ben aan die vragen begonnen maar het slaat zo niet op mijn situatie dat ik er maar mee gestopt benquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook ISTJ. Probleem met dat soort vragen is vaak dat ze het over projecten hebben... ik heb nooit projecten en aan vergaderen doe ik ook niet. En veel antwoorden zijn afhankelijk van de situatie.
Dat is geen avondeten, meisje.quote:
Niet erg. Maar dat weet je al.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Sorry voor het lange verhaal maar ik wilde het helemaal wegschrijven
Geen probleem als het helpt de boel er uit te gooien. Veel succes met het vervolg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef iamredleader het volgende:
IKEA verkoopt ze weerquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Pasta met gehaktballetjes in iets van saus vanavond. En morgen.
Lopen is best wel prima. Jammer dat de omgeving hier zo retesaai isquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Red, succes nog met de rest van dit 'akkefietje', goed dat je het eruit gegooid hebt.
Oh what the hell, ik ga de sportschool opzeggenToch geen zin, nu E. door de week zoveel weg is komt het kut uit met eten enzo, waardoor ik me echt moet haasten. Morgen maar even langsgaan met een briefje.
En om toch beweging te krijgen: na het eten maar gaan lopen o.i.d., wil in elk geval niet niets doen.
Toch nog wel met paardenvlees hoop ik.quote:
Slim.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef iamredleader het volgende:
Om nu verstandig te doen: ik lig in bed, doe nu de iPad uit en ga een boek lezen, op tijd slapen en zorg morgen voor afronding en overdracht van zaken voor mijn vakantie
Gewoonquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en:
[..]
En volgende keer misschien gewoon een kleedje op de grond leggen zodat je niet eerst hoeft te stofzuigen?Kan je vriend dat 's avonds gewoon doen.
Frobelvriendinnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
Meh, ik heb mijn dag alwéér dom ingedeeld![]()
Vanochtend op tijd opgestaan, lekker zitten haken, en toen vrij laat pas naar bed gegaan voor een dutje.
Nu moet ik nog naar de supermarkt, maar is het daar natuurlijk alweer hartstikke druk![]()
Wel gezellig, vanavond een handwerkavond bij mij thuisEr komen maar liefst 7 vriendinnen die allemaal wel iets te breien / haken / naaien hebben
En eentje heeft naailes, dus die kan mij mooi helpen een dekenhoesje te maken voor mn kind
quote:
Ik ook. Voel me ook echt zo'n theemuts.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Frobelvriendinnenwaar haal je die? Ik ben wat dat betreft de enige hier zeg maar.
Als het maar oplucht.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk niet dat dit bij Albert Heijn isquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En maar staken voor een betere CAO...![]()
Nou ze blijken gewoon stiekem allemaal te fröbelenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Frobelvriendinnenwaar haal je die? Ik ben wat dat betreft de enige hier zeg maar.
Dit klinkt nu zo dubbelzinnig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:31 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ze blijken gewoon stiekem allemaal te fröbelenik wist dat eerst ook niet, maar uiteindelijk waren er echt 8 meiden aan het handwerken hier
quote:
Niet alleen van 1 banker maar van meerdere collega'squote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef wyccie het volgende:
Zo, gelezen. Heftig, Red. Pfff.![]()
Goed dat het nu op tafel ligt, en dat je in ieder geval steun hebt van je banker.
Je spreekt altijd met zo veel liefde over je werk, je bent enthousiast en je doet het hartstikke goed (als ik zo lees hoe je cliënten met jou omgaan en jij met hen). Dan is zo'n 3-sterrenbeoordeling best balen. Weinig waardering van je werkgever uit.![]()
Hopelijk zijn hun ogen nu geopend en gaat er iets gebeuren als je terug bent van vakantie. Dat verdien je.
Hee, daar is je haar heel andersquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan vergeleken met die foto uit mijn fobo.
[ afbeelding ]
Ook Cobra4 wordt ouder...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 06:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee, daar is je haar heel anders
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maak van mijn hart niet altijd een moordkuil en ben inderdaad soms vrij direct. Sommigen ervaren dat als 'hard', hoewel ik dat niet altijd zo bedoel.
Ik kan me alleen niet herinneren dat ik dat richting jou persoonlijk zo heb laten blijken...
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Ik bied me aan, ik heb er ook geen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, wyccie doet ook mee ^^quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook. Voel me ook echt zo'n theemuts.
Een oud-collega van me had me leren haken en daar ging ik wel eens naartoe. Nu zie ik haar niet meer.
stop de tijd!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat was de naam van de stad die ik zocht toen ik Leiden zei!
Bedoel je daarmee Leiden?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:47 schreef Etcetera het volgende:
Vriendje zit al zo vaak in het zuiden van het land![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat was de naam van de stad die ik zocht toen ik Leiden zei!
Rotterdam/Maasvlaktequote:
Boekenmarkt Deventerquote:Leiden heeft veel musea.
Deventer is leuk met het Dickensfestival en de boekenmarkt (maar ik geloof niet dat het in mei-juni is).
Nijmegen heeft het Valkhof, Muzieum, de Ooijpolder (Oortjeshekken, Millingen theetuin).
Den Bosch is ook leuk en je kunt daar kanoën door de binnenstad.
Voor zover de suggesties die zijn geweest en waar ik ben geweest. Zelf ben ik ook weinig in andere kleine steden geweest. En Haarlem schijnt inderdaad een mooie, gezellige stad te zijn.
quote:
Ik draai al twee weken op een minimum aan slaap, komt vast wel weer goed. Ooit.quote:
Zal wel een Groninger zijn geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:41 schreef wyccie het volgende:
Texel wil ik ook nog wel een keer bezoeken. Nog nooit op een Waddeneiland geweest.
Toen ik klein was zijn we met kennissen naar iemand in Zeeland gereden. Kwamen we daar aan, huisje aan zee etc, heel anders dan in het oosten van het land.
Even later vertelde ik iemand (een volwassene) dat ik in Nieuw-Zeeland was geweest. Die zei natuurlijk dat dat niet kon en dat het Zeeland moet zijn geweest. Maar nee, ik was er héél zeker van dat ik écht in Nieuw-Zeeland was geweest, want het was zo'n ontzettend lange autorit.
Ter controle of voor iets nieuws?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Ik draai al twee weken op een minimum aan slaap, komt vast wel weer goed. Ooit.
Nu eerst maar eens wat bloed laten prikken.
Een Tukker. Net zo erg.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zal wel een Groninger zijn geweest
Voor haar gewrichten hopelijk.quote:
Ik heb dat ook!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:08 schreef Mark het volgende:
En nee: ik houd niet van die zenuwachtige jazz
[me=Its-Jojo-4you] vraagt wie er nog meer popcorn wil[/me]quote:
I knowquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben heel lief.![]()
![]()
Ben zelf ook Tukker.
Hij is leukquote:
Da's waar ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
Maar in dit geval werd ik dubbel beledigd, als Groningse tukker
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:41 schreef wyccie het volgende:
Maar nee, ik was er héél zeker van dat ik écht in Nieuw-Zeeland was geweest, want het was zo'n ontzettend lange autorit.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ter controle of voor iets nieuws?![]()
Succes iig! En ik duim ook dat je wat meer slaap gaat krijgen
Dat idd. + controle of de achterliggende infectie geen verdere schade heeft veroorzaakt.quote:
Het is al bijna vrijdagmiddag hequote:
Ha, dat maakt tegenwoordig voor mij niet zoveel meer uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is al bijna vrijdagmiddag he
geen idee wat het betekent, maar gefelicieerdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Google Analytics Individual Qualification gehaald net, met een score van 88%
Nou, van hartequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Dat ik een beetje verstand heb van Google Analytics
Dat is dat je als website eigenaar kunt zien hoe je bezoekers de site binnenkomen enzo. Eén van de redenen dat we de cookiewetgeving gekregen hebbenquote:
Thanksquote:
Ach, bevalt verder prima.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonen
quote:Maastricht ligt behoorlijk centraal
Ja G is een schatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo![]()
Goed dat je even een verzetje hebt geplandKan G je wel een beetje opbeuren als hij er is?
Werk bij mijn ouders inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:33 schreef Soempie het volgende:
MaJo, wat rot.Dan is zo'n weekendje weg wel welkom natuurlijk. Bedoel je het werk wat je doet bij/ voor je ouders? Of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Hoorn is ook leuk! Tenminste, wat ik me kan herinneren. Heemskerk is verder niet veel aan, maar overnachten in een kasteel is dan wel weer speciaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, dit jaar gaan we met het koor meedoen aan een festival in Hoorn, en dan het weekend daar in de buurt wat rondhangen. Lijkt me ook tof![]()
Volgens mij is de bedoeling ook om dan te overnachten in een kasteel in HeemskerkIk ben dat weekend jarig, dus wordt vast gezellig
Post er nog wel maar ook wat minder de laatste dagen. Word soms wat moe van al dat gezeikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Post je nog steeds in Slank? Loveli weet heel veel over voedingsstofjes die kunnen helpen, kan misschien nooit kwaad om daar ook even op te letten. In het kader van baat het niet, dan schaadt het ook niet.
En ik denk dat het goed is dat je niet de hele dag in je bed ligtAls je ziek bent moet je natuurlijk wel plat, maar zo lang dat nog niet het geval is: beetje bezig blijven met leuke dingen! Lekker met Noa spelen, leuke dingetjes plannen voor je weekendje... nieuwe bandjes checken?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werk bij mijn ouders inderdaadHet is echt prima werk maar gewoon niet de kant die ik op wil. Ik wil schrijven, journalistiek bezig zijn. Elke dag dat ik dat niet ben raak ik alleen maar verder in de put.
Psychisch geneuzel:Je was begonnen als freelancer, hoe gaat dat nu? Is er een mogelijkheid dat verder uit te bouwen en wat minder te gaan werken voor je ouders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, die wachtlijsten..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef Lotusss het volgende:
9,2 voor mijn eindtoets op het werk...
BAM JONGUH!
wanneer? dat is om de hoekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, dit jaar gaan we met het koor meedoen aan een festival in Hoorn, en dan het weekend daar in de buurt wat rondhangen. Lijkt me ook tof![]()
8 & 9 juniquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wanneer? dat is om de hoek
En ja, ik zie dat je dat weekend jarig bent maar ik ben te lui om in de OP terug te zoeken.
I hear you, er zitten heel veel lieve mensen, maar het is en blijft een club voornamelijk vrouwen bij elkaar... en dat werkt niet altijd lekker. Maargoed, er zit wel heel veel kennisquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Post er nog wel maar ook wat minder de laatste dagen. Word soms wat moe van al dat gezeik
Roep het tegen die tijd nog maar een keerquote:
Ahquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
MaJo![]()
En trek je alsjeblieft dan ook niks aan van mij extreem flauwe grap eerder in dit topic
Ik heb tot nu toe 1 opdracht gedaan, verder mail ik me rot maar krijg geen reactiesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je was begonnen als freelancer, hoe gaat dat nu? Is er een mogelijkheid dat verder uit te bouwen en wat minder te gaan werken voor je ouders?
En ja, die wachtlijsten..
Ik moet eerlijk zeggen dat het me eerst even raakte maar toen besefte dat je het niet slecht bedoelde. En het was ook best een goeie grapquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
MaJo![]()
En trek je alsjeblieft dan ook niks aan van mij extreem flauwe grap eerder in dit topic
Ik denk 'huhquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
MaJo![]()
Weet je dat ik ook een quasi seconde dacht "huh, hoe kan hij nou denken dat ik tukker ben"quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk 'huh', lees terug, had het al gelezen, en snap het nu pas. Dus
Grappig:quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook ISTJ. Probleem met dat soort vragen is vaak dat ze het over projecten hebben... ik heb nooit projecten en aan vergaderen doe ik ook niet. En veel antwoorden zijn afhankelijk van de situatie.
Texel vind ik niet geweldig. Niet veel meer dan een vlakke zandplaat met een dijk eromheen. Terschelling is veel leuker: er is meer te doen en de natuur is veel gevarieerder. Op Terschelling is hotel Schylge prima, maar boek wel een kamer met uitzicht op de Waddenzee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tukkers zijn leuk
Over waddeneilanden: ik heb er deze zomer nog een paar aangedaan met een zeilboot. Ameland heeft een paar leuke dorpjes, maar als je een paar keer op het eiland geweest bent dan weet je het wel. Dan is het gewoon weer eens fietsen huren, vuurtoren bekijken, een vermogen betalen voor een biertje bij een strandtent, even de arcadehal bezoeken en weer wegwezen. Een weekend kan ik me er altijd wel vermaken, maar langer dan dat hoeft voor mij niet.
Vlieland heb ik minder van gezien, maar als mijn eerste indruk een beetje klopt is het daar nog erger. Het eiland heeft namelijk maar een dorpje en het aantal wegen lijkt ook beperkt te zijn.
Terschelling is een beetje als Ameland, maar de dorpen zijn wat groter.Texel is te lang geleden om iets zinnigs over te zeggen, en Schiermonnikoog ben ik geloof ik niet op geweest.
In elke provincie kan je wel een leuke stad vinden (al twijfel ik nog bij Flevoland) dus het hangt er maar net vanaf wat je wil gaan doen en hoe ver weg het mag zijn.
Wat bot dat ze niet reageren en balen dat het zo nog niet van de grond komt, dat vreet ook energie. Hopelijk staan er dingen in het boek waar je wat mee kunt. En hopelijk kun je er na het weekend Maastricht weer beter tegenaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:48 schreef MaJo het volgende:
Ik heb tot nu toe 1 opdracht gedaan, verder mail ik me rot maar krijg geen reactiesBen wel een boek aan het lezen hoe je als freelancer ideeën kunt pitchen, hopelijk heb ik er wat aan!
geeft niksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk 'huh', lees terug, had het al gelezen, en snap het nu pas. Dus
Daar ben ik het echt heel erg mee oneens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:56 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Texel vind ik niet geweldig. Niet veel meer dan een vlakke zandplaat met een dijk eromheen.
Eerlijkheidshalve kwam mijn Maastrichtsuggestie van jouw FB-postquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:29 schreef MaJo het volgende:
Paar dagen niet gepost want het gaat helaas niet zo lekker met me, zit echt in een flinke dip tegen een depressie aan
Omdat ik wel een verzetje kan gebruiken heb ik met Pasen twee nachten een hotel in Maastricht geboekt
Grappig dat ik daarom midden in de stedendiscussie val
Etcie, Utrecht uiteraard en ook Amersfoort is een leuk stadjeZelf twijfelde ik tussen Maastricht, Gent en Düsseldorf maar het is dus Maastricht geworden.
quote:Oh en balen al die werkperikelen hierBen zelf ook niet happy met mijn baan, vandaar ook de dip. Heb er echt totaal geen zin meer in en geen inspiratie/motivatie. Zou het liefst de hele dag in bed liggen maar wonder boven wonder doe ik dat niet (zelfs niet op mijn vrije dag
)
Want? Op Texel kom je met de boot al aan in de middle of nowhere, op Terschelling zit je gelijk in West, een levendige plaats. En ik vind Terschelling toch echt veel gevarieerder. Veel leuker om te wandelen of fietsen, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt heel erg mee oneens.
Weet je zeker dat je dat wil doen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, Earth Hour morgen!
Vorig jaar deed ik mee aan een evenement in de Martinikerk, maar morgenavond ben ik gewoon thuis. Eens even zien hoe het met de kaarsen-voorraad staatlijkt me wel wat, een avondje met alleen kaarslicht
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve kwam mijn Maastrichtsuggestie van jouw FB-post
Ik weet van mezelf dat ik juist dingen moet blijven doen en moet blijven werken. Zelfs in mijn meest depressieve periodes heb ik altijd gewerkt, omdat ik anders echt helemaal niks meer zou doenquote:
Wel goed dat je toch actief blijft
Knijpkatjes voor de kinderen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:22 schreef Mark het volgende:
Volgens mij hebben we alleen waxinelichtjes, schiet niet zo op met de kinderen
ik heb een knijpkat die eruit ziet als een pinguin.quote:
Nou, ik heb het hele artikel gelezen en ja ik weet nog steeds zeker dat ik dat wil doen...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:31 schreef ß het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wil doen?
http://www.slate.com/arti(...)ricity_not_less.html
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben op dit moment soesjes aan het maken. Deeg staat nu voor de laatste paar minuten in de oven, maar het zag er alvast goed uit. Straks even afkoelen en later vandaag vullen en bedekken met een laagje chocola
Morgenochtend ga ik inderdaad naar Groningen voor het whiskyfestival.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, over hotels gesproken: MM, de oom en tante van mijn vriend hebben laatst ook in hotel Friesland overnachtze vonden het echt een prima locatie voor 1 nachtje.
Het whiskyfestival is dit weekend toch?
Ik ga proberen morgen dat restaurantje wat jij laatst noemde op te zoeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, plus een dijk van een locatie als je in de binnenstad moet zijnHeb eindelijk uitgevogeld waar het nou precies zit. Boven een best prima pizzeria ook nog
(alleen altijd druk omdat ie zo goedkoop is)
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:40 schreef Lotusss het volgende:
9,2 voor mijn eindtoets op het werk...
BAM JONGUH!
De Kleine Kasteleine, gewoon langs de Hema lopen vanaf je hotel, dan komt ie vanzelf aan je rechterhandquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga proberen morgen dat restaurantje wat jij laatst noemde op te zoeken.
Hoe heette dat ook al weer?
Ik ben vrijwel de hele dag, van 13.00 to 23.00 uur, in en rond de kerk aanwezig en heb dan geen tijd om terug naar de omgeving van het hotel te lopen...
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD dan weten jullie het eerder dan ik
Juistem, ik zat met iets met Tante in mijn hoofd...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De Kleine Kasteleine, gewoon langs de Hema lopen vanaf je hotel, dan komt ie vanzelf aan je rechterhand
Ligt toch nog verder van de kerk dan ik dacht...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De Kleine Kasteleine, gewoon langs de Hema lopen vanaf je hotel, dan komt ie vanzelf aan je rechterhand
Ja, t ligt wel de andere kant op, maar het is écht een kippe-eindje hoor. Geen Amsterdamse afstanden hier hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt toch nog verder van de kerk dan ik dacht...
Ben bang dat dat het wel wordt, heb maar 3 kwartier tot een uur 'vrij' en daarbinnen moet ik heen en weer lopen, bestellen, wachten op bestelling en eten...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een rondje om de kerk is ook niets
Zie boven...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, t ligt wel de andere kant op, maar het is écht een kippe-eindje hoor. Geen Amsterdamse afstanden hier he![]()
OK, schrijf ik op.quote:Als je dichter bij de kerk wilt eten heb je nog pizzeria Napoli, aan de Brugstraat. Ook een prima pizzeria maar echt voor grote groepen en vaak ook stampvol. Verder zit aan de Zwanestraat eetcafé de Ugly Duck, daar kun je ook prima eten
whehehequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Altijd beter dan een post die ik laatst in OUD zag, op Fok posten dat je zwanger bent voor je het je vriend/man/weetikwat hebt verteld.
Wagamama zekerquote:
Dat ja, achterlijke naam, goed eten voor een snelle hap.quote:
Tactvol ben ik niet heel erg, eerlijk welquote:ESFP'ers zijn vriendelijk en spontaan en voelen zich van nature aangetrokken tot mensen. Ze zijn enthousiast en uitbundig en het is een plezier ze in de buurt te hebben. Ze vertrouwen op hun
zintuigen.
Ze zijn onbevooroordeeld, ruimdenkend en tolerant. Ze komen het best tot hun recht in situaties waarin nuchterheid en praktische vaardigheden vereist zijn. Ze zijn nieuwsgierig, tactvol, en levenslustig. Ze leren beter door dingen zelf te doen dan door te studeren.
Valkuilen
ESFP'ers doen er goed aan meer alert te worden op wat er schuil kan gaan achter het innemende gedrag van een ander. Bij beslissingen moeten ze leren dingen logisch op een rijtje te zetten en naar de lange termijn te kijken in plaats van impulsief te handelen.
Psychologische test van Soempie...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar die test?
tnxquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Psychologische test van Soempie...
Sorry, kon het even niet laten, had de link t.b.v. TM inmiddels al weer aangepast.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
TM begon, hij klikte en daardoor klikte ik.
Het is je vergeven hoor, ik Fok alleen thuis of mobiel. Het is alleen niet de associatie die je wilt als je net klaar zit om melk af te tappen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, kon het even niet laten, had de link t.b.v. TM inmiddels al weer aangepast.
Wist ik veel dat hij die weer ging quoten...
Proest...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor, ik Fok alleen thuis of mobiel. Het is alleen niet de associatie die je wilt als je net klaar zit om melk af te tappen.
For realquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Altijd beter dan een post die ik laatst in OUD zag, op Fok posten dat je zwanger bent voor je het je vriend/man/weetikwat hebt verteld.
quote:ISTP'ers zijn realistisch. Ze regelen hun zaken met voortvarendheid en verstand, en passen zich aan aan de omstandigheden. Ze beschouwen en analyseren het leven met een afstandelijke nieuwsgierigheid. Ze zijn alleen onder de indruk van goed onderbouwde argumenten.
Ze vinden het niet prettig om ergens op vastgepind te worden en raken gefrustreerd als ze moeten werken binnen strakke structuren en schema's. Ze kunnen goed anticiperen op directe, praktische behoeftes en komen dan met een logisch plan om in die behoeftes te voorzien. Ze zijn op hun best in situaties die directe aandacht vereisen.
Valkuilen
ISTP'ers doen er goed aan soms wat meer oog te hebben voor autoriteit en iets minder opstandig te zijn. Ook zouden ze wat meer open moeten staan voor de gevoelens van anderen.
Het is een vrij algemene test, maar de I of E is heel afhankelijk van de situatie. Als je de uitslagen analyseert scoor ik vaak vrij schizofreen op persoonlijkheidstesten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:49 schreef MadMaster het volgende:
Die I verbaast me een beetje, had je meer extravert ingeschat...
Bijna allemaal I'tjes hier, geloof ik, alleen Etcie en ikzelf niet...
hoef die test niet meer te maken. Dit is mijn uitkomstquote:
Ligt er ook aan welke situatie/publiek je voor ogen neemt bij het maken van zo'n test, bijv. je werk, de voetbalclub of je vriendenkring.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is een vrij algemene test, maar de I of E is heel afhankelijk van de situatie. Als je de uitslagen analyseert scoor ik vaak vrij schizofreen op persoonlijkheidstesten.
Hier herken ik anders niets in van je:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoef die test niet meer te maken. Dit is mijn uitkomst
Met dat laatste heb je zelfs de Marlene Dietrich-award hier binnen gesleept...quote:Valkuilen
ISTP'ers doen er goed aan soms wat meer oog te hebben voor autoriteit en iets minder opstandig te zijn. Ook zouden ze wat meer open moeten staan voor de gevoelens van anderen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:32 schreef MadMaster het volgende:
http://tests.psychologiem(...)lijkheidstype%20MBTI
quote:ISFP'ers zijn aardig, meelevend, open en flexibel. Ze houden rekening met anderen en dringen hun mening niet op. Ze zijn rustig en bescheiden, gaan onenigheid uit de weg en proberen in harmonie te leven met mens en natuur. Ze streven naar eenvoud en vrijheid. Ze nemen ervaringen zeer bewust in zich op. Ze zijn betrokken, realistisch en geduldig, maar nemen liever geen leidende rol op zich.
Valkuilen
ISFP'ers mogen best iets kritischer worden in plaats van dingen zonder meer te accepteren. Ze mogen trotser zijn op hun eigen prestaties. Ze doen er goed aan te leren feedback te accepteren zonder zich persoonlijk aangevallen te voelen.
Waar feliciteer je Etcie nou mee, heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Weekend en vakantie
Etcetera en Lotusss gefeliciteerd
Ik mis iets geloof ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Etcetera is gediplomeerd cookiebakker geworden, begrijp ik.
Alsnog gefeliciteerd!
Haar Google Analytics Fancysmancysuperdupertitelquote:
Zijn punt is dat Earth Hour an sich schadelijker voor het milieu is dan niet aan Earth Hour doen. Mensen denken dus goed bezig te zijn, terwijl ze a) het milieu meer schade toebrengen dan ze normaal zouden doen en b) dit de aandacht kan afleiden van ideeën die wel zin hebben. Mensen zijn goed in zichzelf voorliegen door acties niet helemaal op waarde te schatten (voorbeeldje: ik heb vanochtend de trap genomen en dus meer calorieën verbrandt, nu mag ik wel een extra muffin). Met Earth Hour kan (let op, kan!) het dus de verkeerde kant op gaan. Mensen doen een uur per jaar het licht niet aan, vinden van zichzelf dat ze milieuvriendelijk bezig zijn en dat ze dus best een SUV voor de deur mogen hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, ik heb het hele artikel gelezen en ja ik weet nog steeds zeker dat ik dat wil doen...
Sorry, de auteur heeft vast gelijk, maar wat een zeikartikel weer. Er wordt een initiatief gestart om bewustzijn te creëren, en onmiddellijk duikt een of andere pietlut er weer bovenop om alles haarfijn onderuit te halen. En zonder een beter alternatief te bieden uiteraard. Alleen maar: we zouden betere bronnen moeten vinden. Ja, zo lang die er nog niet zijn, kun je dan maar beter doen wat je kunt toch?
[/rant]
Doe hem de groetjes van me, en geniet er van.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:13 schreef Lotusss het volgende:
Weekend! En uit eten met mijn maatje en tevens getuige.
Je regelt het maar, maar maak mij niet wakkerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef Lotusss het volgende:
Ik zit al aan het bier op hem te wachten, dus helemaal stilletjes kan ik niet beloven
Avond m'neer! Ik ga vanavond met de andere getuige uit eten!quote:
Dat moet je in ABO postenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
pfffff, ik ruik me eigen lichaam. tijd om weer te douchen, is alweer een week geleden. Tot zo
Eet smakelijk dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Avond m'neer! Ik ga vanavond met de andere getuige uit eten!
Sushi! Omnomnomquote:
INTP. Dat van die logica klopt beslist.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Psychologische test van Soempie...
quote:INTP'ers staan bekend om hun hang naar zuivere logica. Ze willen universele waarheden en principes onderzoeken. Ze stellen zichzelf en andere mensen voortdurend de vragen 'Waarom?' en 'Waarom niet?'. Het zijn heldere, snelle denkers en ze zijn bijzonder nieuwsgierig. Ze zijn wat onopvallend in hun manier van doen en hebben een rustige aanpak, maar nemen nooit zomaar aan wat door anderen waar wordt geacht.
Ze leren snel en hun sterke intuïtie versterkt hun inzicht en vindingrijkheid. Ze hebben doorzettingsvermogen, gaan grondig te werk en zijn niet onder de indruk van autoriteit. Ze gedijen het best in een ongestructureerde omgeving waarin ze de rust krijgen om onafhankelijk aan ingewikkelde problemen te werken.
Valkuilen
Het zou goed zijn als INTP'ers zich wat meer verdiepten in de behoeften van anderen en op een wat eenvoudiger, duidelijker manier leerden communiceerden.
Ik heb meerdere keren sushi gehad, gemaakt door verschillende mensen, en tot nu toe heb ik nog nooit gedacht "wat is dit lekker, ik wil graag nog een stukje"quote:
Dat kan. Sommigen vinden het niets.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren sushi gehad, gemaakt door verschillende mensen, en tot nu toe heb ik nog nooit gedacht "wat is dit lekker, ik wil graag nog een stukje"
Veel plezier komend weekeind!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
pfffff, ik ruik me eigen lichaam. tijd om weer te douchen, is alweer een week geleden. Tot zo
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel plezier komend weekeind!![]()
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21413019/__Bittere_kou___.html
quote:BLOG SNEEUWKLOKJESSTRAAT 23
Als er feng shui voor huisadressen zou bestaan, zou je zeker goed zitten in de Sneeuwklokjesstraat. Leuk om uit te spreken ook, de Sneeuwklokjesstraat. Eigenlijk is het niet zozeer een straat, maar eerder een pleintje in een U-vorm. Met een grasveld in het midden met opvallend weinig hondenpoep.
Wat voor auto’s staan er geparkeerd in de Sneeuwklokjesstraat?
Twee mini’s, allebei donkerblauw. Een BMW die volgens mij van Marktplaats komt en veel 13 in een dozijn karretjes waarbij de Clio het met gemak wint.
Geen patserbakken, geen oude barrels.
Het is een waterkoude dinsdagochtend als ik naar boven loop. Het eerste wat ik denk als ik in de woonkamer om mij heen kijk, is “Hier hebben geen klootzakken gewoond”.
Er zullen genoeg nuchtere types zijn die onmiddellijk na binnenkomst de kozijnen beginnen te inspecteren en met al of niet geveinsde kennersblik op zoek gaan naar vochtproblemen. Maar ik probeer in alle onbeholpenheid die daarbij hoort, bij mijzelf na te gaan hoe dit huis voelt.
“Goed” zeg ik meteen “Heel goed”. Dit is een veilig huis. Een huis waarin je gaat zitten, je kijkt eens naar buiten en je ontspant. Als huizen een persoonlijkheid hebben, is nummer 23 een moederlijk type.
Je komt wel eens in huizen waarbij je het gevoel hebt dat er ergens een deur openstaat, niet dat het tocht, maar je mist een gevoel van geborgenheid dat je onwillekeurig verwacht.
Hier niet, hier is dat goed. Hier is buiten ver weg.
Glas in lood doet veel. Zeker op zo’n centrale plek als in de deuren in het midden van de kamer en suite.
Als ik naar het raam aan de voorkant loop, zie ik aan de overkant een man en zijn hondje naar buiten komen. Zij steken de straat over en gaan vast en zeker naar de Segbroeklaan waar de hond in het park mag rennen.
De Sneeuwklokjesstraat is de laatste zijstraat van de Goudenregenstraat voor deze kruist met de Segbroeklaan. Een stevige wijk is het. Ik bedoel, er zijn straten in Den Haag die in de lift zitten en er zijn straten die in verval zijn, maar dit hoekje van de Bloemenbuurt is een solide Haagse wijk. Zo was het, zo is het en zo zal het ook wel even blijven.
Binnen, in Sneeuwklokjesstraat 23, kijk ik voor de laatste keer om me heen. Wat is het dat een huis een goed huis maakt. Ik weet het niet, maar wat ik wel weet,is dat de kopers het goed gezien hebben.
Echt? Ik dacht dat je nog met Wiebel was. Nou ja,quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat je nog met Wiebel was. Nou ja,![]()
Meh, die zit boven te gamen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat je nog met Wiebel was. Nou ja,![]()
vroeger, bij de commando'squote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Uit stand zo 20 meter de lucht in, Storm
wel een leuke sport!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:25 schreef Soempie het volgende:
Ik heb me weer aangemeld voor volleybal. 10 april eerste training. Denk niet dat ik omhoog kom als ik spring, maargoed.![]()
Dat zal je mij nooit zien doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
nee niet echt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog briljante plannen vanavond/ weekend?
Och meis tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:29 schreef MaJo het volgende:
Paar dagen niet gepost want het gaat helaas niet zo lekker met me, zit echt in een flinke dip tegen een depressie aan
Noooooooquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga vanavond naar een Cointreaufeestje (daar zijn de soesjes ook voor. Er zit Cointreau in de room en in de chocoladetoppingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dank jequote:
Bijkomen van een weekje geplande kou in de Ardennen/voorbereiden op een weekend ongeplande kou in Groningen tijdens het Whisky Festival Noord Nederland.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Come on, elke dag worden er honderden vrouwen bezwangerd/kinderen geboren, niks bijzonders...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Noooooooserieus iemand die dat heeft gedaan? Dan ben je echt niet goed in je hoofd
jij hoort het zelf ook vaak pas jaren later?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on, elke dag worden er honderden vrouwen bezwangerd/kinderen geboren, niks bijzonders...
Tot op heden nog niet gebeurd en ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij hoort het zelf ook vaak pas jaren later?
Voor mijn werk ben ik regelmatig bezig met Google Analytics. Google heeft een cursus gemaakt en je kunt er examen in doen (Google Analytics Individual Qualification) en dat heb ik vandaag gekocht, gemaakt en gehaald.quote:
Do ist der Bahnhof!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van Kooten en de Bie zijn geloof ik niet mijn soort humor
Iddquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Do ist der Bahnhof!!
Briljant, meesterlijk en tijdloos!
ik weet het, voelt vertrouwd hoorquote:
anders.heb ik hem ook op dvd volgens mijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hopelijk morgen te zien via Uitzending Gemist.
Idem...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
anders.heb ik hem ook op dvd volgens mij
Iemand wiens man nachtdienst had gehad geloof ik, en zij ging 's ochtends testenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Noooooooserieus iemand die dat heeft gedaan? Dan ben je echt niet goed in je hoofd
Klinkt als een goed feestje!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar een Cointreaufeestje (daar zijn de soesjes ook voor. Er zit Cointreau in de room en in de chocoladetopping) en ik vermoed dat ik daar niet nuchter vandaan kom
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij hoort het zelf ook vaak pas jaren later?
Eens kijken hoe we er over 20 jaar voor staan.quote:
Trusten en beterschap!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaal voor de liefde woorden
Ik ga nu lekker slapen, voel me hondsberoerd. Ben benieuwd hoe ik me morgen voel
Beterschap.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaal voor de liefde woorden
Ik ga nu lekker slapen, voel me hondsberoerd. Ben benieuwd hoe ik me morgen voel
mee eensquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
Net Shawshank Redemption weer gekeken. Wat een enorm goede film blijft dat.
Dat ga ik in mijn sollicitatiebrieven zetten, dan moeten ze me wel aannemen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:51 schreef Soempie het volgende:
Grappig:
Possible Career Paths for the ISTJ:
Business Executives, Administrators and Managers
Accountants and Financial Officers
Police and Detectives
Judges
Lawyers
Medical Doctors / Dentists
Computer Programmers or Systems Analysts
Military Leaders
Ik wil jou zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb die test ook eens gedaan:
[..]
Tactvol ben ik niet heel erg, eerlijk wel
Military Leader lijkt mij wel wat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ga ik in mijn sollicitatiebrieven zetten, dan moeten ze me wel aannemen.![]()
Al die andere beroepen zijn echt helemaal niks voor mij.
Het is prima bevallenquote:
quote:
quote:
quote:
geen idee, al een tijd niet gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 03:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat we bezig waren met Zwaaiception!
Hoe is het met Yuri eigenlijk?
Daarom post hij nog niet?quote:
quote:Vooruitzichten lange termijn
zaterdag 30 maart tot en met zaterdag 06 april
Grote kans op een enigszins wisselvallig weertype met temperaturen veelal dichtbij de normale waarde.
Hoi mam!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge
De weersverwachting is eindelijk geen 50/50 meer:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan mobiel nooit snel genoeg reageren
En ze heeft jou uitbesteedt? Vandaar het vreemde bed?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:40 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM gaat as. weekend skiën in Oostenrijk, dus die juicht de kou alleen maar toe...
De spelfout die er stond vroeg om een bijdehante opmerking.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zitten we allemaal mobiel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |