abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124348353

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
FRFC Webshop
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR-Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Graziano Pellè *)

quote:
Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda

Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV

Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax

Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo

Hier vind je de OP.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_124348391
Goed topic! :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_124348433
Sylvana en Mathijs, wat een downies
pi_124348465
Koeman zei wel dat hij de Alex Ferguson van Feyenoord zou kunnen worden als het zo goed blijft gaan
pi_124348477
Wat een idioten met die tatoes nu al.
Niets is sterker dan dat ene woord...
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:22:05 #6
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124348509
DWDD :')

In het rampseizoen hadden ze WvH uitgenodigd, ging die Van Nieuwkerk even vrolijk alle doelpunten van de 10-0 laten zien door het interview heen. Sindsdien niet meer gekeken.
pi_124348527
Ik snap echt niet wat dat soort mensen bezielt. Zelfs niet als ik heel goed mijn best doe om het te snappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:22:38 #8
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_124348533
Van Nieuwkerk heeft er vrede mee als Koeman Feyenoord kampioen maakt *O*
De gunfactor groeit en groeit.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_124348537
Waarschijnlijk gasten die nooit in De Kuip komen en vanavond rukkend naar uitzending gemist kijken.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_124348562
Godverdomme. Dat was genant zeg met die tattoo's :')
pi_124348673
Tattoo Bob is toch best bekend in Rotterdam? zie altijd overal borden hangen in zuid met een pijl naar tattoo bob
pi_124348737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef Zaran het volgende:
Tattoo Bob is toch best bekend in Rotterdam? zie altijd overal borden hangen in zuid met een pijl naar tattoo bob
Op de Pleinweg
pi_124348749
ik was ook al echt weer vergeten waarom ik behalve VI nooit meer TV keek de afgelopen 6 maanden. heb je godverdomme "sylvana fucking simons die compleet nep geïnteresseerde oh echt, is manchester city dan ook een club? hier mijn volgende pretentieuze vraag zodat ik semi-intellectueel overkom. Dat is namelijk volgens mij de bedoeling van dit programma."
pi_124348763
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef Zaran het volgende:
ja voor zn vertyfde kwaliteit tatoos en de dramatische rep die het tegenwoordig heeft. blijf er weg.
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:27:22 #15
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_124348773
Kleed je ff normaal als je op tv komt. Wat een idioot.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_124348784
tattoo bob is pure aids. Sowieso een tatoeëerder die zelf nieteens een tattoo heeft :') :')
pi_124348980
Kijken jullie naar die smerige jodenshow van die kut mathijs van nieuwkerk? :')
pi_124349198
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:32 schreef Aldo-MC het volgende:
Kijken jullie naar die smerige jodenshow van die kut mathijs van nieuwkerk? :')
Om Koeman, ja.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_124349351
En dan moet die zeker weer quasi-grappig een paar van die lepra-fans opzoeken om zo de Feyenoorders belachelijk te maken.
Zoals toen met Blokland en Sjaak Swart. Tyfusvent die Van Nieuwkerk.
  Moderator donderdag 21 maart 2013 @ 20:49:11 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_124349881
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:22 schreef Dekatria het volgende:
DWDD :')

In het rampseizoen hadden ze WvH uitgenodigd, ging die Van Nieuwkerk even vrolijk alle doelpunten van de 10-0 laten zien door het interview heen. Sindsdien niet meer gekeken.
Ach ja, Israel draait door. Dan heb je misschien de uitzending met Pim Blokland ook gemist, ivm die tientjes-aktie. Die is geen media gewend, en toen nog helemáál niet. Hij werd compleet voor lul gezet. Blokland dacht daar over de grote lijnen te komen praten, maar werd neergezet als een bedelaar, en hij wist zich geen houding te geven. Ze hadden een filmpje met Sjaak Swart gemaakt die Blokland een tientje aanbood, en in de studio gaf Jan Mulder hem ook nog een briefje van tien. Zo makkelijk, zo laag. En Matthijs zat ondertussen vals te glunderen. Dus dat hij ook deze gelegenheid aangreep om het item met Koeman door zijn redactie zo aan te laten kleden dat het een genante vertoning werd: heel verrassend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_124350188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach ja, Israel draait door. Dan heb je misschien de uitzending met Pim Blokland ook gemist, ivm die tientjes-aktie. Die is geen media gewend, en toen nog helemáál niet. Hij werd compleet voor lul gezet. Blokland dacht daar over de grote lijnen te komen praten, maar werd neergezet als een bedelaar, en hij wist zich geen houding te geven. Ze hadden een filmpje met Sjaak Swart gemaakt die Blokland een tientje aanbood, en in de studio gaf Jan Mulder hem ook nog een briefje van tien. Zo makkelijk, zo laag. En Matthijs zat ondertussen vals te glunderen. Dus dat hij ook deze gelegenheid aangreep om het item met Koeman door zijn redactie zo aan te laten kleden dat het een genante vertoning werd: heel verrassend.
Inderdaad echt een tyfusjood is het gewoon.
pi_124350436
Alsof we er op zitten te wachten of Mathijs van Neuskerk het ons gunt het kampioenschap.
Pleurt toch op met dat knuffelclub gedoe.
pi_124350661
Sorry, maar ik zag op die debielen na die nu al een kampioenstattoo hebben laten zetten weinig verkeerds aan het item van DWDD over Koeman.

Je kunt het DWDD kwalijk nemen dat ze die debielen uitnodigen maar het zijn nog altijd die debielen zelf die ervoor kiezen om zichzelf zo voor schut te zetten voor heel Nederland op tv.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_124351263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:22 schreef Muto het volgende:
Waarschijnlijk gasten die nooit in De Kuip komen en vanavond rukkend naar uitzending gemist kijken.
Ik ben sinds zondagavond niet klaargekomen, wat was er te zien?
pi_124351273
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:21 schreef Zaran het volgende:
Koeman zei wel dat hij de Alex Ferguson van Feyenoord zou kunnen worden als het zo goed blijft gaan
Jep Ferugson trainde eerst ook rivalen Liverpool, Arsenal, City en de Spurs alvorens bij Man. U. te tekenen.

Gimmick < Clublegende
  Moderator donderdag 21 maart 2013 @ 21:18:13 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_124351425
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Sorry, maar ik zag op die debielen na die nu al een kampioenstattoo hebben laten zetten weinig verkeerds aan het item van DWDD over Koeman.

Je kunt het DWDD kwalijk nemen dat ze die debielen uitnodigen maar het zijn nog altijd die debielen zelf die ervoor kiezen om zichzelf zo voor schut te zetten voor heel Nederland op tv.
Het is een optelsom. Nu die idioten uitnodigen. Eerder al Blokland zo makkelijk voor lul zetten. En toen met Van Hanegem... kijk, dat er iemand daar op de redactie gniffelend uit z'n gok op het idee komt om alle tien de goals te laten zien, dat is één ding. Dat MvN dat idee hoort en er even om moet lachen, oké. Maar dat hij dan daarna ook nog beslist om het te doén, en dat hij dat Willem van Hanegem laat uitzitten, daar aan tafel. Dan ben je een valse miezerige neus. En andersom had ik het ook genant gevonden hoor. Zou er ook niet van genieten als een ajacied op zo'n manier makkelijk te kakken werd gezet of werd vernederd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_124351513
Is mathijs een jood dan?
* Verwijderd *
pi_124351529
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:26 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Op de Pleinweg
Das zijn broer, Bob zit nog steeds op zijn oude locatie in Katendrecht
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_124351536
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Is mathijs een jood dan?
Zei die nog op het eind:

'Ik ben wel van 020, maar toch gun ik jullie stiekem het kampioenschap'
pi_124351606
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:20 schreef Grifte het volgende:

[..]

Zei die nog op het eind:

'Ik ben wel van 020, maar toch gun ik jullie stiekem het kampioenschap'
Ooh naja ik keek het al nooit, maar dan is dit nog een mooie extra reden om het nooit te kijken.
* Verwijderd *
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:23:28 #31
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124351656
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef Gert het volgende:
Ach ja, Israel draait door. Dan heb je misschien de uitzending met Pim Blokland ook gemist, ivm die tientjes-aktie.
Klopt ja. Gelukkig gemist dus.
pi_124358664
433NL twitterde op donderdag 21-03-2013 om 19:54:36 Definitieve opstelling #Oranje: Steek; Janmaat, De Vrij, Indi, Blind; Strootman, De Guzman, Sneijder; Lens, Van Persie en Robben. #nedest reageer retweet
Niet verkeerd, hopen op speelminuten voor Vilhena en Clasie.
pi_124358693
Raar dat Pelle niet opgeroepen is.
pi_124358866
Blij dat ik besloten heb om DWDD (zoals altijd) te skippen, had al zo'n vaag vermoeden dat het pure aids zou zijn. Kut voor Koeman dat hij het heeft moeten doorstaan, gelukkig heeft hij nu een paar dagen vrij om het te verwerken
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 00:08:42 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_124360835
Het feestvarken zelf vond het gelukkig reuze gezellig:

pi_124360982
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is een optelsom. Nu die idioten uitnodigen. Eerder al Blokland zo makkelijk voor lul zetten. En toen met Van Hanegem... kijk, dat er iemand daar op de redactie gniffelend uit z'n gok op het idee komt om alle tien de goals te laten zien, dat is één ding. Dat MvN dat idee hoort en er even om moet lachen, oké. Maar dat hij dan daarna ook nog beslist om het te doén, en dat hij dat Willem van Hanegem laat uitzitten, daar aan tafel. Dan ben je een valse miezerige neus. En andersom had ik het ook genant gevonden hoor. Zou er ook niet van genieten als een ajacied op zo'n manier makkelijk te kakken werd gezet of werd vernederd.
Kan ik me iets bij voorstellen inderdaad. Al weet ik niet zeker of ze bij DWDD van tevoren precies wisten, wie die tatoeëerder mee zou nemen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_124362224
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:08 schreef Gert het volgende:
Het feestvarken zelf vond het gelukkig reuze gezellig:

Professioneel. Zelfs over hoofdstadrukkers geen onvertogen woord als je in hun programma verschijnt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_124363366
quote:
Guidetti: "Die omhelzing van Koeman zal ik nooit vergeten"

John Guidetti kan zich nog goed herinneren dat hij afgelopen seizoen bij de huldiging in de Kuip omhelst werd door Ronald Koeman. De aanvaller van Manchester City, die gehuurd werd van de Engelse club, liet in gesprek met het Algemeen Dagblad weten dat hij dat moment nooit zal vergeten.

"Die omhelzing van Koeman bij de huldiging in de Kuip na de winst in de slotwedstrijd tegen sc Heerenveen, die zal ik nooit vergeten", aldus Guidetti vol trots. "Ik miste het slot van de competitie en dat deed zo veel pijn. Koeman voelde dat als voormalig topvoetballer feilloos aan."

"Hij omhelsde mij terwijl wij het veld afliepen", vervolgde Guidetti zijn verhaal over de omhelzing. "'Bedankt John', zei hij. Hij wist toen al hoe ernstig mijn blessure was. Het waren maar twee woorden, maar ze betekenen nog steeds veel voor me."

Als Feyenoord kampioen wordt, wil een ander oud Feyenoorder Ron Vlaar dolgraag bij een eventueel feest op de Coolsingel zijn. De voormalig speler van de Rotterdamse club krijgt pretoogjes als hij praat over een huldiging. 'Als het schema bij mijn club Aston Villa het toelaat, wil ik dat wel meemaken. Ik ben ook supporter en zou dat geweldig vinden', aldus Vlaar.

De verdediger maakte afgelopen zomer de overstap van Feyenoord naar Aston Villa en bereidt zich nu met het Nederlands elftal voor op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Estland. Hij gelooft in een kampioenschap voor Feyenoord. Ron Vlaar: 'De kans op de landstitel is zeer aanwezig. Dat geloof moet er ook zijn. Een jaar geleden geloofden wij ook enorm in een kampioenschap. Als ik de jongens nu spreek, is dat gevoel er weer. Het gevoel van onoverwinnelijkheid.'

Ondanks dat Vlaar nu in Engeland speelt, volgt hij Feyenoord nog op de voet. 'Ik probeer altijd voor de televisie te zitten om de wedstrijden te kijken en de manier van spelen ziet er heel goed uit. Daarnaast heb ik nog veel contact met Stefan de Vrij. Ik heb geen spijt van mijn overstap. Het gaat niet om mij, maar om de club Feyenoord. De supporters verdienen een mooi feest', besluit Ron Vlaar.
_O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_124363388
Guidetti moet volgende week gewoon 1 wedstrijd mee doen. Tot Pelle terug is dan mag hij weer bankhangen :@
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:38:46 #40
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_124363605
Vlaar, Guidetti en El Ahmadi mogen zeker niet ontbreken 12 mei.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_124363616
quote:
Zaakwaarnemer Clasie: 'Fiorentina heeft een serieus verhaal'

Fiorentina heeft bij Feyenoord een bod van bijna zes miljoen euro neergelegd om international Jordy Clasie komende zomer over te nemen. De Italiaanse club weet dat de onderhandelingen tussen de 21-jarige middenvelder en de Rotterdamse club om het tot de zomer van 2015 doorlopende contract open te breken zijn afgebroken.
Clasie, in De Kuip niet eens behorend tot de grootverdieners, reageerde gisteren kort en nuchter op de serieuze interesse van de nummer 4 van Italië. 'Ik lees het ook overal', zo lachte de Haarlemmer, die met Oranje in Noordwijk verblijft als voorbereiding op de interland met Estland. 'Mijn zaakwaarnemer regelt dit soort zaken.'

Manager Wessel Weezenberg bevestigt dat de Italianen zich bij technisch directeur Martin van Geel hebben gemeld. 'Fiorentina heeft een serieus verhaal waar wij goed naar willen luisteren', zegt Weezenberg.

'Het is geen club waar zomaar met transfersommen wordt gestrooid, ze kijken heel gericht welke spelers ze nodig hebben. Maar het is zeker niet zo dat de onderhandelingen al vergevorderd zijn. Ik ben eerder dit jaar in Florence geweest en toen werd al duidelijk dat ze Clasie zeer interessant vinden.'

Dat laatste bevestigt ook Van Geel. 'Fiorentina heeft zich woensdag officieel bij ons gemeld, ze willen Clasie overnemen', zegt de technisch directeur. 'Maar Feyenoord heeft in deze kwestie geen enkele haast, Clasie ligt immers nog tot 2015 vast. Als hij volgende week terug is van de verplichtingen bij Oranje, gaan wij eens rustig met hem praten', meldt Van Geel.

Het bod op Clasie lijkt de start van een hete Rotterdamse transferperiode, komende zomer. Ook de verdedigers Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij, die in Oranje samen het centrale duo vormen, staan in de nadrukkelijke belangstelling van enkele grote clubs in Europa. 'Maar dit is het eerste officiële bod op een speler', zegt Van Geel. 'We wachten rustig af.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)erieus-verhaal.dhtml
Die lijkt dus wel weg te gaan. -O-
pi_124363631
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:40 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Die lijkt dus wel weg te gaan. -O-
Was ook wel te verwachten toch?
pi_124363640
Deels niet eigenlijk omdat hij nog tot 2015 vast ligt.
Of voor de hoofdprijs. Wat zij bieden is een fooitje en haal je toch nooit een vervanger voor.
pi_124363654
Met 6 miljoen ga je inderdaad geen stappen maken. Een vervanger vinden met evenveel kwaliteit is al een kunst voor dat geld, laat staan als je 80% in de schuldsanering wil gooien. Daar wordt de club simpelweg niet beter van. Clasie zelf overigens ook niet, want dan verspeelt hij het WK.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_124363660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:44 schreef Aldo-MC het volgende:
Of voor de hoofdprijs. Wat zij bieden is een fooitje en haal je toch nooit een vervanger voor.
Is ook maar een openingsbod. Als je bij van Geel met een serieus bod komt krijg je ook het dubbele als antwoord terug ;)
  Moderator vrijdag 22 maart 2013 @ 07:49:35 #46
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124363688
quote:
Mr Yellow wist Babel ook aan Liverpool te slijten voor 17 miljoen. Ik geloof nooit dat Clasie voor minder dan 9 miljoen gaat vertrekken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_124363725
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mr Yellow wist Babel ook aan Liverpool te slijten voor 17 miljoen. Ik geloof nooit dat Clasie voor minder dan 9 miljoen gaat vertrekken.
Dan nog, geld zal ongetwijfeld weer gebruikt gaan worden voor de schulden.
Koop je voor wat er over blijft nooit een vervanger voor en er loopt in de jeugd ook niemand op die positie die klaar is voor het eerste.

Zit hij eigenlijk nog in zo'n fijne talentpool of zijn die allemaal afgekocht?
pi_124363768
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:52 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dan nog, geld zal ongetwijfeld weer gebruikt gaan worden voor de schulden.
Koop je voor wat er over blijft nooit een vervanger voor en er loopt in de jeugd ook niemand op die positie die klaar is voor het eerste.

Zit hij eigenlijk nog in zo'n fijne talentpool of zijn die allemaal afgekocht?
Allemaal afgekocht. En al paar keer gezegd dat niet alles gebruikt zal worden voor het aflossen van de schulden. En zelfs als dat zo zou zijn alsnog goede zaak want enige manier om echt terug aan de top te komen :)
pi_124364026
quote:
Wanneer Clasie vertrekt, zal Vormer gewoon op zijn plek komen te spelen. Verwacht niet dat we direct een vervanger zullen halen (of voor de breedte).
Sowieso is het een illusie dat wij met het geld van een verkochte speler een gelijkwaardige of een betere speler kunnen toevoegen aan de selectie.
#12 is not for sale!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:37:58 #50
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_124364182
Hoe staat het eigenlijk met de transfer van Leerdam naar Vitesse?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')