PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar meestal ook over domme dingenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd als het hier over echt voetbal gaat loopt het uit de hand. Als het over FUT gaat (wat niet vaak zo is) meestal niet
Deed je maar zo in de partyquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:14 schreef vandermar het volgende:
Maar sowieso is iedereen die anti-Feyenoord is, een kutlul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het echt niet meer opbrengen om te leren nu
Mathijs btw, als we er echt 12 hebben ofzo is dat nog best een kut puntIig wel goed op te halen met die opdracht maar toch
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
waalom moet jij altijd zo stoken lijst?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan is het hek van de dam. Ik wil daar de vrede en rust bewaren door geen gevoelige snaren te triggeren.quote:RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
waalom moet jij altijd zo stoken lijst?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar als het over een speler gaat dan doen mensen altijd alsof je geen fan van iemand mag zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar meestal ook over domme dingenIk doe zelf dan ook mee hoor, maar alsof je iemand die voor Ajax is ineens gaat overtuigen dat PSV de beste is
![]()
![]()
Serero is geen voetballer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar als het over een speler gaat dan doen mensen altijd alsof je geen fan van iemand mag zijn![]()
Oh, het bericht over Clasie komt uit de jodenkrant. Sensatiezoekers
RvP; Feyenoord
Ach bij mij op de tribune lachten ze me ook altijd uit als ik voor Diego Tardelli stond te zingen. Yolo, gewoon supporteren wie jij wil en schijt hebben wat Litmanen zegt, die praat zelf alles goed wat Suarez doetquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar als het over een speler gaat dan doen mensen altijd alsof je geen fan van iemand mag zijn
Elke dag![]()
Het gaat erom dat hij met een opmerking komt van: Ik hoor je nooit over Feyenoord, het zal wel een hype zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij vindt zijn opmerkingen altijd zo zielig, dat refereert aan zijn Anti-feyenoord aangezien dat het topic was.
Naja je laat jezelf iig erg kennen, fraai hoor
Ten eerste is het nergens op gebaseerd. Ten tweede is het nergens voor nodig. Ten derde vind ik Toefjes een verschrikkelijke kerel.![]()
Ik steek je neer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
waalom moet jij altijd zo stoken lijst?![]()
![]()
RTquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij met een opmerking komt van: Ik hoor je nooit over Feyenoord, het zal wel een hype zijn.
Ten eerste is het nergens op gebaseerd. Ten tweede is het nergens voor nodig. Ten derde vind ik Toefjes een verschrikkelijke kerel.RvP; Feyenoord
kan niet via de intelwebs hahahahahaquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom ga je er dan in hemelsnaam op in? En hij weet natuurlijk niet precies hoe dat bij jou zit, maar er bleek uit onderzoek wel dat er ineens 500000 nieuwe supporters van Feyenoord bij zijn, dus er zijn er wel een hele hoop ineens Feyenoorder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij met een opmerking komt van: Ik hoor je nooit over Feyenoord, het zal wel een hype zijn.
Ten eerste is het nergens op gebaseerd. Ten tweede is het nergens voor nodig. Ten derde vind ik Toefjes een verschrikkelijke kerel.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ten eerste is het nergens op gebaseerd. Ten tweede is het nergens voor nodig. Ten derde vind ik Toefjes een verschrikkelijke kerel.![]()
![]()
12 goed is gewoon een 4,7 toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan het echt niet meer opbrengen om te leren nu
Mathijs btw, als we er echt 12 hebben ofzo is dat nog best een kut puntIig wel goed op te halen met die opdracht maar toch
Prima op te halen hoor. Ik wist dat ik hier geen voldoende voor ging halen... dit valt me nog mee![]()
![]()
Neuh, ik vind hem ook maar een vervelende kerel. Desalniettemin is dat geen reden om niet normaal richting hem te doen. Ik mag wel meer mensen hier niet maar dat hoef ik niet keer op keer te vermelden.quote:RvP; Feyenoord
JBGDquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
12 goed is gewoon een 4,7 toch?
Prima op te halen hoor. Ik wist dat ik hier geen voldoende voor ging halen... dit valt me nog mee![]()
![]()
Ik spreek Toefjes weleens naast het forum, maar ik vind hem een van de sympathiekste hier. Snap niet zo goed wat zijn leeftijd of zijn clubvoorkeur daar verder mee te maken heeft.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vind je mij wel een lieve kerel?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, ik vind hem ook maar een vervelende kerel. Desalniettemin is dat geen reden om niet normaal richting hem te doen. Ik mag wel meer mensen hier niet maar dat hoef ik niet keer op keer te vermelden.![]()
![]()
RTV Rijnmond is een jodenkrant ja?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
Oh, het bericht over Clasie komt uit de jodenkrant. SensatiezoekersSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als ik dat post staat er iedereenquote:So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Ik ben ook alweer vergeten waarom ik heb naar vond maar ik heb dan ook een slecht geheugen. Maar er was wel iets.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik spreek Toefjes weleens naast het forum, maar ik vind hem een van de sympathiekste hier. Snap niet zo goed wat zijn leeftijd of zijn clubvoorkeur daar verder mee te maken heeft.RvP; Feyenoord
Ik mag iedereen hier wel denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, ik vind hem ook maar een vervelende kerel. Desalniettemin is dat geen reden om niet normaal richting hem te doen. Ik mag wel meer mensen hier niet maar dat hoef ik niet keer op keer te vermelden.![]()
Ik wil wel een voldoendequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
12 goed is gewoon een 4,7 toch?
Maar de schade is beperkt iig
Jouw plan om de midterms deze keer goed te gaan maken is wel niet helemaal gelukt ofwel?
Elke dag![]()
Telegraaf welquote:RvP; Feyenoord
Alleen als je Nuketown zombies gaat kopen, anders heb ik zo mijn bedenkingenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vind je mij wel een lieve kerel?RvP; Feyenoord
Mwauh, tijd investering in verhouding met resultaat ben ik wel tevreden mee. Finals gewoon alles rond de 5 halen en ik heb al me vakkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil wel een voldoende![]()
Maar de schade is beperkt iig
Jouw plan om de midterms deze keer goed te gaan maken is wel niet helemaal gelukt ofwel?
![]()
![]()
Oke jammer danquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen als je Nuketown zombies gaat kopen, anders heb ik zo mijn bedenkingen![]()
![]()
Ik vind jou wel liefquote:
RvP; Feyenoord
Ik zei wel eens iets naars over Feyenoord. En dan zeg jij iets naars over AZ. En soms gaat dat omgekeerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer vergeten waarom ik heb naar vond maar ik heb dan ook een slecht geheugen. Maar er was wel iets.![]()
Ik ken je niet eensquote:
Maar gewoon links en rechts elkaar lekker trollen, moet kunnen toch
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja dat klopt welquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, tijd investering in verhouding met resultaat ben ik wel tevreden mee. Finals gewoon alles rond de 5 halen en ik heb al me vakkenIk heb echt veel te weinig gedaan nu
Sowieso dit semester
Elke dag![]()
Oh, kan best gaan dat het daar over gingquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zei wel eens iets naars over Feyenoord. En dan zeg jij iets naars over AZ. En soms gaat dat omgekeerd.ik ben nogal snel gepikeerd als er iets negatiefs over Feyenoord ter sprake komt.
RvP; Feyenoord
Rijst niet kennenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens
Maar gewoon links en rechts elkaar lekker trollen, moet kunnen toch
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Ja, en ik als jij AZ een degradatie kandidaat noemtquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, kan best gaan dat het daar over gingik ben nogal snel gepikeerd als er iets negatiefs over Feyenoord ter sprake komt.
![]()
![]()
Dat is wel zo op het momentquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en ik als jij AZ een degradatie kandidaat noemt
RvP; Feyenoord
Ik postte vroeger alleen maar serieuze berichten over FUT maar de laatste tijd post ik ook over andere dingen en ook minder serieuze berichtenEn soms troll ik maar soms is dat leuk
![]()
![]()
Ik mag (bijna) iedereen in dit topic. misschien is dit niet wederzijds.
Wel zijn er twee uitzonderingen
- vraagje100
- BAJE KUT NSBerSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Als in: wat zijn karakter is enzo. Ik heb wat dat betreft niks met hem te maken gehad en kan niet zeggen: 'oh ja die Rijst steunde mij altijd met alles' of 'nee, die rijst zit mij alleen maar te trollen en neemt me niet serieus'quote:
verder vind ik hem wel grappig, vooral die foto van zijn kapsel
Dus als iets zo is op het moment, dan mag je het zeggen?quote:
3x kampioen in 30 jaar, topclub
Elke dag![]()
die heb ik nooit gezienquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als in: wat zijn karakter is enzo. Ik heb wat dat betreft niks met hem te maken gehad en kan niet zeggen: 'oh ja die Rijst steunde mij altijd met alles' of 'nee, die rijst zit mij alleen maar te trollen en neemt me niet serieus'
verder vind ik hem wel grappig, vooral die foto van zijn kapselSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Ik mag je niet zo, maar daar heb je zelf voor gezorgd.quote:
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Vraagje100 post hier nooit meer dacht ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef quer het volgende:
Ik mag (bijna) iedereen in dit topic. misschien is dit niet wederzijds.
Wel zijn er twee uitzonderingen
- vraagje100
- BAJE KUT NSBer![]()
gelukkig maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vraagje100 post hier nooit meer dacht ik.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
wat een gezelligheid hier zo in de middag zeg
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat slechte Engels op wefut van sommige
@Toefjes,gewoon alleen leuke mensen uitnodigen dan, en het niet over RL voetbal hebben
Elke dag![]()
het kan ook anoniempje100 zijn ik verwar ze met elkaarquote:
ajax -psv - feyenoord - t ressiequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat een FUT-meeting uit zal draaien op een massale knokpartij
iedereen een hoek en ramme maar
#FreeTrapz![]()
Organiseer even 1quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat een FUT-meeting uit zal draaien op een massale knokpartij![]()
![]()
Als ik er ben gaat het vast wel goed komen want dan lacht iedereen om mijn opmerkingenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat slechte Engels op wefut van sommige
@Toefjes,gewoon alleen leuke mensen uitnodigen dan, en het niet over RL voetbal hebben![]()
No hard feelings.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Nou, sorry als ik je gekwetst heb over Feyenoord. Of over Friesland.
BromanceRvP; Feyenoord
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef ThadCastle het volgende:
Reemi is er een mogelijkheid om squads te verwijderen uit je profiel op WeFut?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja het is eigenlijk idioot, met de tijd die we erin steken zouden we een 2 moeten halenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat klopt welIk heb echt veel te weinig gedaan nu
Sowieso dit semester
![]()
![]()
Sowieso elke Fries is een baas. Rest maakt mij niet uit.RvP; Feyenoord
Ja hadden we het vandaag nog over, dat er nog mensen zijn die nu 0 of 1 vak hebben gehaaldquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk idioot, met de tijd die we erin steken zouden we een 2 moeten halen
Sowieso zijn er ook heel veel mensen die er wel echt heel veel voor doenEcht raar, zo ontiegelijk moeilijk is het toch niet.
Elke dag![]()
Hoeveel is veel, 28 uur per studiepunt? (geen idee hoeveel punten welk vak is bij jullie)quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hadden we het vandaag nog over, dat er nog mensen zijn die nu 0 of 1 vak hebben gehaald
Sowieso zijn er ook heel veel mensen die er wel echt heel veel voor doenEcht raar, zo ontiegelijk moeilijk is het toch niet.
![]()
RvP; Feyenoord
Dat zou voor mij wel veel zijn ja, ik doe echt veeeeel minder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel is veel, 28 uur per studiepunt? (geen idee hoeveel punten welk vak is bij jullie)
Mathijs, morgenochtend ligt BB eraf, dus als je morgen nog wat wilt doen moet je dat iig alvast downloaden.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, en jij zeker dan opeens op de grond vallen en doen of iemand je heel hard geslagen heeftquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ajax -psv - feyenoord - t ressie
iedereen een hoek en ramme maar![]()
![]()
Kan je dit soort ongein disliken?quote:RvP; Feyenoord
quote:![]()
![]()
![]()
Alsof je dat niet ziet aankomen ook, ook nog echt foto's sturen
Elke dag![]()
Verkeerde Suarez Toefquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en jij zeker dan opeens op de grond vallen en doen of iemand je heel hard geslagen heeft
Elke dag![]()
Niemand nee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef ThadCastle het volgende:
SIF Inler, wie heeft hem (op TT na) geprobeerd? Wat vonden jullie van hem?
GVD![]()
Ik ben scheids!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ajax -psv - feyenoord - t ressie
iedereen een hoek en ramme maar![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
Sowieso elke Fries is een baas. Rest maakt mij niet uit.![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha i like, ja en psv'ers in de nek bijtenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en jij zeker dan opeens op de grond vallen en doen of iemand je heel hard geslagen heeft
#FreeTrapz![]()
Waar ben jij toch in hemelsnaam mee bezigquote:
Moet jij nooit naar school?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
2 weken vrijRvP; Feyenoord
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar ben jij toch in hemelsnaam mee bezig
Moet jij nooit naar school?quote:![]()
![]()
![]()
Morgen weer naar school van 8:30 tot 16:45 maar ik sla waarschijnlijk de laatste les over omdat de les daarvoor uitvalt. Dan heb ik mooi tijd om naar de AH te gaan en dan vertel ik datgene wat Lindgren. vorige week had gepost![]()
![]()
Ja sorry hoor, ik ga echt niet naar fransquote:laat het toch vallen en kan alle vakken behalve frans en duits makkelijk aan zonder leren/huiswerk
Beter de hele dag achter je pctje zonder sociaal leven?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef quer het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik ga echt niet naar franslaat het toch vallen en kan alle vakken behalve frans en duits makkelijk aan zonder leren/huiswerk
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen weer naar school van 8:30 tot 16:45 maar ik sla waarschijnlijk de laatste les over omdat de les daarvoor uitvalt. Dan heb ik mooi tijd om naar de AH te gaan en dan vertel ik datgene wat Lindgren. vorige week had gepost![]()
![]()
Dan moet je dus juist naar Fransquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef quer het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik ga echt niet naar franslaat het toch vallen en kan alle vakken behalve frans en duits makkelijk aan zonder leren/huiswerk
Moet wel je vakken halen hč
En had je niet meer vakken dan Frans vandaag?
![]()
Nee ik zit meestal alleen rond 16 of na 20 uur op Fok! in het weekend helemaal nooitquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beter de hele dag achter je pctje zonder sociaal leven?
Ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:37 schreef Djeetje het volgende:
School plant dus gewoon voor morgen een extra uur in.
Mag dat ?RvP; Feyenoord
Okequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:38 schreef quer het volgende:
[..]
Nee ik zit meestal alleen rond 16 of na 20 uur op Fok! in het weekend helemaal nooit![]()
![]()
Dat doen toch meer mensen hier (behalve ik)quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beter de hele dag achter je pctje zonder sociaal leven?Ok, dat laatste niet maar ik ga wel weer naar de AHquote:![]()
Ja maar ook al sta ik een drie de rest is 7+ met uitschieters van achten en zelfs een 9quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan moet je dus juist naar FransMoet wel je vakken halen hč
En had je niet meer vakken dan Frans vandaag?
Alleen jij hebt dat extra uurtjequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En waarom ?
je mag toch maar 28 uur les in een week ?
Nee, mag wel meer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En waarom ?
je mag toch maar 28 uur les in een week ?RvP; Feyenoord
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En waarom ?
je mag toch maar 28 uur les in een week ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:38 schreef quer het volgende:
[..]
Nee ik zit meestal alleen rond 16 of na 20 uur op Fok! in het weekend helemaal nooit
Een greep uit je PHRvP; Feyenoord
Ja dit is een aparte week. Proefwerk week dan hebben we elke dag 2 proefwerken. en ik had vandaag uur frans omdat het laatst uitvielquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een greep uit je PHSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Ligt er natuurlijk aan tot hoelaat ik blijf.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat me moeder wil uitslapen morgen![]()
En hoe rijk je bent.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan tot hoelaat ik blijf.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
MAVER!!!!!!!
WEFUT DOET HETRvP; Feyenoord
Waarom is IF Rodriguez CAM?
Hij speelde duidelijk aan de linkerkant, Reus ook en die wordt dan LM.
EA
RvP; Feyenoord
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iemand die ik ken had een fake id aangemaakt om in een fris feest te komen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist beter 3-5-2 met martinez en falcao muriel etcquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:46 schreef vandermar het volgende:
EASo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Bij mij nog nietquote:, UPC moet schijnbaar me DNS veranderen ofzo en dat is nog altijd niet gebeurd, bij jou dus wel, mazzelaar
![]()
Nuquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:42 schreef StijnDa het volgende:
Wanneer heeft wefut.nl de stats van IF Gomez?
Wil hem Moralez misschien vervangen door hem.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die van SOuthampton bedoel ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:46 schreef quer het volgende:
[..]
Juist beter 3-5-2 met martinez en falcao muriel etc
RvP; Feyenoord
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:46 schreef quer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:46 schreef vandermar het volgende:
EA
Elke dag![]()
Kut. Als LW goed, LM kutquote:RvP; Feyenoord
Nederlands mondeling?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Over twee weken heb ik mijn Nederlands, Frans en Engels mondelingSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Op onze schoolfeesten lagen op een gegeven moment de 16+ bandjes bij de ingang gewoon onbeheerd. Kwam omdat leraren/feestcommissie-mensen dan zelf al te wasted waren en dan gewoon YOLO gingen. Vaak was dit al na een twee uur ofzo, zodat ik niet meer hoefde te vragen bij mensen die wel 16 waren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:46 schreef quer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig hoef ik nu nergens meer om te spangen en kan ik gewoon alles halen wat ik wil
Over boeken en gedichten.quote:RvP; Feyenoord
Is het op een manier mogelijk dat je club overname 2x kan gebruiken ?
Want heb ze allemaal al gebruikt maar de helft werkte niet eens.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
tl:drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, waarom reageerd een vriend van mij hierop
![]()
en dit zal mijn laatste foto post zijn wat niet met fut te maken heeft vandaag
blij dat ik er vanaf benquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Over twee weken heb ik mijn Nederlands, Frans en Engels mondelingnu volledig concentreren op de laatste toetsweek
![]()
om het seizoen. Maar dat de lol van career mode ervan af imoquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:52 schreef Djeetje het volgende:
Is het op een manier mogelijk dat je club overname 2x kan gebruiken ?
Want heb ze allemaal al gebruikt maar de helft werkte niet eens.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:53 schreef quer het volgende:
tl:drDie dat schreef is een kerel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, waarom reageerd een vriend van mij hierop
![]()
en dit zal mijn laatste foto post zijn wat niet met fut te maken heeft vandaagRvP; Feyenoord
Ik heb het vaak genoeg gekocht en werkte niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:53 schreef quer het volgende:
[..]
om het seizoen. Maar dat de lol van career mode ervan af imo
Is er nog een andere manier om makkelijk geld te verdienen ?
Hull heeft nou niet bepaald een grote begroting..Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
soliciteren bij een andere clubquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het vaak genoeg gekocht en werkte niet.
Is er nog een andere manier om makkelijk geld te verdienen ?
Hull heeft nou niet bepaald een grote begroting.., of een talent kopen heel veel mee scoren en dan voor 5x basisprijs verkopen aan barca,psg,real bayern
RvP; Feyenoord
Jonge ik wil bij Hull blijvenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef quer het volgende:
[..]
soliciteren bij een andere club, of een talent kopen heel veel mee scoren en dan voor 5x basisprijs verkopen aan barca,psg,real bayern
Kon naar zon club met 100m begroting waren zogenaamd overgenomen
SIF Marchisio maar verkocht voor 220k, nice nice. Ik kan helaas niet zo goed overweg met spelers met HIGH/HIGH workrates,
![]()
Oke doe ik datquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet slecht, al zou ik Armero of Zuniga LM doen.Thanks
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:53 schreef quer het volgende:
tl:drreageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, waarom reageerd een vriend van mij hierop
![]()
en dit zal mijn laatste foto post zijn wat niet met fut te maken heeft vandaagToen stopte ik al met lezen.
![]()
Reageerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
reageerdToen stopte ik al met lezen.
quer
![]()
![]()
Welke formatie speel je? In mijn 4222 zijn allebei mijn CDM's High/High en dat vind ik echt heerlijk spelen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef Maver24 het volgende:
SIF Marchisio maar verkocht voor 220k, nice nice. Ik kan helaas niet zo goed overweg met spelers met HIGH/HIGH workrates,
![]()
Jij ging toch ook een nieuwe doen ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Baje grammarnazi![]()
Hoe lang moeten wij nog wachten op je UIIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
KUT WANT INLERquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had Marchisio in 352 staan op de CDM. Hij wordt ontzettend snel moe en daar kan ik niet goed tegen,quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Welke formatie speel je? In mijn 4222 zijn allebei mijn CDM's High/High en dat vind ik echt heerlijk spelen.![]()
Ik had het perfecte plaatje. Maar hij was te grootquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Baje grammarnazi![]()
Hoe lang moeten wij nog wachten op je UI![]()
In 352 heeft hij denk ik iets meer een verdedigende taak dan in 4222 waar hij nog 4 verdedigers achter zich heeft staan. Moet je denk voor De Rossi of Cambiasso gaan. Heb nog niet met De Rossi gespeeld maar Cambiasso doet het prima in mijn 2e team.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had Marchisio in 352 staan op de CDM. Hij wordt ontzettend snel moe en daar kan ik niet goed tegen,![]()
Dan wijzig je de groottequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik had het perfecte plaatje. Maar hij was te groot![]()
![]()
De Rossi ligt mij zowiezo al beter, minder snel moe en betere workrates, denk dat ik hem ga proberen,quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
In 352 heeft hij denk ik iets meer een verdedigende taak dan in 4222 waar hij nog 4 verdedigers achter zich heeft staan. Moet je denk voor De Rossi of Cambiasso gaan. Heb nog niet met De Rossi gespeeld maar Cambiasso doet het prima in mijn 2e team.![]()
Ik ga nu een Ipad mini en apple tv 3 halenAan te raden ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Zoveel betere optiesquote:
Elke dag![]()
Tourequote:RvP; Feyenoord
Geld te veel ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef BDIL het volgende:
Oh ja, Villa op 7 Chem is echt serieus fantastisch, heb em samen met Torres voorin staan met daarachter ISCO, wat een topduo![]()
Maakt dat nog uit als je ze toch gaat halenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef BDIL het volgende:
?
Ipad mini schijnt zonde te zijn, kun je beter een normale kopen. Apple TV weet ik verdomd weinig van
Ga je halen van je Casino winst denk ik ?Nog Feli daarvoor
Elke dag![]()
Zeker weten. Muziek op de ipad streamen naar de apple tvquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef BDIL het volgende:
Vanuit je luie stoel de muziek bedienen
![]()
![]()
Apple TV isquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef BDIL het volgende:
hoezo mini dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
Thanks boys maar ik zie nu dat hij engels moet zijn
Dus Wilshere, Lampard, Gerrard, Carrick, Milner of Parker?Zoals?quote:
Dieomdat jij dat ook altijd doet
![]()
![]()
Parker dan maar, rest lijkt me ongeschikt. Wilshere is iig ongeschikt voor CDM.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
Dus Wilshere, Lampard, Gerrard, Carrick, Milner of Parker?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Milnerquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
Dus Wilshere, Lampard, Gerrard, Carrick, Milner of Parker?![]()
Als je coins genoeg hebt : Rooneyquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
Dus Wilshere, Lampard, Gerrard, Carrick, Milner of Parker?![]()
Jaquote:Thnxquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maakt dat nog uit als je ze toch gaat halen?
Ipad mini schijnt zonde te zijn, kun je beter een normale kopen. Apple TV weet ik verdomd weinig van
Ga je halen van je Casino winst denk ik ?Nog Feli daarvoor
Ik las reviews dat de Ipad mini wel goed was en hij is handiger om mee te nemen. De 200 euro verschil met de nieuwste Ipad is behoorlijk groot
Apple tv 3 kon je jailbreaken las ik op fbquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeker weten. Muziek op de ipad streamen naar de apple tvVanuit je luie stoel de muziek bedienen
Alles gratis kijken
quote:Is de 200 euro extra het waard voor de Ipad 3 ?quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Gerrard of Milner dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:17 schreef ThadCastle het volgende:
Dus Wilshere, Lampard, Gerrard, Carrick, Milner of Parker?
[..]
Zoals?
Dieomdat jij dat ook altijd doet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb juist heel veel verhalen gehoord dat het zonde is die Mini te kopen. Maar ik dacht dat het verschil in prijs dan ook kleiner was. Ik heb verder geen ervaring mee en sowieso een lichte aversie jegens Apple, dus ik ben verder niet je manquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja
[..]
ThnxIk las reviews dat de Ipad mini wel goed was en hij is handiger om mee te nemen. De 200 euro verschil met de nieuwste Ipad is behoorlijk groot
[..]
Apple tv 3 kon je jailbreaken las ik op fbAlles gratis kijken
[..]
[..]
Is de 200 euro extra het waard voor de Ipad 3 ?
Elke dag![]()
Zo'n team en dan geen IF Paulinhoquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:21 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Kut team, maar Ronaldinho
Elke dag![]()
Sorry niet aangedacht okequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n team en dan geen IF PaulinhoIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Hee pik wie volgens jou dan ipv Inler? Ik wil een CDM want Guarin heeft al High/medquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n team en dan geen IF Paulinho![]()
Ik heb ook nooit wat van Apple gehad ( behalve Ipod shuffle oude versiequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb juist heel veel verhalen gehoord dat het zonde is die Mini te kopen. Maar ik dacht dat het verschil in prijs dan ook kleiner was. Ik heb verder geen ervaring mee en sowieso een lichte aversie jegens Apple, dus ik ben verder niet je man) prijsverschil is 150 euro precies en wellicht dat ik toch voor de Retina Ipad ga
Hala Madrid !
Ik heb Vidal er staan, doet het geweldigquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hee pik wie volgens jou dan ipv Inler? Ik wil een CDM want Guarin heeft al High/medDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
high highquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb Vidal er staan, doet het geweldig
try again![]()
Lol ik loop ff achter. Is dat de Ipad 4 jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit wat van Apple gehad ( behalve Ipod shuffle oude versie) prijsverschil is 150 euro precies en wellicht dat ik toch voor de Retina Ipad ga
En wat een naam
Ik heb er nog nooit van gehoord
Elke dag![]()
Med/med wel goed of ook nietquote:Persee Med/High?
Elke dag![]()
Inler heeft Med/Med.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Med/med wel goed of ook nietPersee Med/High?
Hij moet neutraal of verdedigend zijn![]()
![]()
Naja Montolivo lijkt me wel goed (IF) of Pirlo. Maar Ik moet zeggen dat ik niet veel last heb van de High high van Vidal. Ik vind NIF Vidal ook beter dan IF Guarin btwquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Inler heeft Med/Med.
Hij moet neutraal of verdedigend zijn
Elke dag![]()
Sowieso De Rossiquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hee pik wie volgens jou dan ipv Inler? Ik wil een CDM want Guarin heeft al High/med
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Thad, heb je dat team al gemaakt? Zullen we even een potje doen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
WIJ DALIJK WIJ DALIJKquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad, heb je dat team al gemaakt? Zullen we even een potje doen?![]()
Welk team speel jij vooral mee?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
Nee nog niet gemaaktquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad, heb je dat team al gemaakt? Zullen we even een potje doen?![]()
En Guarin lijkt me ook niet zo geweldig miss dat het dan nog Vidal SIF Inler wordt
Reemi de Rossi vond ik niet zo goed![]()
![]()
quote:![]()
Ik heb toch geen zin om te leren.
Moet alleen even wat wisselspelers op de bank zetten
Elke dag![]()
Nou ik ben benieuwd, maar ik vond die vent zo slechtquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee nog niet gemaakt![]()
En Guarin lijkt me ook niet zo geweldig miss dat het dan nog Vidal SIF Inler wordt
Reemi de Rossi vond ik niet zo goed
Elke dag![]()
Stijn nu?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Aangezien ik toch geen Marchisio meer heb ga ik ook meteen het team omzetten naar 4321 met Villa in de Spits en links Muniain en rechts Joaquin ,![]()
Bananenkoning, maar sta al in je lijstquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja is goed![]()
Wat is je GT?
Mister Sm1th ben ik.
Elke dag![]()
Okquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bananenkoning, maar sta al in je lijst![]()
![]()
Zat net op wefut te kijken, maar die schijtlollige comments waren even leuk, maar die doen de site nu echt geen goed als je wil proberen je marktaandeel te vergroten en het te promoten. Als mensen nu op de site kijken zie je alleen Baje schijtlolligheden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je mag helpen om Baje's comments van de frontpage te verdringen hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:40 schreef Tim86 het volgende:
Zat net op wefut te kijken, maar die schijtlollige comments waren even leuk, maar die doen de site nu echt geen goed als je wil proberen je marktaandeel te vergroten en het te promoten. Als mensen nu op de site kijken zie je alleen Baje schijtlolligheden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja idd ik vind het best irritant.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:40 schreef Tim86 het volgende:
Zat net op wefut te kijken, maar die schijtlollige comments waren even leuk, maar die doen de site nu echt geen goed als je wil proberen je marktaandeel te vergroten en het te promoten. Als mensen nu op de site kijken zie je alleen Baje schijtlollighedenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Mogen mijn comments dan nog wel?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:40 schreef Tim86 het volgende:
Zat net op wefut te kijken, maar die schijtlollige comments waren even leuk, maar die doen de site nu echt geen goed als je wil proberen je marktaandeel te vergroten en het te promoten. Als mensen nu op de site kijken zie je alleen Baje schijtlolligheden![]()
![]()
Was meer een voorbeeld, maar ik bedoel dus meer dat we daar misschien een beetje over na moeten denken met z'n allenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je mag helpen om Baje's comments van de frontpage te verdringen hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ben deze week gevraagd om mod op fok te wordenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou ik inderdaad zeer op prijs stellen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was meer een voorbeeld, maar ik bedoel dus meer dat we daar misschien een beetje over na moeten denken met z'n allenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heel triest idd die commentsquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:40 schreef Tim86 het volgende:
Dikke lag tussen mij en Stijn
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben deze week gevraagd om mod op fok te worden
En?
Elke dag![]()
Hell noquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Krijg je daar iets voor?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Misschien in het mogelijk bij last activity dat guestbook weg te halen, dan kunnen mensen daar kloten en zie je bij last activity normale reacties (behalve van Baje dan)![]()
Nee, is allemaal vrijwillig. En de meest ondankbare taak die er is. Dan word ik nog liever vierde man.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tuurlijk niet, die danny spekt alleen z'n eigen kas.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Er is er nog een die erger is dan Baje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
Misschien in het mogelijk bij last activity dat guestbook weg te halen, dan kunnen mensen daar kloten en zie je bij last activity normale reacties (behalve van Baje dan)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Quer ja a.k.a. se7enquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is er nog een die erger is dan Baje.![]()
![]()
Speel eigenlijk alleen nog maar potjes bij een kameraad. Nog suggesties?
Moet een beetje dezelfde opzet zijn als het eerste team waar wij mee spelen. Creatief middenveld en een holding mid-mid. Vleugelverdedigers (behalve Cacares) en een snelle, behendige spits. En het moet weinig kosten
Robinho ipv Gio als die niet bevalt.![]()
Marchisio erbij wellicht?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik mis toch echt wel de lijntjes in WeFUT..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
webapp view?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef DuTank het volgende:
Ik mis toch echt wel de lijntjes in WeFUT..![]()
Ik maakte m'n potje af en ga nu even sporten. Spelen andere keer wel een potje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja is goed![]()
Wat is je GT?
Mister Sm1th ben ik.![]()
Ja, weet ook niet echt wie hij zou moeten vervangen. Radja is ook een eindbaas thoughquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef laucas het volgende:
[..]
Op rechts? Nainggo lijkt mij ook wel een goede allrounder + 4* skills.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt snel je avatar veranderd? Wie is dit dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Baje´s comments zijn bijna verwijderd![]()
Waarom niet gaan kijken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
Pogba, Varane en Niang hier in de buurt aan het voetballen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
de maat is nu echt volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fifa staat op MP als iemand interesse heeft hier mag die voor 20 euro ook weg![]()
![]()
Ja weet ik, maar ik ken niet alle lijntjes per formatie uit mijn hoofd, waardoor een hybrid verzinnen toch makkelijker is op FUTHeadquote:
Quaresma, niet zo duidelijk...quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt snel je avatar veranderd? Wie is dit dan?![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:51 schreef Aldo-MC het volgende:
de maat is nu echt volIk zag je teams, volgens mij scoor je niet zo veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fifa staat op MP als iemand interesse heeft hier mag die voor 20 euro ook weg![]()
![]()
de maat is nu echt volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fifa staat op MP als iemand interesse heeft hier mag die voor 20 euro ook weg![]()
Gelukkig hebben we nog Feyenoord stress
Feyenoord Rotterdam![]()
In Amsterdam? Ik woon in Damskocitytittiecommittiequote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Valt wel mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zag je teams, volgens mij scoor je niet zo veel
Maar speel gewoon te wisselvallig/zwak.
Heb op een gegeven moment ook echt het gevoel dat poppetjes niet meer reageren. Verdedigers die gewoon gaan staan kijken echt een leuke troll van EA.![]()
Thorb is nu research aan het doen dus die zal zo wel met de plaats komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
In Amsterdam? Ik woon in Damskocitytittiecommittie![]()
Ik wil graag een 4-2-2-2 hybrid maken met IF Benteke in de spits. Iemand ideeën? Ik wil geen Lukaku, NL, Fransen, Duitsers, Noren of Pro League/Belgen omdat ze al in andere teams zitten, dus er valt al veel af. Dit leek me zelf wel leuk
Op/aanmerkingen zijn welkom
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
de maat is nu echt volHahaha je controller kapot gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fifa staat op MP als iemand interesse heeft hier mag die voor 20 euro ook wegzo zielig
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Pas als we eerste staan hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Gelukkig hebben we nog Feyenoord stress![]()
![]()
Ik weet al waar je woont.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Thorb is nu research aan het doen dus die zal zo wel met de plaats komen.![]()
Zelfs speel ik altijd 4222, ook als ik met een vriend samen speel. Kan nu even niet op de webapp omdat ik geen zin had om uit te loggen maar dit is mijn 2e (budget) team.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Speel eigenlijk alleen nog maar potjes bij een kameraad. Nog suggesties?
Moet een beetje dezelfde opzet zijn als het eerste team waar wij mee spelen. Creatief middenveld en een holding mid-mid. Vleugelverdedigers (behalve Cacares) en een snelle, behendige spits. En het moet weinig kosten
Robinho ipv Gio als die niet bevalt.
Muriel - Milito
Emanuelson - El Shaaraway
Mudingaye - Cambiasso
Japanner van Inter - Diakité - Campagnaro - Caceres
Handovic
Echt een top team en het kost geen drol.![]()
Die RCAM is zo slechtquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil graag een 4-2-2-2 hybrid maken met IF Benteke in de spits. Iemand ideeën? Ik wil geen Lukaku, NL, Fransen, Duitsers, Noren of Pro League/Belgen omdat ze al in andere teams zitten, dus er valt al veel af. Dit leek me zelf wel leuk
[ afbeelding ]
Op/aanmerkingen zijn welkom![]()
![]()
Kayal voor UP Brown.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Op/aanmerkingen zijn welkom![]()
Daarom Fifa weg nu.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hahaha je controller kapot gooienzo zielig
![]()
Is de zevende controller in anderhalf jaar.![]()
Ik doe altijd aan zelfkastijding i.p.v. controllers kapot gooien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daarom Fifa weg nu.
Is de zevende controller in anderhalf jaar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb me controller een paar maanden terug ook stuk gegooid hoor. Alleen wel weer zelf gefixedquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daarom Fifa weg nu.
Is de zevende controller in anderhalf jaar.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Geen idee eigenlijk..ik kijk keek altijd op Futhead en dan was er altijd wel iemand die het postte in de comments. Of zoeken op het forum. Vorig jaar werd dat wel bijgehouden weet ik nog. In het xbox deel ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef Thorb het volgende:
Weet iemand (tim86?) of er nog altijd dat topic op EA forum is waarin alle stats van IF's staan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neger watquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik doe altijd aan zelfkastijding i.p.v. controllers kapot gooien.
Jezelf krassen of zo?![]()
![]()
Prima team ja, alleen willen wij min of meer twee dezelfde teams dus dan valt 4-2-2-2 al af. De CAM's zijn een beetje wingers in die formatie, maar tochquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zelfs speel ik altijd 4222, ook als ik met een vriend samen speel. Kan nu even niet op de webapp omdat ik geen zin had om uit te loggen maar dit is mijn 2e (budget) team.
Muriel - Milito
Emanuelson - El Shaaraway
Mudingaye - Cambiasso
Japanner van Inter - Diakité - Campagnaro - Caceres
Handovic
Echt een top team en het kost geen drol.![]()
![]()
Gewoon zielig gedrag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef Revontulet het volgende:
Laten we het maar op Rotterdams temperament houden
Maar er zit wel iets in dat Fifa dat extra kortsluiting veroorzaakt vooral door die kutherhalingen. Die mogen er uit in 14 anders koop ik het sowieso niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: