PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar meestal ook over domme dingenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Altijd als het hier over echt voetbal gaat loopt het uit de hand. Als het over FUT gaat (wat niet vaak zo is) meestal niet
Deed je maar zo in de partyquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:14 schreef vandermar het volgende:
Maar sowieso is iedereen die anti-Feyenoord is, een kutlul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het echt niet meer opbrengen om te leren nu
Mathijs btw, als we er echt 12 hebben ofzo is dat nog best een kut puntIig wel goed op te halen met die opdracht maar toch
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
waalom moet jij altijd zo stoken lijst?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan is het hek van de dam. Ik wil daar de vrede en rust bewaren door geen gevoelige snaren te triggeren.quote:RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
waalom moet jij altijd zo stoken lijst?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar als het over een speler gaat dan doen mensen altijd alsof je geen fan van iemand mag zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar meestal ook over domme dingenIk doe zelf dan ook mee hoor, maar alsof je iemand die voor Ajax is ineens gaat overtuigen dat PSV de beste is
![]()
![]()
Serero is geen voetballer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar als het over een speler gaat dan doen mensen altijd alsof je geen fan van iemand mag zijn![]()
Oh, het bericht over Clasie komt uit de jodenkrant. Sensatiezoekers
RvP; Feyenoord
Ach bij mij op de tribune lachten ze me ook altijd uit als ik voor Diego Tardelli stond te zingen. Yolo, gewoon supporteren wie jij wil en schijt hebben wat Litmanen zegt, die praat zelf alles goed wat Suarez doetquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar als het over een speler gaat dan doen mensen altijd alsof je geen fan van iemand mag zijn
Elke dag![]()
Het gaat erom dat hij met een opmerking komt van: Ik hoor je nooit over Feyenoord, het zal wel een hype zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij vindt zijn opmerkingen altijd zo zielig, dat refereert aan zijn Anti-feyenoord aangezien dat het topic was.
Naja je laat jezelf iig erg kennen, fraai hoor
Ten eerste is het nergens op gebaseerd. Ten tweede is het nergens voor nodig. Ten derde vind ik Toefjes een verschrikkelijke kerel.![]()
Ik steek je neer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
waalom moet jij altijd zo stoken lijst?![]()
![]()
RTquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij met een opmerking komt van: Ik hoor je nooit over Feyenoord, het zal wel een hype zijn.
Ten eerste is het nergens op gebaseerd. Ten tweede is het nergens voor nodig. Ten derde vind ik Toefjes een verschrikkelijke kerel.RvP; Feyenoord
kan niet via de intelwebs hahahahahaquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom ga je er dan in hemelsnaam op in? En hij weet natuurlijk niet precies hoe dat bij jou zit, maar er bleek uit onderzoek wel dat er ineens 500000 nieuwe supporters van Feyenoord bij zijn, dus er zijn er wel een hele hoop ineens Feyenoorder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij met een opmerking komt van: Ik hoor je nooit over Feyenoord, het zal wel een hype zijn.
Ten eerste is het nergens op gebaseerd. Ten tweede is het nergens voor nodig. Ten derde vind ik Toefjes een verschrikkelijke kerel.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ten eerste is het nergens op gebaseerd. Ten tweede is het nergens voor nodig. Ten derde vind ik Toefjes een verschrikkelijke kerel.![]()
![]()
12 goed is gewoon een 4,7 toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan het echt niet meer opbrengen om te leren nu
Mathijs btw, als we er echt 12 hebben ofzo is dat nog best een kut puntIig wel goed op te halen met die opdracht maar toch
Prima op te halen hoor. Ik wist dat ik hier geen voldoende voor ging halen... dit valt me nog mee![]()
![]()
Neuh, ik vind hem ook maar een vervelende kerel. Desalniettemin is dat geen reden om niet normaal richting hem te doen. Ik mag wel meer mensen hier niet maar dat hoef ik niet keer op keer te vermelden.quote:RvP; Feyenoord
JBGDquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
12 goed is gewoon een 4,7 toch?
Prima op te halen hoor. Ik wist dat ik hier geen voldoende voor ging halen... dit valt me nog mee![]()
![]()
Ik spreek Toefjes weleens naast het forum, maar ik vind hem een van de sympathiekste hier. Snap niet zo goed wat zijn leeftijd of zijn clubvoorkeur daar verder mee te maken heeft.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vind je mij wel een lieve kerel?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, ik vind hem ook maar een vervelende kerel. Desalniettemin is dat geen reden om niet normaal richting hem te doen. Ik mag wel meer mensen hier niet maar dat hoef ik niet keer op keer te vermelden.![]()
![]()
RTV Rijnmond is een jodenkrant ja?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
Oh, het bericht over Clasie komt uit de jodenkrant. SensatiezoekersSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als ik dat post staat er iedereenquote:So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Ik ben ook alweer vergeten waarom ik heb naar vond maar ik heb dan ook een slecht geheugen. Maar er was wel iets.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik spreek Toefjes weleens naast het forum, maar ik vind hem een van de sympathiekste hier. Snap niet zo goed wat zijn leeftijd of zijn clubvoorkeur daar verder mee te maken heeft.RvP; Feyenoord
Ik mag iedereen hier wel denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neuh, ik vind hem ook maar een vervelende kerel. Desalniettemin is dat geen reden om niet normaal richting hem te doen. Ik mag wel meer mensen hier niet maar dat hoef ik niet keer op keer te vermelden.![]()
Ik wil wel een voldoendequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
12 goed is gewoon een 4,7 toch?
Maar de schade is beperkt iig
Jouw plan om de midterms deze keer goed te gaan maken is wel niet helemaal gelukt ofwel?
Elke dag![]()
Telegraaf welquote:RvP; Feyenoord
Alleen als je Nuketown zombies gaat kopen, anders heb ik zo mijn bedenkingenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vind je mij wel een lieve kerel?RvP; Feyenoord
Mwauh, tijd investering in verhouding met resultaat ben ik wel tevreden mee. Finals gewoon alles rond de 5 halen en ik heb al me vakkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil wel een voldoende![]()
Maar de schade is beperkt iig
Jouw plan om de midterms deze keer goed te gaan maken is wel niet helemaal gelukt ofwel?
![]()
![]()
Oke jammer danquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen als je Nuketown zombies gaat kopen, anders heb ik zo mijn bedenkingen![]()
![]()
Ik vind jou wel liefquote:
RvP; Feyenoord
Ik zei wel eens iets naars over Feyenoord. En dan zeg jij iets naars over AZ. En soms gaat dat omgekeerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer vergeten waarom ik heb naar vond maar ik heb dan ook een slecht geheugen. Maar er was wel iets.![]()
Ik ken je niet eensquote:
Maar gewoon links en rechts elkaar lekker trollen, moet kunnen toch
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja dat klopt welquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, tijd investering in verhouding met resultaat ben ik wel tevreden mee. Finals gewoon alles rond de 5 halen en ik heb al me vakkenIk heb echt veel te weinig gedaan nu
Sowieso dit semester
Elke dag![]()
Oh, kan best gaan dat het daar over gingquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zei wel eens iets naars over Feyenoord. En dan zeg jij iets naars over AZ. En soms gaat dat omgekeerd.ik ben nogal snel gepikeerd als er iets negatiefs over Feyenoord ter sprake komt.
RvP; Feyenoord
Rijst niet kennenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens
Maar gewoon links en rechts elkaar lekker trollen, moet kunnen toch
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Ja, en ik als jij AZ een degradatie kandidaat noemtquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, kan best gaan dat het daar over gingik ben nogal snel gepikeerd als er iets negatiefs over Feyenoord ter sprake komt.
![]()
![]()
Dat is wel zo op het momentquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en ik als jij AZ een degradatie kandidaat noemt
RvP; Feyenoord
Ik postte vroeger alleen maar serieuze berichten over FUT maar de laatste tijd post ik ook over andere dingen en ook minder serieuze berichtenEn soms troll ik maar soms is dat leuk
![]()
![]()
Ik mag (bijna) iedereen in dit topic. misschien is dit niet wederzijds.
Wel zijn er twee uitzonderingen
- vraagje100
- BAJE KUT NSBerSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Als in: wat zijn karakter is enzo. Ik heb wat dat betreft niks met hem te maken gehad en kan niet zeggen: 'oh ja die Rijst steunde mij altijd met alles' of 'nee, die rijst zit mij alleen maar te trollen en neemt me niet serieus'quote:
verder vind ik hem wel grappig, vooral die foto van zijn kapsel
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dus als iets zo is op het moment, dan mag je het zeggen?quote:
3x kampioen in 30 jaar, topclub
Elke dag![]()
die heb ik nooit gezienquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als in: wat zijn karakter is enzo. Ik heb wat dat betreft niks met hem te maken gehad en kan niet zeggen: 'oh ja die Rijst steunde mij altijd met alles' of 'nee, die rijst zit mij alleen maar te trollen en neemt me niet serieus'
verder vind ik hem wel grappig, vooral die foto van zijn kapselSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Ik mag je niet zo, maar daar heb je zelf voor gezorgd.quote:
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Vraagje100 post hier nooit meer dacht ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef quer het volgende:
Ik mag (bijna) iedereen in dit topic. misschien is dit niet wederzijds.
Wel zijn er twee uitzonderingen
- vraagje100
- BAJE KUT NSBer![]()
gelukkig maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vraagje100 post hier nooit meer dacht ik.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
wat een gezelligheid hier zo in de middag zeg
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat slechte Engels op wefut van sommige
@Toefjes,gewoon alleen leuke mensen uitnodigen dan, en het niet over RL voetbal hebben
Elke dag![]()
het kan ook anoniempje100 zijn ik verwar ze met elkaarquote:
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
ajax -psv - feyenoord - t ressiequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat een FUT-meeting uit zal draaien op een massale knokpartij
iedereen een hoek en ramme maar
#FreeTrapz![]()
Organiseer even 1quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat een FUT-meeting uit zal draaien op een massale knokpartij![]()
![]()
Als ik er ben gaat het vast wel goed komen want dan lacht iedereen om mijn opmerkingenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat slechte Engels op wefut van sommige
@Toefjes,gewoon alleen leuke mensen uitnodigen dan, en het niet over RL voetbal hebben![]()
No hard feelings.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Nou, sorry als ik je gekwetst heb over Feyenoord. Of over Friesland.
BromanceRvP; Feyenoord
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef ThadCastle het volgende:
Reemi is er een mogelijkheid om squads te verwijderen uit je profiel op WeFut?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja het is eigenlijk idioot, met de tijd die we erin steken zouden we een 2 moeten halenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat klopt welIk heb echt veel te weinig gedaan nu
Sowieso dit semester
![]()
![]()
Sowieso elke Fries is een baas. Rest maakt mij niet uit.RvP; Feyenoord
Ja hadden we het vandaag nog over, dat er nog mensen zijn die nu 0 of 1 vak hebben gehaaldquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk idioot, met de tijd die we erin steken zouden we een 2 moeten halen
Sowieso zijn er ook heel veel mensen die er wel echt heel veel voor doenEcht raar, zo ontiegelijk moeilijk is het toch niet.
Elke dag![]()
Hoeveel is veel, 28 uur per studiepunt? (geen idee hoeveel punten welk vak is bij jullie)quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hadden we het vandaag nog over, dat er nog mensen zijn die nu 0 of 1 vak hebben gehaald
Sowieso zijn er ook heel veel mensen die er wel echt heel veel voor doenEcht raar, zo ontiegelijk moeilijk is het toch niet.
![]()
RvP; Feyenoord
Dat zou voor mij wel veel zijn ja, ik doe echt veeeeel minder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel is veel, 28 uur per studiepunt? (geen idee hoeveel punten welk vak is bij jullie)
Mathijs, morgenochtend ligt BB eraf, dus als je morgen nog wat wilt doen moet je dat iig alvast downloaden.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, en jij zeker dan opeens op de grond vallen en doen of iemand je heel hard geslagen heeftquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ajax -psv - feyenoord - t ressie
iedereen een hoek en ramme maar![]()
![]()
Kan je dit soort ongein disliken?quote:RvP; Feyenoord
quote:![]()
![]()
![]()
Alsof je dat niet ziet aankomen ook, ook nog echt foto's sturen
Elke dag![]()
Verkeerde Suarez Toefquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en jij zeker dan opeens op de grond vallen en doen of iemand je heel hard geslagen heeft
Elke dag![]()
Niemand nee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef ThadCastle het volgende:
SIF Inler, wie heeft hem (op TT na) geprobeerd? Wat vonden jullie van hem?
GVD![]()
Ik ben scheids!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ajax -psv - feyenoord - t ressie
iedereen een hoek en ramme maar![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef vandermar het volgende:
Sowieso elke Fries is een baas. Rest maakt mij niet uit.![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha i like, ja en psv'ers in de nek bijtenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en jij zeker dan opeens op de grond vallen en doen of iemand je heel hard geslagen heeft
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |