Beetje wel idd!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die naast Koeman, roze jurk ja. Ze leek een beetje op Bea vond ik
Hoe kom je daar bij?quote:
de kerel met zijn armen en benen over elkaar links achter matthijs?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
die jongen kijkt wild om me heen, wat doe ik hier
Een of andere willekeurige jongen die in beeld kwam maar het zal wel voor de hele studio gelden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de kerel met zijn armen en benen over elkaar links achter matthijs?
Niet zo goed Nederlandsquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:59 schreef Pedroso het volgende:
Hij praat even goed Italiaans als mij.
Doe dat maar eens een paar uur met je handen omhoogquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
tegen een muur staan is mishandeling?
bij jou over de vloer?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wanneer begint trouwens dat nieuwe programma van Joling en Gordon?
Homoquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ordinaire homo-humor. Daar hou ik wel van.
Najaar ergensquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wanneer begint trouwens dat nieuwe programma van Joling en Gordon?
In je Rick Holquote:
ja hallo. Als ZIJ normaal het geluid doen hoe slecht zijn de mensen die voor HUN het geluid doen!?quote:
Beter dan GBTTZ.quote:
Dat noemen ze 'puur'.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef wdn het volgende:
[..]
ja hallo. Als ZIJ normaal het geluid doen hoe slecht zijn de mensen die voor HUN het geluid doen!?
Juistemquote:
Dat is bij DWDD de laatste tijd helaas meer regel dan uitzondering.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef BlueMage het volgende:
Maar geluid is wel bagger, Epica had ook dat probleem.
Homo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:06 schreef SwiffMeister het volgende:
Voetbal, ik zap weer dooorrrrrr...
Jij mag volgende week komen. Neem zelf de taart mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Waarom ben ik vorig jaar niet uitgenodigdIk wil ook taart.
Veel blaastesten hequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef marcodej het volgende:
Zo'n longinhoud krijg je wel met jarenlange doping.
mag die negerin zo opetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
lekker, hele taart onder minuscule speeksel spetters
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij mag volgende week komen. Neem zelf de taart mee.
Ga eerst eens Ajax, PSV en Feyenoord trainen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Waarom ben ik vorig jaar niet uitgenodigdIk wil ook taart.
Boogerd regelde de dope van Koeman. Zelf heeft hij niks gebruikt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef marcodej het volgende:
Zo'n longinhoud krijg je wel met jarenlange doping.
Alsof iemand die taart gaat vreten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
lekker, hele taart onder minuscule speeksel spetters
Ja ok, wanneer begin ik?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ga eerst eens Ajax, PSV en Feyenoord trainen.
Of ga eens met een trein mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ga eerst eens Ajax, PSV en Feyenoord trainen.
Echt he die snapt er weinig van....quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:08 schreef Silenus het volgende:
niemand van 020 zal problemen hebben
Matthijs, lever je seizoenkaart in joh nepperd
Ik wil wel gevraagd worden he?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Bel Tiny Sanders eens op.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Clasie gaat naar Fiorentina.
Fiorentina.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Clasie gaat naar Fiorentina.
Worden ze ook niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef tralalala het volgende:
Alleen daarom hoop ik al dat ze geen kampioen worden.
Ik kan me nog een AZ-fan van een paar jaar geleden herinneren...quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef tralalala het volgende:
En ze dan weer uitnodigen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef tralalala het volgende:
010 he, Amsterdam zeg je niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:11 schreef henkde_j het volgende:
Ik dacht dat die Feyenoorders weigerden in Amsterdam te komen
Haha oh ja inderdaad. Die zeggen het A woord niet eens hardop.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:11 schreef henkde_j het volgende:
Ik dacht dat die Feyenoorders weigerden in Amsterdam te komen
Gesigneerdquote:
Ik zag het ookquote:
Z'n broer is nog leuker. Ik weet nog dat ik las dat er een tweede Koeman aankwam. Die zou nog beter zijn. Wist niet wat ik las.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik kan me nog een AZ-fan van een paar jaar geleden herinneren...
Nee, die zien er beter uit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Zijn dat dochters van Koeman achter 'm ?
HA die zijn al allemaal gevuld bij mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
confronterend voor iemand met een mond vol gaten
Toch maar goed dat hij nog open is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef tong80 het volgende:
VBL / Als Ajacied zeg ik gefeliciteerd held
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Nu krijgen ze wel kleurverschil als ie het later afmaakt. Niet dat het die malloot wat zal uitmaken.
Dat valt wel mee als ze het binnen een uur nog afmaken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Nu krijgen ze wel kleurverschil als ie het later afmaakt. Niet dat het die malloot wat zal uitmaken.
Blijdorp...quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef Deckard het volgende:
Wat een leuke mannen. In welke dierentuin zijn ze te bezichtigen?
Kenner?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat valt wel mee als ze het binnen een uur nog afmaken.
Goeie mods op VBLquote:
2 opties?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Krijg de stresskanker, ofzo.
[..]
Waarschijnlijk op een verkeerde stoel gezeten.
Hugo?quote:
Zijn broer lust hem wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Suggereer jij dat Koeman alcoholist is?
Okee.. kan me niet voorstellen dat dat iets met stress te maken heeft eigenlijk.quote:
City?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja zomaar de grootste van de wereld in aantal fans nog altijd
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Geniet er nog maar van Ronald, van al dat geslijm. Als Ajax de schaal weer omhoog houdt dan zal je weer wat minder vrolijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |