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Gastquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als hij nu gaat, krijgt Feyenoord er toch geld voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Het is inderdaad geen definitief ontwerp.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij zijn de bewuste plaatjes bij het stadionplan nog geen officieel stadionontwerp hoor?
Het gaat meer om het voorbeeld, al zullen de variabelen wel overeenkomen met het uiteindelijke ontwerp uiteraard.
Je moet nooit iets proberen na te maken. Dat is altijd minder dan deel 1.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:17 schreef Akilla het volgende:
[..]
Kunnen ze anders niet gewoon een kuip kloon maken die 2x zo groot is?
Is niet lelijk inderdaad, maar wat staat er op het dak?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:19 schreef satecl het volgende:
[..]
De Kuip was ook geïnspireerd op Highbury en Boston Red Sox stadions.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je moet nooit iets proberen na te maken. Dat is altijd minder dan deel 1.
Iets nieuws maken ziet er zo te zien ook niet al te best uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je moet nooit iets proberen na te maken. Dat is altijd minder dan deel 1.
naming rights kan ik erop uit maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet lelijk inderdaad, maar wat staat er op het dak?
Het is een ontwerp, dus iets wat blijkbaar overwogen wordt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals, het is dus geen definitief ontwerp van het nieuwe stadion.
Hoevaak moet dat herhaald worden voordat er weer een heel topic vol gezeik staat over hoe lelijk dat nieuwe stadion er wel niet uitziet.
Wat een simpelheid.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:02 schreef Akilla het volgende:
[..]
Het is een ontwerp, dus iets wat blijkbaar overwogen wordt.
Klagen is dus terecht
Wat een bullshit dan dat dit is ingediend...... dan kan je net zo goed een wit vierkant plaatsen...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een simpelheid.
Dit is enkel een plaatje als voorbeeld. Er is nog geen architect bezig geweest aan een definitief ontwerp.
Dit ontwerp wordt dan ook niet overwogen omdat er nog geen streep op papier staat voor het nieuwe stadion als het goed is. Dat is ook logisch, want er kan onder druk van de Gemeenteraad en het College van B&W noodgedwongen nog vanalles aan de plannen moeten worden gewijzigd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:09 schreef Akilla het volgende:
[..]
Wat een bullshit dan dat dit is ingediend...... dan kan je net zo goed een wit vierkant plaatsen...
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:09 schreef Akilla het volgende:
[..]
Wat een bullshit dan dat dit is ingediend...... dan kan je net zo goed een wit vierkant plaatsen...
ballonnen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet lelijk inderdaad, maar wat staat er op het dak?
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
naming rights kan ik erop uit maken.
Ik denk dat we hier ook snel meer over gaan horen. Ze willen gewoon eerst de zekerheid dat het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:18 schreef Dekatria het volgende:
Vind het nochthans raar dat we nu na het indienen van de plannen nog steeds niets weten over het uiterlijk van nieuwe stadion. Het afdoen met 'dat komt als het plan wordt goedgekeurd' vind ik te makkelijk - je moet voor een verbouwing aan je huis zelfs laten weten hoe het eruit komt te zien.
Hey, ik weet niet hoe dat allemaal werkt met transfers binnen de contact periode maar na het sluiten van de transfer tijd... Ik volg het voetbal niet zo goedquote:
Ga er maar van uit dat er meerdere ontwerpen liggen ter goedkeuring. De mensen die er over beslissen weten echt wel wat de realistische opties zijn (qua uiterlijk).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:18 schreef Dekatria het volgende:
Vind het nochthans raar dat we nu na het indienen van de plannen nog steeds niets weten over het uiterlijk van nieuwe stadion. Het afdoen met 'dat komt als het plan wordt goedgekeurd' vind ik te makkelijk - je moet voor een verbouwing aan je huis zelfs laten weten hoe het eruit komt te zien.
gebeurd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, ik weet niet hoe dat allemaal werkt met transfers binnen de contact periode maar na het sluiten van de transfer tijd... Ik volg het voetbal niet zo goed. Kijk enkel de wedstrijden en hoor wel shit over transfers als ze gebeurt zijn
Dan nog, waarom die niet naar buiten brengen? Weer een gemiste kans om de publieke opinie evt. voor je te winnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:22 schreef RvLaak het volgende:
Ga er maar van uit dat er meerdere ontwerpen liggen ter goedkeuring.
Verder niks, ik vermeld het alleen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
so? Nederlands was mijn choeischte fac... Un vaudt af en toe moet könnun
Gezien de trends op het gebied van nieuwe stadions die gebouwd worden, ben ik bang dat ze redelijk zeker weten dat ze de publieke opinie (die van de Feyenoord aanhang iig) niet achter zich zullen krijgenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan nog, waarom die niet naar buiten brengen? Weer een gemiste kans om de publieke opinie evt. voor je te winnen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verder niks, ik vermeld het alleen.
Denk dat ze juist bang zijn voor kritiek. Net zoals Koevermans. Wil niet bekendmaken hoeveel Opel gaat betalen. Zal wel tyfusweinig zijn dus. Die ontwerpen zullen dus ook wel gedrochten zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan nog, waarom die niet naar buiten brengen? Weer een gemiste kans om de publieke opinie evt. voor je te winnen.
Dat komt nog wel een keer naar buiten en dan is de volgende rel weer geborenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk dat ze juist bang zijn voor kritiek. Net zoals Koevermans. Wil niet bekendmaken hoeveel Opel gaat betalen. Zal wel tyfusweinig zijn dus. Die ontwerpen zullen dus ook wel gedrochten zijn.
Kan best zijn dat de reden dat ze het niet openbaar willen maken ligt in het voorkomen van een afgang van Koevermans, maar het kan ook heel goed een wens van Opel zijn. Aangezien zij nog meer clubs in Europa willen gaan sponsoren kan ik me goed voorstellen dat ze die onderhandelingen niet willen beinvloeden. Anders kunnen de clubs waarmee ze onderhandelen makkelijk opwerpen dat ze vinden dat ze meer waard zijn dan Feyenoord en dus X miljoen willen ontvangen. Dat versterkt de onderhandelingspositie van Opel niet echt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Denk dat ze juist bang zijn voor kritiek. Net zoals Koevermans. Wil niet bekendmaken hoeveel Opel gaat betalen. Zal wel tyfusweinig zijn dus. Die ontwerpen zullen dus ook wel gedrochten zijn.
Als er een nieuw stadion komt krijgt die sowieso een dak, ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien de trends op het gebied van nieuwe stadions die gebouwd worden, ben ik bang dat ze redelijk zeker weten dat ze de publieke opinie (die van de Feyenoord aanhang iig) niet achter zich zullen krijgen. Van wat ik meekrijg uit de media, worden er tegenwoordig geen voetbalstadions meer gebouwd, maar enkel "multi-functionele entertainment complexen, waar ook gevoetbald kan worden". Dus met dak
Dat de toeschouwers in het stadion overdekt zitten is naar mijn idee alleen maar een plus. Dat ze dan ook nog eens comfortabel zitten, is bonus.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als er een nieuw stadion komt krijgt die sowieso een dak, ga daar maar vanuit.
Al zie ik zelf niet wat daar zo mis mee is. Als het dak meestal maar open blijft vind ik het best. Maar het is een voorwaarde om het stadion voor meer dan voetbal alleen te kunnen exploiteren, en dat is weer belangrijk om het stadion rendabel te krijgen. Bovendien kan het comfort van zo'n dak weer extra supporters trekken die het nu te oncomfortabel vinden. Dat zijn dan wellicht niet de diehards die nu al wekelijks in De Kuip zitten, maar ik vind het allemaal Feyenoorders.
Al is het natuurlijk afwachten wat dat met de sfeer doet, al denk ik toch dat wij daar hoofdzakelijk zelf voor verantwoordelijk zijn en dat dat niet stadiongebonden is.
Ik wil juist niet overdekt zitten eigenlijk. Toen tegen RKC thuis laatst - zwaar kutweer, maar dat komt automatisch de sfeer ten goede. Ondergaan wat de spelers ook ondergaan, dat is juist de charme.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:41 schreef RvLaak het volgende:
Dat de toeschouwers in het stadion overdekt zitten is naar mijn idee alleen maar een plus. Dat ze dan ook nog eens comfortabel zitten, is bonus.
Dat jij graag het weer wil ervaren zoals de spelers dat doen, betekent niet dat dit ook geldt voor het merendeel van de bezoekersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef Dekatria het volgende:
Denken dat als we een dak hebben het openblijft als Feyenoord speelt
[..]
Ik wil juist niet overdekt zitten eigenlijk. Toen tegen RKC thuis laatst - zwaar kutweer, maar dat komt automatisch de sfeer ten goede. Ondergaan wat de spelers ook ondergaan, dat is juist de charme.
Eén van m'n leerlingen vroeg me laatst of ik in een skybox wilde, maar dat lijkt me nou echt niks. Lekker heel de wedstrijd schreeuwend natregenen tussen de chaos op een parterrevak, dat is wat het zo mooi maakt.
Yep, same for PSV thuis toen, heerlijk in die sneeuwstorm samen met de spelers, maakt het juist een stuk mooier.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef Dekatria het volgende:
Denken dat als we een dak hebben het openblijft als Feyenoord speelt
[..]
Ik wil juist niet overdekt zitten eigenlijk. Toen tegen RKC thuis laatst - zwaar kutweer, maar dat komt automatisch de sfeer ten goede. Ondergaan wat de spelers ook ondergaan, dat is juist de charme.
Eén van m'n leerlingen vroeg me laatst of ik ooit in een skybox wilde, maar dat lijkt me nou echt niks. Lekker heel de wedstrijd schreeuwend natregenen tussen de chaos op een parterrevak, dat is wat het zo mooi maakt.
Heb je een enquête gehouden onder de bezoekers van de Kuip ofzo?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat jij graag het weer wil ervaren zoals de spelers dat doen, betekent niet dat dit ook geldt voor het merendeel van de bezoekers.
Dit dus.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep, same for PSV thuis toen, heerlijk in die sneeuwstorm samen met de spelers, maakt het juist een stuk mooier.
Nee, jij wel? Ik stel alleen maar vast dat zijn opmerking over zijn voorkeuren niet per definitie geldt voor de gehele populatie van Kuip bezoekersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je een enquête gehouden onder de bezoekers van de Kuip ofzo?
Precies ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:
Yep, same for PSV thuis toen, heerlijk in die sneeuwstorm samen met de spelers, maakt het juist een stuk mooier.
Een groot gedeelte van de bezoekers van De Kuip boeit het geen fuck wat voor weer het is en of ze overdekt zitten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Ik stel alleen maar vast dat zijn opmerking over zijn voorkeuren niet per definitie geldt voor de gehele populatie van Kuip bezoekers.
Houdt eveneens in dat dit niet zo zou zijn. Mijn opmerking sluit niets uit
Heb je een enquête gehouden?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van de bezoekers van De Kuip boeit het geen fuck wat voor weer het is en of ze overdekt zitten.
Ik vond voetballen in de regen altijd heerlijk maar als supporter sta ik toch liever droogquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef Dekatria het volgende:
Laten we wel wezen, de doorsnee Rotterdammer/Feyenoord supporter is nou niet bepaald een mietje wat gaat mauwen als het regentmouwen opstropen en moeve met die zooi, regen word je hard van.
Die zijn er vast genoeg, maar op die 40k zou ik echt geen percentage durven zetten hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef Dekatria het volgende:
Laten we wel wezen, de doorsnee Rotterdammer/Feyenoord supporter is nou niet bepaald een mietje wat gaat mauwen als het regentmouwen opstropen en moeve met die zooi, regen word je hard van.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:06 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
100%
opzouten met je kutvragen was het meest gehoorde antwoord
Precies, leuk dat de diehards menen te kunnen denken welke mening de andere supporters zijn toegedaan, maar de gele zijde en de vakken W en Z zijn volgens mij niet persé representatief voor de andere supporters op de overige vakken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Die zijn er vast genoeg, maar op die 40k zou ik echt geen percentage durven zetten hoor.
Extra voordeel van overdekte, en comfortabele, stoeltjes is dat die meer mensen naar de wedstrijden zullen lokken, dus meer geld voor Feyenoord zullen opbrengenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, leuk dat de diehards menen te kunnen denken welke mening de andere supporters zijn toegedaan, maar de gele zijde en de vakken W en Z zijn volgens mij niet persé representatief voor de andere supporters op de overige vakken.
Ik denk dus dat minimaal 50% van de supporters die nu al in De Kuip komen toch wel droog willen zitten hoor, en ik denk dat er ook een aanzienlijk aantal supporters is dat nu niet naar De Kuip komt en wel mogelijk naar een nieuw stadion zouden komen als zij comfortabeler zouden zitten.
Dat zijn weliswaar niet de trouwste fans maar Feyenoord is meer dan alleen de allertrouwste aanhang.
Preciesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:02 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik vond voetballen in de regen altijd heerlijk maar als supporter sta ik toch liever droog
Misschien wel, maar het is nog afwachten hoe ze de inkomsten en uitgaven gaan verdelen in het exploitatiemodel van bussinesscase 4. Waarschijnlijk gaat Feyenoord met een content fee werken, en krijgt Feyenoord een vergoeding per gespeelde wedstrijd in een nieuw stadion.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Extra voordeel van overdekte, en comfortabele, stoeltjes is dat die meer mensen naar de wedstrijden zullen lokken, dus meer geld voor Feyenoord zullen opbrengen
Geïnspireerd zijn door iets is wat anders dan een kopie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Kuip was ook geïnspireerd op Highbury en Boston Red Sox stadions.
Meer dan 50% van de supporters die nu naar de kuip komen zitten sowieso droog?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, leuk dat de diehards menen te kunnen denken welke mening de andere supporters zijn toegedaan, maar de gele zijde en de vakken W en Z zijn volgens mij niet persé representatief voor de andere supporters op de overige vakken.
Ik denk dus dat minimaal 50% van de supporters die nu al in De Kuip komen toch wel droog willen zitten hoor, en ik denk dat er ook een aanzienlijk aantal supporters is dat nu niet naar De Kuip komt en wel mogelijk naar een nieuw stadion zouden komen als zij comfortabeler zouden zitten.
Dat zijn weliswaar niet de trouwste fans maar Feyenoord is meer dan alleen de allertrouwste aanhang.
Xavi.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:18 schreef TIM-846 het volgende:
Wie is er verantwoordelijk voor deze bijnaam?![]()
[ afbeelding ]
Wat is je bron? Lijkt me heel sterk dat Feyenoord geen huur veschuldigd zou zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het is nog afwachten hoe ze de inkomsten en uitgaven gaan verdelen in het exploitatiemodel van bussinesscase 4. Waarschijnlijk gaat Feyenoord met een content fee werken, en krijgt Feyenoord een vergoeding per gespeelde wedstrijd in een nieuw stadion.
Of deze variabel is en of deze dan dus ook naar rato stijgt naarmate de prestaties beter worden of naarmate er meer toeschouwers komen is mij nog niet duidelijk.
In ieder geval hoeft Feyenoord dan geen huur meer te betalen voor het stadion, en de content fee in de vorige businessmodellen bedroeg geloof ik zo'n 6 miljoen op jaarbasis. Dus dat zou inclusief de huur die niet meer betaald zou hoeven worden tenminste een voordeel van 10 miljoen op de begroting opleveren.
Het is alleen zo jammer dat Feyenoord nooit zelf onderzoek heeft gedaan onder de eigen aanhang.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen drol te zeggen over de nieuwe kuip.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat Feyenoord nooit zelf onderzoek heeft gedaan onder de eigen aanhang.
Het zijn van alle kanten aannames, maar Feyenoord had dit gewoon moeten onderzoeken onder de vaste bezoekers ipv de oranjeklanten.
Feyenoord is hoofdgebruiker en brengt de meeste toeschouwers naar de locatie. Dat is de doelgroep van het nieuwe stadion, hoe kan je daar dan geen actief onderzoek naar doen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen drol te zeggen over de nieuwe kuip.
Feyenoord en Stadion Feyenoord staan volledig los van elkaar, dat lijkt me iets om rekening mee te houden wel..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:51 schreef Haringkop het volgende:
En of het dan Feyenoord is, of Stadion Feyenoord of de grote Feyenoord familie..dat maakt me in deze dan even niet uit.
Dat is dus precies waar ik me zorgen over maak als feyenoordklootjesvolk en kan gelijk je eerdere vraag over hoe dan rendabel beantwoorden. De laatste BC is hier ook uiterst vaag over imo. Uit de paragraaf "exploitatie", lees en huiver:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:59 schreef Haringkop het volgende:
Maar het punt is natuurlijk dat ze geen reet toe doet wat er op de normale vakken de mening is. Het gaat uiteindelijk om de seats en boxen en het klootjesvolk op de normale vakken blijft toch wel komen, is de gedachte.
enquote:De exploitatieopbrengsten van Het Nieuwe Stadion zullen hoofdzakelijk bestaan uit huurinkomsten uit de verhuur van units, business seats en het stadion in zijn geheel alsmede horecaomzet.
ik lees dit als alle eventuele financiële voordelen verdwijnen richting Kuip NV/Investeerders. Wat ook niet gek is als je zelf helemaal niks kan bijdragen.quote:De kaartverkoop aan het gewone publiek zal toekomen aan de club.
quote:ZES CLUBS NIET BLIJ MET FIORENTINA-BOD OP CLASIE
Het Italiaanse Fiorentina heeft zich officieel gemeld bij Feyenoord voor middenvelder Jordy Clasie. ‘La Viola’ zou een transfersom van rond de zes miljoen euro willen neerleggen voor de 21-jarige international. Volgens het Italiaanse Mediaset zouden zo’n zes clubs hier absoluut niet blij mee zijn. Het medium meldt dat ook: AC Milan, AS Roma, Juventus, Arsenal, Tottenham Hotspur en Spartak Moskou de Feyenoorder willen overnemen. Clasie ligt nog tot medio 2015 vast bij de Rotterdammers.
's Nachts ook een haarnetje en allesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend:
[ afbeelding ]
Mooi ik zie een een spartak een Arsenal of een Milan wel meer bieden dan 6 miljoen.quote:
Moet kunnen, zeker omdat 't schijnt dat Kuban Krasnodar 3 miljoen heeft neergelegd voor Özbiliz.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi ik zie een een spartak een Arsenal of een Milan wel meer bieden dan 6 miljoen.
Die ken ik niet die speelt niet bij Feyenoord geen idee wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet kunnen, zeker omdat 't schijnt dat Kuban Krasnodar 3 miljoen heeft neergelegd voor Özbiliz.
Ik ben eerder niet blij met het moment van het bod, vanuit oogpunt Fiorentina snap ik het wel, maar ik had liever gehad dat ze even hadden gewacht tot 13 meiquote:
quote:Feyenoord en Joop Hiele per 1 juli uit elkaar
Feyenoord en Joop Hiele gaan per 1 juli uit elkaar. De reden voor het vertrek van de 54-jarige oud-doelman is een verschil van inzicht bij beide partijen. Hiele is op dit moment Hoofd Keepers Academy in de jeugdopleiding van de club, een functie die hij sinds 2008 bekleedt. Feyenoord dankt Hiele, die zijn werkzaamheden tot 1 juli zal voortzetten, voor al zijn inspanningen voor de club, zowel als speler en vervolgens als keeperstrainer.
Joop Hiele stond tussen 1977 en 1990 dertien seizoenen onder de lat bij Feyenoord. Tijdens die periode, waarin hij in totaal tot 352 competitiewedstrijden kwam, won hij onder meer de KNVB beker in 1980 en de dubbel in 1984.
Schijnen lichte klachten te zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:41 schreef Muto het volgende:
Boëtius heeft een bovenbeenblessure. Keert bij aankomst uit Israël terug naar de club. Hopelijk valt het mee.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig hebben we Verhoek nog om hem te vervangen.
Hoe gaat'ie dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
Het Verhoek nummer is nog niet in de Kuip gezongen, hij is dus wel populair bij het uitpubliek.
Ja alleen vind ik het dan altijd zielig voor degene die als laatst aan de beurt is. Schaken geloof ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef Muto het volgende:
Overigens werden afgelopen zondag alle basisspelers toegezongen. Nooit gezien bij een thuiswedstrijd.
Klopt. Was ook de enige die eigenlijk nooit was toegezongen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alleen vind ik het dan altijd zielig voor degene die als laatst aan de beurt is. Schaken geloof ik.
Janmaat ook bijna nooit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Was ook de enige die eigenlijk nooit was toegezongen.
Omdat daar sowieso niks episch te verzinnen is. Darryl Darryl Janmaat.quote:
Dat was "vroeger" altijd gebruikelijk hoor. Ik weet alleen niet meer hoelang geleden dit voor het laatst gebeurde. De laatste jaren zijn het telkens maar enkele spelers die worden toegezongen inderdaad.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:25 schreef Muto het volgende:
Overigens werden afgelopen zondag alle basisspelers toegezongen. Nooit gezien bij een thuiswedstrijd.
500k tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet kunnen, zeker omdat 't schijnt dat Kuban Krasnodar 3 miljoen heeft neergelegd voor Özbiliz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dekatria op 22-03-2013 17:30:25 ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe stadion aldus de businesscase.Goh, natuurlijk is dat nep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Vier van de zeven, zo niet meer, hebben er weinig te zoeken, maar leuk voor ze tegen Estland, op grote toernooien hoeven ze echter niet te rekenen dan doen alleen de goede voetballers mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:37 schreef Divje het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)cier-van-oranje.html
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vier van de zeven, zo niet meer, hebben er weinig te zoeken, maar leuk voor ze tegen Estland, op grote toernooien hoeven ze echter niet te rekenen dan doen alleen de goede voetballers mee.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vier van de zeven, zo niet meer, hebben er weinig te zoeken, maar leuk voor ze tegen Estland, op grote toernooien hoeven ze echter niet te rekenen dan doen alleen de goede voetballers mee.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Verkeerde topic vriendquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:47 schreef DeParo het volgende:
Toch schattig, net FC Utrecht dat ook eens een goed seizoen heeft, maar iedereen weet dat het binnen de kortste keren weer kommer en kwijl kan zijn.
Kommer en kwijl? Zelf verzonnen zeker.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:47 schreef DeParo het volgende:
Toch schattig, net FC Utrecht dat ook eens een goed seizoen heeft, maar iedereen weet dat het binnen de kortste keren weer kommer en kwijl kan zijn.
Je meer bezig houden met andere clubs dan met je eigen clubquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:47 schreef DeParo het volgende:
Meer open deuren, svp.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:47 schreef DeParo het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:15 schreef inZanity het volgende:
Ze denken zeker bij Fiorentina dat Van Geel gek is.
5,5 miljoen voor Clasie.
15 miljoen. Geen cent minder.
quote:De eerste buitenlandse club heeft zich reeds bij Feyenoord gemeld. Het Italiaanse Fiorentina heeft een bod van circa zes miljoen euro neergelegd bij technisch directeur Martin van Geel voor de diensten van middenvelder Jordy Clasie. De Rotterdamse club zal echter - wanneer het daadwerkelijk tot een akkoord komt - een groot deel van de transfersom moeten afstaan aan de investeerders van de in 2009 opgezette Beloften Pool. Feyenoord verpandde toen zo'n 20% van de transferrechten aan geïnteresseerde beleggers.
Feyenoord moet niet alleen op de transfersom van Clasie fors inleveren. Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Miquel Nelom waren namelijk ook opgenomen in het investeringsfonds, zo meldt RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten in de regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond.
InZanityquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:15 schreef inZanity het volgende:
5,5 miljoen voor Clasie.
Dit was toch al bekend dacht ik?quote:
Je bedoelt komkommer en kwijl?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:47 schreef DeParo het volgende:
Knie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:25 schreef Zaran het volgende:
Hoe is het zo ver gekomen dat het bestuur toen uit zoveel idioten bestond met weinig tot geen economisch financieel inzicht of kennis van bedrijfsvoering binnen een voetbalclub? Vriendjespolitiek?
Wat voor blessure had Boeitius in de jeugd trouwens waardoor hij er bijna een jaar uit was?
Jij hier weerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:15 schreef inZanity het volgende:
5,5 miljoen voor Clasie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Divje op 22-03-2013 18:38:06 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe stadion aldus de businesscase.neger watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:32 schreef Divje het volgende:
InZanity, wat lijkt jou het beste om te doen met onze Guyon Fernandez? Gezien zijn recente aanrijding wat uiteraard invloed heeft op zijn mentale gesteldheid (of niet), en zijn gebrek aan kwaliteiten lijkt het er niet op dat hij in de buurt komt van een basis-plaats. Of is hij een prima optie in de spits tegen Heerenveen?
We kunnen ook Pelle bruin verven en kaalscheren en hem in het shirt van Fernandez laten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat Pellè natuurlijk nooit toe. Niemand komt aan z'n haarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef Zaran het volgende:
[..]
We kunnen ook Pelle bruin verven en kaalscheren en hem in het shirt van Fernandez laten spelen
Kan je beter Guyon blank verven en haarimplantatie toepassenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:44 schreef Zaran het volgende:
[..]
We kunnen ook Pelle bruin verven en kaalscheren en hem in het shirt van Fernandez laten spelen
wees eens duidelijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef macca728 het volgende:
Vormer weet niet wat Kindvall heeft betekend voor Feyenoord, hij was toch een supporter ?
Vormer supporter? Van welke club?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef macca728 het volgende:
Vormer weet niet wat Kindvall heeft betekend voor Feyenoord, hij was toch een supporter ?
ik ookquote:
Ik kan geld verdienen als ik een rondje door de binnenstad loop in een Feyenoord shirt, misschien maar een keer doen, zie ook vaak genoeg van die negers in een ajax trainingspak in de binnenstad van Rotterdam lopenquote:
Kan makkelijk daar, helemaal in de binnenstad zal je geen jood tegenkomenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:30 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik kan geld verdienen als ik een rondje door de binnenstad loop in een Feyenoord shirt, misschien maar een keer doen, zie ook vaak genoeg van die negers in een ajax trainingspak in de binnenstad van Rotterdam lopen
Je moet niet de verkeerde tegen komenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:30 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik kan geld verdienen als ik een rondje door de binnenstad loop in een Feyenoord shirt, misschien maar een keer doen, zie ook vaak genoeg van die negers in een ajax trainingspak in de binnenstad van Rotterdam lopen
van Feyenoord, sowieso kan je je toch een beetje verdiepen, even de wiki pagina lezen ofzo, komt redelijk dom over als iemand van Rijnmond hem moet vertellen wie Kindvall was.quote:
Zou sowieso niet met thuis shirt doen maar met huidige uit shirtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet niet de verkeerde tegen komen
Zover ik weet is Vormer z'n hele jeugd Ajax fan geweest. Komt ook daar uit die contreien vandaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
van Feyenoord, sowieso kan je je toch een beetje verdiepen, even de wiki pagina lezen ofzo, komt redelijk dom over als iemand van Rijnmond hem moet vertellen wie Kindvall was.
Welkom terug pik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zover ik weet is Vormer z'n hele jeugd Ajax fan geweest. Komt ook daar uit die contreien vandaan.
Dat ie Kindvall zou moeten kennen ben ik overigens wel met je eens. Die zou iedereen die ook maar een beetje wat van voetbal weet moeten kennen.
Toch vind ik dat vreemd. Want was het niet v Geel die na het vertrek van Vlaar zei dat er geen enkele speler meer was die in een dergelijke constructie was opgenomen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit was toch al bekend dacht ik?
Cabral wist niet een wie Moulijn was. (geen grap)quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef inZanity het volgende:
Dat ie Kindvall zou moeten kennen ben ik overigens wel met je eens. Die zou iedereen die ook maar een beetje wat van voetbal weet moeten kennen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Cabral wist niet een wie Moulijn was. (geen grap)
Watquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ging over een herenakkoordquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch vind ik dat vreemd. Want was het niet v Geel die na het vertrek van Vlaar zei dat er geen enkele speler meer was die in een dergelijke constructie was opgenomen?
Cabralquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Naar mijn weten is hij gewoon een Feyenoorder en altijd geweest. Staat ondermeer in een interview met zijn pa.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zover ik weet is Vormer z'n hele jeugd Ajax fan geweest. Komt ook daar uit die contreien vandaan.
Toen doelde hoe op een gelimiteerde transfersom.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch vind ik dat vreemd. Want was het niet v Geel die na het vertrek van Vlaar zei dat er geen enkele speler meer was die in een dergelijke constructie was opgenomen?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 19:05:57Volgens RTV Rijnmond zijn Jordy Clasie, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Miquel Nelom opgenomen in het investeringsfonds bij Feyenoord. reageer retweet
Ik dacht dat hier geen sprake meer van was?twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 19:06:55Wanneer deze spelers verkocht worden zal er zo'n 20% van de transfersom gaan naar de investeerders van deze talentpools. #Feyenoord reageer retweet
Nee ik vind dat ook zo raar, dacht dat daar juist die aandelen voor waren gegeven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 19:05:57Volgens RTV Rijnmond zijn Jordy Clasie, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Miquel Nelom opgenomen in het investeringsfonds bij Feyenoord. reageer retweet
Ik dacht dat hier geen sprake meer van was?twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 19:06:55Wanneer deze spelers verkocht worden zal er zo'n 20% van de transfersom gaan naar de investeerders van deze talentpools. #Feyenoord reageer retweet
Gelukkig zitten Verhoek en Immers niet in die poules.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef Happel het volgende:
Weer 5 ton erbijquote:
Ik wilde echt precies hetzelfde posten (half miljoen erbij ipv 5 ton maar tochquote:
We hebben goede vervangers met Kindsoldaat, Verhoek en Vormer (Immers spits dus), geen zorgenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Cara het volgende:
Straks ben je janmaat, boetius en Pelle kwijt. Leuk man.
Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar was het alleen maar de gentlemen's agreement die niet meer was opgenomen in contracten ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:48 schreef Happel het volgende:
Inderdaad terwijl Blind verdedigend je zwakste schakel is en Bruno met gemak CV + LB kan doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef onlogisch het volgende:
En die achterlijke de Boer maar zeggen in de rust : Ja ik zou Janmaat er uithalen.
quote:
Ik sta al op de Coolsingel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:29 schreef tammepiet het volgende:
Wanneer komt de huldiging in de Kuip naar aanleiding van deze 1500e goal?
Nee, wel Clasie. En Rubinho heeft ook nog gescoordquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef inZanity het volgende:
Janmaat speelde goed begreep ik? Vilhena nog ingevallen?
[..]
Thanks man.
twitter:pierrevh17 twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 22:27:27Ik kan je ook geen uitzending alleen laten @FrankRonald1970 !! Janmaat 2 assists ipv wissel...
( #ronald #sbs6 reageer retweet
Sinds wanneer hebben ze jou weer vrijgelaten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef inZanity het volgende:
Janmaat speelde goed begreep ik? Vilhena nog ingevallen?
[..]
Thanks man.
Ah netjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, wel Clasie. En Rubinho heeft ook nog gescoord
Vanochtend 6:00 uur.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze jou weer vrijgelaten?
Had je 't in je agenda gezet? Hoe lang is je ban nu uiteindelijk geweest?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah netjes.
[..]
Vanochtend 6:00 uur.
6 maanden, en dat gaat toch automatisch? Snel uit te rekenen dusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had je 't in je agenda gezet? Hoe lang is je ban nu uiteindelijk geweest?
Heb het afgeturfd op m'n muur.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had je 't in je agenda gezet? Hoe lang is je ban nu uiteindelijk geweest?
Je post toch niet automatisch ouwe reus? Daarvoor moet je toch zelf op Fok! zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
6 maanden, en dat gaat toch automatisch? Snel uit te rekenen dus
Ga je je nu wel gedragen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb het afgeturfd op m'n muur.
En half jaartje inderdaad.
Je ban is automatisch afgelopen. Als je op 01/05 gebanned wordt, weet je toch dat je weer kan posten @ 01/11.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je post toch niet automatisch ouwe reus? Daarvoor moet je toch zelf op Fok! zijn.
Ja, daarom zeg ik: Heb je 't in je agenda gezet dat je er vandaag weer zo snel bij was?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je ban is automatisch afgelopen. Als je op 01/05 gebanned wordt, weet je toch dat je weer kan posten @ 01/11.
Heeft het huidige bestuur toch niet opgezet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:19 schreef De_Pel het volgende:
Als Clasie, de Vrij, Indi en Nelom echt nog onder die talentenpools vallen a 20% mag het bestuur weer tegen de muur
Kan aan mij liggen, maar m.i. werd er gesuggereerd dat zulks was afgesloten ondertussen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft het huidige bestuur toch niet opgezet?
Grote dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel leuk voor die Amsterdammers die een keer mee mochten juichen met onze grote talenten. Normaliter zien ze alleen buitenlandse "jeugd" die op hun 17e is weggekaapt.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel leuk voor die Amsterdammers die een keer mee mochten juichen met onze grote talenten. Normaliter zien ze alleen buitenlandse "jeugd" die op hun 17e is weggekaapt.
Stekelenburg, Vermeer, Blind, van Rhijn, Sneijder, van der Vaart, de Jong. Allemaal 100 procentjes en titels gewonnen, CL gespeeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Volgens mij is er iemand zuur dat er zo weinig spelers van zijn cluppie zijn geselecteerdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 06:29 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Stekelenburg, Vermeer, Blind, van Rhijn, Sneijder, van der Vaart, de Jong. Allemaal 100 procentjes en titels gewonnen, CL gespeeld.
Van Persie kleurt voor mij het beeld van feyenoord dit moment. 12 seizoenen profvoetbal, oogst overal lof, nooit een titel gepakt. Echter gaat hij het dit jaar wel bewerkstelligen...
Verder allemaal leuk tegen Estland en Roemenië, het Achilles Veen en FC Urk van Europa.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:39 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap trouwens het probleem niet met die pools... Als het klopt dat 20% van de opbrengsten van die spelers naar de investeerders gaat (ik ga er dan van uit dat we het hebben over die "vrienden"), dan houdt dat ook in dat per verkochte speler Feyenoord daar 80% van overhoudt en de schuld lager wordt.
Alleen maar positieve dingen imo
Wat Grifte zegt, en die 20% zou toch geen aflossing van de schuld zijn? Dat zou wel lekker makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:39 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap trouwens het probleem niet met die pools... Als het klopt dat 20% van de opbrengsten van die spelers naar de investeerders gaat (ik ga er dan van uit dat we het hebben over die "vrienden"), dan houdt dat ook in dat per verkochte speler Feyenoord daar 80% van overhoudt en de schuld lager wordt.
Alleen maar positieve dingen imo
Zijn die spelers, waar we het nu over hebben, ook allemaal in het verleden toegevoegd aan zo een poule? Ik dacht laatst gelezen te hebben dat alle spelers uit de talentenpoules al als sneeuw voor de zon verdwenen waren?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:52 schreef Haringkop het volgende:
Het is gewoon simpel. Feyenoord heeft toen een Clasie op (bijvoorbeeld) 1 miljoen gewaardeerd en 20% eigendom verkocht voor 2 ton. Als diezelfde Clasie dan 10 miljoen oplevert, ontvangt de investeerder van destijds 2 miljoen en maakt dus 1,8 mln winst en dat lopen wij dan mooi mis..
Verplichtingen uit de talentenpools ed zijn niet (logisch ook) in de balans opgenomen, maar vormen een niet uit de balans blijkende verplichting.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:38 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Wat Grifte zegt, en die 20% zou toch geen aflossing van de schuld zijn? Dat zou wel lekker makkelijk zijn.
Niemand die het weet. Sommige zeggen dat het is omgezet in aandelen, anderen denken dat het nog steeds bestaat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn die spelers, waar we het nu over hebben, ook allemaal in het verleden toegevoegd aan zo een poule? Ik dacht laatst gelezen te hebben dat alle spelers uit de talentenpoules al als sneeuw voor de zon verdwenen waren?
Ik ga altijd van het meest pessimistische scenario uit als het om Feyenoord's financiele situatie gaat, kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Niemand die het weet. Sommige zeggen dat het is omgezet in aandelen, anderen denken dat het nog steeds bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |