SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik ook niet hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:26 schreef substep het volgende:
[..]
* geen alcohol mag van de dokter vanwege medicatie
Niet dat ik ooit een grote drinker was, tho.
Utrechtquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben ik ook niet hoor
@muhahaha wat bedoel je met centraal?
Maar ik hou wel van een blowtje zo nu en dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben ik ook niet hoor
@muhahaha wat bedoel je met centraal?
Nooit gedaan. Ik ga altijd over m'n nek als ik langs de coffeshop loop.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef substep het volgende:
[..]
Maar ik hou wel van een blowtje zo nu en dan.
Hier ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef substep het volgende:
[..]
Hier ook, al is dat nu zeer af en toe gewordenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef substep het volgende:
[..]
Samen blowen? hihiquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook
Al is dat wel een hele tijd terug
Dat wordt lachen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef substep het volgende:
Bij deze dan. Wanneer we bij muhahaha gaan weerwolven dan trakteer ik ieder wel op een hijsje, voor diegenen die willen.![]()
't Is niet dat je er gelijk knetterwaus van wordt, of zo. Met mate.
Uiteraard. Gewoon buiten of op het balkon.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:33 schreef muhahaha het volgende:
Hou er wel rekening mee dat er bij mij binnen niet gerookt wordt.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:36 schreef rival het volgende:
Vrijdag?
Zaterdag?
mag hier binnen wel gewoon
Dat is niet zo heel veel werk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ok ik moet nog
- omkleden
- oordopjes zoeken
- kip snijden en eten maken![]()
* LovelyLady gaat even koffie zetten
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef substep het volgende:
Bij deze dan. Wanneer we bij muhahaha gaan weerwolven dan trakteer ik ieder wel op een hijsje, voor diegenen die willen.![]()
't Is niet dat je er gelijk knetterwaus van wordt, of zo. Met mate.
Ik vind dinsdag een nutteloze dagquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
sorry voor degene die morgen nog moeten werken
[ afbeelding ]
Heb ik ook altijd rond deze tijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het... maar ik kak enorm in nu
as vrijdag of zaterdag?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup
Maar a.s. kan ik niet en op vrijdag moet ik werken tot half 5.
Ik kan op zich beide avonden wel. Voorkeur gaat naar zaterdagavond.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
as vrijdag of zaterdag?
ja nou begint toch pas 's avonds toch
Zaterdag zit ik nabij Hilversum. Ik kan op zich ff langs Utrecht wippen, mis het niet vanuit Utrecht CS meer dan like 20 min reizen is.quote:
het is Purmerend. dat is meer dan 20 minutenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef substep het volgende:
[..]
Zaterdag zit ik nabij Hilversum. Ik kan op zich ff langs Utrecht wippen, mis het niet vanuit Utrecht CS meer dan like 20 min reizen is.
ja wel hequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
Maar Rival, a.s. weekend is wel erg kortdag natuurlijk he?
Kan allebei niet. Voetbal weekend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
as vrijdag of zaterdag?
ja nou begint toch pas 's avonds toch
Dat ligt toch richting Enkhuizen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
het is Purmerend. dat is meer dan 20 minuten
Ergens in NH gaan staan pissen. Waar het heenloopt, ga je richting Purmerendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |