SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik ook niet hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:26 schreef substep het volgende:
[..]
* geen alcohol mag van de dokter vanwege medicatie
Niet dat ik ooit een grote drinker was, tho.
Utrechtquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben ik ook niet hoor
@muhahaha wat bedoel je met centraal?
Maar ik hou wel van een blowtje zo nu en dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben ik ook niet hoor
@muhahaha wat bedoel je met centraal?
Nooit gedaan. Ik ga altijd over m'n nek als ik langs de coffeshop loop.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef substep het volgende:
[..]
Maar ik hou wel van een blowtje zo nu en dan.
Hier ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef substep het volgende:
[..]
Hier ook, al is dat nu zeer af en toe gewordenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef substep het volgende:
[..]
Samen blowen? hihiquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook
Al is dat wel een hele tijd terug
Dat wordt lachen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef substep het volgende:
Bij deze dan. Wanneer we bij muhahaha gaan weerwolven dan trakteer ik ieder wel op een hijsje, voor diegenen die willen.![]()
't Is niet dat je er gelijk knetterwaus van wordt, of zo. Met mate.
Uiteraard. Gewoon buiten of op het balkon.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:33 schreef muhahaha het volgende:
Hou er wel rekening mee dat er bij mij binnen niet gerookt wordt.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:36 schreef rival het volgende:
Vrijdag?
Zaterdag?
mag hier binnen wel gewoon
Dat is niet zo heel veel werk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ok ik moet nog
- omkleden
- oordopjes zoeken
- kip snijden en eten maken![]()
* LovelyLady gaat even koffie zetten
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef substep het volgende:
Bij deze dan. Wanneer we bij muhahaha gaan weerwolven dan trakteer ik ieder wel op een hijsje, voor diegenen die willen.![]()
't Is niet dat je er gelijk knetterwaus van wordt, of zo. Met mate.
Ik vind dinsdag een nutteloze dagquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
sorry voor degene die morgen nog moeten werken
[ afbeelding ]
Heb ik ook altijd rond deze tijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het... maar ik kak enorm in nu
as vrijdag of zaterdag?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup
Maar a.s. kan ik niet en op vrijdag moet ik werken tot half 5.
Ik kan op zich beide avonden wel. Voorkeur gaat naar zaterdagavond.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
as vrijdag of zaterdag?
ja nou begint toch pas 's avonds toch
Zaterdag zit ik nabij Hilversum. Ik kan op zich ff langs Utrecht wippen, mis het niet vanuit Utrecht CS meer dan like 20 min reizen is.quote:
het is Purmerend. dat is meer dan 20 minutenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef substep het volgende:
[..]
Zaterdag zit ik nabij Hilversum. Ik kan op zich ff langs Utrecht wippen, mis het niet vanuit Utrecht CS meer dan like 20 min reizen is.
ja wel hequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Maar Rival, a.s. weekend is wel erg kortdag natuurlijk he?
Kan allebei niet. Voetbal weekend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
as vrijdag of zaterdag?
ja nou begint toch pas 's avonds toch
Dat ligt toch richting Enkhuizen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
het is Purmerend. dat is meer dan 20 minuten
Ergens in NH gaan staan pissen. Waar het heenloopt, ga je richting Purmerendquote:
Ff op Google Maps gespiekt.quote:
Whehehequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ergens in NH gaan staan pissen. Waar het heenloopt, ga je richting Purmerend
*duikt snel weg*
*zwaai*quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:52 schreef substep het volgende:
[..]
Ff op Google Maps gespiekt.Purmerend kom ik altijd langs als ik richting Enkhuizen ga (via 020-zuid).
carequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ergens in NH gaan staan pissen. Waar het heenloopt, ga je richting Purmerend
*duikt snel weg*
oh ja is bij DH om de hoekquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:50 schreef Tamashii het volgende:
Zaterdag Den Haag. Kan eventueel wel meeten daar in de buurt maar dan wordt het na 11/12 uur.
Nee hoor mijn zwager woont in Grunnquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef substep het volgende:
[..]
Allemaal Noord-Hollanders hier.![]()
Ben ik de enige Groninger?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan allebei niet. Voetbal weekend.
hmm..quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan a.s. zaterdag niet
Maar Purmerend is wel lekker dichtbij hier!
Zwanger?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor mijn zwanger woont in Grunn
Heb je ons nog iets niet verteld?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor mijn zwanger woont in Grunn
Genoeg wat jij niet weet Meneer koffiequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je ons nog iets niet verteld?
Dan kan ik volgens mij welquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef rival het volgende:
iedereen die zaterdag niet kan, volgende week zaterdag/vrijdag wel?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg wat jij niet weet Meneer koffie
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef rival het volgende:
Vrijdag goede vrijdag dus dan kan ik sowieso. En zaterdag ook wel denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef rival het volgende:
Ik heb liever zaterdagquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef rival het volgende:
Zullen we dan vrijdag doen voor de mensen die misschien zondag met de ouders moeten paasontbijten?
of zeggen jullie zaterdag?
Ik ben elk weekend al zo'n beetje volgepland de komende anderhalf of twee maanden. Paasweekend komen er ook allemaal mensen over de vloer hier.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef rival het volgende:
Zullen we dan vrijdag doen voor de mensen die misschien zondag met de ouders moeten paasontbijten?
of zeggen jullie zaterdag?
Even retourtje Gran Canaria boeken ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef fietsie het volgende:
Ik moet op zoek naar een zoete Amandelboom
bijvoorkeeur voor pasen...
Ik heb inmiddels 8 tuincentra bezochtquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even retourtje Gran Canaria boeken ?
Ik neem aan dat een Overvecht Intratuin of weet ik vele tuincentrum dat niet verkoopt?
Wel gezelligquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 8 tuincentra bezocht
Zaterdag heb ik er weer 5 op het rijtje staan... samen met uk op stap.
De 29e kan ik ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef rival het volgende:
Ja dat wel, maar die wordt het ook wel zat hoor op den duur...quote:
Logisch dat worden alle kinderen wel een keerquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die wordt het ook wel zat hoor op den duur...
Een set unisex-dwangbuizen in matchende kleuren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:16 schreef Myraela het volgende:
Muha, ik heb gewinkeld. Raad eens wat ik heb gekocht?
Nee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een set unisex-dwangbuizen in matchende kleuren?
Jezus, wat hip.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.
Nog meer zonnebrillen.
[ afbeelding ]
Een bank?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:16 schreef Myraela het volgende:
Muha, ik heb gewinkeld. Raad eens wat ik heb gekocht?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.
Nog meer zonnebrillen.
[ afbeelding ]
Ga je meet doen ja?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
wie kunnen er vrijdag??
volgende week dus...
Ik zie hetquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
heb je ge-appt dit keer. niet zeuren
Modem ging opeens een keer of 8 opnieuw opstartenquote:
Ben je 'm nou alweer kwijt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Fijn he die lentequote:
Ja heerlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn he die lente![]()
Hier is het best lekker weer trouwens
Wat, de sneeuw?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Houdt nog wel even zo aan geloof ik
Hou op met me hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Houdt nog wel even zo aan geloof ik
Gehoorzaamheidstraining?quote:
Ik weet er alles van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou op met me hoor.Sneeuw. Het is fucking driekwart maart en lente.
Hoezo hij werd toch niet gegeven door jou?quote:
Omdat nog bijna 4 uur voordat ik thuis ben.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
[..]
Aha. Meneer weet alles van sneeuw. Meneer is meteoroloog?
is niet eerlijk, bij mij 20 minutenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat nog bijna 4 uur voordat ik thuis ben.
Ja of sneeuwpop.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
[..]
ik ben er ook zooo klaar meequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou op met me hoor.Sneeuw. Het is fucking driekwart maart en lente.
Nee ik weet er alles van dat het nu wel eens genoeg is geweestquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
[..]
Nee klopt, kom straks wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo hij werd toch niet gegeven door jou?
Zo jammer ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo hij werd toch niet gegeven door jou?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef substep het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat nog bijna 4 uur voordat ik thuis ben.
Als je een sneeuwpop bent dan hoef je nog niet alles van sneeuw te snappen.quote:
pardon? niks wordt ons gegeven. Wij hebben het of nemen het.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer dit![]()
Waarom geef je een man zoveel macht?
Dat is toch logischquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer dit![]()
Same here.quote:
Enigszins mee eens, maar als je druk bent met kutklusjes/werk verveel ik me toch lieverquote:
Wij?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
pardon? niks wordt ons gegeven. Wij hebben het of nemen het.
Vind ik geyl.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer dit![]()
In jouw geval al helemaal nietquote:
Aha, eigenbelang!quote:
Zij is gewoon een vrouw die weet hoe het hoort.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer dit![]()
thuis vervelen oke, op werk.. nee nee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef BobbyB het volgende:
Enigszins mee eens, maar als je druk bent met kutklusjes/werk verveel ik me toch liever
Bovendien is het maar oppervlakkige macht. Ik bepaal alles natuurlijk.quote:
quote:
Jij ook, je punt is?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zij is gewoon een vrouw die weet hoe het hoort.
Tamashii is de man des huizes.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bovendien is het maar oppervlakkige macht. Ik bepaal alles natuurlijk.
Wij mannen jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij?
Zijn maar weinig mannen die dat doen en kunnen hoor
Schat je hebt nog niet eens de macht om te bepalen of het licht aan of uit gaatquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bovendien is het maar oppervlakkige macht. Ik bepaal alles natuurlijk.
Ik bedoelde meer dat niet alle mannen dat kunnen dus die wij is een beetje over the topquote:
Concert missen?quote:
Misschien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Same here.
[..]
Enigszins mee eens, maar als je druk bent met kutklusjes/werk verveel ik me toch liever
ik ken alleen mannen zoals Wijquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat niet alle mannen dat kunnen dus die wij is een beetje over the top
Oh dan is het duidelijk!!quote:
Toevallig welquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat je hebt nog niet eens de macht om te bepalen of het licht aan of uit gaat
Weet ik.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat je hebt nog niet eens de macht om te bepalen of het licht aan of uit gaat
Wat wil je kijken dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toevallig wel
Alleen heb ik vanavond geen enkele macht over de tv, dus moet ik ergens anders gaan kijken.
Tuurlijk wel. Tijd zatquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee maar nu kan ik niet rustig eten
Oh dear, ik ga maar eens de schuilkelder in...quote:
Ik spreek jouw maatjes nooit dus geen idee of ze praatjes hebben.quote:
Die heb je heul niet eensquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dear, ik ga maar eens de schuilkelder in...
je kunt het ook eten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Ik ga altijd over m'n nek als ik langs de coffeshop loop.
Sowieso, anders moet jij buiten slapen. Naast je dode vogel.quote:
Die maak ik dan wel.quote:
Oh dat kijk ik sowieso nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Darten.
Dus dan maar bij een maatje kijken en bier drinken.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso, anders moet jij buiten slapen. Naast je dode vogel.
Ja, dat is een belangrijk subject hier op FOK! geloof ik. Al heb ik er natuurlijk weinig verstand van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:25 schreef substep het volgende:
[..]
Schuilkelder tegen de Duitsers, elke eerste maandag van de maand.
dat wilde ik ff horenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar als ze ook maar iets op jou lijken dan geloof ik je wel
Zie je nu hoeveel macht ik heb.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik sowieso niet![]()
Anders had je wel hier mogen kijken
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Mama, het wordt tijd dat je weer een auto hebt hoor! En beter zeg je dan niet op FOK! dat je weer een auto hebt want dan moet je weer BOB spelen en laten we eerlijk zijn, BOB spelen is niet jouw ding!!
Het zal je maar gezegd worden
Ik ben gewoon wanhopig op zoek naar gezelligheid omdat ik een hekel heb aan alleen drinkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je nu hoeveel macht ik heb.
Jij bied gewoon je tv meteen aan.
Fijn weekend liefquote:
Dat is bijna net zo erg als toen c_a ging slaapwandelen en Y. automatisch dacht dat ik die dronken vrouw in zn kamer wasquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat jij je liever verveelt dan dat je druk bent. Oke.
Nee nee, dat is macht.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wanhopig op zoek naar gezelligheid omdat ik een hekel heb aan alleen drinken
[..]
Fijn weekend lief
Wat een vertekend beeld van de werkelijkheid heb jij zegquote:
Heeft c_a geslaapwandeld?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo erg als toen c_a ging slaapwandelen en Y. automatisch dacht dat ik die dronken vrouw in zn kamer was![]()
Het kind heeft zo'n slecht beeld van mij
Ik maak mijn eigen werkelijkheid.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een vertekend beeld van de werkelijkheid heb jij zeg
Oh ja jij was toen het hele weekend k.o.quote:
Dat zeg ik, vertekend beeldquote:
Niet zomaar iemand ook he!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan meteen bij iemand de slaapkamer op he.
Dat had ze niet overleefd, Y. was dan gaan schoppen enz.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet bij hem in bed is gekropen.
Haha geweldigquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij was toen het hele weekend k.o.
Uhm ja, ze ging slaapwandelen, liep Y. zn kamer in, riep daar iets en ging weer terug naar dr bed.
Wedden dat jij een half jaar echt helemaal niks doen achter je pc zitten starend naar je beeldscherm niks aan vind?quote:
Jij was toen druk met uhm comateus zijn na whiskeyquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha geweldig
Weet er niks (meer) van
Dat weet ik nog welquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was toen druk met uhm comateus zijn na whiskey_!
Lekker op tijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
M'n ma ook maar even ingelicht dat ik een concert heb straks
whiskeyquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was toen druk met uhm comateus zijn na whiskey_!
Heb ik ook nog in huisquote:
Iets?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vond ik die avond ook. De dag er na iets minder
Goed bezig jijquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik ook nog in huis![]()
En absinth![]()
En bier
Geen ideequote:
Het is toch echt veel alcohol?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je proeft eigenlijk alleen de alcohol.
Ik kan je garanderen dat de absinth er dan ook nog staatquote:
Ik heb blauwe en groene en allebei 80%quote:
nee file op de a1quote:
Als ik eraan denk krijg ik al spontaan leververgiftiging.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb blauwe en groene en allebei 80%
Mijn lever is inmiddels wel wat gewendquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:00 schreef substep het volgende:
[..]
Als ik eraan denk krijg ik al spontaan leververgiftiging.
ik ook ja. bij wodka krijg ik al keel******quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:00 schreef substep het volgende:
[..]
Als ik eraan denk krijg ik al spontaan leververgiftiging.
omg wtf.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb blauwe en groene en allebei 80%
Ik weet niet meer wat ik moet kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Bier en een heel seizoen criminal minds
Oh ja, Arrow ook ff binnen halenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet kijken
Ben klaar met Homeland en Arrow.
* Huppelmuts schuift een shotje absinth naar tam toequote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef Tamashii het volgende:
Omg zo hard dat ik vanavond alcohol ga nemen. Ben echt kapot van dit werk.
Ja lijkt me handig, dan ben ik vast nog een superster in facturen uitleggen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts schuift een shotje absinth naar tam toe
Vast welquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja lijkt me handig, dan ben ik vast nog een superster in facturen uitleggen.
Dude je gaat naar een concert, je gaat me niet vertellen dat je alweer last van verveling hebtquote:
Nee, daar heb ik altijd last van in de treinquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude je gaat naar een concert, je gaat me niet vertellen dat je alweer last van verveling hebt
Ik op zich ook wel hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik altijd last van in de trein
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef Tamashii het volgende:
Ice Ice Babyquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vannacht -5 !!!
Op zeker dat er weer een warme kruik meegaat mn bed in!!
Damn ik heb een vent nodig
Grimm.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet kijken
Ben klaar met Homeland en Arrow.
Oh dus je bent vanavond onder invloed? Mooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef Tamashii het volgende:
Mr. van Winklequote:
Wehehe.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vannacht -5 !!!
Je mag mij ook lenen. Ik ben altijd een kachel in bed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vannacht -5 !!!
Stook die torrenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag mij ook lenen. Ik ben altijd een kachel in bed.
Ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dus je bent vanavond onder invloed? Mooi
Hoe laat ben je hier? Ik ga rond een uur of 11 naar bedquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag mij ook lenen. Ik ben altijd een kachel in bed.
Vroeger deed ik dat ook, tegenwoordig heb ik het koudquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:37 schreef substep het volgende:
[..]
Wehehe.
Ik slaap de hele winter al op zolder zonder verwarming, onder een zomerdekbed, met m'n blote borstkast.
Hoi WTquote:
Oh, dat red ik welquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat ben je hier? Ik ga rond een uur of 11 naar bed
Hoi jijquote:
heey huppeltjequote:
hallo tijnmansquote:
Goed, bijna weekendquote:
Ik heb bier, chips en een heel seizoen van een serie!quote:
mja rot dag gehad op werkquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, bijna weekend![]()
Met jou ook alles goed?
welke serie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bier, chips en een heel seizoen van een serie!
Ik heb het dus prima naar mn zin![]()
En met jou?
Welke serie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bier, chips en een heel seizoen van een serie!
Ik heb het dus prima naar mn zin![]()
En met jou?
Oh dat is wel vervelend. Blackmetal op de achtergrond is altijd goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja rot dag gehad op werk
net een jointje gepaft ben nu uitermate kalm met nargaroth op de achtergrond
quote:
Mijn zoon heeft 3 weken terug criminal minds ontdekt en dat wilde hij graag met mij kijken dus we beginnen daaraan. Seizoen 1 gewoon. Lekker banden met mn zoonquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke serie?
Ik ben op zoek naar inspiratie... Ben bijna klaar met Grimm.
whehehehe op een of andere manier werkt dat kalmerend voor mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend. Blackmetal op de achtergrond is altijd goed.
oew dat is opzich wel een vette serie ik kijk het ook nog wel eens af en toequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mijn zoon heeft 3 weken terug criminal minds ontdekt en dat wilde hij graag met mij kijken dus we beginnen daaraan. Seizoen 1 gewoon. Lekker banden met mn zoon
Morgen naar een Riverside in Haarlem en zaterdag naar Long Distance Calling in de Baroeg. Dus lekker een weekend vol met muziek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe op een of andere manier werkt dat kalmerend voor mij
ga je nog wat doen van het weekend?
aaah dat is inderdaad wel nicequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen naar een Riverside in Haarlem en zaterdag naar Long Distance Calling in de Baroeg. Dus lekker een weekend vol met muziek.
Succesquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah dat is inderdaad wel nice
ik niet ik ga morgen en overmorgen met verhuizen beginnen naar 2 straten verder op
flatjequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succeskrijg je een leuk huisje?
Dat wordt sjouwen. Succes. Krijg je nog hulp van familie en vrienden?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
flatje
jawel is wel leuk en ik hoef er weinig aan te doen
ipv begane grond ga ik nu 2 hoog wonen
Criminal Minds is leuk. Daar heb ik er al heel veel van gezien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mijn zoon heeft 3 weken terug criminal minds ontdekt en dat wilde hij graag met mij kijken dus we beginnen daaraan. Seizoen 1 gewoon. Lekker banden met mn zoon
ja morgen en zaterdag komen vrienden helpenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt sjouwen. Succes. Krijg je nog hulp van familie en vrienden?
Ik nog niet zo gek veel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Criminal Minds is leuk. Daar heb ik er al heel veel van gezien.
The horror geen internetquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja morgen en zaterdag komen vrienden helpen
en mijn ouders sowieso op zaterdag
en als ik over ben als de donder internet regelen voor aldaar
dus aankomende tijd ben ik niet meer online ook
je wilt niet wetenquote:
Daaromquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik nog niet zo gek veel.
Vind het wel leuk om iets met mn zoon te doen wat we allebei leuk vinden
Ik blijf wel uit je buurt voorlopigquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
je wilt niet wetenik word al chagerijnig als het 5 minuten uitvalt moet je nagaan hoe dat word als ik het een tijdje niet heb
Die zal ik ook eens downloaden!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom.
Misschien vindt hij Grimm ook wel leuk.
slim planquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf wel uit je buurt voorlopig
kijk zequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zal ik ook eens downloaden!
Maar wij gaan serie kijken
Aanraderquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zal ik ook eens downloaden!
Maar wij gaan serie kijken
Jaaaa <3quote:
quote:
Tja komt omdat ik daar niet ben he.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]alsnog verveel ik me hier. Ook al is het druk.
en dan?quote:
En dan ben ik vrij.quote:
Duh.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja komt omdat ik daar niet ben he.
aaah op die manierquote:
dit zo jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef rival het volgende:
iemand zin in een borrelmeet hier? blowmeet, zuipmeet, gamemeet, weet ik veel wat....
Filmavondmeet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |