Had ik ook gedacht ja!quote:Op maandag 8 april 2013 09:01 schreef dennis83 het volgende:
Sabia is 35 en daarmee net iets ouder dan Sylvie, die volgende week 35 wordt. Dacht dat Raf (30) na de scheiding voor een jong wijffie zou gaan en dan meteen aan de tweede leg zou beginnen. Niet dus.
Was er niet ook een gezegde over dat een beste vriendin iets anders is dan een loopjongen? Anyway, kan me voorstellen dat je als vriendin van mevrouw Meis denkt 'vriendin schmiendin' en er met haar ex vandoor gaat. Rafael is hopelijk gewoon slimmer dan datquote:Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze was toch al lang niet meer samen met Khalid?
Als het echt waar is; waar is dat gezegde over niks beginnen met de ex van je beste vriendin?
quote:Op maandag 8 april 2013 08:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Je kunt Syl er gewoon vanaf knippen. Is volgens mij al eens gedaan aan het begin van deze reeks.
twitter:showbiznewz twitterde op maandag 08-04-2013 om 09:22:09Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz daten http://t.co/25TqpghYVV reageer retweet
twitter:BartelsFreek twitterde op maandag 08-04-2013 om 08:14:19haha! v je vriendinnen moet je het hebben, of zoiets 'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz' http://t.co/plHgvAraVQ via @NUnl reageer retweet
Ja dat, alsof Syvie iets de wereld in slingert wat afbreuk doet aan haar perfecte leventje. Haar Grazia-column en twitteraccount staan beiden op testbeeld..quote:Op maandag 8 april 2013 09:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is niet het officiële twitter account van Sylvie
Totaal krankzinning. Wist niet wat ik zag.quote:
Kunnen we hieruit concluderen dat de breuk tussen Raf en Syl al ver voor oud en nieuw heeft plaatsgevonden?quote:Wij zijn pas lang na hun breuk bij elkaar gekomen.
Ja, maar Grazia quote Bild, toch?quote:Op maandag 8 april 2013 10:21 schreef Starlie het volgende:
Dit schijnt Raf gezegd te hebben, post Grazia net op Facebook:
"“We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld”, aldus de 30-jarige Rafael tegen het blad"
http://www.grazia.nl/show(...)abia-bouhlarouz.html
Ik zou op zijn minst toch wel ietwat ontstemd zijn als mijn BFF het met mijn (sinds nog geen 3 maanden) ex zou aanleggen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
'Rafael van der Vaart vindt liefde bij Sabia Boulahrouz'
AMSTERDAM -
Ruim drie maanden na de geruchtmakende breuk met Sylvie, lijkt Rafael van der Vaart de liefde weer te hebben gevonden... bij Sabia Boulahrouz, de ex van collega Khalid Boulahrouz en de beste vriendin van Sylvie!
Het Duitse Bild Zeitung weet het in ieder geval zeker. De 31-jarige sterspeler van HSV en de 35-jarige voetbalvrouw, die zich na de breuk van de Van der Vaartjes vooral de steun en toeverlaat van Sylvie toonde, hebben in de afgelopen weken meer dan vriendschappelijke gevoelens voor elkaar gekregen.
Uit de mond van Sabia tekent de Duitse krant op: ,,We zijn pas kort samen. We doen het rustig aan. Onze liefde heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen."
Bang dat Sylvie kwaad wordt, is Sabia niet: ,,Wij zijn pas lang na hun breuk bij elkaar gekomen. Ze weet hiervan. En Sylvie leeft nu haar eigen leven
Het is ook wel een mega cliché... Het leven als soap nemen ze wel heel serieusquote:Op maandag 8 april 2013 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou op zijn minst toch wel ietwat ontstemd zijn als mijn BFF het met mijn (sinds nog geen 3 maanden) ex zou aanleggen.
Dat was toch eigenlijk wel bekend?quote:Op maandag 8 april 2013 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit concluderen dat de breuk tussen Raf en Syl al ver voor oud en nieuw heeft plaatsgevonden?
Ik zou furieus zijn over zulk hoogverraad, zowel van mijn "beste vriendin" als van mijn ex.quote:Op maandag 8 april 2013 10:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou op zijn minst toch wel ietwat ontstemd zijn als mijn BFF het met mijn (sinds nog geen 3 maanden) ex zou aanleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |