ben aan die vragen begonnen maar het slaat zo niet op mijn situatie dat ik er maar mee gestopt benquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook ISTJ. Probleem met dat soort vragen is vaak dat ze het over projecten hebben... ik heb nooit projecten en aan vergaderen doe ik ook niet. En veel antwoorden zijn afhankelijk van de situatie.
Dat is geen avondeten, meisje.quote:
Niet erg. Maar dat weet je al.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Sorry voor het lange verhaal maar ik wilde het helemaal wegschrijven
Geen probleem als het helpt de boel er uit te gooien. Veel succes met het vervolg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef iamredleader het volgende:
IKEA verkoopt ze weerquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Pasta met gehaktballetjes in iets van saus vanavond. En morgen.
Lopen is best wel prima. Jammer dat de omgeving hier zo retesaai isquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Red, succes nog met de rest van dit 'akkefietje', goed dat je het eruit gegooid hebt.
Oh what the hell, ik ga de sportschool opzeggenToch geen zin, nu E. door de week zoveel weg is komt het kut uit met eten enzo, waardoor ik me echt moet haasten. Morgen maar even langsgaan met een briefje.
En om toch beweging te krijgen: na het eten maar gaan lopen o.i.d., wil in elk geval niet niets doen.
Toch nog wel met paardenvlees hoop ik.quote:
Slim.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:37 schreef iamredleader het volgende:
Om nu verstandig te doen: ik lig in bed, doe nu de iPad uit en ga een boek lezen, op tijd slapen en zorg morgen voor afronding en overdracht van zaken voor mijn vakantie
Gewoonquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en:
[..]
En volgende keer misschien gewoon een kleedje op de grond leggen zodat je niet eerst hoeft te stofzuigen?Kan je vriend dat 's avonds gewoon doen.
Frobelvriendinnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
Meh, ik heb mijn dag alwéér dom ingedeeld![]()
Vanochtend op tijd opgestaan, lekker zitten haken, en toen vrij laat pas naar bed gegaan voor een dutje.
Nu moet ik nog naar de supermarkt, maar is het daar natuurlijk alweer hartstikke druk![]()
Wel gezellig, vanavond een handwerkavond bij mij thuisEr komen maar liefst 7 vriendinnen die allemaal wel iets te breien / haken / naaien hebben
En eentje heeft naailes, dus die kan mij mooi helpen een dekenhoesje te maken voor mn kind
quote:
Ik ook. Voel me ook echt zo'n theemuts.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Frobelvriendinnenwaar haal je die? Ik ben wat dat betreft de enige hier zeg maar.
Als het maar oplucht.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk niet dat dit bij Albert Heijn isquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En maar staken voor een betere CAO...![]()
Nou ze blijken gewoon stiekem allemaal te fröbelenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Frobelvriendinnenwaar haal je die? Ik ben wat dat betreft de enige hier zeg maar.
Dit klinkt nu zo dubbelzinnig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:31 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ze blijken gewoon stiekem allemaal te fröbelenik wist dat eerst ook niet, maar uiteindelijk waren er echt 8 meiden aan het handwerken hier
quote:
Niet alleen van 1 banker maar van meerdere collega'squote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef wyccie het volgende:
Zo, gelezen. Heftig, Red. Pfff.![]()
Goed dat het nu op tafel ligt, en dat je in ieder geval steun hebt van je banker.
Je spreekt altijd met zo veel liefde over je werk, je bent enthousiast en je doet het hartstikke goed (als ik zo lees hoe je cliënten met jou omgaan en jij met hen). Dan is zo'n 3-sterrenbeoordeling best balen. Weinig waardering van je werkgever uit.![]()
Hopelijk zijn hun ogen nu geopend en gaat er iets gebeuren als je terug bent van vakantie. Dat verdien je.
Hee, daar is je haar heel andersquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan vergeleken met die foto uit mijn fobo.
[ afbeelding ]
Ook Cobra4 wordt ouder...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 06:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hee, daar is je haar heel anders
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maak van mijn hart niet altijd een moordkuil en ben inderdaad soms vrij direct. Sommigen ervaren dat als 'hard', hoewel ik dat niet altijd zo bedoel.
Ik kan me alleen niet herinneren dat ik dat richting jou persoonlijk zo heb laten blijken...
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef iamredleader het volgende:
Ik bied me aan, ik heb er ook geen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, wyccie doet ook mee ^^quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook. Voel me ook echt zo'n theemuts.
Een oud-collega van me had me leren haken en daar ging ik wel eens naartoe. Nu zie ik haar niet meer.
stop de tijd!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat was de naam van de stad die ik zocht toen ik Leiden zei!
Bedoel je daarmee Leiden?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:47 schreef Etcetera het volgende:
Vriendje zit al zo vaak in het zuiden van het land![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat was de naam van de stad die ik zocht toen ik Leiden zei!
Rotterdam/Maasvlaktequote:
Boekenmarkt Deventerquote:Leiden heeft veel musea.
Deventer is leuk met het Dickensfestival en de boekenmarkt (maar ik geloof niet dat het in mei-juni is).
Nijmegen heeft het Valkhof, Muzieum, de Ooijpolder (Oortjeshekken, Millingen theetuin).
Den Bosch is ook leuk en je kunt daar kanoën door de binnenstad.
Voor zover de suggesties die zijn geweest en waar ik ben geweest. Zelf ben ik ook weinig in andere kleine steden geweest. En Haarlem schijnt inderdaad een mooie, gezellige stad te zijn.
quote:
Ik draai al twee weken op een minimum aan slaap, komt vast wel weer goed. Ooit.quote:
Zal wel een Groninger zijn geweestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:41 schreef wyccie het volgende:
Texel wil ik ook nog wel een keer bezoeken. Nog nooit op een Waddeneiland geweest.
Toen ik klein was zijn we met kennissen naar iemand in Zeeland gereden. Kwamen we daar aan, huisje aan zee etc, heel anders dan in het oosten van het land.
Even later vertelde ik iemand (een volwassene) dat ik in Nieuw-Zeeland was geweest. Die zei natuurlijk dat dat niet kon en dat het Zeeland moet zijn geweest. Maar nee, ik was er héél zeker van dat ik écht in Nieuw-Zeeland was geweest, want het was zo'n ontzettend lange autorit.
Ter controle of voor iets nieuws?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Ik draai al twee weken op een minimum aan slaap, komt vast wel weer goed. Ooit.
Nu eerst maar eens wat bloed laten prikken.
Een Tukker. Net zo erg.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zal wel een Groninger zijn geweest
Voor haar gewrichten hopelijk.quote:
Ik heb dat ook!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:08 schreef Mark het volgende:
En nee: ik houd niet van die zenuwachtige jazz
[me=Its-Jojo-4you] vraagt wie er nog meer popcorn wil[/me]quote:
I knowquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben heel lief.![]()
![]()
Ben zelf ook Tukker.
Hij is leukquote:
Da's waar ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:15 schreef LadyBlack het volgende:
Maar in dit geval werd ik dubbel beledigd, als Groningse tukker
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:41 schreef wyccie het volgende:
Maar nee, ik was er héél zeker van dat ik écht in Nieuw-Zeeland was geweest, want het was zo'n ontzettend lange autorit.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ter controle of voor iets nieuws?![]()
Succes iig! En ik duim ook dat je wat meer slaap gaat krijgen
Dat idd. + controle of de achterliggende infectie geen verdere schade heeft veroorzaakt.quote:
Het is al bijna vrijdagmiddag hequote:
Ha, dat maakt tegenwoordig voor mij niet zoveel meer uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is al bijna vrijdagmiddag he
geen idee wat het betekent, maar gefelicieerdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Google Analytics Individual Qualification gehaald net, met een score van 88%
Nou, van hartequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Dat ik een beetje verstand heb van Google Analytics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |